Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 23. aug 2023, 14:17

AaB skal naturligvis ikke sælge et af sine største talenter pt. til lille Viborg. Og det kommer heller ikke til at ske.
1. Ross er i gang med en sæson, hvor han kan udvikle sig markant.
2. Planen er at vende tilbage til SL næste sæson.
3. Det er vigtigt med lokale spillere i truppen ift. sammenhold og strategi.
4. Ross skal have en længere og bedre kontrakt snart.

Tror slet ikke Ross er interesseret i at skifte til Viborg pt., og Viborg er sgu ikke en lige så fed klub på trods af SL-status pt. :thumbsup:

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 651
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Alexis » 23. aug 2023, 14:20

PonySlaystation skrev:
23. aug 2023, 12:43
Alexis skrev:
23. aug 2023, 12:15
Problemet med Ross kan ende med at være det samme som Theo. Han stod med 1,5 år tilbage og ville ikke forlænge. Mu står vi så med en ny 18 årig som så har under 2 år tilbage af sin kontrakt. Brænder han igennem denne sæson så står vi i en position hvor han til sommer har 1 år tilbage og igen må sælge mindre end vi håbede. De andre klubber laver 5 årige aftaler med deres talenter. Vi laver 3 årige. Håber for alt i verden vi stikker Ross en forlængelse
Det ikke tilladt at lave kontrakter der er længere end 3 år, hvis spilleren er under 18. Men ja, nu hvor han er 18, kunne det da være fedt med en forlængelse.
Ja det er alle vel klar over. Også derfor man kun skrev til 26 med Noshe. Men det er næsten et år siden Ross blev 18. Den skulle være forlænget for længe siden.
Noshe skal da også forlænges med 1-2 år ekstra så snart han bliver 18 hvis man har nogen tiltro til ham

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 23. aug 2023, 14:26

Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:20
PonySlaystation skrev:
23. aug 2023, 12:43
Alexis skrev:
23. aug 2023, 12:15
Problemet med Ross kan ende med at være det samme som Theo. Han stod med 1,5 år tilbage og ville ikke forlænge. Mu står vi så med en ny 18 årig som så har under 2 år tilbage af sin kontrakt. Brænder han igennem denne sæson så står vi i en position hvor han til sommer har 1 år tilbage og igen må sælge mindre end vi håbede. De andre klubber laver 5 årige aftaler med deres talenter. Vi laver 3 årige. Håber for alt i verden vi stikker Ross en forlængelse
Det ikke tilladt at lave kontrakter der er længere end 3 år, hvis spilleren er under 18. Men ja, nu hvor han er 18, kunne det da være fedt med en forlængelse.
Ja det er alle vel klar over. Også derfor man kun skrev til 26 med Noshe. Men det er næsten et år siden Ross blev 18. Den skulle være forlænget for længe siden.
Noshe skal da også forlænges med 1-2 år ekstra så snart han bliver 18 hvis man har nogen tiltro til ham
For et år siden var der dog også snak om Milan og tilsvarende, så tror ideen har været han skulle være solgt på nuværende tidspunkt. Ross har nok heller ikke selv haft travlt med at forlænge, hvis det var sådanne adresser der trak i ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 651
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Alexis » 23. aug 2023, 14:32

jonas386 skrev:
23. aug 2023, 14:26
Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:20
PonySlaystation skrev:
23. aug 2023, 12:43
Alexis skrev:
23. aug 2023, 12:15
Problemet med Ross kan ende med at være det samme som Theo. Han stod med 1,5 år tilbage og ville ikke forlænge. Mu står vi så med en ny 18 årig som så har under 2 år tilbage af sin kontrakt. Brænder han igennem denne sæson så står vi i en position hvor han til sommer har 1 år tilbage og igen må sælge mindre end vi håbede. De andre klubber laver 5 årige aftaler med deres talenter. Vi laver 3 årige. Håber for alt i verden vi stikker Ross en forlængelse
Det ikke tilladt at lave kontrakter der er længere end 3 år, hvis spilleren er under 18. Men ja, nu hvor han er 18, kunne det da være fedt med en forlængelse.
Ja det er alle vel klar over. Også derfor man kun skrev til 26 med Noshe. Men det er næsten et år siden Ross blev 18. Den skulle være forlænget for længe siden.
Noshe skal da også forlænges med 1-2 år ekstra så snart han bliver 18 hvis man har nogen tiltro til ham
For et år siden var der dog også snak om Milan og tilsvarende, så tror ideen har været han skulle være solgt på nuværende tidspunkt. Ross har nok heller ikke selv haft travlt med at forlænge, hvis det var sådanne adresser der trak i ham.
Men så må man fandme også være mere kynisk som AaB ledelse. Sælg ham da Milan var interesseret, eller stik ham en forbedret 5 årig aftale og forhandl den på plads, ellers må han spilde 2 år på bænken

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 23. aug 2023, 14:36

Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:32
jonas386 skrev:
23. aug 2023, 14:26
Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:20
PonySlaystation skrev:
23. aug 2023, 12:43
Alexis skrev:
23. aug 2023, 12:15
Problemet med Ross kan ende med at være det samme som Theo. Han stod med 1,5 år tilbage og ville ikke forlænge. Mu står vi så med en ny 18 årig som så har under 2 år tilbage af sin kontrakt. Brænder han igennem denne sæson så står vi i en position hvor han til sommer har 1 år tilbage og igen må sælge mindre end vi håbede. De andre klubber laver 5 årige aftaler med deres talenter. Vi laver 3 årige. Håber for alt i verden vi stikker Ross en forlængelse
Det ikke tilladt at lave kontrakter der er længere end 3 år, hvis spilleren er under 18. Men ja, nu hvor han er 18, kunne det da være fedt med en forlængelse.
Ja det er alle vel klar over. Også derfor man kun skrev til 26 med Noshe. Men det er næsten et år siden Ross blev 18. Den skulle være forlænget for længe siden.
Noshe skal da også forlænges med 1-2 år ekstra så snart han bliver 18 hvis man har nogen tiltro til ham
For et år siden var der dog også snak om Milan og tilsvarende, så tror ideen har været han skulle være solgt på nuværende tidspunkt. Ross har nok heller ikke selv haft travlt med at forlænge, hvis det var sådanne adresser der trak i ham.
Men så må man fandme også være mere kynisk som AaB ledelse. Sælg ham da Milan var interesseret, eller stik ham en forbedret 5 årig aftale og forhandl den på plads, ellers må han spilde 2 år på bænken
At der var snak betyder jo ikke nødvendigvis at der var bud.

At Viborg kommer med et skambud rykker ikke noget for mig. Jeg ærger mig over tendensen med at vi oftest skriver 3-årige kontrakter med talenter. Jeg tror dog ikke Viborg er vildt attraktiv for ham. De er kun større indtil det sekund vi er tilbage i superligaen. Derefter er de igen lillebror.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 23. aug 2023, 14:46

Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:32
Men så må man fandme også være mere kynisk som AaB ledelse. Sælg ham da Milan var interesseret, eller stik ham en forbedret 5 årig aftale og forhandl den på plads, ellers må han spilde 2 år på bænken
Jeg tror ikke vi nødvendigvis har fået et egentligt bud. Det er vel lidt samme situation med Theo og snakken om Juventus, Inter og City, hvor der har været snak om interesse, men ikke formelle bud (som jeg forstår det). I begge tilfælde er jeg dog helt enig i, at det havde været bedre bare at tage pengene og løbe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DenSataniskeHest » 23. aug 2023, 15:07

jonas386 skrev:
23. aug 2023, 14:46
Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:32
Men så må man fandme også være mere kynisk som AaB ledelse. Sælg ham da Milan var interesseret, eller stik ham en forbedret 5 årig aftale og forhandl den på plads, ellers må han spilde 2 år på bænken
Jeg tror ikke vi nødvendigvis har fået et egentligt bud. Det er vel lidt samme situation med Theo og snakken om Juventus, Inter og City, hvor der har været snak om interesse, men ikke formelle bud (som jeg forstår det). I begge tilfælde er jeg dog helt enig i, at det havde været bedre bare at tage pengene og løbe.
samme med de bud der var på focus og prip og tildels vel også lucas. Er der overhvodet en god fortælling hvor AaB har takket nej til en pris på en spiller, for så at spilleren forsat får succes og bliver solgt for endnu mere?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 23. aug 2023, 15:53

DenSataniskeHest skrev:
23. aug 2023, 15:07
jonas386 skrev:
23. aug 2023, 14:46
Alexis skrev:
23. aug 2023, 14:32
Men så må man fandme også være mere kynisk som AaB ledelse. Sælg ham da Milan var interesseret, eller stik ham en forbedret 5 årig aftale og forhandl den på plads, ellers må han spilde 2 år på bænken
Jeg tror ikke vi nødvendigvis har fået et egentligt bud. Det er vel lidt samme situation med Theo og snakken om Juventus, Inter og City, hvor der har været snak om interesse, men ikke formelle bud (som jeg forstår det). I begge tilfælde er jeg dog helt enig i, at det havde været bedre bare at tage pengene og løbe.
samme med de bud der var på focus og prip og tildels vel også lucas. Er der overhvodet en god fortælling hvor AaB har takket nej til en pris på en spiller, for så at spilleren forsat får succes og bliver solgt for endnu mere?
Ikke hvad jeg lige kan huske. Det er noget der har backfiret overraskende mange gange siden Simon Bræmer fik en 5-årig forlængelse, i stedet for at skifte til Holland efter vanvidsforåret.

Vi har i perioder prioriteret sportslig succes over de højere salgspriser. Det gør, at spillerne fra de seneste to mesterhold er røget for småpenge, men at vi tilgengæld har løftet pokaler og spillet flotte europæiske kampagner. Dårlig økonomi og frikøbsklausuler spiller selvfølgelig også ind.

Der er så også sket en udvikling i priserne over de seneste 3-5 år, som gør, at det giver mindre mening at prioritere sådan i dag, end det gjorde på bagkant af mesterskabet i 2014, og i årene forud.
En spiller som Helenius var eksempelvis næppe røget for 15-20 millioner i dag, og da slet ikke hvis adressen var Premier League.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hovedet » 23. aug 2023, 17:50

Ah, jeg synes godt nok også lige, at det er på tide at klappe hesten en stund.

For det første kan man jo ikke bebrejde AaB for et bud på en af vores spillere.

For det andet skal man heller ikke hænge sig så meget i, hvilken klub der ønsker at købe AaB-spillere. Jaja, AaB er historisk større end Viborg osv., men førnævnte klub har altså lige solgt en spiller for 50 millioner kroner og har dermed naturlig kapital at købe for.

For det tredje er de angivelige 5 millioner kroner altså ikke et "skambud" på en 18-årig, der dels på ingen måde har brændt banerne af, dels blot har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Og mig bekendt har AaB da også takket nej.

For det fjerde - og nok så væsentligt - skal det ses i en sammenhæng. Hvis AaB køber bedre, end de sælger, er der jo ingen problemer i en sådan handel.

Og så skal vi også lige have sat en stopper for alt det jammer om, at "AaB holder brandudsalg" osv. Theo Sander havde f.eks. kun halvandet år tilbage af sin kontrakt, og en 7-9 millioner kr. er faktisk ok for en målmand, der jo netop IKKE slog igennem, da han for tidligt fik chancen i Superligaen. Vi scorede jo - til alles udelte forbløffelse - f.eks. omkring 25 millioner for Kaufmann tilbage i 2019. Og havde vi kunnet kigge i en krystalkugle på omtrent samme tidspunkt i førnævnte 2019, kunne vi have knaldet en på daværende tidspunkt storspillende Lucas Andersen af for 40-50 millioner kr. til FCK!

At AaB ikke har solgt spillere til de store beløb, som vi har oplevet både FCN, FCM og for den sags skyld benævnte Viborg gøre, skyldes ikke AaBs nuværende fesne position i dansk fodbold - i hvert fald ikke primært - men slet og ret, at AaB med undtagelse af berømte Mæhle og selvfølgelig Bassogog (og sidstnævnte havde i grunden ikke vist det store for AaB, men her var heldet og timingen med os i form af dels African Nations Cup og et Kina, hvor pengene en overgang hang meget løst på træerne) ikke har produceret en eneste spændende spiller siden 2014!

Det er her, hunden ligger begravet! I denne sæson må det dreje sig om kortsigtet tankegang i form af tilbagevenden til Superligaen. Den egentlige genopbygning af AaB til standsmæssig position bliver en proces over nogle år derefter, hvor klubben fremfor alt skal oppe sig noget så gevaldigt på talentområdet og finde tilbage til en struktur og en stabilitet, som ikke har været i AaB siden Lynges tid.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af raekkeettre » 23. aug 2023, 18:10

Pay-back time fra VFF - Lige så latterligt de synes AaBs bud var på Friis (som det nu også var), lige så latterligt kan vi jo så synes. Men dette er klart en PR historie der mere bunder i at de vil vise omverden hvem der er storebror, og hvem der har størst xxx lige nu....jeg giver intet for det.

Med garanti også VFF der har pitchet historien til BT.

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Rockafellar » 23. aug 2023, 19:24

jonas386 skrev:
23. aug 2023, 14:08
Enhver der så Theo I målet sidste sæson ville tvivle på hans talent.

Jeg kan godt li oliver ross, og jeg tænker han nok skal blive en god superligaspiller og mere til, men jeg synes også han mangler spidskompetencer og færdigheder på et generelt højere niveau før jeg ser ham som et "kæmpetalent", hvor næste skridt skal være bedre ligaer.

Jeg forstår godt, at man som AaB fan er mere end skeptisk over for de unge der kommer op fra ungdomsafdelingen. De sidste mange års produktion, hvor der også har været flere påståede store talenter imellem, har vel været noget af det ringeste I superligaen overhovedet. Der er endnu ikke noget der tyder på, at den udvikling er ved at vende, og tyskerne har et stoet stykke arbejde foran sig, hvis vi skal udvikle spillere til andet end divisionerne.

Højholt som seneste skud på stammen, hvor en ligegyldighed af en fodboldspiller bliver skreget op til det helt store, vi ender med at se positionen som "besat" og sylter den totalt, vedkommende skal så spille +100 kampe, også selvom man langt inden godt kan se niveauet nærmere er norsk divisionsbold end ligaer bedre end den danske.

Det har så kostet os en nedrykning, og det kan sagtens ende med også at koste os en oprykning, hvis Sousa også bliver solgt, og vi pludselig hænger den offensive dirrigentstok på Oliver Ross.
Nope - et indlysende talent som blev kastet for løverne fordi resten af de erfarne vatpikke ikke kunne stå distancen
Swing Like God's Own Dick

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 23. aug 2023, 20:11

raekkeettre skrev:
23. aug 2023, 18:10
Pay-back time fra VFF - Lige så latterligt de synes AaBs bud var på Friis (som det nu også var), lige så latterligt kan vi jo så synes. Men dette er klart en PR historie der mere bunder i at de vil vise omverden hvem der er storebror, og hvem der har størst xxx lige nu....jeg giver intet for det.

Med garanti også VFF der har pitchet historien til BT.
Sikke en gang vrøvl! Viborg er ikke drevet af nogle forstyrrede teenagere. Der er sgu da ingen som helst PR værdi i at byde kr. 5 mio. på en spiller i NordicBet Ligaen, hvilket i øvrigt ville gøre ham til det dyreste køb nogensinde i Viborg.

Pak din pay-back og PR teori væk, nogle gange er tingene faktisk som de tager sig ud, men du repræsenterer på fremmeste vis bonderøvsmentaliteten i form af “vi er fra mægtige Aalborg - hvordan kan I i Viborg tro I kan købe vores spillere”.
Omvendt er der ikke noget problem når hovedstadsklubben henvender sig og køber AaB’s største talent for en slik.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bedstefar » 23. aug 2023, 20:50

https://x.com/stianwahl/status/16944043 ... WwKoLJwusA

Der skal vi da gerne kunne være med, vil være super med endnu en teknisk god 8er.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Nautrup88 » 23. aug 2023, 20:54

bedstefar skrev:
23. aug 2023, 20:50
https://x.com/stianwahl/status/16944043 ... WwKoLJwusA

Der skal vi da gerne kunne være med, vil være super med endnu en teknisk god 8er.
Ja det skulle man mene.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af raekkeettre » 23. aug 2023, 21:09

Patmand skrev:
23. aug 2023, 20:11
raekkeettre skrev:
23. aug 2023, 18:10
Pay-back time fra VFF - Lige så latterligt de synes AaBs bud var på Friis (som det nu også var), lige så latterligt kan vi jo så synes. Men dette er klart en PR historie der mere bunder i at de vil vise omverden hvem der er storebror, og hvem der har størst xxx lige nu....jeg giver intet for det.

Med garanti også VFF der har pitchet historien til BT.
Sikke en gang vrøvl! Viborg er ikke drevet af nogle forstyrrede teenagere. Der er sgu da ingen som helst PR værdi i at byde kr. 5 mio. på en spiller i NordicBet Ligaen, hvilket i øvrigt ville gøre ham til det dyreste køb nogensinde i Viborg.

Pak din pay-back og PR teori væk, nogle gange er tingene faktisk som de tager sig ud, men du repræsenterer på fremmeste vis bonderøvsmentaliteten i form af “vi er fra mægtige Aalborg - hvordan kan I i Viborg tro I kan købe vores spillere”.
Omvendt er der ikke noget problem når hovedstadsklubben henvender sig og køber AaB’s største talent for en slik.
Jesus en gang opkast...:) jeg er ked at det tager så hårdt på dig..haha...Men AaB "afviser blankt....forlanger det dobbelt...etc..." Så er de jo snot dumme i Viborg hvis de virkelig troede de kunne købe ham for det. Jeg vælger at tro de er smarte nok, og bare ville pisse tilbage efter vores stund sidst. Nok AaB der ringede til BT så..haha....for et sted må de jo havde hørt om det....jeg tror dog det er VFF :)..pisse..pisse...

Men selvfølgelig vil de da gerne købe ham for 5 millioner.....Men troede De virkelig på det?...De er jo ikke nogle forstyrrede teenagere. Eller vil de efter at have solgt deres største talent for rigtig mange penge, lige pege på, at de ikke tænker AaBs største talent er mange potter pis værd...jeg er usikker.

Nå men, on another note. Var der ikke en historie for nogle år siden, tror BIF var blandet ind i det, hvor nogle bød vildt latterligt lavt for en spiller, at klubben blev vildt fornærmet....kan ikke lige finde den historie. Tror også det handlede om en pisse konkurrence den gang.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 668
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Winterburn » 23. aug 2023, 21:54

Nogle der har nyt paa ham Helgason? Er den sten doed nu?

edit: skulle blot scrolle lidt op for at finde svaret haha
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 23. aug 2023, 21:58

bedstefar skrev:
23. aug 2023, 20:50
https://x.com/stianwahl/status/16944043 ... WwKoLJwusA

Der skal vi da gerne kunne være med, vil være super med endnu en teknisk god 8er.
Mon ikke han er strøget af listen efter Widells ankomst.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Moen » 23. aug 2023, 22:07

R Rosenberg skrev:
23. aug 2023, 21:58
bedstefar skrev:
23. aug 2023, 20:50
https://x.com/stianwahl/status/16944043 ... WwKoLJwusA

Der skal vi da gerne kunne være med, vil være super med endnu en teknisk god 8er.
Mon ikke han er strøget af listen efter Widells ankomst.
Eller Odada. Haugesund var også ude efter Odada tidligere på sommeren.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 24. aug 2023, 10:04

Nååå, Kappmeier & Co. Nu skal der til at ske noget i den sidste uge af vinduet.

Vi skal som minimum have en keeper ind, og sælges Sousa, skal vi vel have en ny kant ind.

Mit gæt er, at AaB går og venter på et Sousa eller Højholt-salg, så der er lidt penge til Fischer fra Hobro samt måske en billig løsning til kanten.

Derudover sker der sandsynligvis ikke noget?

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Bong » 24. aug 2023, 10:18

I forhold til Sousa og Højholt... Så hører jeg, at der er nærmest nul interesse for Højholt. Og det er han godt træt af.

Sousa vil rigtigt gerne afsted, men AaB rokker sig ikke på prisen der er sat til 2 mio. euro. Det har hans agent svært ved at sælge ham til.
A slightly more sophisticated hooligan...

Besvar