Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 8. jun 2020, 18:20

FIDEL skrev:
8. jun 2020, 15:30
Gaarde6 skrev:
8. jun 2020, 13:32
Jeg tror sgu man er nød til at gå ud og forstærke holdet i sommer vinduet.
Vi har altså ikke holdet til at tage det sidste step op endnu.
Med tanke på at klubben vil være en fast top 4 klub, inden 2022, så skal der altså bygges på nu.
Vi har for mange huller i truppen til den ambition kan føres ud i livet.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... nden-2022/
Jeg kan ikke se det ske. Der skal vel 3 profiler til før vi kan komme i top 4. Og så har vi sandsynligvis solgt Lucas før 2022.
Jeg tør tro på det hvis Inge får lov at hente nogle profiler fra f. Eks. norsk fodbold, Kuhn kommer tilbage som assistent, kapitalindsprøjtning fra en evt ny ejer/investor.

Fristrups udtalelser står for mig, som en gang spin, der har til formål at tiltrække flere sponsorer og tilskuere.
Men det får jo stik modsat effekt, hvis ikke der er handling bag ordene.
Der er nok sport at skyde penge efter i Aalborg.
Hvis man kommer med sådan noget bare for sjov. Så kan ingen da tage AaB seriøst.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 8. jun 2020, 19:06

Gaarde6 skrev:
8. jun 2020, 18:20


Men det får jo stik modsat effekt, hvis ikke der er handling bag ordene.
Der er nok sport at skyde penge efter i Aalborg.
Hvis man kommer med sådan noget bare for sjov. Så kan ingen da tage AaB seriøst.
Ikke desto mindre bliver top 4 ikke nævnt med ét eneste ord til den årlige generalforsamling, hvor man er tilbage til en målsætning om top 6.

Fristrup zigzagger helt vildt i de udmeldinger han kommer med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 8. jun 2020, 20:29

Pastorius skrev:
8. jun 2020, 16:09
Uldahl skrev:
8. jun 2020, 16:00
Pastorius skrev:
8. jun 2020, 11:54
Uldahl skrev:
8. jun 2020, 11:52

Hå ber han ser det ikke dur med tre stoppere når der kun er 2 brugelige til rådighed.
Hvem var den anden?
Pallesen. Han spillede jo mere som en wing back, og gjorde ok offensivt, men har er ingen stopper og kom til at mangle bageude når vi mistede bolden.

Skal vi spille 3-4-3 så skal det være med Okore Thelander og Ross.
Så forstår jeg ikke hvad du skriver. Vi spillede vel med KP, Okore og Bærtelsen som stoppere, og jeg kan kun se én der (pt) har kvalitet til at starte inde - og det er Okore.

Pallesen er stadig - på trods af han er startet langt bedre - ikke god. Han kan ikke sætte en mand, og han kan ikke holde en. Så medmindre han bliver ved med at score mål i hveranden kamp, så skal han hurtigst muligt henvises til bænken af en ny (og bedre) AaB-spiller.
Jeg er ikke den store fan af Pallesen men synes sådan set han har leveret fint i denne sæson. Det er absolut ikke der vi skal forstærkes først i min optik - medmindre vi kan få en ung spiller der på sigt skal overtage pladsen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 8. jun 2020, 20:32

Hanga skrev:
8. jun 2020, 19:06
Gaarde6 skrev:
8. jun 2020, 18:20


Men det får jo stik modsat effekt, hvis ikke der er handling bag ordene.
Der er nok sport at skyde penge efter i Aalborg.
Hvis man kommer med sådan noget bare for sjov. Så kan ingen da tage AaB seriøst.
Ikke desto mindre bliver top 4 ikke nævnt med ét eneste ord til den årlige generalforsamling, hvor man er tilbage til en målsætning om top 6.

Fristrup zigzagger helt vildt i de udmeldinger han kommer med.
Jeg undrer mig også hver gang Fristrup udtaler sig.

Da han nævnte top 4 kom meldingen fuldstændig ud af det blå, og den har ikke været fremme siden. Om han har vrøvlet, de har skiftet kurs (igen) eller om det fortsat er planen er jeg faktisk ret meget i tvivl om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af troelsh » 9. jun 2020, 14:32

Ift. Okores snarlige exit, tænker jeg Andreas Hanche-Olsen kunne være en spiller Inge har i kikkerten, han er anfører i Inge's tidligere klub Stabæk, så han må være en spiller han har indgående kendskab til.

https://www.transfermarkt.com/andreas-h ... ler/370683

Edit: kan se FCM også har ham i kikkerten, så måske ikke realistisk

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 9. jun 2020, 14:49

troelsh skrev:
9. jun 2020, 14:32
Ift. Okores snarlige exit, tænker jeg Andreas Hanche-Olsen kunne være en spiller Inge har i kikkerten, han er anfører i Inge's tidligere klub Stabæk, så han må være en spiller han har indgående kendskab til.

https://www.transfermarkt.com/andreas-h ... ler/370683

Edit: kan se FCM også har ham i kikkerten, så måske ikke realistisk
Tænkte på ham forleden. Han må være god nok til os, såfremt fcm har været interesserede i ham. Nogen herinde, som kender til hans styrker/svagheder??
Han har iøvrigt en god alder, med videresalgspotentiale.
Det er virkelig vigtigt, at der kommer noget ind istedet for Okore - Thelander tror jeg vil være skadet on/off i resten af hans tid i AaB (desværre).
KP er færdig i mine øjne, og Bærtelsen skal køres stille og roligt ind.
Tror og håber på, at Inge kan tiltrække nogle norske profiler, som vi ikke ellers ville kunne tiltrække.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 9. jun 2020, 15:58

troelsh skrev:
9. jun 2020, 14:32
Ift. Okores snarlige exit, tænker jeg Andreas Hanche-Olsen kunne være en spiller Inge har i kikkerten, han er anfører i Inge's tidligere klub Stabæk, så han må være en spiller han har indgående kendskab til.

https://www.transfermarkt.com/andreas-h ... ler/370683

Edit: kan se FCM også har ham i kikkerten, så måske ikke realistisk
Mit aller-bedste bud er, at Okore ikke bliver erstattet. Uden ham har vi fire centrale forsvarsspillere i truppen, og de fem mio., han har kostet os årligt på det sportslige budget, bliver ganske givet sparet væk.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 9. jun 2020, 16:15

Kasper P er bare slet ikke god nok, og slet ikke hvis Magnus er på banen samtidig. Der må altså også være nogle penge at gøre med, hvis vi lige har solgt for små 40 millioner (Kaufmann og Abildgaard). Hvis Olsen og Fossum skal fungere på den centrale midtbane, så kræver det at vi får en langt bedre 6'er ind med fysik og coolness. Magnus laver for mange placeringsfejl, er for nem at spille uden om og er alt for langsom på bolden. Jeg eftersøger ikke nødvendigvis en særlig kreativ spiller, men en der kan beskytte rummet mellem midtbane og forsvar, og som kan flytte bolden videre til nogle af vores dygtige teknikkere.

Jeg ser dog, at der er muligheder på det norske marked med kontraktudløb på til sommer, men også en del profiler med udløb til vinter (blandt andet ham Hanche-Olsen). Der må også være noget i Sverige. De sidste sæsoner har det måske været en svaghed, at vi ikke har været skarpe nok på transferfrie skandinavere.
Meget afhænger selvfølgelig af hvad vi selv kan tilbyde til næste sæson. Pokaltitel sparker os ret langt ind i europæisk kval så vidt jeg kan forstå. 3. kval-runde eller sådan, og der er vel mulighed for at spille den der Euro Cup II eller hvad den hedder, der starter som noget nyt (til næste sæson mener jeg)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 9. jun 2020, 16:26

BoT skrev:
9. jun 2020, 15:58
troelsh skrev:
9. jun 2020, 14:32
Ift. Okores snarlige exit, tænker jeg Andreas Hanche-Olsen kunne være en spiller Inge har i kikkerten, han er anfører i Inge's tidligere klub Stabæk, så han må være en spiller han har indgående kendskab til.

https://www.transfermarkt.com/andreas-h ... ler/370683

Edit: kan se FCM også har ham i kikkerten, så måske ikke realistisk
Mit aller-bedste bud er, at Okore ikke bliver erstattet. Uden ham har vi fire centrale forsvarsspillere i truppen, og de fem mio., han har kostet os årligt på det sportslige budget, bliver ganske givet sparet væk.
Thelander blev jo hentet som erstatning for Okore som man forventede at sælge i sommers. Jeg regner derfor heller ikke med man henter en ny midterforsvarer ind - selvom det med Thelanders glasben in mente nok ville være ideelt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Martino » 9. jun 2020, 19:37

Vendsyssel kunne passende sende Dusan Jajic sydpå og få Kakeeto plus lidt penge retur ;) Dygtig boldsikker defensiv midt.
Jeg savner Winsnes

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 623
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 9. jun 2020, 22:24

Martino skrev:
9. jun 2020, 19:37
Vendsyssel kunne passende sende Dusan Jajic sydpå og få Kakeeto plus lidt penge retur ;) Dygtig boldsikker defensiv midt.
Nu med Vendsyssel - er Ali ved at være modnet nu? 8 mål og 2 assist i 15 kampe er da okay (på trods a 1div.) - han har faktisk været involveret i hver anden mål for dem.
Burde vi gi ham en chance hvis Tengstedt smutter eller?
Ved han er en spiller der deler vandende men han er trods alt kun 21år.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 9. jun 2020, 22:40

9000AaB skrev:
9. jun 2020, 22:24
Martino skrev:
9. jun 2020, 19:37
Vendsyssel kunne passende sende Dusan Jajic sydpå og få Kakeeto plus lidt penge retur ;) Dygtig boldsikker defensiv midt.
Nu med Vendsyssel - er Ali ved at være modnet nu? 8 mål og 2 assist i 15 kampe er da okay (på trods a 1div.) - han har faktisk været involveret i hver anden mål for dem.
Burde vi gi ham en chance hvis Tengstedt smutter eller?
Ved han er en spiller der deler vandende men han er trods alt kun 21år.
Selvfølgelig skal han have en chance efter sommer, alt andet vil være dumt. Men det må også være sidst forsøg.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 10. jun 2020, 09:26

Forza skrev:
9. jun 2020, 16:26

Thelander blev jo hentet som erstatning for Okore som man forventede at sælge i sommers. Jeg regner derfor heller ikke med man henter en ny midterforsvarer ind - selvom det med Thelanders glasben in mente nok ville være ideelt.
Sådan ser jeg det også.

Thelanders skadesfrekvens har dog desværre indtil videre fulgt den bekymring der var, da han blev hentet tilbage, og det trods alt uholdbart at spille næste sæson mod KP, Ross og Bærtelsen, hvis Thelander skal misse halvdelen af sæsonen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 10. jun 2020, 09:33

Hanga skrev:
10. jun 2020, 09:26
Forza skrev:
9. jun 2020, 16:26

Thelander blev jo hentet som erstatning for Okore som man forventede at sælge i sommers. Jeg regner derfor heller ikke med man henter en ny midterforsvarer ind - selvom det med Thelanders glasben in mente nok ville være ideelt.
Sådan ser jeg det også.

Thelanders skadesfrekvens har dog desværre indtil videre fulgt den bekymring der var, da han blev hentet tilbage, og det trods alt uholdbart at spille næste sæson mod KP, Ross og Bærtelsen, hvis Thelander skal misse halvdelen af sæsonen.
Helt enig. Bærtelsen har heller ikke den bedste skadeshistorik, Ross trækker mange kort og KP har ikke præsteret vildt overbevisende. Det ville være ideelt med en ekstra mand.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 10. jun 2020, 10:41

Hanga skrev:
10. jun 2020, 09:26
Forza skrev:
9. jun 2020, 16:26

Thelander blev jo hentet som erstatning for Okore som man forventede at sælge i sommers. Jeg regner derfor heller ikke med man henter en ny midterforsvarer ind - selvom det med Thelanders glasben in mente nok ville være ideelt.
Sådan ser jeg det også.

Thelanders skadesfrekvens har dog desværre indtil videre fulgt den bekymring der var, da han blev hentet tilbage, og det trods alt uholdbart at spille næste sæson mod KP, Ross og Bærtelsen, hvis Thelander skal misse halvdelen af sæsonen.
Ja det er desværre lidt en Gaarde-classic det her med at hente spillere med gode CV'er, hvor man har kigget mindre på om spilleren f.eks. passer eller om hans fysik er ok. På den måde har Thelander jo været et mega sats fra starten både, hvad angår fysikken og om han kan genfinde et niveau.
gravballe skrev:
9. jun 2020, 22:40
9000AaB skrev:
9. jun 2020, 22:24
Martino skrev:
9. jun 2020, 19:37
Vendsyssel kunne passende sende Dusan Jajic sydpå og få Kakeeto plus lidt penge retur ;) Dygtig boldsikker defensiv midt.
Nu med Vendsyssel - er Ali ved at være modnet nu? 8 mål og 2 assist i 15 kampe er da okay (på trods a 1div.) - han har faktisk været involveret i hver anden mål for dem.
Burde vi gi ham en chance hvis Tengstedt smutter eller?
Ved han er en spiller der deler vandende men han er trods alt kun 21år.
Selvfølgelig skal han have en chance efter sommer, alt andet vil være dumt. Men det må også være sidst forsøg.
Jeg så ham både mod Skive og Fredericia, hvor han ikke imponerede spillemæssigt. Han lavede en rigtig god kasse mod Skive ja, men det er sådan en han laver 1 gang pr. 100 kamp i bedste fald. NIveauet er trods alt lavere i første division og jeg synes ikke jeg har set en spiller, som er bedre end ham der forlod os. Når vi så derudover ved, at den er gal med diciplinen kan jeg ikke se det er et projekt vi skal spilde mere tid på.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Martino » 10. jun 2020, 10:54

Jakobsen skrev:
10. jun 2020, 10:41
Hanga skrev:
10. jun 2020, 09:26
Forza skrev:
9. jun 2020, 16:26

Thelander blev jo hentet som erstatning for Okore som man forventede at sælge i sommers. Jeg regner derfor heller ikke med man henter en ny midterforsvarer ind - selvom det med Thelanders glasben in mente nok ville være ideelt.
Sådan ser jeg det også.

Thelanders skadesfrekvens har dog desværre indtil videre fulgt den bekymring der var, da han blev hentet tilbage, og det trods alt uholdbart at spille næste sæson mod KP, Ross og Bærtelsen, hvis Thelander skal misse halvdelen af sæsonen.
Ja det er desværre lidt en Gaarde-classic det her med at hente spillere med gode CV'er, hvor man har kigget mindre på om spilleren f.eks. passer eller om hans fysik er ok. På den måde har Thelander jo været et mega sats fra starten både, hvad angår fysikken og om han kan genfinde et niveau.
gravballe skrev:
9. jun 2020, 22:40
9000AaB skrev:
9. jun 2020, 22:24
Martino skrev:
9. jun 2020, 19:37
Vendsyssel kunne passende sende Dusan Jajic sydpå og få Kakeeto plus lidt penge retur ;) Dygtig boldsikker defensiv midt.
Nu med Vendsyssel - er Ali ved at være modnet nu? 8 mål og 2 assist i 15 kampe er da okay (på trods a 1div.) - han har faktisk været involveret i hver anden mål for dem.
Burde vi gi ham en chance hvis Tengstedt smutter eller?
Ved han er en spiller der deler vandende men han er trods alt kun 21år.
Selvfølgelig skal han have en chance efter sommer, alt andet vil være dumt. Men det må også være sidst forsøg.
Jeg så ham både mod Skive og Fredericia, hvor han ikke imponerede spillemæssigt. Han lavede en rigtig god kasse mod Skive ja, men det er sådan en han laver 1 gang pr. 100 kamp i bedste fald. NIveauet er trods alt lavere i første division og jeg synes ikke jeg har set en spiller, som er bedre end ham der forlod os. Når vi så derudover ved, at den er gal med diciplinen kan jeg ikke se det er et projekt vi skal spilde mere tid på.
Synes stadig den er svær med Wessam - han har alligevel scoret 9 mål for Vendsyssel i tællende kampe. 7 i nordicbet ligaen - det vidner alligevel om potentiale til superligaen. Jeg synes personligt det er for tidligt at afskrive ham endegyldigt - men en jokerroller i efteråret kunne måske ikke være helt dumt? Det er uanset om der bliver forlænget med Tengstedt, hvilket jeg håber de gør.

Thelander var et sats - ikke et jeg havde taget, men fred med det. Kan godt li’ ham, men han er alt for ofte skadet. Ross og Bærtelsen kan begge blive gode - men det er måske lidt for tidligt at starte med begge samtidigt. KP er lidt la la...nogle kampe er han egentlig ganske god.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 10. jun 2020, 10:57

Martino skrev:
10. jun 2020, 10:54
Jakobsen skrev:
10. jun 2020, 10:41
Hanga skrev:
10. jun 2020, 09:26
Forza skrev:
9. jun 2020, 16:26

Thelander blev jo hentet som erstatning for Okore som man forventede at sælge i sommers. Jeg regner derfor heller ikke med man henter en ny midterforsvarer ind - selvom det med Thelanders glasben in mente nok ville være ideelt.
Sådan ser jeg det også.

Thelanders skadesfrekvens har dog desværre indtil videre fulgt den bekymring der var, da han blev hentet tilbage, og det trods alt uholdbart at spille næste sæson mod KP, Ross og Bærtelsen, hvis Thelander skal misse halvdelen af sæsonen.
Ja det er desværre lidt en Gaarde-classic det her med at hente spillere med gode CV'er, hvor man har kigget mindre på om spilleren f.eks. passer eller om hans fysik er ok. På den måde har Thelander jo været et mega sats fra starten både, hvad angår fysikken og om han kan genfinde et niveau.
gravballe skrev:
9. jun 2020, 22:40
9000AaB skrev:
9. jun 2020, 22:24
Martino skrev:
9. jun 2020, 19:37
Vendsyssel kunne passende sende Dusan Jajic sydpå og få Kakeeto plus lidt penge retur ;) Dygtig boldsikker defensiv midt.
Nu med Vendsyssel - er Ali ved at være modnet nu? 8 mål og 2 assist i 15 kampe er da okay (på trods a 1div.) - han har faktisk været involveret i hver anden mål for dem.
Burde vi gi ham en chance hvis Tengstedt smutter eller?
Ved han er en spiller der deler vandende men han er trods alt kun 21år.
Selvfølgelig skal han have en chance efter sommer, alt andet vil være dumt. Men det må også være sidst forsøg.
Jeg så ham både mod Skive og Fredericia, hvor han ikke imponerede spillemæssigt. Han lavede en rigtig god kasse mod Skive ja, men det er sådan en han laver 1 gang pr. 100 kamp i bedste fald. NIveauet er trods alt lavere i første division og jeg synes ikke jeg har set en spiller, som er bedre end ham der forlod os. Når vi så derudover ved, at den er gal med diciplinen kan jeg ikke se det er et projekt vi skal spilde mere tid på.
Synes stadig den er svær med Wessam - han har alligevel scoret 9 mål for Vendsyssel i tællende kampe. 7 i nordicbet ligaen - det vidner alligevel om potentiale til superligaen. Jeg synes personligt det er for tidligt at afskrive ham endegyldigt - men en jokerroller i efteråret kunne måske ikke være helt dumt? Det er uanset om der bliver forlænget med Tengstedt, hvilket jeg håber de gør.

Thelander var et sats - ikke et jeg havde taget, men fred med det. Kan godt li’ ham, men han er alt for ofte skadet. Ross og Bærtelsen kan begge blive gode - men det er måske lidt for tidligt at starte med begge samtidigt. KP er lidt la la...nogle kampe er han egentlig ganske god.
Jeg tror ikke på at Wessam kommer tilbage til AaB, om han så scorer to mål pr kamp resten af sæsonen. Han har fået sine chancer og har ikke vist sig moden nok til at tage dem, og det har intet med præstationer på banen at gøre.

Thelander ser ud til at være et fejlskud. Selv hvis han snart er klar, er det meget. meget længe siden han har spillet fast og regelmæssigt. Det er simpelthen ikke noget vi kan bygge et stærkt forsvar op omkring.
Med venlig Hilsen
--
Robert

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af binderup » 10. jun 2020, 16:45

Kunne Mathias Rasmussen fra Fcn være en mand AaB går efter?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -ikke-mere
:cheers:

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 10. jun 2020, 18:44

binderup skrev:
10. jun 2020, 16:45
Kunne Mathias Rasmussen fra Fcn være en mand AaB går efter?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -ikke-mere
Nej tak!
Vi har ikke brug for mere affald og da slet ikke fra FCN's bænk.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Reyad » 11. jun 2020, 10:04

Det vigtigste ift at få gode folk ind er en 6'er.
MC er ikke god nok til top 4.
Vi skal have en placeringsstærk spiller ind med stor spilforståelse og gode fødder. Hvem ved jeg ikke. 6'eren er ekstremt afgørende i vores nuværende formation. Vi skal have en type ind, der får alle andre til at se godt ud. MC har en tendens til det modsatte, synes jeg.

Resten af nice-to.
En højre back med fremtiden foran sig.
En kantspiller med fart og gode driblinger.
Jeg er tryg ved vores nuværende samling af midtstoppere uden Okore. Ross bliver et monster. Thelander er god, når han er skadesfri. Tror Bærtelsen kan blive god og KP er en habil superligaspiller.

Men vigtigst af alt er at Lucas ikke sælges. Han bliver noget nær umulig at erstatte.

Låst