Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af turboen » 27. maj 2011, 19:24

Beklagerat jeg ikke fik Lyngby med i min beregning.Den kamp ender 0-0,Lyngby kan ingenting og OB vil ingenting,så derfor bliver det en langgaber af format.Så jeg fastholder mit bud på sidste runde...

PrimusMotor
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 21. maj 2009, 23:27

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af PrimusMotor » 27. maj 2011, 20:04

Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:

turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af turboen » 27. maj 2011, 20:09

PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:
Jeg møder op,og så skal jeg være den første til at sige at jeg tog fejl,... Håber virkelig at jeg tager fejl..

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Brodernumsi » 27. maj 2011, 23:42

PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:
Tror ikke du må tage romerlys med ind i lufthavnen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

PrimusMotor
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 21. maj 2009, 23:27

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af PrimusMotor » 28. maj 2011, 09:07

Brodernumsi skrev:
PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:
Tror ikke du må tage romerlys med ind i lufthavnen.
Det må man vist heller ikke på stadion;-) Nej, det kan godt være at de egner sig bedst til udendørs brug.

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Quentin T » 28. maj 2011, 16:09

http://onside.dk/nyheder/superligaen/fi ... ude-hos-ob" onclick="window.open(this.href);return false;

Fy for satan! Lyngbys vej til sejr blev da lidt lettere.
Savner Strandli!

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Indie » 28. maj 2011, 16:16

Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse om i morgen .. Jeg tør ikke engang se kampen eller de andre.. Suk :(

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Hanga » 28. maj 2011, 16:23

Indie skrev:Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse om i morgen .. Jeg tør ikke engang se kampen eller de andre.. Suk :(
Jeg har også utrolig svært ved at tænke positivt. Jeg kan simpelthen ikke se os vinde i Parken, på en dag som imorgen, og selv uafgjort bliver svært.

OB tager til Lyngby uden 4 profiler, og er nok gået et gear ned, selvom de selvfølgelig snakker om at yde 100%. Derudover ligner det en hjemmesejr i Randers, men det er nok i Esbjerg holdet at vores spinkle håb skal sættes.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv imorgen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Aabwibz » 28. maj 2011, 16:41

Hanga skrev:
Indie skrev:Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse om i morgen .. Jeg tør ikke engang se kampen eller de andre.. Suk :(
Jeg har også utrolig svært ved at tænke positivt. Jeg kan simpelthen ikke se os vinde i Parken, på en dag som imorgen, og selv uafgjort bliver svært.

OB tager til Lyngby uden 4 profiler, og er nok gået et gear ned, selvom de selvfølgelig snakker om at yde 100%. Derudover ligner det en hjemmesejr i Randers, men det er nok i Esbjerg holdet at vores spinkle håb skal sættes.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv imorgen.
Det bliver bedre og bedre.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 162040.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af turboen » 28. maj 2011, 17:03

Det er dagen før dagen,lad os alle fans mødes :aabfan: til en fællesbøn i kilden... Nåe nej den er allerede fyldt til bristepunktet..Hvordan kan man feste på sådan en dag hvor alt måske hører op i morgen :'(

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AalBoyeBK » 28. maj 2011, 17:10

Nu skal vi også lige slappe af.

Wessels er en elendig målmand, og jeg vil næsten sige det er en fordel han er skadet da man får en sulten Toppel på mål.
Djemba-Djemba er en udemærket spiller men han var heller ikke med mod FCK, han er desuden ikke en mand der virker til at spille en ligegyldig kamp mod Lyngby.
Johansson er langt fra nogen profil, og de har andre spillere der kan gå ind og gøre det ligeså godt, og som skal ud og vise sit værd.
Rurik Gislason er en rigtig dygtig spiller, men han har altså været ude et stykke tid og de klarede det jo fint i onsdags.

Kald mig hvad i vil - jeg tror sgu OB hiver en sikker sejr hjem.
:aabfan:

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AndBis » 28. maj 2011, 17:25

AalBoyeBK skrev:Nu skal vi også lige slappe af.

Wessels er en elendig målmand, og jeg vil næsten sige det er en fordel han er skadet da man får en sulten Toppel på mål.
Djemba-Djemba er en udemærket spiller men han var heller ikke med mod FCK, han er desuden ikke en mand der virker til at spille en ligegyldig kamp mod Lyngby.
Johansson er langt fra nogen profil, og de har andre spillere der kan gå ind og gøre det ligeså godt, og som skal ud og vise sit værd.
Rurik Gislason er en rigtig dygtig spiller, men han har altså været ude et stykke tid og de klarede det jo fint i onsdags.

Kald mig hvad i vil - jeg tror sgu OB hiver en sikker sejr hjem.
:aabfan:
Ja vil også gerne kunne sige det samme, men jeg kan ikke se hvor OB skulle finde gejsten i forhold til et Lyngby hold, som ved at vi med næsten 100% sikkerhed ikke vinder i parken, og dermed kan sikrer sig overlevelse. :S . pueha det kan blive den dårligste dag i rigtig rigtig lang tid i morgen !!!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af A_Strandfelt » 28. maj 2011, 17:48

Jeg tror ikke på, at Djemba-Djemba havde gjort en forskel, hvis han var med. Han minder ikke ligefrem om en, der vil kæmpe røven ud af bukserne, når holdets placering allerede er afgjort.

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mwape » 28. maj 2011, 18:31

Hej.

Jeg vil først slå fast at jeg holder med OB.
Først og fremmest kan jeg godt forstå hvis i er nervøse ift. i morgen, det ville jeg også være, hvis jeg var i jeres sko. Det siges at OB-spillerne har givet den gas uden for banen, siden nedslagtningen af FCK. Dette er vel fair nok, men ej spændende læsning for jer. I Odense er der relativt mange der "håber" at OB lægger sig ned i morgen mod Lyngby. Grunden til det, skal nok findes i en blanding af jalousi (over jeres seneste skab), og så det faktum at i har tilknyttet hade-spilleren over dem alle -Dumkan! - Også selvom det blot er leje, er det stadigt usmageligt. (I ved det jo godt selv).

Alligevel vil jeg tillade mig at mane jeres uro lidt til ro. Grunden derfor, er vores mørke fyrtårn på midtbanen, som kun bliver bedre og bedre. (Og nok snart væk :'( )

Alt kan ske i morgen :thumbsup: :thumbsup:


Vh
Mwape

Brugeravatar
AaB4ever
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:24
Geografisk sted: 9210

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AaB4ever » 28. maj 2011, 18:41

PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:

hej hvis nu det hele skulle flaske sig, og jeg er frisk imorgen efter en tur til karneval, er jeg også meget frisk på at møde op imorgen, for at fejre AaB.


men nogle der ved hvornår vi skal kune forvente dem hjemme søndag.
AaB glæder mig til vi mødes igen på stadion

turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af turboen » 28. maj 2011, 19:12

Hvis vi rykker ned i morgen,skal jeg ha' sæsonkort til næste sæson,for så får de virkelig brug for al den støtte der kan fåes.. vil sove i min AaB trøje i nat og håber at det kan bringe lidt held og lykke til holdet.Kan godt være at det lyder hjernedødt,men det er bare så ufatteligt at det kan ske.... :'(

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AndBis » 28. maj 2011, 19:41

turboen skrev:Hvis vi rykker ned i morgen,skal jeg ha' sæsonkort til næste sæson,for så får de virkelig brug for al den støtte der kan fåes.. vil sove i min AaB trøje i nat og håber at det kan bringe lidt held og lykke til holdet.Kan godt være at det lyder hjernedødt,men det er bare så ufatteligt at det kan ske.... :'(
synes skam ikke det er hjernedødt haha :D .
har selv en masse ritualer som jeg følger både bevidst og ubevidst .

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af astonvilla » 28. maj 2011, 21:08

turboen skrev:Hvis vi rykker ned i morgen,skal jeg ha' sæsonkort til næste sæson,for så får de virkelig brug for al den støtte der kan fåes.. vil sove i min AaB trøje i nat og håber at det kan bringe lidt held og lykke til holdet.Kan godt være at det lyder hjernedødt,men det er bare så ufatteligt at det kan ske.... :'(
Det er noteret Turbo! Jeg følger trop - og håber det virker...
Bienvenu Bassogog!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jensemand57 » 28. maj 2011, 21:34

Jeg tager mit AaB halstørklæde med i seng.

PrimusMotor
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 21. maj 2009, 23:27

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af PrimusMotor » 28. maj 2011, 21:35

AaB4ever skrev:
PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:

hej hvis nu det hele skulle flaske sig, og jeg er frisk imorgen efter en tur til karneval, er jeg også meget frisk på at møde op imorgen, for at fejre AaB.


men nogle der ved hvornår vi skal kune forvente dem hjemme søndag.
Det kunne sgu da være meget fedt at fejre drengene når vi har sikret os. Mon ikke SAS flyveren med ankomst kl. 19:40 (SK1219) er et godt bud. Men vi kan da finde ud af det med sikkerhed, hvis folk er med på den?

http://www.aal.dk/?PageID=%2F&type=0&Se ... eFlightNr=" onclick="window.open(this.href);return false;

Låst