Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Thorshauge

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Thorshauge » 13. mar 2011, 20:12

Den der med "en kamp af gangen" gælder altså både når vi vinder og taber. Lad os give alt vi har at gi' mod Lyngby!!

Super AaB Allez!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 12mand » 13. mar 2011, 20:16

det er så simpelt som vind eller forsvind mod lyngby. får vi ikke de 3 point der, rykker vi ned. simple as that.
kan ikk se os komme ovenpå igen, hvis vi taber, og da slet ikk hvis esbjerg bare spiller uafgjort.
lynge er gud!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 13. mar 2011, 20:22

12mand skrev:det er så simpelt som vind eller forsvind mod lyngby. får vi ikke de 3 point der, rykker vi ned. simple as that.
kan ikk se os komme ovenpå igen, hvis vi taber, og da slet ikk hvis esbjerg bare spiller uafgjort.
Det er ikke så meget de 3 point der er nedrykningsafgørende. Men mere det at få den FORLØSENDE sejr, så vi kan føle at alting IKKE går imod os.

Bundhold er skrøbelige i en sådan periode som vi har, hvor alting går imod. For den mentale del er det sgu vigtigt med den sejr! Kom så de røde!

Og i den her tid, er det sgu UALMINDELIGT vigtigt at vi kun tænker på det, som vi selv har indflydelse på. Alt vi kan gøre, er at sejre i egne kampe, og det skal vi gøre, startende på søndag.

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af svendpoulsen » 13. mar 2011, 20:55

Og til alle tilhængerne:
HUSK; hvis det går galt er vi jo stadig AaB fans :aabfan: :aabfan:

Lindvang

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Lindvang » 13. mar 2011, 20:58

svendpoulsen skrev:Og til alle tilhængerne:
HUSK; hvis det går galt er vi jo stadig AaB fans :aabfan: :aabfan:
?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jonas386 » 13. mar 2011, 21:02

Forkert, hvis det går galt er der ikke noget AaB at være fan af...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Kovacs » 13. mar 2011, 21:15

Der vil altid være et AaB at være fan af.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Kilde » 13. mar 2011, 21:46

jonas386 skrev:Forkert, hvis det går galt er der ikke noget AaB at være fan af...
Selvfølgelig vil der det - bare ikke på samme plan.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jonas386 » 13. mar 2011, 21:55

Kilde skrev:
jonas386 skrev:Forkert, hvis det går galt er der ikke noget AaB at være fan af...
Selvfølgelig vil der det - bare ikke på samme plan.
Forkert formuleret af mig, jeg mente naturligvis på top plan...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Indie » 13. mar 2011, 22:14

Jeg gider ikke hænge mig op i de andre holds resultater, de eneste der skal sørge for overlevelsen er os selv. Det vil selvfølgelig være kæmpe trist, hvis vi ender med at rykke ned, men hvis det sker så er det ikke andres skyld, men ene og alene vores egne.

Hvis vi ender med at rykke ned, så kan jeg få den glæde, at opleve de røde på TIngbjerg Stadion :)

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Aabwibz » 13. mar 2011, 22:26

Lover jeg hopper i havnen grædende med en sten bundet til fødderne hvis AaB rykker ned.. Man er satme så tæt på at græde bare ved at tænke over situationen allerede nu..
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Brent » 13. mar 2011, 22:40

Hvis vi da bare havde beholdt Kuhn som cheftræner, så er jeg overbevist om at mangt og meget så helt anderledes ud nu. Så havde vi fortsat noget af det som Hamrén havde bygget op. Men Lynges tåbelige principper om at en cheftræner ikke kan være "tæt" på spillerne kom desværre i vejen.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2011, 22:49

Brent skrev:Hvis vi da bare havde beholdt Kuhn som cheftræner, så er jeg overbevist om at mangt og meget så helt anderledes ud nu. Så havde vi fortsat noget af det som Hamrén havde bygget op. Men Lynges tåbelige principper om at en cheftræner ikke kan være "tæt" på spillerne kom desværre i vejen.
Nu er det jo 1) fuldstændigt ligegyldigt hvad vi skulle have gjort, og 2) ikke til at vide om Lynge faktisk havde ret i denne. Når det så er sagt, er det svært at forestille sig Kuhn kunne have gjort det værre end sine efterfølgere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af alithebeast » 14. mar 2011, 00:20

Brent skrev:Hvis vi da bare havde beholdt Kuhn som cheftræner, så er jeg overbevist om at mangt og meget så helt anderledes ud nu. Så havde vi fortsat noget af det som Hamrén havde bygget op. Men Lynges tåbelige principper om at en cheftræner ikke kan være "tæt" på spillerne kom desværre i vejen.
Kuhn sejler rundt i Herning, og hvis det jeg hører er rigtigt, så står han reelt ikke for andet end mandskabsplejen. Ved Kuhns præstation mener jeg, at det var Polle, der var geniet på bænken, der kastede lidt stjernestøv på skuldrene af Kuhn.
Hader København!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Brent » 14. mar 2011, 08:57

alithebeast skrev:
Brent skrev:Hvis vi da bare havde beholdt Kuhn som cheftræner, så er jeg overbevist om at mangt og meget så helt anderledes ud nu. Så havde vi fortsat noget af det som Hamrén havde bygget op. Men Lynges tåbelige principper om at en cheftræner ikke kan være "tæt" på spillerne kom desværre i vejen.
Kuhn sejler rundt i Herning, og hvis det jeg hører er rigtigt, så står han reelt ikke for andet end mandskabsplejen. Ved Kuhns præstation mener jeg, at det var Polle, der var geniet på bænken, der kastede lidt stjernestøv på skuldrene af Kuhn.
Det sejler totalt, 2-0 over FCK, det var godtnok ringe tsk tsk tsk
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af alithebeast » 14. mar 2011, 09:33

Brent skrev: Det sejler totalt, 2-0 over FCK, det var godtnok ringe tsk tsk tsk
Læs lige mit indlæg igen og fortæl mig, hvor jeg snakker om andet end arbejdsfordelingen i trænerstaben?

Det er selvfølgelig fint, hvis det fungerer med en træner, der kun står for mandskabspleje, men hvis han ikke har taktisk dygtige assistenter, så ville det jo se noget anderledes ud. Men tag nu skyklapperne af og placer æren for Kuhns halve efterår, hvor den høre hjemme.
Hader København!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Brent » 14. mar 2011, 10:06

alithebeast skrev:
Brent skrev: Det sejler totalt, 2-0 over FCK, det var godtnok ringe tsk tsk tsk
Læs lige mit indlæg igen og fortæl mig, hvor jeg snakker om andet end arbejdsfordelingen i trænerstaben?

Det er selvfølgelig fint, hvis det fungerer med en træner, der kun står for mandskabspleje, men hvis han ikke har taktisk dygtige assistenter, så ville det jo se noget anderledes ud. Men tag nu skyklapperne af og placer æren for Kuhns halve efterår, hvor den høre hjemme.
Den hører da ikke kun hjemme hos Polle, hvis du mener det udelukkende er hans skyld burde vi jo have haft andre resultater i hans tid som assistent under Pehrsson og Kent. Det er da muligt det ikke er ham der går og stiller kegler på træningsbanen, men han har jo stadig det overordende ansvar for holdet.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af alithebeast » 14. mar 2011, 11:02

Brent skrev: Den hører da ikke kun hjemme hos Polle, hvis du mener det udelukkende er hans skyld burde vi jo have haft andre resultater i hans tid som assistent under Pehrsson og Kent. Det er da muligt det ikke er ham der går og stiller kegler på træningsbanen, men han har jo stadig det overordende ansvar for holdet.
Da Kuhn smuttede til Herning, og Polle blev assistent, mener jeg da også, at AaB lå nummer 1 i starten af sæsonen helt indtil Johansson kom til klubben.
Hader København!

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af nik » 16. mar 2011, 13:12

kampen i weekenden skal vindes ellers er 1. div tæt på. Mon ikke der mindst skal 5 vundene kampe til for at redde sig

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Klaus » 16. mar 2011, 15:00

nik skrev:kampen i weekenden skal vindes ellers er 1. div tæt på. Mon ikke der mindst skal 5 vundene kampe til for at redde sig
Jeg tror man kan klare frisag med 35 point... Det betyder, at vi mangler mindst 18 point...

Mit gæt - eller håb om man vil ;) Vi får 36 point og en sikker 9. plads, vi må endda smide et enkelt point mere i en af de uafgjorte, det kan ikke gå galt :S

Lyngby Boldklub U 3 point
OB H 0 point
AC Horsens H 3 point
Brøndby I.F. U 0 point
Randers FC H 1 point
FC Nordsjælland U 3 point
FC Midtjylland H 1 point
Lyngby Boldklub H 3 point
Esbjerg fB U 1 point
Silkeborg I.F. U 1 point
SønderjyskE H 3 point
FC København U 0 point

Låst