![Lips are sealed :|](./images/smilies/mozilla_sealed.png)
Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
-
- Superliga
- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Jeg havde nok håbet på noget andet ![Lips are sealed :|](./images/smilies/mozilla_sealed.png)
![Lips are sealed :|](./images/smilies/mozilla_sealed.png)
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er nu også ok positivt overfor det, ikke mindst fordi det er en ung spiller, som man må formode man regner med har potentiale.Gaarde6 skrev:Synes det er helt OK.
Havde drømt om Uffe Bech.
Omvendt synes jeg også at nogle af vores egne (Wichman, Curth, Toft, Patrick Og Nikolaj Thomsen)
Bør have en fair chance for spilletid. Ikke en eneste af dem har spillet sig AF holdet!
Jeg hylder stilen, som er lagt i AaB!
Giv de unge chancen. Og med denne lejeaftale kan vi slippe billigt om ved at prøve en spiller i en lille sæson.
Jeg er tilfreds!
Af AaB's hjemmeside fremgår det at han er lejet året ud, så han får altså et par måneder eller tre til at bevise han er værd at satse på, det synes jeg der er fin logik i, ikke mindst når økonomien gør at man skal være meget sikker på at vælge de rigtige spillere.
Jeg synes dog man dækker sig yderligere ind på positioner hvor vi i forvejen har fin backup i form af Thomsen, PK og Wichmann. Men det kan jo være han vurderes til at have mindst lige så meget potentiale... lad os se hvad manden har at byde på
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Jeg tror man skal lægge mærke til, at Lynge fremhæver han kan spille kant...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)
Gad vide om vi skriver med Picazo. Han spiller jo fast venstreback på reserveholdet, men skal vel snart have en kontrakt eller sendes hjem. Var det tre måneder han var her ?
- FlæskeFrank
-
- Superliga
Kom nu med kaninen ![AaB Fan :aabfan:](./images/smilies/icon_fan.gif)
![AaB Fan :aabfan:](./images/smilies/icon_fan.gif)
Det er mig. Er nyuddannet kandidat og søger job - indtil da har jeg tilbudt at deltage i træningen så vi kan spille 11 mod 11. Samtidig satte Lynge pris på en spiller han kan få en smøg med mellem træningspassene.tommas jensen skrev:Kom nu med kaninen
Pt prøver jeg at spotte lynges mercedes på motorvejen imellem Hirtshals og Hjørring.
Her er meget stille og det virker ikke som om det er denne vej de prøver at liste drogba til Aalborg..
Her er meget stille og det virker ikke som om det er denne vej de prøver at liste drogba til Aalborg..
-
- Superliga
Jeg vil så gerne have bare en lille messi !!!thomasjn skrev:Det er mig. Er nyuddannet kandidat og søger job - indtil da har jeg tilbudt at deltage i træningen så vi kan spille 11 mod 11. Samtidig satte Lynge pris på en spiller han kan få en smøg med mellem træningspassene.tommas jensen skrev:Kom nu med kaninen
![Money in mouth :money:](./images/smilies/mozilla_moneyinmouth.png)
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Hmmm........... Han er blevet AaB spiller i et par måneder som jeg læser det....... Godt så .....
Han skal selvfølgelig have chancen
Midt eller kant!!! Dvs bredespiller/reserve for duen/kusk, hvis han tænkes centralt (kan jeg ikke forestille mig) er det godt nok langt hen at hente at få spilletid.
Måske de bare mangler for at kunne spille 11 mod 11, så de slipper for at få Thomas med![Cheers :cheers:](./images/smilies/icon_cheers.gif)
Han skal selvfølgelig have chancen
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Midt eller kant!!! Dvs bredespiller/reserve for duen/kusk, hvis han tænkes centralt (kan jeg ikke forestille mig) er det godt nok langt hen at hente at få spilletid.
Måske de bare mangler for at kunne spille 11 mod 11, så de slipper for at få Thomas med
![Cheers :cheers:](./images/smilies/icon_cheers.gif)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
- Superliga
-
- Superliga
Er sku lidt tristtommas jensen skrev:
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Nå nåtommas jensen skrev:Er sku lidt tristtommas jensen skrev:
![Thumbs Up :thumbsup:](./images/smilies/icon_thumbsup.gif)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
- Superliga
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Ved Rolfe´s afgang var det Lynge´s ambition at tilføje truppen 2-3 spillere til bredden.
Med tilgangen af Hallur og Thelander er den del af øvelsen vel sådan set lykkedes.
Der er så bare det minus at Lucas også er smuttet og jeg havde egentlig håbet at Lynge ville finde en offensiv erstatning for ham af passende kvalitet (Læs: Uffe Bech eller i det leje).
Men der kan man så måske håbe at den højt besungne Spalvis kan komme tættere ind omkring SL holdet og/eller at Rolf Toft og Kayke blomstrer op igen.
Hvis det bliver tilfældet er vi egentlig pænt dækket ind på alle pladser.![AaB Fan :aabfan:](./images/smilies/icon_fan.gif)
Med tilgangen af Hallur og Thelander er den del af øvelsen vel sådan set lykkedes.
Der er så bare det minus at Lucas også er smuttet og jeg havde egentlig håbet at Lynge ville finde en offensiv erstatning for ham af passende kvalitet (Læs: Uffe Bech eller i det leje).
Men der kan man så måske håbe at den højt besungne Spalvis kan komme tættere ind omkring SL holdet og/eller at Rolf Toft og Kayke blomstrer op igen.
Hvis det bliver tilfældet er vi egentlig pænt dækket ind på alle pladser.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Vi har jo sådan set også fået Spalvis... omend det kunne være rart at prøve at signe en "gennembagt" superligaspiller igen på et tidspunkt!Gamling skrev:Ved Rolfe´s afgang var det Lynge´s ambition at tilføje truppen 2-3 spillere til bredden.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
og Spalvis scorede for reservernele Cid skrev:Vi har jo sådan set også fået Spalvis... omend det kunne være rart at prøve at signe en "gennembagt" superligaspiller igen på et tidspunkt!Gamling skrev:Ved Rolfe´s afgang var det Lynge´s ambition at tilføje truppen 2-3 spillere til bredden.
![Cool :cool:](./images/smilies/mozilla_cool.png)
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Jeg kan også godkende sommervinduet. Lucas var et naturligt salg og selvom truppen er smal, så vidner handlerne ikke helt som panikindkøb.
Men som nævnt vil tyskeren være prikken over i'et for sommervinduet.
Nu gælder det kontraktforlængelser.
Men som nævnt vil tyskeren være prikken over i'et for sommervinduet.
Nu gælder det kontraktforlængelser.
- FlæskeFrank