bernburg kunne være et godt bud

degn skrev:søren frederiksen kunne være en ok spiller.
En usleben diamant som har vist prøver på sit talent, men som så mange andre ikke fik succes iFCk.
vi har tidligere set en spiller med samme navn have ok succes i AaB
Jeg er enig i det meste af det du skriver.mich1596 skrev:Der bliver godt nok givet gas omkring mulige indkøb i allersidste øjeblik................
I mine øjne er det nu der skal udvises rettidig omhu!!!!!!!!!! der er spillet 8 kampe ud af 20 før vintertransfer vinduet åbner, det er både langt og traditionelt lidt dødt.der restere 12 kampe.mon ikke holdet brider på en bølge der nok skal holde dem i top 4-5 måske bedre frem til vinduet.
Det er i mine øjne her man skal hænge sin hat fremfor at lave en sidste øjebliks handel.
Vi mangler stadigvæk en temperatur på holdet uden Lucas, er ikke sikker på at han i virkeligheden er det store omdrejningspunkt offensivt jvf relativt få kampe og en meget ung alder.(avavav nu får jeg nok slag) Syntes derimod at det lyder som en fed handel med ajax, så det er nu vi skal se hvilken vej vinden blæser...............kan Curt stå distancen? eller er han "over the hill" har vi andre der kan træde til (spaldvis Kayke Toft) ????
Hvis ikke er det i mit univers bedst at se tiden an................jvf en kapital indsprøjtning fra salg og investorgruppe............+ et regnskab der måske er bedre end i mange år.
Så jeg ønsker ro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hold på slanterne og se hvad der sker!!!!!
Så må vi agerer i vinter vinduet hvis det er påkrævet, der ved vi også nok mere om helle.
Som omtalt i en anden tråd, så er der så mange kontraktudløb til sommer, at man virkelig må håbe der først og fremmest er en masterplan for at holde fast på de mange dygtige spillere, vi allerede har.Gaarde6 skrev:
Jeg er enig i det meste af det du skriver.
Jeg tror sgu heller ikke Lynge køber bare for at købe.
Dog er vi nød til at være opmærksomme på truppens størrelse.
I sidste vindue var Kent ude og sige at truppe var for smal. Han mente 2-3 spillere ind ville være optimalt.
Der kom en (Thelander) Og nu er Lucas så væk.
De kan jo ikke engang spille 11 mod 11 til træning derude mere
Jeg håber på et par spillere ind (Unge talenter, som kan udvikle sig videre)
Men ved også godt at tiden er knap.
Vi er meget klogere om ca 39 timer :-)
Jeg ser mest Lawan som en afslutter type.Rams skrev:Rawez Lawan er mit bud. kan både spille kant og spids. MEN vil hellere have uffe bech eller thomas lehne olsen fra hamarkammeraterne
Han kan løbe hurtigt, ligeud, og afslutte. Men han er ikke nogen fantastisk afslutter. Var en profil i Horsens under Kent da de spillede på hurtige omstillinger. Det kan godt være Kent stadig er lidt småforelsket i ham, men jeg håber det ved gud godt nok ikke. Han kan intet de andre spillere ikke kan.Gaarde6 skrev:Jeg ser mest Lawan som en afslutter type.Rams skrev:Rawez Lawan er mit bud. kan både spille kant og spids. MEN vil hellere have uffe bech eller thomas lehne olsen fra hamarkammeraterne
Mener mest vi skal gå efter en teknisk type, som kan supplere vores afsluttere (Helenius, Curth og Toft)
Lige præcis!MHJ skrev:Han kan løbe hurtigt, ligeud, og afslutte. Men han er ikke nogen fantastisk afslutter. Var en profil i Horsens under Kent da de spillede på hurtige omstillinger. Det kan godt være Kent stadig er lidt småforelsket i ham, men jeg håber det ved gud godt nok ikke. Han kan intet de andre spillere ikke kan.Gaarde6 skrev:Jeg ser mest Lawan som en afslutter type.Rams skrev:Rawez Lawan er mit bud. kan både spille kant og spids. MEN vil hellere have uffe bech eller thomas lehne olsen fra hamarkammeraterne
Mener mest vi skal gå efter en teknisk type, som kan supplere vores afsluttere (Helenius, Curth og Toft)
Lynge er angiveligt spottet på et fly til kbh...PeterS skrev:Er der et indlæg jeg har overset på de sidste par sider, siden folk er begyndt og tro på vi er på vej til at forstærke holdet? Eller rettere er der den mindste grund til at man skal sidde og trykke F5 hele dagen imorgen?
Hmm, come on Lynge.MHJ skrev:Der er lukket og slukket. Meeeen, det er nok fornuftigt nok.
http://nordjyske.dk/nyheder/ingen-handl ... 07/24/1547
Med henblik på de "gaver" vi har fået af egen avl her på det seneste, vil jeg sku hellere se et U19 talet fra AaBs (åbenbart uudtømmelige) talentfabrik, end en eller anden wannabee fra 1. divisionEksil skrev:Hmm, come on Lynge.MHJ skrev:Der er lukket og slukket. Meeeen, det er nok fornuftigt nok.
http://nordjyske.dk/nyheder/ingen-handl ... 07/24/1547
Et talent fra 1.div må der kunne falde af. Kent fylder jo bænken med u19 spillere og holdet er ikke engang særligt hårdt ramt af skader.