Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Kovacs » 23. apr 2012, 14:09

Shrug skrev:
jernskjorten skrev: Min pointe er bare: hvor realistisk er det, at AaB tager en stamspiller og siger: "Vi vil foreslå, at vi stopper her."? Hvis AaB er utilfreds med Curths præstationer, så skulle de ikke have forlænget hans kontrakt sidste år. Derfor mener jeg, at man har mistet jordforbindelsen, når man mener, at det er en væsentlig opgave her til sommer at få ophævet kontrakten.
Mistet jordforbindelsen? Lær nu at forhold dig realistisk til AaBs situation. Som der bliver nævnt ovenfor forlænger man ikke med Rolfe fordi man mener, der er nye unge spillere på vej, der vil kunne varetage fløjpladserne og der er jo klart et økonomisk argument fra AaBs side også. Fortæl mig så lige, hvorfor man ikke skulle gøre det med Curth også? Manden har været en alibispiller længe og på den lange bane vil AaB få mere ud af at give de unge chancen; alternativt en ny og mere stabil angriber.
Men hvorfor i alverden skulle Curth dog have lyst til at forlade klubben, især når han spiller så regelmæssigt som han nu gør. Du kan ikke sammenligne sagen med Chris Rolfes i og med at den er helt anderledes. Her tager Rolfe SELV kontakt til klubben fordi hans gamle klub står klar til at overtage ham kvit og frit - Hvem står klar til at overtage Curth?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af jernskjorten » 23. apr 2012, 15:23

Poker-One-Kenobi skrev:
jernskjorten skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Hvis det var et tema med Rolfe, og det var det jo åbenbart, hvorfor så ikke med Curth? Mener Kent at Dalsgård skal tilbage på toppen så vi kan spille med en rigtig højreback, er CUrth vel tilbage til at være indskiftningsspiller som han var det i starten af foråret. Er han ikke, på samme måde som Rolfe, for dyr til at sidde på bænken?
Fordi Curth ikke er interesseret i at komme væk fra AaB.
Men er det ikke et nyt argument? Indtil nu har det handlet om hvorvidt han var stamspiller eller ej (hvilket han vel knap er), og hvad ved du egentlig om hvad Curth er interesseret i? Måske udsigten til at skulle se det meste af kampene fra bænken når Dalsgaard er tilbage vil få Curth til at sige ok til et andet tilbud? Han ligner ærligt talt en spiller som vil have godt af et klubskifte, og jeg har endda forsvaret hans præstationer tidligere.
Nu bragte du selv Rolfes situation ind i ligningen, og så påpeger jeg, at Curth - modsat Rolfe - ikke er interesseret i at forlade AaB. (Det er min påstand, men igen: hvorfor skulle AaB og Curth forlænge kontrakten helt frem til 2014, hvis en af parterne er utilfredse.) Og jeg tror ikke, at Dalsgaard er tættere på den angrebsplads end Curth. Kent Nielsen taler derimod i rosende vendinger om Dalsgaards præstationer som back. Og hvis nu Curth mister pladsen til Dalsgaard, er det da stadig ikke belæg for at rive kontrakten i stykker.

Og ja - måske har Curth godt af et klubskifte, og ja, måske vil han endda sige ja tak til et andet tilbud. Men det er ikke det samme som, at AaB skal have på dagsordenen, at hans kontrakt skal ophæves: det er da useriøst, hvis AaB forlænger med 3 år med en spiller for under et år efter at bede ham om, at kontrakten ophæves.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. apr 2012, 15:26

Shrug skrev:
jernskjorten skrev: Min pointe er bare: hvor realistisk er det, at AaB tager en stamspiller og siger: "Vi vil foreslå, at vi stopper her."? Hvis AaB er utilfreds med Curths præstationer, så skulle de ikke have forlænget hans kontrakt sidste år. Derfor mener jeg, at man har mistet jordforbindelsen, når man mener, at det er en væsentlig opgave her til sommer at få ophævet kontrakten.
Mistet jordforbindelsen? Lær nu at forhold dig realistisk til AaBs situation. Som der bliver nævnt ovenfor forlænger man ikke med Rolfe fordi man mener, der er nye unge spillere på vej, der vil kunne varetage fløjpladserne og der er jo klart et økonomisk argument fra AaBs side også. Fortæl mig så lige, hvorfor man ikke skulle gøre det med Curth også? Manden har været en alibispiller længe og på den lange bane vil AaB få mere ud af at give de unge chancen; alternativt en ny og mere stabil angriber.
Man forlængede ikke med Rolfe, fordi man var klar over at man var så langt fra hinanden lønmæssigt at det ville være umuligt. Situationen med en spiller som man vidste ville være væk om lidt over en halvsæson, overfor Curth som man har en længerevarende kontrakt med, har jeg meget svært ved at se kan sammenlignes.

Det er klart at når man er klar over at Rolfe er væk til nytår, er man meget lidt interesseret i at holde på ham når han ikke er en afgørende spiller, og man har behov for at spille nye spillere ind på hans plads. Det samme kan man næppe sige gør sig gældende for Curth, og kun i det øjeblikket der skulle indtræffe sig et mindre mirakel og vi køber en klasseangriber til startopstillingen kan jeg se et scenarie for mig hvor Curth forlader os før kontraktudløb, medmindre han selv ønsker at søge væk, hvis han ender som marginalspiller.

Det er meget muligt vi kunne få en spiller til Curth løn som havde en større positiv indvirkning på holdet end Curth har pt., men i virkelighedens verden er det jo totqalt utopi at tro vi bare kan bytte hans løn ud til en anden angriber, det tror jeg simpelthen ikke på.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Yankee » 23. apr 2012, 15:40

Jeg er sådan set enig i, at det var en fejl at forlænge med Curth (og påtalte det også flere gange dengang). Dog må man også anerkende at Curth har løftet sig betragteligt i indeværende sæson. Han kommer ganske rigtigt fra et pauvert niveau de sidste tre sæsoner, men Curth har alligevel leveret 5 mål og 3 assist. Han har startet 14 kampe og kun fået fuld tid 7 gange. Han bruger faktisk færre minutter pr. mål end højt besungne angribere som Emil Larsen, Simon Makienok og Søren Berg.

Jeppe Curth er åbenlyst vores næstbedste angriber og derudover helt klart det bedste match til vores altoverskyggende stjerne, Nicklas Helenius. Dalsgaard gjorde det rigtig fint i angrebet tidligere på foråret, men der skal nok blive masser af kampe til ham andre steder på banen, Rolf Toft er slet ikke stam-materiale endnu og Kayke har mildest talt været dårlig. Kort sagt har vi ingen alternativer på hånden, og da vores nuværende angreb fungerer ganske udmærket er det grænsende til det polemiske at ville kyle Jeppe ud til sommer.

Der skal snares bruges kræfter på at få renset ud i bagkæden, hvor KEP og navnlig Bøgelund stensikkert får mere end Jeppe uden at være særlig store gevinster.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af jernskjorten » 23. apr 2012, 15:48

Shrug skrev:
jernskjorten skrev: Min pointe er bare: hvor realistisk er det, at AaB tager en stamspiller og siger: "Vi vil foreslå, at vi stopper her."? Hvis AaB er utilfreds med Curths præstationer, så skulle de ikke have forlænget hans kontrakt sidste år. Derfor mener jeg, at man har mistet jordforbindelsen, når man mener, at det er en væsentlig opgave her til sommer at få ophævet kontrakten.
Mistet jordforbindelsen? Lær nu at forhold dig realistisk til AaBs situation. Som der bliver nævnt ovenfor forlænger man ikke med Rolfe fordi man mener, der er nye unge spillere på vej, der vil kunne varetage fløjpladserne og der er jo klart et økonomisk argument fra AaBs side også. Fortæl mig så lige, hvorfor man ikke skulle gøre det med Curth også? Manden har været en alibispiller længe og på den lange bane vil AaB få mere ud af at give de unge chancen; alternativt en ny og mere stabil angriber.
Jeg forholder mig skam realistisk til AaB's situation, men du kan altså ikke sammenligne Rolfe og Curth. Rolfe ville væk, og af hensyn til transfervinduet i USA bad han AaB om at få ophævet kontrakten nu - 3/4 år inden kontraktudløb, hvilket Lynge og Kent sagde ja til. Rolfe må antages at have været på en mere lukrativ kontrakt end Curth, der har fået fornyet kontrakten under de trange kår, AaB er i lige nu.

Jeg vil ligeledes mene, at jeg forholder mig realistisk til situationen, når jeg påpeger, at man ikke ophæver en spillerkontrakt ½ år efter, at den oprindelige kontrakt udløb, og 1 år efter at man har givet hinanden håndslag på yderligere 3 års samarbejde.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af 634 » 23. apr 2012, 18:59

http://www.bold.dk/nyt/Silberbauers-klu ... ligalicens" onclick="window.open(this.href);return false;

Sandsynligvis umuligt men han må nu gerne komme hjem. Han ville kunne sælge ekstra billetter og gøre det mere attraktivt at være sponsor, og være sikker i starteren.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Flower » 24. apr 2012, 10:42

634 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Silberbauers-klu ... ligalicens

Sandsynligvis umuligt men han må nu gerne komme hjem. Han ville kunne sælge ekstra billetter og gøre det mere attraktivt at være sponsor, og være sikker i starteren.
Ja, han kan jo stadigvæk. Sidst jeg så ham var på landsholdet imod Portugal, det gik ihvertfald ud over mine forventninger. Han er velkommen da
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af le Cid » 24. apr 2012, 11:00

Flower skrev:
634 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Silberbauers-klu ... ligalicens

Sandsynligvis umuligt men han må nu gerne komme hjem. Han ville kunne sælge ekstra billetter og gøre det mere attraktivt at være sponsor, og være sikker i starteren.
Ja, han kan jo stadigvæk. Sidst jeg så ham var på landsholdet imod Portugal, det gik ihvertfald ud over mine forventninger. Han er velkommen da
Det ville nok kræve, at man fandt en sponsor, der ville gå ind og betale hans løn...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Super Hansen » 24. apr 2012, 11:03

jernskjorten skrev:
Shrug skrev:
jernskjorten skrev: Min pointe er bare: hvor realistisk er det, at AaB tager en stamspiller og siger: "Vi vil foreslå, at vi stopper her."? Hvis AaB er utilfreds med Curths præstationer, så skulle de ikke have forlænget hans kontrakt sidste år. Derfor mener jeg, at man har mistet jordforbindelsen, når man mener, at det er en væsentlig opgave her til sommer at få ophævet kontrakten.
Mistet jordforbindelsen? Lær nu at forhold dig realistisk til AaBs situation. Som der bliver nævnt ovenfor forlænger man ikke med Rolfe fordi man mener, der er nye unge spillere på vej, der vil kunne varetage fløjpladserne og der er jo klart et økonomisk argument fra AaBs side også. Fortæl mig så lige, hvorfor man ikke skulle gøre det med Curth også? Manden har været en alibispiller længe og på den lange bane vil AaB få mere ud af at give de unge chancen; alternativt en ny og mere stabil angriber.
Jeg forholder mig skam realistisk til AaB's situation, men du kan altså ikke sammenligne Rolfe og Curth. Rolfe ville væk, og af hensyn til transfervinduet i USA bad han AaB om at få ophævet kontrakten nu - 3/4 år inden kontraktudløb, hvilket Lynge og Kent sagde ja til. Rolfe må antages at have været på en mere lukrativ kontrakt end Curth, der har fået fornyet kontrakten under de trange kår, AaB er i lige nu.

Jeg vil ligeledes mene, at jeg forholder mig realistisk til situationen, når jeg påpeger, at man ikke ophæver en spillerkontrakt ½ år efter, at den oprindelige kontrakt udløb, og 1 år efter at man har givet hinanden håndslag på yderligere 3 års samarbejde.

folk glemmer hvor stor en støtte Curth er for de unge spiller, han gør altså et kanon arbejde uden for banen som en nærmest ekstra træner for de unge spillere, det kan sgu næsten ikke købes for kr.

Det vi ikke ser, ved vi ikke noget om, før man har overværget nogle trænings pas.
Det kan anbefales.

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Rextherunt » 24. apr 2012, 13:32

Det er også rigtigt fint at Curth er en god støtte for de unge spillere, men det er jo ik det han er ansat til... han er angriber og det kræver at han skal score mål. Det gør han ikke og det skal jo heller ik smitte af på de unge spillere.. :P
Jeppe er blevet til en anden type spiller syns jeg... han skaber rum til Helenius og han er en god spilstation og god til at holde på bolden. men jeg syns måske at han trænger til at komme til en anden klub så han kan genfinde sig selv. Vi har unge angribere nok som står på spring og er billigere end han er.. og det er altså ik et kvalitetsstempel at starte inde i AaB efterhånden. Helenius, Toft, Dalsgaard er vist hvad vi har ud over Curth... en enkelt billigere forstærkning ville være fint.

Centralt i forsvaret mangler vi vel 2 spillere og 1 højre back. Hvis vi skal kunne noget skal der findes penge i den nuværende trup... Helenius, Lasse Nielsen, Lucas Andersen er vel de mest oplagte emner til at forlade klubben i næste vindue... måske et stop fra Bøgelund?
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af thomasjn » 24. apr 2012, 14:24

Jeppe Curth debatten er godt nok et gennemgående tema på dette board de glade guld-dage. Curth er for mig at se en type man gerne vil have slår igennem på sit hold, da han er arbejdssom og ydmyg + han har nogle spidskompetencer bør kunne bruges. Dog synes jeg, at hans afslutninger i alt for mange år har været til grin. Men jeg tænker, at hans evner i presset, spilforståelse og som kulturbærer mht. indstilling så burde han prøves på den centrale midtbane. Han har trods alt noget mere spilforståelse end vores nuværende centale besætning. Derudover skulle Curth faktisk være ret så god til dybdeløb. Jeg kan huske dengang han kom til klubben var han netop grundet denne egenskab udrådt som den nye Jon Dahl. Det største problem er, at Curth har det med at blive mast i de fysiske dueller og det lidt mere beskidte spil. Der kunne man ønske sig, at man fik klonet Curth med Jesper Lange eller Peter Graulunds attitude.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. apr 2012, 14:57

Han har mange gode sider. Ydmyghed er bestemt en af dem samt selvfølgelig hele hans indstilling til tingene. Et af hans problemer, synes jeg, er og har alle dage været at han ikke kan sætte en mand, han evner simpelthen ikke at drible forbi en stillestående kegle. Det kompenserede han tidligere meget godt ved ved at stå det rigtige sted og vise nogenlunde træfsikkerhed. Nu er de to ting væk og det efterlader meget få kompetencer synes jeg. God spilstation? Det synes jeg ikke han er. Gøre de andre bedre? Fis og ballade...

Sympatisk og ydmyg, kulturbærer måske. Men det er desværre ikke nok. Tror det er bedst for alle parter at han finder en anden klub, så vil han nok kunne blomstre igen. Det fortjener han.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af le Cid » 24. apr 2012, 15:21

Ang. Jeppe Curth, så er han rigtig nok gået noget i stå, men bare at smide ham på porten, fordi man synes han tjener for meget er jo helt hen i vejret! Samtidig er han vel også vores næstbedste angriber, så det er vel også dumt at slippe ham. Jeg er også ret overbevist om, at han slet ikke tjener så meget, som folk går og tror.

Til gengæld ville det da være mægtigt rart at få ham tilbage til tidligere tiders træfsikkerhed, så måske man skulle overveje at udleje ham til en anden klub - evt. fra toppen af 1. division - så kunne man bruge nogle af de sparede lønkroner på endnu en angrebs-lottokupon. Een ting er 112% sikkert - vi har IKKE råd til at købe en etableret angriber...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Yankee » 24. apr 2012, 15:37

Det er i hvert fald langt mere oplagt at vi fremover skal spare på de pivringe reservespillere, vi har hentet til klubben. Jeg tænker her først og fremmest på Kayke, Lucho og Justinussen, som måske alle har potentiale, men slet ikke er gode nok eller i form til at hjælpe AaB. Jeg er med på at de er billige, men de er jo ikke gratis, og selv små midler er guld værd i klubbens økonomiske overlevelseskamp. Derudover spilder vores stab også tid på at arbejde med disse spillere, som ingen alligevel rigtig tror på.

Jeg frygter virkelig at Lynge til sommer igen-igen panikker og køber endnu flere nulbonner lige så snart der bliver frigjort lidt midler. Jeg ville ønske at man tænkte lidt mere langsigtet og "sparede op" til bare 1 god, rutineret spiller i vintervinduet fremfor alle mulige eksotiske lottokuponer.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af frederikshavneren » 24. apr 2012, 15:40

Ingen spillere kan leve på/af fortidens triumfer. Dette gælder også Curth. På sin vis er det ligegyldigt at han var god i mesterskabssæsonen (pga. Prica) samt at han scorede et drømmemål på Old Trafford. Det er gode minder at have, men det er også alt hvad det er. Det kan ikke bruges til noget som helst i dag! Det har altid været tydeligt at Curth har et begrænset potentiale, et potentiale som han udnyttede optimalt i mesterskabssæsonen.

I de efterfølgende sæsoner har hans begrænsede kvaliteter virkelig været tydeligt for enhver. Curth er god i luftspillet, men er til gengæld en dårlig afslutter. Det tekniske niveau er virkelig dårligt, her er Helenius milevidt bedre end Curth (afslutningsmæssigt, teknisk og driblemæssigt). Som jeg ser det bidrager Curth ikke med noget, en angriber skal først og fremmest bedømmes på det antal mål han scorer. Her dumper Curth med et brag.

Det er meget muligt at Curth er vigtig for truppen. Han er uden tvivl en flink fyr, rygterne fra Hornevej går jo også på at Curth er tæt knyttet til Lynge (hvilket kan være meget problematisk). Curth er en flink fyr, han ligner jo også nærmest en konfirmand (sat på spidsen). En spiller bør imidlertid bedømmes på hvad han bidrager med. I den henseende ville jeg foretrække et "dumt svin" fremfor Curth, da det ville raske godt op i truppen
(savner en David Nielsen type i truppen).

Som jeg ser det var det en meget stor fejl at Lynge forlængede med Curth. Det var desværre ikke en overraskelse at kontrakten blev forlænget, men det gør jo ikke fejlen mindre...

Det forlyder at der efterhånden er skabt et økonomisk råderum. Ja der er ikke råd til at betale transfer for spillere, men i disse tider er der heldigvis mange gode spillere der kan signes transferfrit. Her håber jeg virkelig at der bliver råd til at hente en angrebsforstærkning, hvilket forhåbentlig kan betyde en bænkplads til Curth.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Krage » 24. apr 2012, 18:25

frederikshavneren skrev:Ingen spillere kan leve på/af fortidens triumfer. Dette gælder også Curth. På sin vis er det ligegyldigt at han var god i mesterskabssæsonen (pga. Prica) samt at han scorede et drømmemål på Old Trafford. Det er gode minder at have, men det er også alt hvad det er. Det kan ikke bruges til noget som helst i dag! Det har altid været tydeligt at Curth har et begrænset potentiale, et potentiale som han udnyttede optimalt i mesterskabssæsonen.

I de efterfølgende sæsoner har hans begrænsede kvaliteter virkelig været tydeligt for enhver. Curth er god i luftspillet, men er til gengæld en dårlig afslutter. Det tekniske niveau er virkelig dårligt, her er Helenius milevidt bedre end Curth (afslutningsmæssigt, teknisk og driblemæssigt). Som jeg ser det bidrager Curth ikke med noget, en angriber skal først og fremmest bedømmes på det antal mål han scorer. Her dumper Curth med et brag.

Det er meget muligt at Curth er vigtig for truppen. Han er uden tvivl en flink fyr, rygterne fra Hornevej går jo også på at Curth er tæt knyttet til Lynge (hvilket kan være meget problematisk). Curth er en flink fyr, han ligner jo også nærmest en konfirmand (sat på spidsen). En spiller bør imidlertid bedømmes på hvad han bidrager med. I den henseende ville jeg foretrække et "dumt svin" fremfor Curth, da det ville raske godt op i truppen
(savner en David Nielsen type i truppen).

Som jeg ser det var det en meget stor fejl at Lynge forlængede med Curth. Det var desværre ikke en overraskelse at kontrakten blev forlænget, men det gør jo ikke fejlen mindre...

Det forlyder at der efterhånden er skabt et økonomisk råderum. Ja der er ikke råd til at betale transfer for spillere, men i disse tider er der heldigvis mange gode spillere der kan signes transferfrit. Her håber jeg virkelig at der bliver råd til at hente en angrebsforstærkning, hvilket forhåbentlig kan betyde en bænkplads til Curth.
Jeg vil nu mene man først og fremmest skal kigge lidt på forsvaret. Hvis Lasse ryger er vi så godt som rykket ned med det forsvar der er tilbage. Augo har gjort det nogenlunde i midterforsvaret, men det er langt fra at foretrække at han skal spille en hel sæson. Og Bøgelunds glasben holder nok desværre heller ikke som alle de andre sæsoner, og hvad har vi så igen? KEP og Ahlman. For Kent vil tilsynelandende ikke bruge Gottfredsen ellers var han vel blevet brugt?

Men hvis vi har så mange penge igen (som vi nok ikke har) vil jeg da også gerne se en angriber med lidt mål i støvlerne, problemet er bare at de langt fra er billige eller transferfrie.
Billede

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af alithebeast » 24. apr 2012, 19:21

Jeg vil nu mene det er vigtigere at komme ud af aftalen med Bøgelund end af aftalen med Curth.
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. apr 2012, 17:41

alithebeast skrev:Jeg vil nu mene det er vigtigere at komme ud af aftalen med Bøgelund end af aftalen med Curth.
Ja, men det er nok ogs endnu sværere! Hvem skulle overtage ham eller hvorfor skulle han gå pension før tid?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Brent » 26. apr 2012, 09:37

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... -millioner" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja det er sørme flot AaB, et andet af deres stjernefrø Connor 'o Brian mener jeg bestemt også godt vi kunne have brugt i AaB. Men de snorksover nok ude på hornevej.
AaB - the Nordic gateway to Europe

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af jensemand57 » 26. apr 2012, 09:46

Brent skrev:http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... -millioner

Ja det er sørme flot AaB, et andet af deres stjernefrø Connor 'o Brian mener jeg bestemt også godt vi kunne have brugt i AaB. Men de snorksover nok ude på hornevej.
du skal jo regne med, at dengang var det vigtigere at have synergieffekt og brande AaB fremfor at tjene penge. :aabfan:

Låst