Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af FlæskeFrank » 27. jan 2013, 19:56

Jeg ved godt, at han selv stoppede. Men det ændrer ikke ved at de mangler angribertypen, med mindre de regner med Søren Larsen...
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 27. jan 2013, 20:03

Var ham FCM'eren ikke ret plaget af skader i sin tid? Ikke ligefrem noget jeg tænker vi har brug for. Så hellere klubbens egne talenter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af SGLoco » 28. jan 2013, 16:51

http://kanalsport.dk/indslag/lynge-afviser-ikke-handler

Fra 00:39 - 00:50 siger Lynge jo egentlig, at de lige nu er på jagt efter 1 spiller og de åbenbart er igang med det. Hvem kan den spiller mon være? Håber det er Bassel Jradi fra AB. U21 spiller der skulle ha været med til usa, men desværre måtte melde fra. Minder meget om Lucas i spille stil.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af PeterS » 28. jan 2013, 16:57

SGLoco skrev:http://kanalsport.dk/indslag/lynge-afviser-ikke-handler

Fra 00:39 - 00:50 siger Lynge jo egentlig, at de lige nu er på jagt efter 1 spiller og de åbenbart er igang med det. Hvem kan den spiller mon være? Håber det er Bassel Jradi fra AB. U21 spiller der skulle ha været med til usa, men desværre måtte melde fra. Minder meget om Lucas i spille stil.
Nogen gange mistænker jeg den gamle røver, at han for sjov, lige skal fyre op under debatsiden i ny og næ :D

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sv: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Hanga » 28. jan 2013, 17:24

Kunne den spiller han snakker om være Hallur? Det er ikke det han lægger op til, men man ved sq aldrig med den gode Lynge.

Jeg er fortsat tilfreds med vinduet bare vi ikke sælger.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af killerbob » 28. jan 2013, 17:36

Tror det er conor obrian tidligere Sønderjyske som vi er på jagt efter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Buzz Killington » 28. jan 2013, 18:18

killerbob skrev:Tror det er conor obrian tidligere Sønderjyske som vi er på jagt efter.
Vi har vel ikke just brug for flere på den centrale midt. Vi har allerede et stort talent i Wich som savner spilletid + PK.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. jan 2013, 18:34

MHJ skrev:
killerbob skrev:Tror det er conor obrian tidligere Sønderjyske som vi er på jagt efter.
Vi har vel ikke just brug for flere på den centrale midt. Vi har allerede et stort talent i Wich som savner spilletid + PK.
- Og et endnu større talent i Nicolai Thomsen. Nej, vi skal bestemt ikke have en central midt, så skulle det være en decideret 10'er, og det ser jeg ikke O'Brian som.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 28. jan 2013, 20:43

SGLoco skrev:http://kanalsport.dk/indslag/lynge-afviser-ikke-handler

Fra 00:39 - 00:50 siger Lynge jo egentlig, at de lige nu er på jagt efter 1 spiller og de åbenbart er igang med det. Hvem kan den spiller mon være? Håber det er Bassel Jradi fra AB. U21 spiller der skulle ha været med til usa, men desværre måtte melde fra. Minder meget om Lucas i spille stil.
Kan kun sige ENIG!
Jradi ville være en konge signing!
Har ganske vist kun set ham 3-4 gange.
Men ham er der krummer i!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af hje1980 » 29. jan 2013, 09:22

HVIS det er Bassel Jradi, så ligner det et farvel til Due til sommer... lad os krydse fingrer...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 29. jan 2013, 10:33

hje1980 skrev:HVIS det er Bassel Jradi, så ligner det et farvel til Due til sommer... lad os krydse fingrer...
Kan også være, at den gode Lynge bare var en drillepind og det var denne han referererede til http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... nsson.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det taler dog imod, at han selv tidligere har sagt, at han regnede Hallurs permanente skifte til AaB som en formalitet.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af hje1980 » 29. jan 2013, 10:45

thomasjn skrev:
hje1980 skrev:HVIS det er Bassel Jradi, så ligner det et farvel til Due til sommer... lad os krydse fingrer...
Kan også være, at den gode Lynge bare var en drillepind og det var denne han referererede til http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... nsson.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det taler dog imod, at han selv tidligere har sagt, at han regnede Hallurs permanente skifte til AaB som en formalitet.
Ja sidder også meden fornemmelse at det ikke er denne signing han henviser til.
Også med tanke på han VAR i klubben... her er det jo nærmere en forlængelse.

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af slammer » 29. jan 2013, 12:00

hje1980 skrev:
thomasjn skrev:
hje1980 skrev:HVIS det er Bassel Jradi, så ligner det et farvel til Due til sommer... lad os krydse fingrer...
Kan også være, at den gode Lynge bare var en drillepind og det var denne han referererede til http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... nsson.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det taler dog imod, at han selv tidligere har sagt, at han regnede Hallurs permanente skifte til AaB som en formalitet.
Ja sidder også meden fornemmelse at det ikke er denne signing han henviser til.
Også med tanke på han VAR i klubben... her er det jo nærmere en forlængelse.
Hvis det ikke var Hallur havde vi så ikke hørt bare et lille bitte rygte? Folk her på debatsiden, som plejer at have hånd i hanke med hvad der foregar, har intet ytret og det ser jeg mest af alt som et tegn på at AaB ligger helt stille.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 29. jan 2013, 12:51

slammer skrev:
hje1980 skrev:
thomasjn skrev:
hje1980 skrev:HVIS det er Bassel Jradi, så ligner det et farvel til Due til sommer... lad os krydse fingrer...
Kan også være, at den gode Lynge bare var en drillepind og det var denne han referererede til http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... nsson.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det taler dog imod, at han selv tidligere har sagt, at han regnede Hallurs permanente skifte til AaB som en formalitet.
Ja sidder også meden fornemmelse at det ikke er denne signing han henviser til.
Også med tanke på han VAR i klubben... her er det jo nærmere en forlængelse.
Hvis det ikke var Hallur havde vi så ikke hørt bare et lille bitte rygte? Folk her på debatsiden, som plejer at have hånd i hanke med hvad der foregar, har intet ytret og det ser jeg mest af alt som et tegn på at AaB ligger helt stille.
Omvendt synes jeg, at der har været meget mere lukket land i AaB med rygter de senere år. Synes generelt ikke der har været så mange rygter som tidligere. Tror måske lidt Nordjyske mistede der tab ind i AaB med Søndergårds afgang og derudover har jeg hørt, at forholdet til Nordjyske vidst blev noget køligere efter Søndergård jr's. smødekampange mod Pehrsson og Lynge.

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af SGLoco » 29. jan 2013, 13:36

Ifølge bold så skulle det være Søren Frederiksen fra FCK der skulle være på vej. Ved sku ikke lige hvad jeg skal mene om ham?? Synes ikke han har kvaliteterne til at spille for os..

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 25. feb 2013, 09:43

Hvad med en Jonas Knudsen fra Esbjerg? Han har kontraktudløb til sommer, er ung, venstreback og har allerede været med ligalandsholdet?

Jeg ved vi har Jakob Ahlmann som er ganske lovende på den back, men vi mangler vel reelt andre alternativer. Vi har en Jakob Blåbjerg som kan spille pladsen, men så vidt jeg har erfaret mig, så er han bedst centralt?

Eventuelt kunne Ahlmann flyttes op på kanten, hvis der ikke forlænges med Duen til sommer, så vi har plads til både ham og Knudsen. Ellers er det altid sundt med nogen konkurrence på de forskellige pladser. Ahlmann har også været lovende her i optakten, og Kent udtalte vel selv i mandags, at de har arbejdet med at få ham med frem, ligesom vi ser med Dalsgaard i den anden side. En venstreside der hedder Knudsen/Ahlmann er også noget mere sikker ift. det defensive.

EDIT: Jeg ved vi har PK, i tilfælde af en kontraktforlængelse, som kan spille venstrebacken, men vi skal passe på med at have ham som backup til for mange pladser (højreback, venstreback, alle pladser på midtbanen) da vi er meget sårbare hvis han løber ind i en skade.

Hvad tænker i?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af le Cid » 25. feb 2013, 10:07

Jeg tænker at vi også har PK - og kunne Thelander ikke også spille back?

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 25. feb 2013, 10:12

le Cid skrev:Jeg tænker at vi også har PK - og kunne Thelander ikke også spille back?
Min pointe er bare at PK er backup på noget der ligner 5 positioner. I mit scenarie ville PK jo stadig være andet-valg på backen, hvis altså Ahlmann overtog Duens position. Thelander kunne jeg vitterligt ikke forestille mig ville være god på backen, især ikke nu, hvor vi gerne skulle have begge backs med i det opbyggende spil.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Yankee » 25. feb 2013, 16:20

Men nu har vi jo netop brugt mange kræfter og lang tid på at udvikle Ahlmann som back. Han har vist rigtig gode takter i optaktskampene og virker til at være mere komfortabel i det offensive spil. Hvorfor skulle vi dog fjerne ham fra den back?

Nej, vi er nødt til at have et par "discount"-løsninger i vores trup. Eksempelvis kun at have 3 gode midterforsvarere og at have en "fælles" reserve til de to backer. Gotfredsen og Bøgelund har tilsammen spillet 15 kampe de sidste to år, så jeg synes faktisk ikke vi har behov for flere forsvarsspillere udover vores egne talenter og en forlængelse med Patrick.

Jeg er dog enig i, at Jonas Knudsen har gjort det rigtig godt for Esbjerg.

Rafa2
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:41
Geografisk sted: Karlsbergbæltet

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Rafa2 » 25. feb 2013, 17:59

Jeg kan absolut ikke se hvorfor vi absolut skal have nogle discount løsninger i vores trup?? Nuvel, økonomien sætter sine begrænsninger, men discount løsninger lyder som noget vi ikke tror på alligevel, og så er det vel bedre at lade være...

Låst