Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Hanga » 8. jan 2013, 12:54

Maglau skrev:
Hanga skrev:
Yoggidk skrev: Smid ham op ved siden af Helenius! Kunne være spændende!
Det tror jeg ville være en rigtig god løsning. Så kan han indtage en nogenlunde sammenlignelig rolle som den Lucas havde, altså som den angriber der søger lidt ned i banen for at bygge spillet op. Det ville også betyde, at Nicklas igen kunne blive frontangriberen, som ikke behøver at søge ligeså meget rundt på banen, som når makkeren f.eks. hedder Jeppe Curth.

Men jeg tvivler nu godt nok stærkt på, at det bliver aktuelt.
10' er pladsen bag angriberen er Kusk - så kan Ene komme på kanten, hvor hans drive og styrke kan udnyttes både offensivt ogdefensivt. Oppe bag helenius kan Kusk blomstre med fine små vendinger, skud og og spil i små områder - uden at arbejde defensivt, som det kræves på kanten.
Bestemt også en mulighed. Jeg husker dog ikke Ene som værende specielt hurtig og med drive, men mere som en teknisk dygtig 2-vejs spiller der trak meget ind i banen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jan 2013, 14:19

Simon Makienok Christoffersen i BIF som AaB før har forsøgt at få til klubben kan måske anskaffe gratis (...) Just saying det er værd forsøget. Helenius og Makienok vil være en giftig duo, det synes de jo også i BIF da der tidligere har været forlydende om Helenius til BIF.

Quincy Antipas er måske også en løsning :) Ærgeligt at Bernburg har været skadet i tre år.

http://www.sporten.dk/superligaen/bombe ... gaa-gratis" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af A_Strandfelt » 8. jan 2013, 14:27

Skulle Makinok vælge at rive sin kontrakt i stykker, ville der godt nok være kamp om ham. Tvivler på, vi ville vinde den.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 8. jan 2013, 14:31

Provst i Brovst skrev:Simon Makienok Christoffersen i BIF som AaB før har forsøgt at få til klubben kan måske anskaffe gratis (...) Just saying det er værd forsøget. Helenius og Makienok vil være en giftig duo, det synes de jo også i BIF da der tidligere har været forlydende om Helenius til BIF.

Quincy Antipas er måske også en løsning :) Ærgeligt at Bernburg har været skadet i tre år.

http://www.sporten.dk/superligaen/bombe ... gaa-gratis" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke at spillerne accepterer lønnedgangen. Brøndbys ledelse har virkelig spillet hårdt ud (lidt ligesom bestyrelsen i SAS gjorde), truslen om konkurs og arbejdsløshed er i de fleste tilfælde meget effektiv.

Jeg tror nu heller ikke at Makienok vil passe ind hos os. Vi spiller ikke længere "Prica bold", nu har vi Helenius, Kusk, Due og Wichmann der har deres kompetencer i det tekniske spil. Antipas derimod ser jeg meget gerne i AaB, men den chance forpassede Pehrsson i tidernes morgen. Tror ikke at der er så aktuelt at spekulere i diverse interessante Brøndby spillere. Spillerne skal nok ende med at acceptere betingelserne.

Derudover kan vores økonomi igen blive et issue. Jeg vil formode at klubber som OB og AGF kan tilbyde mere i løn end hvad vi er i stand til. Lynge har også mere end antydet, at han vil vente til sommer før han vil hente nye spillere (da pengene er mere værd her og, det dermed er muligt at hente spillere fra en højere hylde til sommer.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. jan 2013, 14:34

Provst i Brovst skrev:Simon Makienok Christoffersen i BIF som AaB før har forsøgt at få til klubben kan måske anskaffe gratis (...) Just saying det er værd forsøget. Helenius og Makienok vil være en giftig duo, det synes de jo også i BIF da der tidligere har været forlydende om Helenius til BIF.

Quincy Antipas er måske også en løsning :) Ærgeligt at Bernburg har været skadet i tre år.

http://www.sporten.dk/superligaen/bombe ... gaa-gratis" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var dog en forfærdentligt ringe artikel.

For som der står som en biting i slutningen, kræver en eventuel fritstillelse at spilleren for det første ikke accepterer lønnedgangen, og at Brøndby efterfølgende nægter at fortsætte med at betale den løn spilleren skal have ifølge kontrakten. Hvilket næppe kommer til at ske, og da især ikke for de vigtigste spillere. Skulle det komme dertil vil Brøndby vel også blive hevet i retten for kontraktbrud af de spillere som det eventuelt kunne omfatte.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jan 2013, 14:44

frederikshavneren skrev:
Provst i Brovst skrev:Simon Makienok Christoffersen i BIF som AaB før har forsøgt at få til klubben kan måske anskaffe gratis (...) Just saying det er værd forsøget. Helenius og Makienok vil være en giftig duo, det synes de jo også i BIF da der tidligere har været forlydende om Helenius til BIF.

Quincy Antipas er måske også en løsning :) Ærgeligt at Bernburg har været skadet i tre år.

http://www.sporten.dk/superligaen/bombe ... gaa-gratis" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke at spillerne accepterer lønnedgangen. Brøndbys ledelse har virkelig spillet hårdt ud (lidt ligesom bestyrelsen i SAS gjorde), truslen om konkurs og arbejdsløshed er i de fleste tilfælde meget effektiv.

Jeg tror nu heller ikke at Makienok vil passe ind hos os. Vi spiller ikke længere "Prica bold", nu har vi Helenius, Kusk, Due og Wichmann der har deres kompetencer i det tekniske spil. Antipas derimod ser jeg meget gerne i AaB, men den chance forpassede Pehrsson i tidernes morgen. Tror ikke at der er så aktuelt at spekulere i diverse interessante Brøndby spillere. Spillerne skal nok ende med at acceptere betingelserne.

Derudover kan vores økonomi igen blive et issue. Jeg vil formode at klubber som OB og AGF kan tilbyde mere i løn end hvad vi er i stand til. Lynge har også mere end antydet, at han vil vente til sommer før han vil hente nye spillere (da pengene er mere værd her og, det dermed er muligt at hente spillere fra en højere hylde til sommer.
Op til 25% lønnedgang, for nogle endda på en kontrakt de nærmest lige har skrevet under på. Jeg ville være rimeligt sur hvis jeg var Antipas.

Makienok er en klasseangriber og det er han også selvom han spiller for BIF.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jan 2013, 14:47

Jesper Schmidt skrev:
Provst i Brovst skrev:Simon Makienok Christoffersen i BIF som AaB før har forsøgt at få til klubben kan måske anskaffe gratis (...) Just saying det er værd forsøget. Helenius og Makienok vil være en giftig duo, det synes de jo også i BIF da der tidligere har været forlydende om Helenius til BIF.

Quincy Antipas er måske også en løsning :) Ærgeligt at Bernburg har været skadet i tre år.

http://www.sporten.dk/superligaen/bombe ... gaa-gratis" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var dog en forfærdentligt ringe artikel.

For som der står som en biting i slutningen, kræver en eventuel fritstillelse at spilleren for det første ikke accepterer lønnedgangen, og at Brøndby efterfølgende nægter at fortsætte med at betale den løn spilleren skal have ifølge kontrakten. Hvilket næppe kommer til at ske, og da især ikke for de vigtigste spillere. Skulle det komme dertil vil Brøndby vel også blive hevet i retten for kontraktbrud af de spillere som det eventuelt kunne omfatte.
Jeg tror da heller ikke det sker, på den anden side er det jo netop de vigtige spillere der skal gå ned i løn eller giver det jo ingen effekt hos BIF.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. jan 2013, 16:04

Provst i Brovst skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Provst i Brovst skrev:Simon Makienok Christoffersen i BIF som AaB før har forsøgt at få til klubben kan måske anskaffe gratis (...) Just saying det er værd forsøget. Helenius og Makienok vil være en giftig duo, det synes de jo også i BIF da der tidligere har været forlydende om Helenius til BIF.

Quincy Antipas er måske også en løsning :) Ærgeligt at Bernburg har været skadet i tre år.

http://www.sporten.dk/superligaen/bombe ... gaa-gratis" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var dog en forfærdentligt ringe artikel.

For som der står som en biting i slutningen, kræver en eventuel fritstillelse at spilleren for det første ikke accepterer lønnedgangen, og at Brøndby efterfølgende nægter at fortsætte med at betale den løn spilleren skal have ifølge kontrakten. Hvilket næppe kommer til at ske, og da især ikke for de vigtigste spillere. Skulle det komme dertil vil Brøndby vel også blive hevet i retten for kontraktbrud af de spillere som det eventuelt kunne omfatte.
Jeg tror da heller ikke det sker, på den anden side er det jo netop de vigtige spillere der skal gå ned i løn eller giver det jo ingen effekt hos BIF.
Jo selvfølgelig, men skulle de enkelte store profiler sige nej, kan jeg bare slet ikke forestille mig det ender med at de decideret fritstilles, for medmindre der står en anden klub parat til at overtage spillerne på de vilkår de har nu, risikerer Brøndby jo et voldsomt retsligt efterspil for kontraktbrud.

Jeg tror iøvrigt Brøndby er ganske få millimeter fra konkurs, og så er det selvfølgelig en helt anden snak...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Pastorius » 8. jan 2013, 16:17

Jesper Schmidt skrev: Jo selvfølgelig, men skulle de enkelte store profiler sige nej, kan jeg bare slet ikke forestille mig det ender med at de decideret fritstilles, for medmindre der står en anden klub parat til at overtage spillerne på de vilkår de har nu, risikerer Brøndby jo et voldsomt retsligt efterspil for kontraktbrud.

Jeg tror iøvrigt Brøndby er ganske få millimeter fra konkurs, og så er det selvfølgelig en helt anden snak...
Mon ikke bare de hænger på deres nuværende løn? Jeg vil tro at BIF er nødt til at fritstille dem der siger nej - med fuld løn. De kunne selvfølgelig også bare blive ved med at bruge dem, men så blive dem der siger ja til lønnedgang nok en smule mugne.

Iøvrigt så viser den der redningsplan vel hvor slemt det står til i BIF. De er virkelig langt ude, og selvom de ansatte siger ja til planen, så er de langt fra i mål endnu. Jeg tror faktisk det ender med at de går ned - nok ikke lige nu, men i løbet af året. Måske kan de klare sig igennem, hvis de holder sig i superligaen, men det er langt fra givet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jennum
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12. jun 2007, 10:48

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Jennum » 8. jan 2013, 17:23

Jeg ved godt det er ud af en tangent, men den korte tidsfrist Brøndby stiller tyder også på de gerne vil have deres spillere til at gå ned i løn. De har jo ikke tid til at finde en ny klub på 2 dage. For mig at læse viser det bare hvor meget på røven de er derovre.

Hvis der handles hurtigt kan man nok en enkelt spiller derovre fra.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 8. jan 2013, 17:49

Makienok kunne rigtigt nok være en spændende spiller, dog tror jeg ikke han vil til AaB, og ligeledes tror jeg der er fin med interesse med fra udenlandske klubber der kan og vil give ham mere end løn end vi kan. Men helt sikkert en spiller vi sagtens kunne bruge, han kunne være sublim som boksspiller med Helenius som den mere flagrende angriber. Det kunne jeg sagtens se kunne være rimelig giftigt. Især fordi han er så god i boksen som han er, det kunne skabe mere plads til Kusk og hvem der nu ellers ville rykke med frem. Tror dog ikke på ham, selvom han lidt har været min våde drøm længe.

Dog synes jeg stadig Jens Stryger kunne være interessant. Der er lidt Patrick Kristensen over ham, bare med mere potentiale. God spiller der også er god for en god gang fight. I øvrigt en af de få Brøndby spillere jeg bryder mig om. Om han så vil til AaB, er så hvad det er.

Han har i øvrigt, så vidt jeg kan forstå, kontratudløb til sommer, så han burde ikke være specielt dyr. Og hvis jeg var BIF spiller ville jeg nok passe på med at forlænge lige pt, både fordi økonomien er så usikker som den er, men også fordi der er rimeligt god mulighed for den hedder 1.division efter ferien.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Yankee » 9. jan 2013, 09:27

Det mest vanvittige er jo at Ole Bjur samtidig snakker helt åbent om at man efter denne lønnedgang vil ud og købe spillere. Ligesom man allerede i sommers smed 5 millioner efter Quincy Antipas.

Når man stiller sådanne krav for sine spillere burde man helt automatisk få frataget retten til at tegne kontrakter. Det er jo dybt usmageligt hvis Brøndby tvinger spillerne 25% ned i løn og dagen efter køber en ny svensk midtbanegeneral til 4 millioner. Ikke desto mindre er det øjensynligt hvad klubben pønser på.

Jeg ønsker helt ind i hjertet at Brøndby IKKE går konkurs nu og her - for det ville overskygge deres forestående nedrykning. Lad dem nu komme igennem vintermånederne, panikkøbe et par dårlige spillere og så alligevel rykke ned på ærlig vis.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af le Cid » 9. jan 2013, 09:33

Yankee skrev:Det mest vanvittige er jo at Ole Bjur samtidig snakker helt åbent om at man efter denne lønnedgang vil ud og købe spillere. Ligesom man allerede i sommers smed 5 millioner efter Quincy Antipas.

Når man stiller sådanne krav for sine spillere burde man helt automatisk få frataget retten til at tegne kontrakter. Det er jo dybt usmageligt hvis Brøndby tvinger spillerne 25% ned i løn og dagen efter køber en ny svensk midtbanegeneral til 4 millioner. Ikke desto mindre er det øjensynligt hvad klubben pønser på.

Jeg ønsker helt ind i hjertet at Brøndby IKKE går konkurs nu og her - for det ville overskygge deres forestående nedrykning. Lad dem nu komme igennem vintermånederne, panikkøbe et par dårlige spillere og så alligevel rykke ned på ærlig vis.
Flinkt af dig at nedskrive mine tanker! Så behøver jeg jo ikke at bidrage med meget mere end et *HØRT!* :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Tyskeren » 9. jan 2013, 09:40

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Nogle der har hørt om ham her??

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af le Cid » 9. jan 2013, 09:59

Tyskeren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx

Nogle der har hørt om ham her??
Aldrig - og hans tidligere meritter får mig ikke ligefrem til at juble...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af BBS » 9. jan 2013, 09:59

Tyskeren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx

Nogle der har hørt om ham her??
Lidt, men ikke meget.

Jeg kan fortælle, at han trænede med i Hjørring i går, men at han faktisk har gjort sig bemærket før, da han har spillet fire kampe for Frejas (Ja, Aalborg Freja) jyllandsseriehold med otte mål til følge.

Jeg vil være i chok hvis vi henter ham. Dog er det interessant, at det er på angrebspladsen, at vi har en spiller til prøvetræning.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jan 2013, 10:08

BBS skrev:
Tyskeren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx

Nogle der har hørt om ham her??
Lidt, men ikke meget.

Jeg kan fortælle, at han trænede med i Hjørring i går, men at han faktisk har gjort sig bemærket før, da han har spillet fire kampe for Frejas (Ja, Aalborg Freja) jyllandsseriehold med otte mål til følge.

Jeg vil være i chok hvis vi henter ham. Dog er det interessant, at det er på angrebspladsen, at vi har en spiller til prøvetræning.
Nu skal man jo ikke diskvalificere en spiller på forhånd blot fordi han kommer fra en lavere svensk række. Hvis man kan finde brugbare spillere i de lavere divisioner herhjemme kunne det jo også tænkes at man kunne gøre det i Sverige. At man har spillet i Freja er jo heller ikke ensbetydende med at man er retarderet...
Janteloven eksisterer IKKE!

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Olly » 9. jan 2013, 10:25

Køllen I Møllen skrev:
BBS skrev:
Tyskeren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx

Nogle der har hørt om ham her??
Lidt, men ikke meget.

Jeg kan fortælle, at han trænede med i Hjørring i går, men at han faktisk har gjort sig bemærket før, da han har spillet fire kampe for Frejas (Ja, Aalborg Freja) jyllandsseriehold med otte mål til følge.

Jeg vil være i chok hvis vi henter ham. Dog er det interessant, at det er på angrebspladsen, at vi har en spiller til prøvetræning.
Nu skal man jo ikke diskvalificere en spiller på forhånd blot fordi han kommer fra en lavere svensk række. Hvis man kan finde brugbare spillere i de lavere divisioner herhjemme kunne det jo også tænkes at man kunne gøre det i Sverige. At man har spillet i Freja er jo heller ikke ensbetydende med at man er retarderet...
Dalsgaard kom fra en serie 2 klub. Han gør det da nogenlunde. Så det kan da lykkes at få en god spiller fra de lavere rækker. Men jeg synes nu det vil have været bedre hvis der havde været tale om en spiller der havde et godt cv.
Mit bud er han ikke får nogen kontrakt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af le Cid » 9. jan 2013, 10:30

Køllen I Møllen skrev:
BBS skrev:
Tyskeren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx

Nogle der har hørt om ham her??
Lidt, men ikke meget.

Jeg kan fortælle, at han trænede med i Hjørring i går, men at han faktisk har gjort sig bemærket før, da han har spillet fire kampe for Frejas (Ja, Aalborg Freja) jyllandsseriehold med otte mål til følge.

Jeg vil være i chok hvis vi henter ham. Dog er det interessant, at det er på angrebspladsen, at vi har en spiller til prøvetræning.
Nu skal man jo ikke diskvalificere en spiller på forhånd blot fordi han kommer fra en lavere svensk række. Hvis man kan finde brugbare spillere i de lavere divisioner herhjemme kunne det jo også tænkes at man kunne gøre det i Sverige. At man har spillet i Freja er jo heller ikke ensbetydende med at man er retarderet...
Man skal aldrig sige aldrig, men i en alder af 26 år, er det mindre sandsynligt, at han pludselig bliver god nok til Superligaen
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jan 2013, 10:34

Olly skrev:
Køllen I Møllen skrev:
BBS skrev:
Tyskeren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... d-AaB.aspx

Nogle der har hørt om ham her??
Lidt, men ikke meget.

Jeg kan fortælle, at han trænede med i Hjørring i går, men at han faktisk har gjort sig bemærket før, da han har spillet fire kampe for Frejas (Ja, Aalborg Freja) jyllandsseriehold med otte mål til følge.

Jeg vil være i chok hvis vi henter ham. Dog er det interessant, at det er på angrebspladsen, at vi har en spiller til prøvetræning.
Nu skal man jo ikke diskvalificere en spiller på forhånd blot fordi han kommer fra en lavere svensk række. Hvis man kan finde brugbare spillere i de lavere divisioner herhjemme kunne det jo også tænkes at man kunne gøre det i Sverige. At man har spillet i Freja er jo heller ikke ensbetydende med at man er retarderet...
Dalsgaard kom fra en serie 2 klub. Han gør det da nogenlunde. Så det kan da lykkes at få en god spiller fra de lavere rækker. Men jeg synes nu det vil have været bedre hvis der havde været tale om en spiller der havde et godt cv.
Mit bud er han ikke får nogen kontrakt.
Et godt cv koster penge. Jeg tror da heller ikke han får kontrakt, og det tror Lynge nok heller ikke. Men lad os nu se ham an, det koster gratis :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Låst