Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af rAaBe » 7. feb 2013, 12:38

Køllen I Møllen skrev:
Halil skrev:Det ses.

Daniel bliver ofte kaldt Danny i England.

Så blev du det klogere.
Okay, jeg bliver så nødt til at smide kortene på bordet og erkende at jeg gjorde brug af dop... Øh, nej vent, sarkasme.
Nice try! Men hvis du havde brugt sarkasme så havde teksten været pink :-p

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af le Cid » 7. feb 2013, 12:47

rAaBe skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Halil skrev:Det ses.

Daniel bliver ofte kaldt Danny i England.

Så blev du det klogere.
Okay, jeg bliver så nødt til at smide kortene på bordet og erkende at jeg gjorde brug af dop... Øh, nej vent, sarkasme.
Nice try! Men hvis du havde brugt sarkasme så havde teksten været pink :-p
Nope - ironi er pink. Sarkasme er lilla...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 7. feb 2013, 14:25

le Cid skrev: Nope - ironi er pink. Sarkasme er lilla...
Farvekoder er for tøser - her diskuteres blandt mænd, og der diskuteres fodbold (og måske en lille smule kostplaner og den slags).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af alithebeast » 7. feb 2013, 14:41

Halil skrev: Man kan jo se på det sådan her:

Han har et krav på feriepengene. Men dette krav ville han aldrig kunne komme igennem med ved en domstol og dermed retskraft, så han kunne få det tvangsgennemført ved f.eks. fogedretten.

Det er derfor alene op til bif at honorere kravet. Danny har ikke ret til sit krav.

Der er en enorm forskel.

At Danny ikke fatter en skid og blot er endnu en dåm fobolspiller er sgu ingen overraskelse. Kombineret med dumme brobyfans og en brobyledelse bliver det en komedie uden lige, når idiotfans skal have sit ben.

Fornuftige broby fans må tage sig til hovedet over håbløsheden. Håkonsons udtalelser er dog klart mest bizarre - Rystende.
Sagen vil formentligt blive lukket allerede i de forberedende retsmøder, hvis ikke før, idet Aggers fordring er forældet, så selvfølgelig vil han aldrig kunne få en afgørelse, der giver ham ret til tvangsfuldbyrdelse. Skulle der endelig dømmes i sagen vil BIF selvfølgelig(efter at have modtaget juridisk rådgivning af en der ikke spiser lim og fixer heroin til morgenmad) påstå at fordringen er forældet med udbetalingsdatoen som eneste bevis.

Er der forresten nogen der ved hvilke fodboldklubber, der er i skats søgelys for manglende beskatning på frynsegoder? Lyngby er vel oplagt, de har jo før svindlet med skatten, men er der mon andre?
Hader København!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 7. feb 2013, 14:52

Køllen:

Til en anden gang burde du måske overveje, hvor meget nytte dit indlæg kommer til at bidrage med inden du opretter det.
Sagen vil formentligt blive lukket allerede i de forberedende retsmøder, hvis ikke før, idet Aggers fordring er forældet, så selvfølgelig vil han aldrig kunne få en afgørelse, der giver ham ret til tvangsfuldbyrdelse. Skulle der endelig dømmes i sagen vil BIF selvfølgelig(efter at have modtaget juridisk rådgivning af en der ikke spiser lim og fixer heroin til morgenmad) påstå at fordringen er forældet med udbetalingsdatoen som eneste bevis.
Man ved sgu aldrig med bif. Ifølge Håkonson, så har Agger en ret, selvom forældelses fristen er overskredet med 3-4 år.

Det er pinlig ligegyldig crowdpleasing fra Danny og bare idioti fra broby.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af le Cid » 7. feb 2013, 14:55

Pastorius skrev:
le Cid skrev: Nope - ironi er pink. Sarkasme er lilla...
Farvekoder er for tøser - her diskuteres blandt mænd, og der diskuteres fodbold (og måske en lille smule kostplaner og den slags).
Jeg er farveblind, og bruger desuden heller ikke det stads. Jeg skulle måske have valgt at skrive forrige indlæg med pink... ;)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. feb 2013, 15:27

Halil skrev:Køllen:

Til en anden gang burde du måske overveje, hvor meget nytte dit indlæg kommer til at bidrage med inden du opretter det.
Halil skrev:DANNY!!

DANNNYYY Agger!

Come on DAAAAANNNY! Kick the ball.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 7. feb 2013, 15:36

Og hvad kom det indlæg af?

Dit spørgsmål. Ellers havde jeg sgu aldrig oprettet det.


Well. Danny(Daniel for visse brugere) forsætter med at blamere sig og bryder endda det løfte han gav i et andet interview med ikke at påvirke andre. Dåmt.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 916497.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Uden Synd Ingen Frelse

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af white splash » 7. feb 2013, 17:00

Halil skrev:Og hvad kom det indlæg af?

Dit spørgsmål. Ellers havde jeg sgu aldrig oprettet det.


Well. Danny(Daniel for visse brugere) forsætter med at blamere sig og bryder endda det løfte han gav i et andet interview med ikke at påvirke andre. Dåmt.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 916497.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis det havde været en ex-AaB‘er der havde udtalt sig sådan, var han blevet hyldet herinde...
:cool:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. feb 2013, 17:29

white splash skrev:
Halil skrev:Og hvad kom det indlæg af?

Dit spørgsmål. Ellers havde jeg sgu aldrig oprettet det.


Well. Danny(Daniel for visse brugere) forsætter med at blamere sig og bryder endda det løfte han gav i et andet interview med ikke at påvirke andre. Dåmt.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 916497.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis det havde været en ex-AaB‘er der havde udtalt sig sådan, var han blevet hyldet herinde...
:cool:
Selvfølgelig, fodboldfans er pr definitorisk dobbeltmoralske :)

Dog synes jeg dobbeltmoralen kan forsvares i dette tilfælde da Daniel Agger er en usympatisk narrerøv der tjener kassen og slet ikke på nogen måde er indblandet i feriepengesagen. Så han skal egentlig bare lukke røven og passe sine tatoveringer...
Der hvor jeg synes sagens kerne er lige i denne sag er om den enkelte spiller reelt ved at han har fået feriepengene en gang allerede. Det er mit indtryk at de fleste AaB-spillere ved dette men at den er mere tvivlsom i Brøndbys tilfælde.

Halil : Lad nu være med at kaste med ild når du bor i et gashus. Jeg skrev et ligegyldigt indlæg, det gjorde du også. Fred være med det. Men drop nu det der Danny, det lyder sgu fesent :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 7. feb 2013, 17:50

Jeg skrev et svar til dig, så du kunne komme ud af din vildfarelse. Situationerne er noget forskellige. Fred være med det.

Danny er fesent. Derfor passer det meget godt til Agger.

Situationerne med Danny og Jimmy er noget anderledes(Som det ser ud nu). Derfor synes jeg ikke det er dobbeltmoralsk.
Uden Synd Ingen Frelse

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 206
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af haghdk » 8. feb 2013, 08:21

http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Vi-kan-snak ... ngelser-nu" onclick="window.open(this.href);return false;

Er det mig eller virker det som om Brøndby, lidt arrogant, tager det som en selvfølge, at feriepenge-sagen falder ud til deres fordel?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 8. feb 2013, 08:27

haghdk skrev:http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Vi-kan-snak ... ngelser-nu

Er det mig eller virker det som om Brøndby, lidt arrogant, tager det som en selvfølge, at feriepenge-sagen falder ud til deres fordel?
De regner med at vinde feriepengesagen (eller at den først bliver afgjort om længe) og de regner med en veltegnet kapitaludvidelse. Alternativet er at de lukkede biksen med det samme.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 12. feb 2013, 13:35

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... 200757.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Karsten Ree?

Jeg kan ikke se, hvem der vil spilde sine penge på fuckin broby.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 12. feb 2013, 13:39

Halil skrev:http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... 200757.ece

Karsten Ree?

Jeg kan ikke se, hvem der vil spilde sine penge på fuckin broby.
Han har vel efterhånden ikke flere penge at smide rundt med :)

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 12. feb 2013, 13:54

Nej, de er vel allerede blevet brugt på mindre håbløse projekter end broby.

Jeg tror at brobys planer falder på gulvet og emissionen giver meget mindre end forventet.

På mandag fremlægger broby iøvrigt årsregnskab. Det skal nok også blive sjovt. Det bliver dog sikkert udskudt et par gange.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 12. feb 2013, 14:54

Halil skrev:Nej, de er vel allerede blevet brugt på mindre håbløse projekter end broby.

Jeg tror at brobys planer falder på gulvet og emissionen giver meget mindre end forventet.

På mandag fremlægger broby iøvrigt årsregnskab. Det skal nok også blive sjovt. Det bliver dog sikkert udskudt et par gange.
Jeg er helt enig, køber heller ikke eksperternes forventning om at 150 mio kr, nemt kan findes også i en tid med Finanskrise :)

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af 634 » 12. feb 2013, 17:45

Drømmer om i den tredje sidste spillerunde, hvor AaB spiller hjemme mod BIF, at de allerede er matematisk nedrykket på et resultat ligefør kampen fløjtes igang i Aalborg.
Jeg vil juble vildt ved spillerindløb.

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af rummanden » 12. feb 2013, 20:05

Så vil jeg LANGt heller at hvis AaB vinder så er BØF matematisk rykket ned, så det er AaB der smadrer det sidste søm i kisten

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af astonvilla » 15. feb 2013, 11:11

Halil skrev:Nej, de er vel allerede blevet brugt på mindre håbløse projekter end broby.

Jeg tror at brobys planer falder på gulvet og emissionen giver meget mindre end forventet.

På mandag fremlægger broby iøvrigt årsregnskab. Det skal nok også blive sjovt. Det bliver dog sikkert udskudt et par gange.
Strike One:
http://borsen.dk/nyheder/investor/artik ... nskab.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Låst