Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af nulle666 » 10. jul 2013, 16:25

HVIS nu Lasse ryger, så ville jeg gerne have at AaB forærer Churt væk også. Jeg har stor respekt for Churt og ærger mig over at han aldrig fandt niveauet efter sin skade. I min optik er han stadig undskyldt, idet han har haft så mange angrebsmakkere at forholde/omstille sig til, at han reelt aldrig har fået mulighed for at udvikle sit eget spil.

MEN Churt er dyr i løn, Lasse det samme, så de to sammenholdt med det økonomiske råderum vi ville få, burde kaste en klasse angriber af sig. Jeg har ikke en konkret bomber i tankerne, men vi savner en type som Prica/Strandli til at møve sig frem foran modstandernes mål. Jeg synes vi har masser af opspil, masser af gode indlæg og masser af halve chancer, som den rette tank-forward vil kunne omsætte til mål. Men sådan en koster jo penge...
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 10. jul 2013, 18:06

nulle666 skrev:HVIS nu Lasse ryger, så ville jeg gerne have at AaB forærer Churt væk også. Jeg har stor respekt for Churt og ærger mig over at han aldrig fandt niveauet efter sin skade. I min optik er han stadig undskyldt, idet han har haft så mange angrebsmakkere at forholde/omstille sig til, at han reelt aldrig har fået mulighed for at udvikle sit eget spil.

MEN Churt er dyr i løn, Lasse det samme, så de to sammenholdt med det økonomiske råderum vi ville få, burde kaste en klasse angriber af sig. Jeg har ikke en konkret bomber i tankerne, men vi savner en type som Prica/Strandli til at møve sig frem foran modstandernes mål. Jeg synes vi har masser af opspil, masser af gode indlæg og masser af halve chancer, som den rette tank-forward vil kunne omsætte til mål. Men sådan en koster jo penge...
I er sgu nød til at vågne op fra jeres drømme nu!

Fodboldspillere smutter da ikke bare kvit og frit, med mindre de er 100 på at kan få en ordentlig kontrakt et andet sted!
Det lyder da meget smart, at vi BARE lige giver Curth væk og ophæver Patricks kontrakt!
Prøv at kig lidt ind af! Hvis jeres job gav 40000 kr om måneden. (Bare et eksempel)
Vil det så være en pisse fed fidus for jer at smutte uden at få en krone for det?
Og UDEN at være sikker på et få arbejde et andet sted til samme løn???

Jo i kan få arbejde på en mindre virksomhed til 15000 kr om måneden. Fed fidus ikke ?
Specielt når man tænker på at i kan sætte jer på jeres flade røv i x antal år på jeres nuværende arbejde, til 40000 kr om måneden.

Jeg er ikke et matematik geni. Men der skulle gryn på bordet, hvis jeg havde krav på eksempelvis 24 månedslønninger på 40000 kr og så bare skulle vinke farvel til det sådan uden videre.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Brent » 10. jul 2013, 19:02

Så gerne at vi hentede Ris, og lod Augo smutte ved kontraktudløb. Han har været decideret skuffende det sidste år.

BTW Er der nogen der ved hvor lang tid Lasse har igen af konktrakten? Mener vi har god backup i Thelander på den plads.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af NIN » 10. jul 2013, 20:41

Gaarde6 skrev:
nulle666 skrev:HVIS nu Lasse ryger, så ville jeg gerne have at AaB forærer Churt væk også. Jeg har stor respekt for Churt og ærger mig over at han aldrig fandt niveauet efter sin skade. I min optik er han stadig undskyldt, idet han har haft så mange angrebsmakkere at forholde/omstille sig til, at han reelt aldrig har fået mulighed for at udvikle sit eget spil.

MEN Churt er dyr i løn, Lasse det samme, så de to sammenholdt med det økonomiske råderum vi ville få, burde kaste en klasse angriber af sig. Jeg har ikke en konkret bomber i tankerne, men vi savner en type som Prica/Strandli til at møve sig frem foran modstandernes mål. Jeg synes vi har masser af opspil, masser af gode indlæg og masser af halve chancer, som den rette tank-forward vil kunne omsætte til mål. Men sådan en koster jo penge...
I er sgu nød til at vågne op fra jeres drømme nu!

Fodboldspillere smutter da ikke bare kvit og frit, med mindre de er 100 på at kan få en ordentlig kontrakt et andet sted!
Det lyder da meget smart, at vi BARE lige giver Curth væk og ophæver Patricks kontrakt!
Prøv at kig lidt ind af! Hvis jeres job gav 40000 kr om måneden. (Bare et eksempel)
Vil det så være en pisse fed fidus for jer at smutte uden at få en krone for det?
Og UDEN at være sikker på et få arbejde et andet sted til samme løn???

Jo i kan få arbejde på en mindre virksomhed til 15000 kr om måneden. Fed fidus ikke ?
Specielt når man tænker på at i kan sætte jer på jeres flade røv i x antal år på jeres nuværende arbejde, til 40000 kr om måneden.

Jeg er ikke et matematik geni. Men der skulle gryn på bordet, hvis jeg havde krav på eksempelvis 24 månedslønninger på 40000 kr og så bare skulle vinke farvel til det sådan uden videre.
Haha, skulle til at skrive det samme. Selvfølgelig skifter de spillere vi gerne vil af med til Hjørring eller Vejle og til en brøkdel af deres nuværende løn så vi kan bruge den til at lønne andre spillere med. Det siger sig selv. De nægter endda at tage en taxa, blot en busbillet og af sted det går.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Peter A. » 10. jul 2013, 22:00

AaB skal i gang!

Vi har solgt Helenius, og umiddelbart er det bare blevet til et forkølet bud på en VFF-angriber..

Flere af vores rivaler har hentet profiler, men hos os sker intet...der skal hentes en angriber snarest, og også gerne 1-2 mere, men lad det afhænge af hvordan går i de første kval-kampe til Europa League og ellers om Lasse Nielsen ryger(det tror jeg han gør, 1 år tilbage af kontrakten og umiddelbart ønsker han ikke at forlænge, så skal vi have en fornuftig skilling ud af ham er det nu, men gerne lige først efter de første par kval-kampe så et par gode indsatser forhåbentlig kan presse prisen lidt op)...

Men en angriber ind snarest! Det er mange år siden der har været mål i Curth....
Hey AaB!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Eksil » 11. jul 2013, 18:41

Jeg harr det, vi lejer Bendtner. Efter mine beregning kan vi betale 3 procent af hans løn, så skal vi bare overbevise Arsenal det er de resterende 97 procent var at slippe for ham.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 11. jul 2013, 18:49

Eksil skrev:Jeg harr det, vi lejer Bendtner. Efter mine beregning kan vi betale 3 procent af hans løn, så skal vi bare overbevise Arsenal det er de resterende 97 procent var at slippe for ham.
Endnu bedre - vi får folkene bag Jomfru Ane Gade til at lave et playersponsorat på Bendtner. Det skulle nok kunne svare sig for dem. Knægten bruger vel hele sin løn dernede og mon ikke det nok skulle tiltrække mediecirkuset således, at Gaden ligeledes får en masse gratis omtale. Tror sågar TV3 ville begynde at sende meget mere TV fra Aalborg.

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af killerbob » 11. jul 2013, 20:51

Så kommer ak47 i bytte med Toft .. Kilde Dennis søndergaards twitter

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 11. jul 2013, 21:06

Hvem er AK47?

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Kovacs » 11. jul 2013, 21:09

jensemand57 skrev:Hvem er AK47?
Anders K. Jacobsen forhåbentligt, for han er pisse god, og i hvert fald mindst et niveau over Toft..

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 11. jul 2013, 21:11

Kovacs skrev:
jensemand57 skrev:Hvem er AK47?
Anders K. Jacobsen forhåbentligt, for han er pisse god, og i hvert fald mindst et niveau over Toft..
Takker. Hvor spiller han?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:13

http://www.transfermarkt.co.uk/en/ander ... 44726.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er den omtalte AK47. Dennis S. mener også, at de vil hente en erstatning ind for Lasse og at Toft ryger. Stakkels Toft. De er vel på niveau med hinanden. Håber det kun er leje af Toft. Synd for Thelander med en Lasse erstatning.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:14

jensemand57 skrev:
Kovacs skrev:
jensemand57 skrev:Hvem er AK47?
Anders K. Jacobsen forhåbentligt, for han er pisse god, og i hvert fald mindst et niveau over Toft..
Takker. Hvor spiller han?
Fredericia. Han bombede løs i 11/12 i 2. division.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 11. jul 2013, 21:15

Oldager skrev:http://www.transfermarkt.co.uk/en/ander ... 44726.html

Det er den omtalte AK47. Dennis S. mener også, at de vil hente en erstatning ind for Lasse og at Toft ryger. Stakkels Toft. De er vel på niveau med hinanden. Håber det kun er leje af Toft. Synd for Thelander med en Lasse erstatning.
Hvis dine informationer holder, kan jeg ikke se ideen i dette.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 11. jul 2013, 21:18

Oldager skrev:
jensemand57 skrev:
Kovacs skrev:
jensemand57 skrev:Hvem er AK47?
Anders K. Jacobsen forhåbentligt, for han er pisse god, og i hvert fald mindst et niveau over Toft..
Takker. Hvor spiller han?
Fredericia. Han bombede løs i 11/12 i 2. division.
Takker.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:21

https://twitter.com/dsaalborg" onclick="window.open(this.href);return false;

Der kommer nye meldinger i ny og næ!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 11. jul 2013, 21:29

jensemand57 skrev:
Oldager skrev:http://www.transfermarkt.co.uk/en/ander ... 44726.html

Det er den omtalte AK47. Dennis S. mener også, at de vil hente en erstatning ind for Lasse og at Toft ryger. Stakkels Toft. De er vel på niveau med hinanden. Håber det kun er leje af Toft. Synd for Thelander med en Lasse erstatning.
Hvis dine informationer holder, kan jeg ikke se ideen i dette.
Fornuftigt hvis R. Toft bliver udlejet eller solgt. Tvivler stærkt på at Toft kan opnå spilletid i AaB, det har han ikke niveauet til pt.

AK47 er en spændende spiller. Som ungdomsspiller i OB var han udskreget som et stortalent, men han har slet ikke formået at overbevise på seniorniveau. AK47 var på vej i glemmebogen såsom det tidligere bl.a. er sket for Rune Lind (var bedre end Duncan i nogle omtalte dokumentarprogrammer for år siden). Opholdet i Næstved bragte AK47s karriere på sporet igen, men spørgsmålet er om han nogensinde kan forløse potentialet.

Rygterne omtaler AK47 som en god afslutter, men derudover temmelig ordinær. Han er også kendt for at ha' haft problemer med disciplinen.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 11. jul 2013, 21:33

frederikshavneren skrev:
jensemand57 skrev:
Oldager skrev:http://www.transfermarkt.co.uk/en/ander ... 44726.html

Det er den omtalte AK47. Dennis S. mener også, at de vil hente en erstatning ind for Lasse og at Toft ryger. Stakkels Toft. De er vel på niveau med hinanden. Håber det kun er leje af Toft. Synd for Thelander med en Lasse erstatning.
Hvis dine informationer holder, kan jeg ikke se ideen i dette.
Fornuftigt hvis R. Toft bliver udlejet eller solgt. Tvivler stærkt på at Toft kan opnå spilletid i AaB, det har han ikke niveauet til pt.

AK47 er en spændende spiller. Som ungdomsspiller i OB var han udskreget som et stortalent, men han har slet ikke formået at overbevise på seniorniveau. AK47 var på vej i glemmebogen såsom det tidligere bl.a. er sket for Rune Lind (var bedre end Duncan i nogle omtalte dokumentarprogrammer for år siden). Opholdet i Næstved bragte AK47s karriere på sporet igen, men spørgsmålet er om han nogensinde kan forløse potentialet.

Rygterne omtaler AK47 som en god afslutter, men derudover temmelig ordinær. Han er også kendt for at ha' haft problemer med disciplinen.
Jeg er så omvendt overbevist om, at Toft kan blive rigtig god. Han har stået noget i skyggen af Hellenius.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 11. jul 2013, 21:37

Det er da forhåbentligt en and. En 23(snart 24) årig angriber, som blev kasseret i OB. Godt nok var han god i Næsby og lavede 12 mål for Fredericia i sidste sæson. Men alligevel, hvis man ser på hans alder, hvilket niveau han kommer fra og hans præstationer har jeg svært ved at tro på han er god nok eller han potentiale til at blive det. Han kan da sikkert være god bredde, bevares, men kan ikke se vi bør bytte egne talenter ud med andres evighedstalenter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:38

Jeg tror på at Toft kan blive en bomber i 1. division og en ok angriber i superligaen. Jeg ser egentlig hellere at vi beholder ham i stedet for at hente den her gut ind. Jeg håber derfor blot, at han udlejes til Vendsyssel, hvor han helt sikkert vil få spilletid, og hvor jeg tror, at han kan bombe løs. Rolf er, trods alt, træfsikker og ren.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Låst