Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
nwoko
1. div
1. div
Indlæg: 324
Tilmeldt: 21. jun 2006, 12:02

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af nwoko » 11. jul 2013, 21:40

jensemand57 skrev:
frederikshavneren skrev:
jensemand57 skrev:
Oldager skrev:http://www.transfermarkt.co.uk/en/ander ... 44726.html

Det er den omtalte AK47. Dennis S. mener også, at de vil hente en erstatning ind for Lasse og at Toft ryger. Stakkels Toft. De er vel på niveau med hinanden. Håber det kun er leje af Toft. Synd for Thelander med en Lasse erstatning.
Hvis dine informationer holder, kan jeg ikke se ideen i dette.
Fornuftigt hvis R. Toft bliver udlejet eller solgt. Tvivler stærkt på at Toft kan opnå spilletid i AaB, det har han ikke niveauet til pt.

AK47 er en spændende spiller. Som ungdomsspiller i OB var han udskreget som et stortalent, men han har slet ikke formået at overbevise på seniorniveau. AK47 var på vej i glemmebogen såsom det tidligere bl.a. er sket for Rune Lind (var bedre end Duncan i nogle omtalte dokumentarprogrammer for år siden). Opholdet i Næstved bragte AK47s karriere på sporet igen, men spørgsmålet er om han nogensinde kan forløse potentialet.

Rygterne omtaler AK47 som en god afslutter, men derudover temmelig ordinær. Han er også kendt for at ha' haft problemer med disciplinen.
Jeg er så omvendt overbevist om, at Toft kan blive rigtig god. Han har stået noget i skyggen af Hellenius.

+1. Giv nu de unge chancen, for vi har ikke råd til noget! Kunne godt bruge en Ronnie Schwartz nu!!! :@
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:41

thomasjn skrev:Det er da forhåbentligt en and. En 23(snart 24) årig angriber, som blev kasseret i OB. Godt nok var han god i Næsby og lavede 12 mål for Fredericia i sidste sæson. Men alligevel, hvis man ser på hans alder, hvilket niveau han kommer fra og hans præstationer har jeg svært ved at tro på han er god nok eller han potentiale til at blive det. Han kan da sikkert være god bredde, bevares, men kan ikke se vi bør bytte egne talenter ud med andres evighedstalenter.
Jeg er umiddelbart enig, men da jeg ikke aner noget om manden, så kunne han jo overraske. Hvis han var et stort talent og har fået rettet op på de disciplinære problemer og er blevet mere seriøs, så kunne det da være spændende nok.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Pastorius » 11. jul 2013, 21:44

AK47 er vel tænkt som en erstatning for Toft, og ikke som en erstatning for Helenius - ellers er det helt væk.

Hvis Toft er på vej væk, så er det vel fordi Kent ikke regner med at bruge ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:45

nwoko skrev: Jeg er så omvendt overbevist om, at Toft kan blive rigtig god. Han har stået noget i skyggen af Hellenius.[/quote]

+1. Giv nu de unge chancen, for vi har ikke råd til noget! Kunne godt bruge en Ronnie Schwartz nu!!! :@
Rolig nu. Jeg tror blot der er tale om en udlejning. Toft har vist sig som både assistmager og hyppig målscorer i opstarten. Desuden husker jeg han blev rost på træningslejren, som den mest træfsikre til træning. De har forlænget med gutten og han fortjener måske at spille noget bold i første division. Bare for at teste sig selv på et højere niveau end reserveholdsligaen. Jeg håber blot AK bliver hentet ind som en sidste gardering, så Toft ikke skal sidde der og trille tommelfingre.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af limey » 11. jul 2013, 21:49

Jeg har også svært ved at se logikken i den byttehandel. Ikke at jeg har et indgående kendskab til hverken Toft eller ham dersens AK47. Kaweste nick BTW.

nwoko
1. div
1. div
Indlæg: 324
Tilmeldt: 21. jun 2006, 12:02

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af nwoko » 11. jul 2013, 21:50

Oldager skrev:
nwoko skrev: Jeg er så omvendt overbevist om, at Toft kan blive rigtig god. Han har stået noget i skyggen af Hellenius.[/quote]

+1. Giv nu de unge chancen, for vi har ikke råd til noget! Kunne godt bruge en Ronnie Schwartz nu!!! :@
Rolig nu. Jeg tror blot der er tale om en udlejning. Toft har vist sig som både assistmager og hyppig målscorer i opstarten. Desuden husker jeg han blev rost på træningslejren, som den mest træfsikre til træning. De har forlænget med gutten og han fortjener måske at spille noget bold i første division. Bare for at teste sig selv på et højere niveau end reserveholdsligaen. Jeg håber blot AK bliver hentet ind som en sidste gardering, så Toft ikke skal sidde der og trille tommelfingre.
Jeg er lettet :thumbsup: Ser Toft som en god angriber for fremtiden.

Håber nu vi kigger på en angriber til startopstillingen, for mangler ikke brede der. Curth er en fin back-up (måske for dyr) Spalvis talentet med fremtiden foran sig.
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Elscorpio » 11. jul 2013, 21:55

Ham her savner jeg rigtig meget i AaB:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rade_Prica" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt Lynge ikke fik snuppet ham tilbage for nogle år siden da han havde muligheden.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af PeterS » 11. jul 2013, 22:46

Elscorpio skrev:Ham her savner jeg rigtig meget i AaB:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rade_Prica" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt Lynge ikke fik snuppet ham tilbage for nogle år siden da han havde muligheden.
Tror på du savner ham, er det ikke cirka hver anden uge du gør opmærksom på det efterhånden..

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Martino » 12. jul 2013, 00:03

limey skrev:Jeg har også svært ved at se logikken i den byttehandel. Ikke at jeg har et indgående kendskab til hverken Toft eller ham dersens AK47. Kaweste nick BTW.
Mine fynske kilder beretter at han er hamrende uintelligent. Måske det forklarer navnet.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 12. jul 2013, 00:12

Elscorpio skrev:Ham her savner jeg rigtig meget i AaB:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rade_Prica" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt Lynge ikke fik snuppet ham tilbage for nogle år siden da han havde muligheden.
Eftersigende er det vidst svært at give Lynge skylden for, da det var bestyrelsen som satte foden ned.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Dot Bot » 12. jul 2013, 00:14

Elscorpio skrev:Ham her savner jeg rigtig meget i AaB:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rade_Prica" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt Lynge ikke fik snuppet ham tilbage for nogle år siden da han havde muligheden.
Fat nu at han ikke kommer tilbage? Hvor svært kan det være at forstå.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Dot Bot » 12. jul 2013, 00:16

thomasjn skrev:
Elscorpio skrev:Ham her savner jeg rigtig meget i AaB:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rade_Prica" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt Lynge ikke fik snuppet ham tilbage for nogle år siden da han havde muligheden.
Eftersigende er det vidst svært at give Lynge skylden for, da det var bestyrelsen som satte foden ned.
Bla bla bla.. Det var Lynges skyld, blaa.. Det var bestyrelsen skyld, blaa.. Det var Martin P´s skyld, blaa.. Det var priserne på pils i Jomfru Ane Gades skyld, blablabla.. Kom nu videre i teksten!

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Dr. Holst » 12. jul 2013, 00:47

Mikkel Beckmann, kan han være hvad vi mangler?

Umiddelbart husker jeg ham som en teknisk dygtig spiller, hvilket passer meget godt til vores (nye) spillestil, men er han en goalgetter, eller blot mere teknisk fyld?

http://sporten.tv2.dk/2013-07-06-beckma ... er-ny-klub

http://www.transfermarkt.co.uk/en/mikke ... _2012.html

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2013, 00:55

Mikkel Beckmann nej tak. Han er ikke angriber - og slet ikke den type angriber vi efterspørger, nemlig en som holder sig i feltet. Selvfølgelig skal han medvirke i spillet, men vi har fodermaskinerne, men mangler manden, som putter dem over stregen.
- FlæskeFrank

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af juul77 » 12. jul 2013, 07:38

AK-47???? Nej stop nu og Rolf Toft væk ..... Ja det fatter jeg æ en bjælde af:/
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Avis-AaB-jagter-AK47" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af BBS » 12. jul 2013, 09:49

juul77 skrev:AK-47???? Nej stop nu og Rolf Toft væk ..... Ja det fatter jeg æ en bjælde af:/
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Avis-AaB-jagter-AK47" onclick="window.open(this.href);return false;
Du kan med fordel læse de sidste par sider af den her tråd.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Martino » 12. jul 2013, 10:20

Som jeg ser det er Toft en bedre boldspiller end feks Curth så håber ikke han forsvinder for good. Googlede lige vores gæstespiller Gilli Sørensen. Han er angriber og har spillet med Hallur i Aberdeen.
Jeg savner Winsnes

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 12. jul 2013, 12:45

Efter at Sønderjyske igår hentede en lottokupon fra Burkina Faso er AaB, den eneste klub der ikke har hentet forstærkning udefra.

Klubber som FCN, Esbjerg og Randers har tidligt hentet mange spillere udefra, mens AaB og en klub som FCK er noget senere ude. Begge strategier har fordele og ulemper.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Hovedet » 12. jul 2013, 12:59

Nu må man nok påstå, at AaB har større behov for forstærkning end FCK. Udmeldingen om, at AaB ikke har en angriber på plads inden sæsonstart er uambitiøs og understreger det afviklingspræg, der desværre stadig kendetegner klubben.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2013, 13:13

Jo længere man venter jo bedre spiler vil man (teoretisk) få for de samme penge. Den helt rigtige angriber til AaB står måske og håber at komme til en større klub lige nu men om en uge finder han ud af at det ikke kan lade sig gøre og skriver istedet under med AaB.

Hav nu tålmodighed og vent med at brokke jer til vinduet er lukket.
Janteloven eksisterer IKKE!

Låst