Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af NIN » 4. aug 2013, 03:49

Haha, det er helt ubeskriveligt morsomt. Bendtner kan ikke kommer overnes med klubber i Tyskland, Spanien, England og Holland over løn, men AaB og Suuuuperligaen er en mulighed, både økonomisk og sportslig for at få karrieren på rette køl igen. Jeg håber virkelig ikke personer udenfor vores lille verden som hedder AaB, læser med herinde.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2019
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af 9520AaB » 4. aug 2013, 09:15

ADVARSEL: der kan være anvendt humor.
Som både Villa og AaB fan er jeg ivrig læser af begge forums. Engang imellem er man nød til at læse mellem linierne for at forstå meningen.
Følgende skulle have udspillet sig i Birmingham.
Niclas, du har fået mit nummer!!! Darren, min plads er ledig i Danmark.
Nååå, ok, jeg rejser.
Derfor er det ganske vist, at vores nye angriber, er en engelsk landholdsforward. Han kostede godt nok kun 20 mill. £ , da Villa købte ham, men han skulle have hørt fra Niclas at AaB er en god klub.
Må jeg præsentere Darren Bent
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 4. aug 2013, 09:47

Hvis vi ser bort fra alt med Bendtner, kunne det faktisk være rart med et vink i medierne om, at der rent faktisk sker noget i AaB. Når der endelig kommer noget, er det for mig at se blot "varm luft i kanal Grande".

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af MrBangDK » 4. aug 2013, 10:08

jensemand57 skrev:Hvis vi ser bort fra alt med Bendtner, kunne det faktisk være rart med et vink i medierne om, at der rent faktisk sker noget i AaB. Når der endelig kommer noget, er det for mig at se blot "varm luft i kanal Grande".
Tålmodighed har aldrig været din stærke side!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 4. aug 2013, 12:29

Lad nu bare Bendtner-gate ligge. Sandsynligheden for, at han har sagt at AaB er en interessant klub er lige så stor som, at jeg spiller højre back i morgen mod Slagelse.

Mht. angriberen synes jeg det er ok med tålmodighed. Vi har vundet over FCK og Esbjerg - mon ikke det hold her nok skal fortsætte med at skrabe point sammen indtil der kommer en angriber. Det skal selvfølgelig ikke blive en sovepude og der skal hentes en ny førsteangriber, men resultaterne giver arbejdsro. Frederiksen, Anders K., Spalvis og Curth er næppe nok på længere sigt.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 4. aug 2013, 12:47

MrBangDK skrev:
jensemand57 skrev:Hvis vi ser bort fra alt med Bendtner, kunne det faktisk være rart med et vink i medierne om, at der rent faktisk sker noget i AaB. Når der endelig kommer noget, er det for mig at se blot "varm luft i kanal Grande".
Tålmodighed har aldrig været din stærke side!!!
Jo. Når fruen kalder på havearbejde. :cheers:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. aug 2013, 13:50

Jeg blev spurgt forleden af en OB'er, om jeg troede, at vi fik en ny angriber ind, hvis vi indtil vindueslukningen lå i top 4. Det tror/troede jeg ikke. Naturligt at give dem chancen i efteråret(forudsat at der ligger angribermål til baggrund for placeringen).

Nej, jeg tror nærmere, at enten Wichmann eller Hallur lejes ud, da de ikke kan have udsigt til meget spilletid i efteråret med Risgaard tilbage.

Iøvrigt vil Rolf Toft ved 21 min.s spilletid på mandag have spillet mere denne sæson end hele sidste eller forrige, så hvorfor lade sig udleje ?
- FlæskeFrank

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Lunding » 5. aug 2013, 09:14

Her kommer ét rygte som i troværdighed bedst kan måle sig med de famøse lufthavns-rygter.

Jeg har en kammerat i København (AaB-fan), som i weekenden løb ind i Allan Gaarde ovre i staden. Bramfri som han er, gik han over og begyndte at snakke fodbold med ham, min kammerat talte meget varm for, at Gaarde skulle hente Rade hjem igen, hvortil Gaarde svarede, at angrebet var fint som det var nu, og at man ikke skulle regne med mere. Tilgengæld var Gaarde ude med Per Krøldrup, hvilket kan være tilfældigt da de er gamle holdkammerater fra tiden i Udinese, omvendt kunne det også tænkes at Gaarde ser ham som en oplagt afløser hvis Lasse Nielsen skydes af inden vinduet lukker.

Det taler for:

- Gaarde og Krøldrup er gamle venner og må formodes at have et tæt bånd.
- Per Krøldrup er oprindeligt nordjyde og har tidligere spillet for Aalborg Chang.
- Han er kontraktfri - så ingen overgangssum
- Han er værdifuld erffaring som måske er en mangelvære på vores unge hold-

Det taler imod:

- Han har gennem mange år i Italien vænnet sig til en - efter danske standarder - meget høj løn.
- Han er efterhånden blevet 33 år, så der er ikke langtidsperspektiv i den handel.
- Han har så vidt jeg husker døjet meget med skader.

Jeg ved ikke om, jeg selv tror det er en realistisk mulighed, men synes lige jeg ville dele dén med jer.

God mandag til jer alle! :thumbsup:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 5. aug 2013, 10:31

Lunding skrev:Her kommer ét rygte som i troværdighed bedst kan måle sig med de famøse lufthavns-rygter.

Jeg har en kammerat i København (AaB-fan), som i weekenden løb ind i Allan Gaarde ovre i staden. Bramfri som han er, gik han over og begyndte at snakke fodbold med ham, min kammerat talte meget varm for, at Gaarde skulle hente Rade hjem igen, hvortil Gaarde svarede, at angrebet var fint som det var nu, og at man ikke skulle regne med mere. Tilgengæld var Gaarde ude med Per Krøldrup, hvilket kan være tilfældigt da de er gamle holdkammerater fra tiden i Udinese, omvendt kunne det også tænkes at Gaarde ser ham som en oplagt afløser hvis Lasse Nielsen skydes af inden vinduet lukker.

Det taler for:

- Gaarde og Krøldrup er gamle venner og må formodes at have et tæt bånd.
- Per Krøldrup er oprindeligt nordjyde og har tidligere spillet for Aalborg Chang.
- Han er kontraktfri - så ingen overgangssum
- Han er værdifuld erffaring som måske er en mangelvære på vores unge hold-

Det taler imod:

- Han har gennem mange år i Italien vænnet sig til en - efter danske standarder - meget høj løn.
- Han er efterhånden blevet 33 år, så der er ikke langtidsperspektiv i den handel.
- Han har så vidt jeg husker døjet meget med skader.

Jeg ved ikke om, jeg selv tror det er en realistisk mulighed, men synes lige jeg ville dele dén med jer.

God mandag til jer alle! :thumbsup:
Virker totalt ulogisk.
Mon ikke Gaarde har stukket din ven en røver ;-)
Virker underliget at han udtaler til diverse medier, at han leder efter en angriber mere, hvis ikke det passer?!

AalborgTrendies

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af AalborgTrendies » 5. aug 2013, 10:38

Seneste transfernyt fra den anden side af sundet, som kunne være interessant for os:

Fredrik Stenman åbner for retur til Norden. Måske en mulighed hvis Lasse smutter. Har spillet for bl.a. Club Brügge, Groningen og Leverkusen.

David Elm er blevet signet af Kalmar FF.

Labinot Harbuzi rygtes nu tilbage til Tyrkiet.

Patrik Ingelsten som vi jagtede for år tilbage, da han spillede i Kalmar, er på vej væk fra Viking Stavanger.

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Lunding » 5. aug 2013, 11:02

Gaarde6 skrev:
Lunding skrev:Her kommer ét rygte som i troværdighed bedst kan måle sig med de famøse lufthavns-rygter.

Jeg har en kammerat i København (AaB-fan), som i weekenden løb ind i Allan Gaarde ovre i staden. Bramfri som han er, gik han over og begyndte at snakke fodbold med ham, min kammerat talte meget varm for, at Gaarde skulle hente Rade hjem igen, hvortil Gaarde svarede, at angrebet var fint som det var nu, og at man ikke skulle regne med mere. Tilgengæld var Gaarde ude med Per Krøldrup, hvilket kan være tilfældigt da de er gamle holdkammerater fra tiden i Udinese, omvendt kunne det også tænkes at Gaarde ser ham som en oplagt afløser hvis Lasse Nielsen skydes af inden vinduet lukker.

Det taler for:

- Gaarde og Krøldrup er gamle venner og må formodes at have et tæt bånd.
- Per Krøldrup er oprindeligt nordjyde og har tidligere spillet for Aalborg Chang.
- Han er kontraktfri - så ingen overgangssum
- Han er værdifuld erffaring som måske er en mangelvære på vores unge hold-

Det taler imod:

- Han har gennem mange år i Italien vænnet sig til en - efter danske standarder - meget høj løn.
- Han er efterhånden blevet 33 år, så der er ikke langtidsperspektiv i den handel.
- Han har så vidt jeg husker døjet meget med skader.

Jeg ved ikke om, jeg selv tror det er en realistisk mulighed, men synes lige jeg ville dele dén med jer.

God mandag til jer alle! :thumbsup:
Virker totalt ulogisk.
Mon ikke Gaarde har stukket din ven en røver ;-)
Virker underliget at han udtaler til diverse medier, at han leder efter en angriber mere, hvis ikke det passer?!
Det kan sagtens være, det er også den nemmeste måde at lukke sådan en samtale ned, han er med garanti ikke den første han har mødt, der har en god idé til hvem vi skal signe. Det var også mere Krøldrup-affæren, der studsede mig - selvom det også virke en kende urealistisk!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Søgaard » 5. aug 2013, 11:07

Der var meldinger på Krøldrup d. 25. juli om, at han snart havde en klub på plads. Så tvivler lidt på at det skulle være AaB, selvom han måske kunne være fin at få ind, hvis hans bentøj holder. Synes dog primært vi kommer til at mangle fart, hvis Lasse smutter, så det kommer måske til at kræve at vi står anderledes defensivt.

Tror ikke helt på det, men det ville da være en god signing, på papiret.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 492
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af KME » 5. aug 2013, 12:54

Lunding skrev:Her kommer ét rygte som i troværdighed bedst kan måle sig med de famøse lufthavns-rygter.

Jeg har en kammerat i København (AaB-fan), som i weekenden løb ind i Allan Gaarde ovre i staden. Bramfri som han er, gik han over og begyndte at snakke fodbold med ham, min kammerat talte meget varm for, at Gaarde skulle hente Rade hjem igen, hvortil Gaarde svarede, at angrebet var fint som det var nu, og at man ikke skulle regne med mere. Tilgengæld var Gaarde ude med Per Krøldrup, hvilket kan være tilfældigt da de er gamle holdkammerater fra tiden i Udinese, omvendt kunne det også tænkes at Gaarde ser ham som en oplagt afløser hvis Lasse Nielsen skydes af inden vinduet lukker.

Det taler for:

- Gaarde og Krøldrup er gamle venner og må formodes at have et tæt bånd.
- Per Krøldrup er oprindeligt nordjyde og har tidligere spillet for Aalborg Chang.
- Han er kontraktfri - så ingen overgangssum
- Han er værdifuld erffaring som måske er en mangelvære på vores unge hold-

Det taler imod:

- Han har gennem mange år i Italien vænnet sig til en - efter danske standarder - meget høj løn.
- Han er efterhånden blevet 33 år, så der er ikke langtidsperspektiv i den handel.
- Han har så vidt jeg husker døjet meget med skader.

Jeg ved ikke om, jeg selv tror det er en realistisk mulighed, men synes lige jeg ville dele dén med jer.

God mandag til jer alle! :thumbsup:

Tjaa... lugter lidt af en "Mellberg" - en erfaren herre som er ved at være "over the hill" -og det har jo indtil videre ikke været den helt store succes for FCK - så hellere at man kiggede efter spillere med mere fremtidsperspektiv.
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4977
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Mr. Larsen » 5. aug 2013, 13:11

Lad os nu satse på de unge talenter vi har i forsvaret, hvis Lasse ryger.

Thelander er klar, og vi har som sagt tidligere også Kasper Pedersen og Blåbjerg som gardering. Så heller mere fokus på at få en klasse angriber !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af juul77 » 5. aug 2013, 13:29

fuldstændig enig Mr. Larsen
Vi har intet at bruge den gamle Farsøaner til

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af BBS » 5. aug 2013, 13:40

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel ... d=10105999" onclick="window.open(this.href);return false; Nu hvor vi er ved ønsker. Hvis han bliver fritstillet og gerne vil til Skandinavien, så er det bare at hente ham! :)

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Søgaard » 5. aug 2013, 13:52

BBS skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel ... d=10105999 Nu hvor vi er ved ønsker. Hvis han bliver fritstillet og gerne vil til Skandinavien, så er det bare at hente ham! :)
Den er vist en kende urealistisk ;)

Mon ikke tude-FCK har flere penge og mere brug for forstærkning end os, hvis det endelig skulle være at han sætter kursen mod DK...
Aalborg BK 1885!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 5. aug 2013, 15:05

Såfremt Lasse smutter ser jeg gerne vi smider nogle af alle Helenius millionerne efter Brock-Madsen og Jacob Dehn i Randers, det er unge folk med perspektiv. Dehn tror jeg er en kommende storspiller, og Brock-Madsen tror jeg også på når langt, og om ikke andet er han en spiller der nødvendigvis ikke er verdens bedste, og vi derfor kan holde på igennem en længere periode.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 5. aug 2013, 15:14

jonas386 skrev:Såfremt Lasse smutter ser jeg gerne vi smider nogle af alle Helenius millionerne efter Brock-Madsen og Jacob Dehn i Randers, det er unge folk med perspektiv. Dehn tror jeg er en kommende storspiller, og Brock-Madsen tror jeg også på når langt, og om ikke andet er han en spiller der nødvendigvis ikke er verdens bedste, og vi derfor kan holde på igennem en længere periode.
Brock-Madsen "rygtet" startede Jesper Thygesen op på et tidspunkt i TV.
Han sagde noget i stil me dat han kunne være svaret på AaB's "problem" med at fylde hullet ud efter Helenius.
Jeg synes det ville være hul i hovedet at signe en Brock-Madsen!
Han er 20 år og en spiller, der skal udvikles på (Nøjagtig som Rolf og Spalvis og til deles Anders Kristiansen)
Han vil ikke løse noget her og nu, men MÅSKE på sigt.

Hvis ikke vi kan signe en direkte forstærkning.
Så gem for pokker pengene! Vi har nok spillere som nok skal blive gode på sigt.
Lad os finde en de kan lære af i et par år i stedet.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 5. aug 2013, 15:25

Gaarde6 skrev:
jonas386 skrev:Såfremt Lasse smutter ser jeg gerne vi smider nogle af alle Helenius millionerne efter Brock-Madsen og Jacob Dehn i Randers, det er unge folk med perspektiv. Dehn tror jeg er en kommende storspiller, og Brock-Madsen tror jeg også på når langt, og om ikke andet er han en spiller der nødvendigvis ikke er verdens bedste, og vi derfor kan holde på igennem en længere periode.
Brock-Madsen "rygtet" startede Jesper Thygesen op på et tidspunkt i TV.
Han sagde noget i stil me dat han kunne være svaret på AaB's "problem" med at fylde hullet ud efter Helenius.
Jeg synes det ville være hul i hovedet at signe en Brock-Madsen!
Han er 20 år og en spiller, der skal udvikles på (Nøjagtig som Rolf og Spalvis og til deles Anders Kristiansen)
Han vil ikke løse noget her og nu, men MÅSKE på sigt.
Jeg har ikke hørt det før, så det skal jeg ikke kunne sige, men er ikke enig.
Brock Madsen har præcis den profil vi søger, stor, fysisk stærk, ung, billig, ved hvor målet står, niveauet til suppe bold. Han er ganske rigtigt ikke garant for 20 mål pr sæson, men hvem er også det? Pointen er dog at han har en lidt anden profil end vore andre angribere. Der er lidt Makienok Light over ham, og det vil give en fordel for vores andre offensiv spillere som Kusk, Thomsen, SF og Risgaard.

Han skal måske udvikles på, men jeg mener dog han allerede nu vil gå ind og være vores bedste angriber, og med større potentiale end Toft og AK. Plus han, som sagt, har en anden profil end det vi allerede har, noget jeg især ser som en fordel.
Hvis ikke vi kan signe en direkte forstærkning.
Så gem for pokker pengene! Vi har nok spillere som nok skal blive gode på sigt.
Lad os finde en de kan lære af i et par år i stedet.
Ikke enig. Brock-Madsen KAN netop være den direkte forstærkning, han er ikke på niveau med Helenius, enig, men han har netop nogle af de kvaliteter vi efterlyser, og den rolle mener jeg han allerede nu bør være godt nok til, og med kampe og tillid skal han nok udvikle sig rigtig meget.
Mht spillere der nok skal blive gode på sigt er jeg ikke enig. Til angrebet har vi lige nøjagtigt én ung spiller som det virker til klubben tror på (hvertfald omkring førsteholdet), det ser jeg ikke som værende overflod eller det der ligner. Brock-Madsen vil være et perfekt køb, både pga hvad vi mangler, men også pga den profil vi gerne skal have os i Dansk fodbold, og som vi gør så stort et arbejde for at opbygge.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst