Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 8. aug 2013, 16:37

degn skrev:
jensemand57 skrev:Nørhøj. Hvor kunne man godt bruge et rygte eller to :cool:

Så find på et :P
Thi :danmarkfan:

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 8. aug 2013, 16:40

Poker-One-Kenobi skrev:
jensemand57 skrev:Nørhøj. Hvor kunne man godt bruge et rygte eller to :cool:
Lis siger det bedst: "Her er så stille nu, men inden i os er der ingen ro..."

Den her er til dig Gaarde!
Godt set. Hornevej er alias Stillevej.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af NIN » 8. aug 2013, 17:00



Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 8. aug 2013, 17:04

NIN den fromme skrev:

Billede
Om ikke andet, så fik mit lille indlæg da kreativiteten til at blomstre :danmarkfan:

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af juul77 » 8. aug 2013, 17:30

hva med http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... birmingham" onclick="window.open(this.href);return false;
er det urealistisk ifht. Kjøwenhawnerne.. kan sgu godt lide Pistol Pete :)
FCK var ude efter ham og han vil sikkert også stadig have en del i løn

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Peter A. » 8. aug 2013, 18:58

Kom nu i gang, Gaarde!!

Vi solgte altså Helenius meget tidligt i vinduet, så det er sgu' ved at være lidt ringe at der ikke sker noget og bekymrende at der umiddelbart slet ikke er nogen på tale...

Og det er jo tydeligt at se i kampene at vi mangler en angriber! Kent har tilsyneladende besluttet ikke at bruge Curth(fint med mig!) og SF præstationer har været langt fra prængende...men kan håbe at Spalvis kommer ind "fra højre" og levere varen...men han er ung...der SKAL en angriberprofil ind!

Jeg frygter desværre at det bliver en panikløsning i 11. time..
Hey AaB!

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Rasmus » 8. aug 2013, 19:49

[/quote]
Hvis du satser på en bedre/større navn end Junker.
Så tør jeg godt love dig at du bliver skuffet!!!
172 kampe og 63 mål i den bedste række i Holland og du kalder ham "ikke god nok" ????
Junker ville i mine øjne være en drømme signing!
En de unge kan stå i lære ved i en sæson eller to til de selv er klar til at spille fuld tid![/quote]

Vi skal netop ikke satse, og da slet ikke på en løntung spiller som Junker :) Han passer altså ikke ind i vores spil. Så kan det godt være at han har scoret mål på samlebånd i Holland, men pt. er han jo helt uden for sit hold i Belgien.
/ Rasmus

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gaarde6 » 8. aug 2013, 20:18

Rasmus skrev:
Hvis du satser på en bedre/større navn end Junker.
Så tør jeg godt love dig at du bliver skuffet!!!
172 kampe og 63 mål i den bedste række i Holland og du kalder ham "ikke god nok" ????
Junker ville i mine øjne være en drømme signing!
En de unge kan stå i lære ved i en sæson eller to til de selv er klar til at spille fuld tid![/quote]

Vi skal netop ikke satse, og da slet ikke på en løntung spiller som Junker :) Han passer altså ikke ind i vores spil. Så kan det godt være at han har scoret mål på samlebånd i Holland, men pt. er han jo helt uden for sit hold i Belgien.[/quote]

Helt enig i der ikke skal satses (økonomisk)
Er han for dyr skal vi ikke røre ham med en ildtang!
Økonomien SKAL have fuld fokus!

Men at han ikke passer ind kan jeg SLET IKKE følge!
Jeg synes han passer PERFEKT ind!
Målscorer med stort M og en alder, der gør at de unge kan læne sig op af ham et par år.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af budo » 8. aug 2013, 20:34

thomasjn skrev:Problemet ved Junker er vel, at han ikke løser vores mangel på kreativitet/spillemuligheder. Som jeg husker ham er en snu målrøv der står på det rigtige sted og sparker dem ind. Sådan en type er ret afhængig af at blive fodret af midtbanen, hvilket vores midtbane ikke er særligt god til. Derudover er han heller ikke noget skur som vi kan hælde bolden ind til eller som kan holde på bolden. For at være ærlig så jeg hellere en angribertype, som både kan score og lave assits/tage del i spillet fremfor en der bare står og fisker.
Jeg forventer helt klart, at Gaarde finder en angriber der er en klassisk stor stærk boksspiller, som altid er i feltet og vinder alle luftdueller. Samtidig skal han være en teknisk dygtig spiller, der selv kan skabe noget ud af ingenting. Og så skal han naturligvis være god at spille bolden op på, og kunne sætte sine medspillere op. Sidst men ikke mindst, må han gerne være en lille, hurtig boldkunstner. Men det sidste er jeg parat til at gå på kompromis med.

Gaarde, get bizzy :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Rasmus » 8. aug 2013, 20:35

Helt enig i der ikke skal satses (økonomisk)
Er han for dyr skal vi ikke røre ham med en ildtang!
Økonomien SKAL have fuld fokus!

Men at han ikke passer ind kan jeg SLET IKKE følge!
Jeg synes han passer PERFEKT ind!
Målscorer med stort M og en alder, der gør at de unge kan læne sig op af ham et par år.
Vi må vente og se hvad der sker, - hvis der sker noget :D
/ Rasmus

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Gnu » 8. aug 2013, 23:06

juul77 skrev:hva med http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... birmingham" onclick="window.open(this.href);return false;
er det urealistisk ifht. Kjøwenhawnerne.. kan sgu godt lide Pistol Pete :)
FCK var ude efter ham og han vil sikkert også stadig have en del i løn
Efter sigende fik Peter Løvenkrands en spontan klapsalve fra legenden Colin Hendry, første gang han trådte ud af badet i Glasgow Rangers. Hendry skulle have været imponeret over Løvenkrands', ahem, mandighed.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af hje1980 » 9. aug 2013, 08:55

budo skrev:
thomasjn skrev:Problemet ved Junker er vel, at han ikke løser vores mangel på kreativitet/spillemuligheder. Som jeg husker ham er en snu målrøv der står på det rigtige sted og sparker dem ind. Sådan en type er ret afhængig af at blive fodret af midtbanen, hvilket vores midtbane ikke er særligt god til. Derudover er han heller ikke noget skur som vi kan hælde bolden ind til eller som kan holde på bolden. For at være ærlig så jeg hellere en angribertype, som både kan score og lave assits/tage del i spillet fremfor en der bare står og fisker.
Jeg forventer helt klart, at Gaarde finder en angriber der er en klassisk stor stærk boksspiller, som altid er i feltet og vinder alle luftdueller. Samtidig skal han være en teknisk dygtig spiller, der selv kan skabe noget ud af ingenting. Og så skal han naturligvis være god at spille bolden op på, og kunne sætte sine medspillere op. Sidst men ikke mindst, må han gerne være en lille, hurtig boldkunstner. Men det sidste er jeg parat til at gå på kompromis med.

Gaarde, get bizzy :thumbsup:
Du glemte;
Transferfri
Er klar på en meget lille løn

Ja hvor svært kan det dog være. Lynge burde have signet ham allerede i marts, og skrevet i kontakten at den først er gældende den dag Helenius er solgt...?

HVEM VIL IKKE SKRIVE UNDER PÅ DET :thumbsup:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af doukas » 9. aug 2013, 09:00

Den her tavshed er til at få lange boller af.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Pastorius » 9. aug 2013, 09:27

doukas skrev:Den her tavshed er til at få lange boller af.
Så er det jo godt der kun er tre uger igen, indtil vi har vished.
Med venlig Hilsen
--
Robert

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af juul77 » 9. aug 2013, 09:56

Gnu skrev:
juul77 skrev:hva med http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... birmingham" onclick="window.open(this.href);return false;
er det urealistisk ifht. Kjøwenhawnerne.. kan sgu godt lide Pistol Pete :)
FCK var ude efter ham og han vil sikkert også stadig have en del i løn
Efter sigende fik Peter Løvenkrands en spontan klapsalve fra legenden Colin Hendry, første gang han trådte ud af badet i Glasgow Rangers. Hendry skulle have været imponeret over Løvenkrands', ahem, mandighed.

HAHAHA en angriber med 3 ben...forestil dig nogle syge skudfinter han kan lave...:) han kommer spunsene op mod angrebet...hopper frem mod forsvaret med spredte ben og armene i vejret og smadrer bolden op i hjørnet med det ekstra!! :) hahahah

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af le Cid » 9. aug 2013, 10:31

juul77 skrev:
Gnu skrev:
juul77 skrev:hva med http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... birmingham" onclick="window.open(this.href);return false;
er det urealistisk ifht. Kjøwenhawnerne.. kan sgu godt lide Pistol Pete :)
FCK var ude efter ham og han vil sikkert også stadig have en del i løn
Efter sigende fik Peter Løvenkrands en spontan klapsalve fra legenden Colin Hendry, første gang han trådte ud af badet i Glasgow Rangers. Hendry skulle have været imponeret over Løvenkrands', ahem, mandighed.

HAHAHA en angriber med 3 ben...forestil dig nogle syge skudfinter han kan lave...:) han kommer spunsene op mod angrebet...hopper frem mod forsvaret med spredte ben og armene i vejret og smadrer bolden op i hjørnet med det ekstra!! :) hahahah
Mig bekendt er det ellers kun Nomvethe, der har scoret med det tredje ben :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af juul77 » 9. aug 2013, 11:54

http://www.bold.dk/nyt/AaB-lejer-Wolfsburg-angriber" onclick="window.open(this.href);return false;

så blir det sgu spændende og se hvad han kan :)

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 9. aug 2013, 11:56

Dejligt, at der sker noget. Godt af Gaarde og af AaB.

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af juul77 » 9. aug 2013, 11:59

http://www.bold.dk/nyt/Gaarde-Joensson- ... -med-debut" onclick="window.open(this.href);return false;

en mindre skade men det vidste vi jo godt.... blir sgu spændende

så er han 1,92 cm så kan der sgu komme nogle nedfaldsbolde :)

https://www.youtube.com/watch?v=R52PFyMaGtQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Sv: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af budo » 9. aug 2013, 20:17

Og så lavede Thomas Dalgaard sit første mål i suppen for Viborg. Jeg tror Gaarde kommer til at fortryde, at han ikke smed lidt flere penge på bordet :-(
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Låst