Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
- AaB 85 95 99 08
- Landshold
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Puha, for et forfærdeligt vindue, der er ved at lukke. Der er vel ingen anden klub i suppen, som går mere svækket ud af det end os. Gaarde har under en halv time til at diske op med navnet på en ny angriber, hvis ikke hans første vindue skal være en katastrofe. Manden gambler jo med vores overlevelse i ligaen. Når de tre københavnerhold i bunden kommer i gang, har vi ikke langt ned til nedrykningsstregen.
Gaarde virker desværre umiddelbart handlingslammet. Måske er han så desperat at han venter og ser på klubløse spillere, efter at vinduet er lukket.
Gaarde virker desværre umiddelbart handlingslammet. Måske er han så desperat at han venter og ser på klubløse spillere, efter at vinduet er lukket.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
- Superliga
- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Syntes det er fint vi bruger vores unge spillere men der skal være bare en smule rutine på holdettommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Vil vi være med hvor det er sjovt så må vi sku gøre noget.
Jeg kan ikke bruge til noget at "det går nok" hvad så efter sæsonen hvis alt er gået helt af helvede til.
Så er det sku for sent ikke !!!
Og jeg syntes faktisk godt om AG
- Poker-One-Kenobi
- Allstar
2 lottokuponer for dig måske, men KN ser sikkert anderledes på det. Og hvis han samtidigt kunne se at Curth ikke ville få spilletid og Toft havde minimal chance for det giver, så giver det jo fin mening. Derudover, har du overhovedet ikke fattet hvilken økonomi klubben har for tiden?tommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Jeg kan ikke bruge til noget at "det går nok" hvad så efter sæsonen hvis alt er gået helt af helvede til.
-
- Superliga
Skal jeg sige Bræmer. høvler mål ind for fuldstændig at falde igennem ???white splash skrev:det går mere end i plus på min konto... Og AK virker absolut ikke til at være mere lotto end Curth og Toft... Hvad har Toft i øvrigt vist?tommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
- Poker-One-Kenobi
- Allstar
AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, for et forfærdeligt vindue, der er ved at lukke. Der er vel ingen anden klub i suppen, som går mere svækket ud af det end os. Gaarde har under en halv time til at diske op med navnet på en ny angriber, hvis ikke hans første vindue skal være en katastrofe. Manden gambler jo med vores overlevelse i ligaen. Når de tre københavnerhold i bunden kommer i gang, har vi ikke langt ned til nedrykningsstregen.
Det der er jo bare dumt. Bare fordi handlere ikke er forgået på den sidste dag i vinduet er han handlingslammet?
-
- Superliga
Mener stadig vi ikke har råd til ikke at gøre noget.Poker-One-Kenobi skrev:2 lottokuponer for dig måske, men KN ser sikkert anderledes på det. Og hvis han samtidigt kunne se at Curth ikke ville få spilletid og Toft havde minimal chance for det giver, så giver det jo fin mening. Derudover, har du overhovedet ikke fattet hvilken økonomi klubben har for tiden?tommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
-
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
tommas jensen skrev:Skal jeg sige Bræmer. høvler mål ind for fuldstændig at falde igennem ???white splash skrev:det går mere end i plus på min konto... Og AK virker absolut ikke til at være mere lotto end Curth og Toft... Hvad har Toft i øvrigt vist?tommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Curth og Toft laver jo ingen mål?!?!?!??!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar
Fordi vi kun ligger nummer tre eller fordi vi har spillet god fodbold det meste af efteråret?tommas jensen skrev:Mener stadig vi ikke har råd til ikke at gøre noget.Poker-One-Kenobi skrev:2 lottokuponer for dig måske, men KN ser sikkert anderledes på det. Og hvis han samtidigt kunne se at Curth ikke ville få spilletid og Toft havde minimal chance for det giver, så giver det jo fin mening. Derudover, har du overhovedet ikke fattet hvilken økonomi klubben har for tiden?tommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
-
- Superliga
white splash skrev:Gør søren F ok ak47 har lavet 2 men med bræmer i mente spalvis viste intet og heller ikke forventet. Jønson kan han/kan han ikke. ???tommas jensen skrev:Skal jeg sige Bræmer. høvler mål ind for fuldstændig at falde igennem ???white splash skrev:det går mere end i plus på min konto... Og AK virker absolut ikke til at være mere lotto end Curth og Toft... Hvad har Toft i øvrigt vist?tommas jensen skrev:Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verdenFunky skrev:Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Det er da bizart at hive Bræmer op af hatten. Han slog ikke til. Der er løbet meget vand i åen siden da.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
Gør søren F ok ak47 har lavet 2 men med bræmer i mente spalvis viste intet og heller ikke forventet. Jønson kan han/kan han ikke. ???
Undskyld, men du er sgu helt væk her.... Curth var bagved alle dem der.. Og Toft nok ligeså, da han ikke greb chancen da han fik den.. Hvorfor skulle vi beholde dem? Til at forstærke 2. holdet?
1 2 3 Jimmy er en mur!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Det er fint med mig, hvis du har behov for at kalde andre dumme. Ens retorik kan jo afsløre meget om en selv. Men jeg er nu engang af den opfattelse, at vi har en gigantisk angriberproblem, som kan true vores overlevelse i ligaen. Det var Gaarde overhovedet ikke løst, og derfor kalder jeg ham handlingslammet. Om det med det handlingslammede en en fejlanalyse skal jeg ikke kunne sige. Måske kan det være andre ting, som er årsag til hans dumpede vindue.Poker-One-Kenobi skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, for et forfærdeligt vindue, der er ved at lukke. Der er vel ingen anden klub i suppen, som går mere svækket ud af det end os. Gaarde har under en halv time til at diske op med navnet på en ny angriber, hvis ikke hans første vindue skal være en katastrofe. Manden gambler jo med vores overlevelse i ligaen. Når de tre københavnerhold i bunden kommer i gang, har vi ikke langt ned til nedrykningsstregen.
Det der er jo bare dumt. Bare fordi handlere ikke er forgået på den sidste dag i vinduet er han handlingslammet?
Fodbold skal ses med hjertet!
-
- Superliga
Mener da han havde en gylden periode og blev hyldet som aalborgs messi.Funky skrev:Det er da bizart at hive Bræmer op af hatten. Han slog ikke til. Der er løbet meget vand i åen siden da.
Min pointe er bare at ak47 har måske bare tur i den jeg håber det selfølgelig ikke men syntes der er mange men´r
- Provst i Brovst
- Allstar
- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Så skete det!!!!
Bendtner er set i Åbybro mens han gik tur med en ruhåret gravhund, han sidder lige nu ved køkkenbordet hos Augos forældre og drikker kaffe.
PS - det er sandt at Lynge er Bendtners far!
Bendtner er set i Åbybro mens han gik tur med en ruhåret gravhund, han sidder lige nu ved køkkenbordet hos Augos forældre og drikker kaffe.
PS - det er sandt at Lynge er Bendtners far!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
- Allstar
Men Curth og Toft er jo garanti for mål?!?tommas jensen skrev:Mener da han havde en gylden periode og blev hyldet som aalborgs messi.Funky skrev:Det er da bizart at hive Bræmer op af hatten. Han slog ikke til. Der er løbet meget vand i åen siden da.
Min pointe er bare at ak47 har måske bare tur i den jeg håber det selfølgelig ikke men syntes der er mange men´r
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
- Superliga
ingen der siger, jeg siger der skal ske nogetwhite splash skrev:Men Curth og Toft er jo garanti for mål?!?tommas jensen skrev:Mener da han havde en gylden periode og blev hyldet som aalborgs messi.Funky skrev:Det er da bizart at hive Bræmer op af hatten. Han slog ikke til. Der er løbet meget vand i åen siden da.
-
- Allstar
Vi har fået Risgaard, AK og Jönsson... Gaarde skider ikke penge!tommas jensen skrev:ingen der siger, jeg siger der skal ske nogetwhite splash skrev:Men Curth og Toft er jo garanti for mål?!?tommas jensen skrev:Mener da han havde en gylden periode og blev hyldet som aalborgs messi.Funky skrev:Det er da bizart at hive Bræmer op af hatten. Han slog ikke til. Der er løbet meget vand i åen siden da.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Vejgaard
Mon ikke Gaarde gerne ville have købt Falcao, Lewandowski eller Cavani, hvis han havde råd..AaB 85 95 99 08 skrev:Det er fint med mig, hvis du har behov for at kalde andre dumme. Ens retorik kan jo afsløre meget om en selv. Men jeg er nu engang af den opfattelse, at vi har en gigantisk angriberproblem, som kan true vores overlevelse i ligaen. Det var Gaarde overhovedet ikke løst, og derfor kalder jeg ham handlingslammet. Om det med det handlingslammede en en fejlanalyse skal jeg ikke kunne sige. Måske kan det være andre ting, som er årsag til hans dumpede vindue.Poker-One-Kenobi skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, for et forfærdeligt vindue, der er ved at lukke. Der er vel ingen anden klub i suppen, som går mere svækket ud af det end os. Gaarde har under en halv time til at diske op med navnet på en ny angriber, hvis ikke hans første vindue skal være en katastrofe. Manden gambler jo med vores overlevelse i ligaen. Når de tre københavnerhold i bunden kommer i gang, har vi ikke langt ned til nedrykningsstregen.
Hader København!
-
- Superliga
Gab Ja og peter fra u 13 og anders fra Svenstrup ikke nemt at få en pointe igennemwhite splash skrev:Vi har fået Risgaard, AK og Jönsson... Gaarde skider ikke penge!tommas jensen skrev:ingen der siger, jeg siger der skal ske nogetwhite splash skrev:Men Curth og Toft er jo garanti for mål?!?tommas jensen skrev:Mener da han havde en gylden periode og blev hyldet som aalborgs messi.Funky skrev:Det er da bizart at hive Bræmer op af hatten. Han slog ikke til. Der er løbet meget vand i åen siden da.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar
Det er fint med mig, hvis du har behov for at kalde andre dumme. Ens retorik kan jo afsløre meget om en selv. Men jeg er nu engang af den opfattelse, at vi har en gigantisk angriberproblem, som kan true vores overlevelse i ligaen. Det var Gaarde overhovedet ikke løst, og derfor kalder jeg ham handlingslammet. Om det med det handlingslammede en en fejlanalyse skal jeg ikke kunne sige. Måske kan det være andre ting, som er årsag til hans dumpede vindue.[/quote]AaB 85 95 99 08 skrev:Poker-One-Kenobi skrev:[quote="AaB <a href="tel:85 95 99 08">85 95 99 08</a>"]Puha, for et forfærdeligt vindue, der er ved at lukke. Der er vel ingen anden klub i suppen, som går mere svækket ud af det end os. Gaarde har under en halv time til at diske op med navnet på en ny angriber, hvis ikke hans første vindue skal være en katastrofe. Manden gambler jo med vores overlevelse i ligaen. Når de tre københavnerhold i bunden kommer i gang, har vi ikke langt ned til nedrykningsstregen.
Der er kommet 3 spillere ind, 2 angribere og en offensiv midtbanespiller. Hvordan kan du kalde det en handlingslammelse?