Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Kristian » 2. sep 2013, 22:05

jensemand57 skrev:
alithebeast skrev:
Kristian skrev:Vi kan ikke sætte vores hat på søren f og anders k, samt en svensker ikke i form. Ny angriber tak
Gaarde har lige været med over telefon på eb.dk. Han siger han er taget hjem for at smække benene op. Meen mon ikke han er tilgængelig, hvis der nu løber et kæmpe tilbud ind.
Det er sgu ikke ok.
Det er da bare nordjysk humor og han har vel lært noget af Lynge:)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Califfen » 2. sep 2013, 22:08

Kristian skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:Vi kan ikke sætte vores hat på søren f og anders k, samt en svensker ikke i form. Ny angriber tak
Spalvis
Vi kan bestemt ikke forvente noget fra ham i dette efterår.
Stadig mere brugbar end Curth var.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Kristian » 2. sep 2013, 22:10

Califfen skrev:
Kristian skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:Vi kan ikke sætte vores hat på søren f og anders k, samt en svensker ikke i form. Ny angriber tak
Spalvis
Vi kan bestemt ikke forvente noget fra ham i dette efterår.
Stadig mere brugbar end Curth var.
Hvordan dælen kan du sige det når du kun har set 60 min af spalvis mod Silkeborg på AaBs første hold
------------------
mvh Kristian

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 2. sep 2013, 22:11

Califfen skrev:
Kristian skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:Vi kan ikke sætte vores hat på søren f og anders k, samt en svensker ikke i form. Ny angriber tak
Spalvis
Vi kan bestemt ikke forvente noget fra ham i dette efterår.
Stadig mere brugbar end Curth var.
Nok ser jeg Spalvis som en spændende spiller ligesom Andreas Bruhn, men han har ikke bevist noget, der indikerer om han bliver mere brugbar endnu.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Frygah » 2. sep 2013, 23:03

jensemand57 skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:Vi kan ikke sætte vores hat på søren f og anders k, samt en svensker ikke i form. Ny angriber tak
Spalvis
Vi kan bestemt ikke forvente noget fra ham i dette efterår.
Stadig mere brugbar end Curth var.
Nok ser jeg Spalvis som en spændende spiller ligesom Andreas Bruhn, men han har ikke bevist noget, der indikerer om han bliver mere brugbar endnu.
Hvis vores angreb pt består af AK, Thomsen, SF, Jönsson og så Bruhn og Spalvis som reserver i form af skader, synes jeg ikke det ser specielt tyndt ud?

Jeg kan ikke se hvad udlejningen af Curth har ændret meget på, andet end at vores 4. valg i angrebet bliver en af vores unge gutter. Det kan jeg sådan set godt leve med.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. sep 2013, 23:11

Frygah skrev:
jensemand57 skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:
Califfen skrev:
Kristian skrev:Vi kan ikke sætte vores hat på søren f og anders k, samt en svensker ikke i form. Ny angriber tak
Spalvis
Vi kan bestemt ikke forvente noget fra ham i dette efterår.
Stadig mere brugbar end Curth var.
Nok ser jeg Spalvis som en spændende spiller ligesom Andreas Bruhn, men han har ikke bevist noget, der indikerer om han bliver mere brugbar endnu.
Hvis vores angreb pt består af AK, Thomsen, SF, Jönsson og så Bruhn og Spalvis som reserver i form af skader, synes jeg ikke det ser specielt tyndt ud?

Jeg kan ikke se hvad udlejningen af Curth har ændret meget på, andet end at vores 4. valg i angrebet bliver en af vores unge gutter. Det kan jeg sådan set godt leve med.
Thomsen og Bruhn er bestemt ikke angribere, AK (uanset hvor meget jeg også tror på ham) har spillet ganske få minutter i superligaen, Jönsson er en stor ubekendt, og det samme kan siges om Spalvis, der umiddelbart virker til at mangle noget endnu. Frederiksen kan vi vel godt blive enige om ikke har vist den helt store skarphed på det sidste...

Hvis man ikke henter en angriber ind med erfaring fra noget der ligner superliganiveau, mener jeg det er et gigantisk sats at lade Curth smutte.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. sep 2013, 23:15

Jesper Schmidt skrev:
Thomsen og Bruhn er bestemt ikke angribere, AK (uanset hvor meget jeg også tror på ham) har spillet ganske få minutter i superligaen, Jönsson er en stor ubekendt, og det samme kan siges om Spalvis, der umiddelbart virker til at mangle noget endnu. Frederiksen kan vi vel godt blive enige om ikke har vist den helt store skarphed på det sidste...

Hvis man ikke henter en angriber ind med erfaring fra noget der ligner superliganiveau, mener jeg det er et gigantisk sats at lade Curth smutte.
Hvis man allerede kan se at Curth max ville være 4. valg til hvad der måske kun er en plads men ihvertfald max 2, er derved en minimal chance at tage?

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Frygah » 2. sep 2013, 23:18

Poker-One-Kenobi skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Thomsen og Bruhn er bestemt ikke angribere, AK (uanset hvor meget jeg også tror på ham) har spillet ganske få minutter i superligaen, Jönsson er en stor ubekendt, og det samme kan siges om Spalvis, der umiddelbart virker til at mangle noget endnu. Frederiksen kan vi vel godt blive enige om ikke har vist den helt store skarphed på det sidste...

Hvis man ikke henter en angriber ind med erfaring fra noget der ligner superliganiveau, mener jeg det er et gigantisk sats at lade Curth smutte.
Hvis man allerede kan se at Curth max ville være 4. valg til hvad der måske kun er en plads men ihvertfald max 2, er derved en minimal chance at tage?
Enig.

Og Jesper, det kan godt være du ikke ser Bruhn og Thomsen som angribere, men i den formation vi spiller pt, der spiller Thomsen altså den hængende angriber bag AK. Så hvis du vil bruge argumentet om at de to unge ikke er angribere, så må du også være enig i at vi reelt kun spiller med 1 angriber. Og til den plads har vi AK, SF, Jönsson og Spalvis.

Jeg kan stadig ikke se at en Jeppe Curth som 4-5. valg (ergo at han er endnu mere uskarp til træning end SF og ubekendte Jönsson, der dog trods alt kommer fra Bundesligaen) ryge til FCM er et "gigantisk sats". Der må jeg indrømme at jeg hellere vil se en af vores egne unge få chancen hvis der opstår mange skader o.l. Det er jo trods alt det der har givet os Helenius, Ahlmann, Kusk, Larsen og Thomsen. Troen på vores egne unge kan klare sig når de får chancen stille og roligt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 2. sep 2013, 23:27

Jeg tror sgu ikke, at der kommer noget ind. Hvis ikke, jeg mene, at vinduet ikke været helt godt, men heller ikke helt skidt. Sådan lidt la, la.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2013, 23:28

IKKE GODKENDT :thumbsdown:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Funky » 2. sep 2013, 23:28

Frygah skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Thomsen og Bruhn er bestemt ikke angribere, AK (uanset hvor meget jeg også tror på ham) har spillet ganske få minutter i superligaen, Jönsson er en stor ubekendt, og det samme kan siges om Spalvis, der umiddelbart virker til at mangle noget endnu. Frederiksen kan vi vel godt blive enige om ikke har vist den helt store skarphed på det sidste...

Hvis man ikke henter en angriber ind med erfaring fra noget der ligner superliganiveau, mener jeg det er et gigantisk sats at lade Curth smutte.
Hvis man allerede kan se at Curth max ville være 4. valg til hvad der måske kun er en plads men ihvertfald max 2, er derved en minimal chance at tage?
Enig.

Og Jesper, det kan godt være du ikke ser Bruhn og Thomsen som angribere, men i den formation vi spiller pt, der spiller Thomsen altså den hængende angriber bag AK. Så hvis du vil bruge argumentet om at de to unge ikke er angribere, så må du også være enig i at vi reelt kun spiller med 1 angriber. Og til den plads har vi AK, SF, Jönsson og Spalvis.

Jeg kan stadig ikke se at en Jeppe Curth som 4-5. valg (ergo at han er endnu mere uskarp til træning end SF og ubekendte Jönsson, der dog trods alt kommer fra Bundesligaen) ryge til FCM er et "gigantisk sats". Der må jeg indrømme at jeg hellere vil se en af vores egne unge få chancen hvis der opstår mange skader o.l. Det er jo trods alt det der har givet os Helenius, Ahlmann, Kusk, Larsen og Thomsen. Troen på vores egne unge kan klare sig når de får chancen stille og roligt.
4 måneders Jeppe Curth-løn er også lige sparet. den slags er ikke ligegyldigt i AaB's situation.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. sep 2013, 23:31

Fortsætter Risgård med at være Risgård, og AK sin udvikling, synes jeg vinduet har været fint bestået. Viser Rasmus Jønsson sig så at være en flot fyr, så er det et super vindue.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2013, 23:35

Allan Gaarde. pt 03

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Funky » 2. sep 2013, 23:36

tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Frygah » 2. sep 2013, 23:36

tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Strålende indlæg med en god, fyldig analyse af hvorfor du giver Gaarde 03. Du får 2 Jeppe Curth thumbs up af mig.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af white splash » 2. sep 2013, 23:37

tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Begrundelse tak!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af alithebeast » 2. sep 2013, 23:37

Frygah skrev:
tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Strålende indlæg med en god, fyldig analyse af hvorfor du giver Gaarde 03. Du får 2 Jeppe Curth thumbs up af mig.
:thumbsup: :thumbsup:
Hader København!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Dot Bot » 2. sep 2013, 23:37

tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Folk hat set din mening, nu i 2 ligegyldige indlæg. Du kan ikke lide Gaarde, bum. Videre.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2013, 23:40

Funky skrev:
tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?
Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verden
Vil vi være med hvor det er sjovt så må vi sku gøre noget.
Jeg kan ikke bruge til noget at "det går nok" hvad så efter sæsonen hvis alt er gået helt af helvede til.
Så er det sku for sent ikke !!!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af white splash » 2. sep 2013, 23:42

tommas jensen skrev:
Funky skrev:
tommas jensen skrev:Allan Gaarde. pt 03
Fordi en angriber helt uden for kamptruppen udlejes 4 måneder til en klub vi ikke skal spille imod?
Jeppe ud toft ud 2 lottokuponer ind plus risgård. det går ikke op i min verden
Vil vi være med hvor det er sjovt så må vi sku gøre noget.
Jeg kan ikke bruge til noget at "det går nok" hvad så efter sæsonen hvis alt er gået helt af helvede til.
Så er det sku for sent ikke !!!
det går mere end i plus på min konto... Og AK virker absolut ikke til at være mere lotto end Curth og Toft... Hvad har Toft i øvrigt vist?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Låst