Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af sir-kargo » 12. aug 2014, 12:51

Reyad skrev:Brian Hamalainen kunne være en mulighed. Sidder meget på bænken i Belgien. Kender dog ikke vildt meget til hans niveau.
Det var nu meget godt husket. Hurtig og aggressiv! Skriv til Gaarde ;)
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 12. aug 2014, 12:53

sir-kargo skrev:
Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Det blir det nok IKKE når han kun har et år igen?
Nej det har du nok ret i, men det kan vel ikke udelukkes?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Yankee » 12. aug 2014, 12:55

sir-kargo skrev:
Kasper skrev:Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Det blir det nok IKKE når han kun har et år igen?
Hvorfor skulle det være et problem? Thomas Enevoldsen er på leje og har kontraktudløb med Mechelen næste sommer.

Jeg forstår slet ikke logikken i at sætte en højrebenet spiller til at spille venstre back. Det kan ske i nødstilfælde, men hvis vi er ude i at hente spillere ind udefra skal det være en decideret venstre back. Ikke en der spiller alt muligt andet og kan frigøre en helt fjerde spiller til at spille venstre back. Hvis vi mangler en venstre back - så find en venstre back. Ikke Silberbauer, Thomsen, Patrick eller hvad man nu ellers kan finde på.

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af sir-kargo » 12. aug 2014, 12:57

Yankee skrev:
sir-kargo skrev:
Kasper skrev:Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Det blir det nok IKKE når han kun har et år igen?
Hvorfor skulle det være et problem? Thomas Enevoldsen er på leje og har kontraktudløb med Mechelen næste sommer.

Jeg forstår slet ikke logikken i at sætte en højrebenet spiller til at spille venstre back. Det kan ske i nødstilfælde, men hvis vi er ude i at hente spillere ind udefra skal det være en decideret venstre back. Ikke en der spiller alt muligt andet og kan frigøre en helt fjerde spiller til at spille venstre back. Hvis vi mangler en venstre back - så find en venstre back. Ikke Silberbauer, Thomsen, Patrick eller hvad man nu ellers kan finde på.
Ene var meget skadet - og de ville af med lønudgiften. Conboy har været stærk - flere klubber interesseret og de håber at kunne tjene pnge på ham... IMO
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 12. aug 2014, 12:59

Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Come on der er større chancer for at Gaarde selv tager den venstreback end at sætte Thomsen derned.
1. Han er en af vores vigtigste spillere og passer 100% ind i spillestillen på midten.
2. Han er ikke venstrebenet.
3. Hvorfor skulle man vælge at sætte et potentiel 15-20 mio kr salg i stå ved sætte midtbanespiller ned som back så scouts bliver fuldstændig rundt på gulvet.

Drop nu de mærkelige forslag og fantasier.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 12. aug 2014, 13:06

En Michael Lumb ville heller ikke være af vejen
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2014, 13:06

sir-kargo skrev:Uha - det var en grim én - og så lige hvor vi var sårbare :@

Ingen tvivl om vi skal have en ind til forsvaret nu. Conboy vil være super tror jeg - men ved ikke om han er indenfor økonomisk rækkevidde. Leje er udelukket da han kun har et år tilbage.

En mulighed er også Lasse N. og så lade Patrick dække venstre. Men enig Patrick har ikke været super på venstre så....
Synes også vi mangler Lasses fart i midten og selvom Kasper P har gjort det ganske fint vil jeg nu være mere tryg ved Lasse i europa - og Dalsgaard er vel stadig et spørgsmål?

Endelig.... Michael Jacobsen!?

Tænkte på ham inden vi fik Ahlman ude - fordi han har fart tidl. AaB og kan dække venstre plus europa erfaring. Ved mange har noget imod ham herinde - var det fordi han tog hjem til FUCK? Eller er det spillerforenings efterbetalingen? Så er han vel ikke den eneste vi skal være efter? Har de ikke alle taget de mønter?

Godt nok synes jeg heller ikke han har været på sit gamle niveau endnu - men han har vel fået et halvt års kampe i Esbjerg nu - og Risgaard og Pølsen var jo heller ikke fantastiske i Vejle og Silkeborg før de kom hjem!?

En anden F VC kunne være Kure fra AGF. Synes han har lidt af den der Kenneth Emil indstilling selvom han er et GF-svin! Det siges dog han er helt skør i rødbeden - men kender ham ikke selv. Så personligheden kan jo være for ødelæggende til vores smukke klub...

Tja...

Angriber - holder jeg også på at lade Jannik Pohl være indskifter sammen med V. Ahlman og Jönsson hvor langt er han?

Focus på en forsvarer....

Forza AaB
Jeg har mest imod MJ fordi han laver for mange fejl og har utroligt svært ved at blive stående på benene. Hvis han er i en prisklasse hvor man kunne hente ham som backup for Blåbjerg var det en anden sag (men det er han vel ikke).
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. aug 2014, 13:11

Kan vi ikke blive enige om, at gameplanen ikke er, at flytte 10 andre spillere til nye pladser. Det optimale må være en venstreback - om han så er første eller andenvalg kan være diskussionen.

Lucas A, Lasse N. og Silberbauer vil kræve andre flytter plads(eller for Silberbauer at vi bruger et ½ år om at få ham i form).

Brian Hammalainen og Kevin Conboy virker som spændende navne og burde være realistiske. Måske også Leon Jessen(tidl. FCM - ved det).

Mht. økonomi, så kunne vi knap nok købe ind for 1½ år siden, men står vi altså og har lige voldsomt opjusteret - til +45 mio. og stadig mulighed for opjustering, så det hedder +145 mio. Så bør der frigives midler når en landsholdsback bliver skadet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2014, 13:17

FlæskeFrank skrev: Mht. økonomi, så kunne vi knap nok købe ind for 1½ år siden, men står vi altså og har lige voldsomt opjusteret - til +45 mio. og stadig mulighed for opjustering, så det hedder +145 mio. Så bør der frigives midler når en landsholdsback bliver skadet.
Nu har vi skamrost den nuværende ledelse for at køre en stram og fornuftigt økonomisk kurs. Jeg er ret sikker på de er forholdsvis konsekvente - også når det går bedre.

Generelt synes jeg at Blåbjergs præstation undervurderes herinde. Jeg er helt sikker på at han vil vokse sig meget stærkere henover efteråret, og nu CL-kval er usikker alligevel pga. strejketrussel (prøve at forestille jer vi brugte penge på en spiller, der så alligevel skulle sidde til strejkepenge i spillerforeningen, og vi alligevel ikke kom i CL), samtidig med de første 45 millioner er i banken, så synes jeg man skulle satse videre på ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. aug 2014, 13:47

Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev: Mht. økonomi, så kunne vi knap nok købe ind for 1½ år siden, men står vi altså og har lige voldsomt opjusteret - til +45 mio. og stadig mulighed for opjustering, så det hedder +145 mio. Så bør der frigives midler når en landsholdsback bliver skadet.
Nu har vi skamrost den nuværende ledelse for at køre en stram og fornuftigt økonomisk kurs. Jeg er ret sikker på de er forholdsvis konsekvente - også når det går bedre.

Generelt synes jeg at Blåbjergs præstation undervurderes herinde. Jeg er helt sikker på at han vil vokse sig meget stærkere henover efteråret, og nu CL-kval er usikker alligevel pga. strejketrussel (prøve at forestille jer vi brugte penge på en spiller, der så alligevel skulle sidde til strejkepenge i spillerforeningen, og vi alligevel ikke kom i CL), samtidig med de første 45 millioner er i banken, så synes jeg man skulle satse videre på ham.
Jeg er også meget imponeret over Blåbjerg og opfatter ham ikke monsterlangt efter Ahlmann, men når vi ikke kan navnet på reservebacken til Blåbjerg og iøvrigt spiller med reserven på pladsen, så synes jeg at det nærmer sig enfoldigt ikke at vil bruge penge på pladsen. Jeg er lydhør overfor at vi ikke skal handle hos Barcelona, men det er altså et hold, som har mistet en landsholdsback.

Det med strejketrussel og lignende er altså kællingesnak. Når min kone ikke kan lide noget, så er bliver alle mulilge tilfældige argumenter hevet ind, fordi det lige i den sammenhæng passer ind i krammet. Som en skrev, så skulle vi bare hente en, som ikke var med i spillerforeningen(tilfældigt argument som jeg ikke håber er kriterie hos Gaarde).

Og så er der altså også lige trådt en lov i kraft for AaB. Når man får skader, så får man flere. Så hvis man bare synes, at man lige nu er uheldig, så kan man godt forvente, at man snart synes, at man har været uheldig længe. For der kommer flere skader med de mange kampe, som vi kommer til at spille, ligesom flere spillere formentlig kommer på landshold og derfor ikke får mange pauser.

Så indkøb !!!
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2014, 13:51

Maaske kunne Patrick Da Silva vaere en god ide at forhoere sig omkring, altsaa paa leje. Durmisi er tydeligvis foerstevalg paa deres back, saa det ville maaske vaere en god deal for dem at lade ham faa noget spilletid paa hoejt plan hos os, nu hvor de ikke har behov for saa bred en trup grundet deres europaeiske fiasko.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 12. aug 2014, 14:01

Maglau skrev:
Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Come on der er større chancer for at Gaarde selv tager den venstreback end at sætte Thomsen derned.
1. Han er en af vores vigtigste spillere og passer 100% ind i spillestillen på midten.
2. Han er ikke venstrebenet.
3. Hvorfor skulle man vælge at sætte et potentiel 15-20 mio kr salg i stå ved sætte midtbanespiller ned som back så scouts bliver fuldstændig rundt på gulvet.

Drop nu de mærkelige forslag og fantasier.
Jeg forholder mig til de dispotioner Kent har gjort sig tidligere i optakten. Lad nu være med at læse det som at det er noget jeg trækker ud af røven. Desuden er Thomsen heller ikke venstre kant, men spiller der, fordi der ikke var andre. Skal vi ikke bare bænke Risgaard og se om vi ikke kan få 28 i stedet for de 25 som han er værd som kant? Det er jo åbenbart videresalgspotentiale Kent sætter hold efter.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 12. aug 2014, 14:04

Kasper skrev:
Maglau skrev:
Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Come on der er større chancer for at Gaarde selv tager den venstreback end at sætte Thomsen derned.
1. Han er en af vores vigtigste spillere og passer 100% ind i spillestillen på midten.
2. Han er ikke venstrebenet.
3. Hvorfor skulle man vælge at sætte et potentiel 15-20 mio kr salg i stå ved sætte midtbanespiller ned som back så scouts bliver fuldstændig rundt på gulvet.

Drop nu de mærkelige forslag og fantasier.
Jeg forholder mig til de dispotioner Kent har gjort sig tidligere i optakten. Lad nu være med at læse det som at det er noget jeg trækker ud af røven. Desuden er Thomsen heller ikke venstre kant, men spiller der, fordi der ikke var andre. Skal vi ikke bare bænke Risgaard og se om vi ikke kan få 28 i stedet for de 25 som han er værd som kant? Det er jo åbenbart videresalgspotentiale Kent sætter hold efter.
Nå hvis ikke han er kant hvad er han så?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 12. aug 2014, 14:06

Maglau skrev:
Kasper skrev:
Maglau skrev:
Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Come on der er større chancer for at Gaarde selv tager den venstreback end at sætte Thomsen derned.
1. Han er en af vores vigtigste spillere og passer 100% ind i spillestillen på midten.
2. Han er ikke venstrebenet.
3. Hvorfor skulle man vælge at sætte et potentiel 15-20 mio kr salg i stå ved sætte midtbanespiller ned som back så scouts bliver fuldstændig rundt på gulvet.

Drop nu de mærkelige forslag og fantasier.
Jeg forholder mig til de dispotioner Kent har gjort sig tidligere i optakten. Lad nu være med at læse det som at det er noget jeg trækker ud af røven. Desuden er Thomsen heller ikke venstre kant, men spiller der, fordi der ikke var andre. Skal vi ikke bare bænke Risgaard og se om vi ikke kan få 28 i stedet for de 25 som han er værd som kant? Det er jo åbenbart videresalgspotentiale Kent sætter hold efter.
Nå hvis ikke han er kant hvad er han så?
Central midt
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 12. aug 2014, 14:11

Kasper skrev:
Maglau skrev:
Kasper skrev:
Maglau skrev:
Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Come on der er større chancer for at Gaarde selv tager den venstreback end at sætte Thomsen derned.
1. Han er en af vores vigtigste spillere og passer 100% ind i spillestillen på midten.
2. Han er ikke venstrebenet.
3. Hvorfor skulle man vælge at sætte et potentiel 15-20 mio kr salg i stå ved sætte midtbanespiller ned som back så scouts bliver fuldstændig rundt på gulvet.

Drop nu de mærkelige forslag og fantasier.
Jeg forholder mig til de dispotioner Kent har gjort sig tidligere i optakten. Lad nu være med at læse det som at det er noget jeg trækker ud af røven. Desuden er Thomsen heller ikke venstre kant, men spiller der, fordi der ikke var andre. Skal vi ikke bare bænke Risgaard og se om vi ikke kan få 28 i stedet for de 25 som han er værd som kant? Det er jo åbenbart videresalgspotentiale Kent sætter hold efter.
Nå hvis ikke han er kant hvad er han så?
Central midt
Nu har han spillet meget begrænset på central midt på superliga holdet, så det er lidt af en tilsnigelse at kalde ham central. Det nærmeste vi kommer at han er central er at AaB i princippet ikke spiller med kanter, men overlader kantspillet til backs.
Men som permanent back - no way dertil er backs simpelthen for billige ift hvad en ung hurtig løbestærk offensiv midtbanespiller koster
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2014, 14:14

John Arne Riise er forresten lige blevet kontraktfri, just sayin'

Helt sikkert over vores niveau loenmaessigt, men der sker jo ikke noget ved at spoerge om han ville tage et halvt aar i europa.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af doukas » 12. aug 2014, 14:14

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev: Mht. økonomi, så kunne vi knap nok købe ind for 1½ år siden, men står vi altså og har lige voldsomt opjusteret - til +45 mio. og stadig mulighed for opjustering, så det hedder +145 mio. Så bør der frigives midler når en landsholdsback bliver skadet.
Nu har vi skamrost den nuværende ledelse for at køre en stram og fornuftigt økonomisk kurs. Jeg er ret sikker på de er forholdsvis konsekvente - også når det går bedre.

Generelt synes jeg at Blåbjergs præstation undervurderes herinde. Jeg er helt sikker på at han vil vokse sig meget stærkere henover efteråret, og nu CL-kval er usikker alligevel pga. strejketrussel (prøve at forestille jer vi brugte penge på en spiller, der så alligevel skulle sidde til strejkepenge i spillerforeningen, og vi alligevel ikke kom i CL), samtidig med de første 45 millioner er i banken, så synes jeg man skulle satse videre på ham.
Jeg er også meget imponeret over Blåbjerg og opfatter ham ikke monsterlangt efter Ahlmann, men når vi ikke kan navnet på reservebacken til Blåbjerg og iøvrigt spiller med reserven på pladsen, så synes jeg at det nærmer sig enfoldigt ikke at vil bruge penge på pladsen. Jeg er lydhør overfor at vi ikke skal handle hos Barcelona, men det er altså et hold, som har mistet en landsholdsback.

Det med strejketrussel og lignende er altså kællingesnak. Når min kone ikke kan lide noget, så er bliver alle mulilge tilfældige argumenter hevet ind, fordi det lige i den sammenhæng passer ind i krammet. Som en skrev, så skulle vi bare hente en, som ikke var med i spillerforeningen(tilfældigt argument som jeg ikke håber er kriterie hos Gaarde).

Og så er der altså også lige trådt en lov i kraft for AaB. Når man får skader, så får man flere. Så hvis man bare synes, at man lige nu er uheldig, så kan man godt forvente, at man snart synes, at man har været uheldig længe. For der kommer flere skader med de mange kampe, som vi kommer til at spille, ligesom flere spillere formentlig kommer på landshold og derfor ikke får mange pauser.

Så indkøb !!!
Vel skrevet FF, og mit problem er heller ikke at Blåbjerg skal spille. Problemet er hvis Blåbjerg bliver skadet eller kommer i karantæne, og så er vi i alvorlige problemer hvis vi også trækkes med skader andetsteds i forsvaret. Vil også gå så langt til at sige, at det næsten er uansvarligt ikke at gadere sig - og det kan også blive rigtigt dyrt økonomisk.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 12. aug 2014, 14:32

Overhovedet ikke, han er skolet som central midtbanespiller hele vejen op. Men pyt også med det.
Jeg nævner jo heller ikke ham som permanent løsning, det har jeg en klar forventning og formodning bliver Blåbjerg med Thomsen, Børsting og SF som back-up.

Desuden så synes jeg ikke at Conboy for evt. +3mille er billigt.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Halil » 12. aug 2014, 14:39

En ny VB bør simpelthen købes/lejes. Selvom Blåbjerg har gjort det fornuftigt, så er tre backs ikke tilstrækkeligt. Særligt ikke, når Dalle først lige så småt er på vej tilbage fra en meget lang skade.

Conboy, Hamalainen eller noget helt tredje kunne være en mulighed til meget rimelige penge.

AaB skal spille rigtigt mange kampe, så det bør prioriteres, at få hentet en VB ind.
Uden Synd Ingen Frelse

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 12. aug 2014, 14:45

Halil skrev:En ny VB bør simpelthen købes/lejes. Selvom Blåbjerg har gjort det fornuftigt, så er tre backs ikke tilstrækkeligt. Særligt ikke, når Dalle først lige så småt er på vej tilbage fra en meget lang skade.

Conboy, Hamalainen eller noget helt tredje kunne være en mulighed til meget rimelige penge.

AaB skal spille rigtigt mange kampe, så det bør prioriteres, at få hentet en VB ind.
Dertil er Blåbjerg stadig kun back som nød... han er ikke født VB, og med de kampe der venter forud, skal der kvalitet til den plads, da det er kvalitet der er blevet skadet.

Låst