Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 19. sep 2014, 11:40

thomasjn skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Man sidder utålomdigt og venter på det nødvendige supplement med den fornødne kvalitet til angrebet, efter at Spalvis blev skadet. Det bliver ikke let at finde en transferfri angriber, der kan gå umiddelbart ind på holdet, men det er nu engang opgaven for Gaarde her og nu.
En højre kant ville heller ikke skade. Dem vi har fungerer ikke:

- Wichmann: Har fået mange chancer, men er ikke stabil og falder tit helt ud af kampene.
- Bruhn: Er for mig at se for usynlig og ikke klar til Superligafodbold.
- Thrane: Han er tydeligvis ikke klar, men jeg synes faktisk han er den af vores kanter, som ser mest interessant ud. Forstår ikke han ikke har fået mere spilletid.
- Børsting: Mange gode takter, meget lige ved og næsten. Kostede et mål på Cypern, som selvfølgelig var en grov fejl. Synes dog ikke, at han har været så ringe at han burde ryge helt ud af startopstillingen. Med kontinuerlig spilletid er jeg sikker på Børsting kan blive en god superligaspiller.
Ene: Ikke i form og fornærmende ringe.

Fælles for dem alle er, at jeg ikke har tiltro til de for alvor kan hjælpe holdet nu og her.
Enig, men det er godt nok i angrebet, det ser aller værst ud. 10 må i 11 betydende kampe i denne sæson ofte efter, at vi har haft meget boldbesiddelse, vidner noget om, hvor skoen de trykker.
Fodbold skal ses med hjertet!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. sep 2014, 12:30

Det er da spild af tid at finde en ny angriber. Det skulle være gjort til 1. september. Der er for kort tid til vinter. Hvis en Eidur Gudjohnsson ikke kan spille EL for FCK, så er det vel også tvivlsomt, om han kan for os.

I går viste vel en langt bedre Enevoldsen som angriber end sidste gang.

Mht. højrekant, så er vi nød til at tro en af de fire(!) kan løfte opgaven - Thrane, Wichmann, Bruhn eller Børsting. De hører (næsten) naturligt hjemme på pladsen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Yankee » 19. sep 2014, 12:37

Et godt bud på højresiden og en ekstra angriber kunne være denne farlige duo. De har et rigtig godt samspil og kender vores spilsystem i forvejen. Jeg tror også de vil være lette at integrere på holdet og i byen.

Billede

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jernskjorten » 19. sep 2014, 12:44

AaB 85 95 99 08 skrev:
thomasjn skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Man sidder utålomdigt og venter på det nødvendige supplement med den fornødne kvalitet til angrebet, efter at Spalvis blev skadet. Det bliver ikke let at finde en transferfri angriber, der kan gå umiddelbart ind på holdet, men det er nu engang opgaven for Gaarde her og nu.
En højre kant ville heller ikke skade. Dem vi har fungerer ikke:

- Wichmann: Har fået mange chancer, men er ikke stabil og falder tit helt ud af kampene.
- Bruhn: Er for mig at se for usynlig og ikke klar til Superligafodbold.
- Thrane: Han er tydeligvis ikke klar, men jeg synes faktisk han er den af vores kanter, som ser mest interessant ud. Forstår ikke han ikke har fået mere spilletid.
- Børsting: Mange gode takter, meget lige ved og næsten. Kostede et mål på Cypern, som selvfølgelig var en grov fejl. Synes dog ikke, at han har været så ringe at han burde ryge helt ud af startopstillingen. Med kontinuerlig spilletid er jeg sikker på Børsting kan blive en god superligaspiller.
Ene: Ikke i form og fornærmende ringe.

Fælles for dem alle er, at jeg ikke har tiltro til de for alvor kan hjælpe holdet nu og her.
Enig, men det er godt nok i angrebet, det ser aller værst ud. 10 må i 11 betydende kampe i denne sæson ofte efter, at vi har haft meget boldbesiddelse, vidner noget om, hvor skoen de trykker.
Vi har Spalvis ude - ham kan vi selvfølgelig ikke rigtig hænge vores hat på denne sæson, men vi har Helenius tilbage, og som bør blive bedre og bedre efterhånden, som han bliver spillet ind og formen nærmer sig 100% efter et helt år uden reel kamptræning. Den der med, at han ikke passer ind i systemet, køber jeg altså ikke. AaB viste allerede i 2012 antydninger af det hurtige pasningsspil, og det indgik Helenius fint i. Giv nu manden tid til at komme i gear, før I kasserer ham.

Så har vi Jønsson på kontrakt for de næste to år. Når han - forhåbentlig - er tilbage ved fuld styrke (eller bare så han kan spille sine 60 minutter), er han en kæmpegevinst for holdet, og vi bør få langt mere dynamik i opspillet, når han træder til truppen. I dag har jeg fornemmelsen af, at Thomsen føler sig lidt alene om de kreative påfund i angrebsspillet.

Så er der Enevoldsen, der i går viste, at han og AK har fin, indbyrdes forståelse for hinanden og også kan udgøre en angrebskonstellation.

Jeg har virkelig svært ved at se, at vi bare lige kan handle os til succes, og jeg kan heller ikke se, hvorfor vi skulle forsøge.

At holdet så pt. har tabt momentum i forhold til foråret er Kent og Kuhns udfordring. Og ikke mindst spillernes.

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af BBS » 21. nov 2014, 00:15

Hvis vi ender med at sælge Thelander, som angiveligt var tæt på at ryge afsted i sidste vindue, så kunne det være spændende, hvis man hentede Nicolai Høgh i Vålerenga. Han er venstrebenet, tidligere anfører i Esbjerg og så er han god med fødderne. Der er ikke meget perspektiv i det (31), men der burde være 2-3 år i ham endnu.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af thomasjn » 22. nov 2014, 12:52

Hvis muligheden opstår så send KEP videre og find en erstatning. Hans topniveau er egentlig ok, MEN han har for mange af de der blundere, hvor han nærmest bare lader de andre score og de er så pinagtigt ringe man næsten skulle tro han havde spillet på det (tror jeg self ikke, men det ser ud som det er med vilje). Det værste er, at de fejl sker mod alle typer modstandere både i Europa, i ligaen og mod lavere rangerende hold. Jeg synes virkelig ikke KEP har hvad der skal til for at være den der binder forsvaret sammen. Det ser man også meget tydeligt når han sviner Thelander og Larsen for hans egne fuck ups. Ja holdet har ikke spillet godt i denne sæson, men KEPs fuck ups har altså også kostet os meget. KEP videre og stabilitet ind, tak!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Frygah » 22. nov 2014, 13:53

thomasjn skrev:Hvis muligheden opstår så send KEP videre og find en erstatning. Hans topniveau er egentlig ok, MEN han har for mange af de der blundere, hvor han nærmest bare lader de andre score og de er så pinagtigt ringe man næsten skulle tro han havde spillet på det (tror jeg self ikke, men det ser ud som det er med vilje). Det værste er, at de fejl sker mod alle typer modstandere både i Europa, i ligaen og mod lavere rangerende hold. Jeg synes virkelig ikke KEP har hvad der skal til for at være den der binder forsvaret sammen. Det ser man også meget tydeligt når han sviner Thelander og Larsen for hans egne fuck ups. Ja holdet har ikke spillet godt i denne sæson, men KEPs fuck ups har altså også kostet os meget. KEP videre og stabilitet ind, tak!
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til al den negative fokus på KEP. Ja, han har lavet nogle klare, og tydelige fejl. Enig.

Men vi har ligaens bedste forsvar, vi er regerende mestre og pokalvindere med KEP som en central spiller i truppen. Han er lederen i forsvaret, han er den forsvarsspiller der fører bolden frem til vores midtbane, som så kan sætte vores backs i spil. I modsætning til Thelander, hvis eneste opgave bare er at lege fysisk forsvarsspiller og heade bolden væk. Havde rollerne været byttet om, er jeg overbevist om at det havde været Thelander folk havde skreget af.

Samtidig er vi et af de hold der spiller med absolut mest risiko i vores forsvarsspil, netop med KEP i centrum som boldfører. At smide ham ud vil i min verden være fuldstændig hjernedødt (Skulle Larsen også været smidt af, da han lavede hjernedøde ting flere kampe i træk?), og før det i min verden overhovedet vil være relevant at erstatte ham, vil jeg fandme gerne have nogle konkrete spillernavne på bordet som vi kan hente.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 22. nov 2014, 21:51

Ønsklisten til vinter vinduet

1. Wæhler
2. Eidur Gudjohnson
3. Peter Kovacs

Sæt igang Gaarde

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af doukas » 22. nov 2014, 22:47

Brent skrev:Ønsklisten til vinter vinduet

1. Wæhler
2. Eidur Gudjohnson
3. Peter Kovacs

Sæt igang Gaarde
Det er noget af en ønskeliste. 110 år og 566 cm højde tilsammen. Solidt.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 625
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Alexis » 22. nov 2014, 23:53

Frygah skrev:
thomasjn skrev:Hvis muligheden opstår så send KEP videre og find en erstatning. Hans topniveau er egentlig ok, MEN han har for mange af de der blundere, hvor han nærmest bare lader de andre score og de er så pinagtigt ringe man næsten skulle tro han havde spillet på det (tror jeg self ikke, men det ser ud som det er med vilje). Det værste er, at de fejl sker mod alle typer modstandere både i Europa, i ligaen og mod lavere rangerende hold. Jeg synes virkelig ikke KEP har hvad der skal til for at være den der binder forsvaret sammen. Det ser man også meget tydeligt når han sviner Thelander og Larsen for hans egne fuck ups. Ja holdet har ikke spillet godt i denne sæson, men KEPs fuck ups har altså også kostet os meget. KEP videre og stabilitet ind, tak!
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til al den negative fokus på KEP. Ja, han har lavet nogle klare, og tydelige fejl. Enig.

Men vi har ligaens bedste forsvar, vi er regerende mestre og pokalvindere med KEP som en central spiller i truppen. Han er lederen i forsvaret, han er den forsvarsspiller der fører bolden frem til vores midtbane, som så kan sætte vores backs i spil. I modsætning til Thelander, hvis eneste opgave bare er at lege fysisk forsvarsspiller og heade bolden væk. Havde rollerne været byttet om, er jeg overbevist om at det havde været Thelander folk havde skreget af.

Samtidig er vi et af de hold der spiller med absolut mest risiko i vores forsvarsspil, netop med KEP i centrum som boldfører. At smide ham ud vil i min verden være fuldstændig hjernedødt (Skulle Larsen også været smidt af, da han lavede hjernedøde ting flere kampe i træk?), og før det i min verden overhovedet vil være relevant at erstatte ham, vil jeg fandme gerne have nogle konkrete spillernavne på bordet som vi kan hente.
Der er intet fodboldfagligt argument for at bænke KEP. Han har et kæmpe ansvar og lever til fulde op til det. Ja han har lavet et par håbløse fejl i denne sæson, men du kan heller ikke forvente perfekt hver gang, Thelander koster også engang imellem. Og som Frygah rigtigt nok siger, det er altså heller ikke nemt at spille med Thelander ved siden af sig når han er så elendig på bolden. Hvis ikke KEP prøver at spille med bolden så kommer vi til at få den ene lange aflevering efter den anden. Jeg er ikke 1 sekund i tvivl om at vi får markant flere mål i løbet af en sæson ved at KEP laver fejl engang imellem, end hvis han skød bolden af helvede til hver gang han har den i stedet for

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Halil » 23. nov 2014, 13:13

Alexis skrev:
Frygah skrev:
thomasjn skrev:Hvis muligheden opstår så send KEP videre og find en erstatning. Hans topniveau er egentlig ok, MEN han har for mange af de der blundere, hvor han nærmest bare lader de andre score og de er så pinagtigt ringe man næsten skulle tro han havde spillet på det (tror jeg self ikke, men det ser ud som det er med vilje). Det værste er, at de fejl sker mod alle typer modstandere både i Europa, i ligaen og mod lavere rangerende hold. Jeg synes virkelig ikke KEP har hvad der skal til for at være den der binder forsvaret sammen. Det ser man også meget tydeligt når han sviner Thelander og Larsen for hans egne fuck ups. Ja holdet har ikke spillet godt i denne sæson, men KEPs fuck ups har altså også kostet os meget. KEP videre og stabilitet ind, tak!
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til al den negative fokus på KEP. Ja, han har lavet nogle klare, og tydelige fejl. Enig.

Men vi har ligaens bedste forsvar, vi er regerende mestre og pokalvindere med KEP som en central spiller i truppen. Han er lederen i forsvaret, han er den forsvarsspiller der fører bolden frem til vores midtbane, som så kan sætte vores backs i spil. I modsætning til Thelander, hvis eneste opgave bare er at lege fysisk forsvarsspiller og heade bolden væk. Havde rollerne været byttet om, er jeg overbevist om at det havde været Thelander folk havde skreget af.

Samtidig er vi et af de hold der spiller med absolut mest risiko i vores forsvarsspil, netop med KEP i centrum som boldfører. At smide ham ud vil i min verden være fuldstændig hjernedødt (Skulle Larsen også været smidt af, da han lavede hjernedøde ting flere kampe i træk?), og før det i min verden overhovedet vil være relevant at erstatte ham, vil jeg fandme gerne have nogle konkrete spillernavne på bordet som vi kan hente.
Der er intet fodboldfagligt argument for at bænke KEP. Han har et kæmpe ansvar og lever til fulde op til det. Ja han har lavet et par håbløse fejl i denne sæson, men du kan heller ikke forvente perfekt hver gang, Thelander koster også engang imellem. Og som Frygah rigtigt nok siger, det er altså heller ikke nemt at spille med Thelander ved siden af sig når han er så elendig på bolden. Hvis ikke KEP prøver at spille med bolden så kommer vi til at få den ene lange aflevering efter den anden. Jeg er ikke 1 sekund i tvivl om at vi får markant flere mål i løbet af en sæson ved at KEP laver fejl engang imellem, end hvis han skød bolden af helvede til hver gang han har den i stedet for
Lige et par ting: "Et par" er forkert. KEP har lavet 5 brølere der alle har kostet mål(og dermed point) eller kæmpe chancer i denne ½ sæson. Mod fcm, fcn, Zagreb, bif og Odder lavede han stuntet med at spille direkte til en modspiller der løb op og fik en stor chance. 5 fucking gange!!!

Og KEP fører bolden frem, nærmest ene mand!? Come on mand. Thelander og KEP deler den opgave nogenlunde imellem sig og så svært er det sgu heller ikke at spille Pølsen(som ofte ligefrem kommer ned og henter bolden...), som der efter overtager dirigentstokken. KEPs rolle som den spillende forsvarer er dybt overvurderet.

Og KEP laver fejl, når bolden bliver kørt rundt i bagkæden. Håbløse, utilgivelige lilleput fejl, fordi han ikke er fokuseret eller simpelthen ikke god nok med bolden, som der koster mål.

KEP skal tage sig gevaldigt sammen og stoppe med at lave de brølere. For det er ikke godt nok. Gør han ikke det, så bør Gaarde se efter noget bedre til sommer.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. nov 2014, 13:54

Halil skrev:
Lige et par ting: "Et par" er forkert. KEP har lavet 5 brølere der alle har kostet mål(og dermed point) eller kæmpe chancer i denne ½ sæson. Mod fcm, fcn, Zagreb, bif og Odder lavede han stuntet med at spille direkte til en modspiller der løb op og fik en stor chance. 5 fucking gange!!!

til sommer.
Nu skal jeg nok undlade, at stille dig til regnskab for alt det skrevne, men hvordan kostede KEP mål mod FCM. Vi vandt to nul. Mod Odder kostede det ikke point, som du skriver i parentes.

Det bliver lidt hysterisk, når argumenterne kan modbevises så nemt.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Frygah » 23. nov 2014, 14:06

FlæskeFrank skrev:
Halil skrev:
Lige et par ting: "Et par" er forkert. KEP har lavet 5 brølere der alle har kostet mål(og dermed point) eller kæmpe chancer i denne ½ sæson. Mod fcm, fcn, Zagreb, bif og Odder lavede han stuntet med at spille direkte til en modspiller der løb op og fik en stor chance. 5 fucking gange!!!

til sommer.
Nu skal jeg nok undlade, at stille dig til regnskab for alt det skrevne, men hvordan kostede KEP mål mod FCM. Vi vandt to nul. Mod Odder kostede det ikke point, som du skriver i parentes.

Det bliver lidt hysterisk, når argumenterne kan modbevises så nemt.
Dernæst bør man retfærdigvis lave samme nummer med Thelander, som eksempelvis seljede mod APOEL og fik ikke headet væk, ligesom han mod Steaua konsekvent spillede bolden håbløst fremad.

Men kom nu for fanden med erstatninger så, når det her er transferønsker-tråden. De der "Han er så dårlig, han skal skiftes ud" er jo håbløse? Mener I Kasper Pedersen skal spille idag? Skal vi hente Lasse Nielsen hjem? Hvad er det præcis folk forventer?

EDIT: Hvorfor er det i øvrig kun KEP der skal sættes af? Larsen havde flere klare fejl efter landsholdsudtagelsen, der kostede mål (og rødt kort). AK og Helenius har sejlet rundt i flere kampe. Gorter ligeså. Men det er tilsyneladende kun KEP der skal kyles ud, eller hvordan?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Halil » 23. nov 2014, 14:23

FlæskeFrank skrev:
Halil skrev:
Lige et par ting: "Et par" er forkert. KEP har lavet 5 brølere der alle har kostet mål(og dermed point) eller kæmpe chancer i denne ½ sæson. Mod fcm, fcn, Zagreb, bif og Odder lavede han stuntet med at spille direkte til en modspiller der løb op og fik en stor chance. 5 fucking gange!!!

til sommer.
Nu skal jeg nok undlade, at stille dig til regnskab for alt det skrevne, men hvordan kostede KEP mål mod FCM. Vi vandt to nul. Mod Odder kostede det ikke point, som du skriver i parentes.

Det bliver lidt hysterisk, når argumenterne kan modbevises så nemt.
"eller kæmpe chancer".

KEP mistede bolden til Rilwan Hassan(Eller Pione eller Sly) der løb op mod mål i bedste John stil. Heldigvis resulterede det ikke i mål pga. Thelander eller Larsen fik afværget situationen.
Dernæst bør man retfærdigvis lave samme nummer med Thelander, som eksempelvis seljede mod APOEL og fik ikke headet væk, ligesom han mod Steaua konsekvent spillede bolden håbløst fremad.
At forsvare dårligt er lidt noget andet end at forære bolden direkte til modstanderen og kegle rundt i opspillet. KEP laver jo også ting i forbindelse med det at forsvarer, hvor man tænker det kunne være gjort bedre.
Men kom nu for fanden med erstatninger så, når det her er transferønsker-tråden. De der "Han er så dårlig, han skal skiftes ud" er jo håbløse? Mener I Kasper Pedersen skal spille idag? Skal vi hente Lasse Nielsen hjem? Hvad er det præcis folk forventer?
Så fordi jeg mener KEP bør erstattes, så skal jeg komme med bud på erstatninger ellers er det håbløst?

Pisse godt udgangspunkt for en debat.
EDIT: Hvorfor er det i øvrig kun KEP der skal sættes af? Larsen havde flere klare fejl efter landsholdsudtagelsen, der kostede mål (og rødt kort). AK og Helenius har sejlet rundt i flere kampe. Gorter ligeså. Men det er tilsyneladende kun KEP der skal kyles ud, eller hvordan?
Det kan da sagtens værre, at de er en diskussion værd. Lav da et indlæg om det.

At der skældes og smældes på KEP betyder ikke, at andre er uden ansvar.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Frygah » 23. nov 2014, 14:43

Okay, jeg prøver at køre en lidt mere diplomatisk stil, selvom det virkelig irriterer mig hvor hurtigt vi er klar til at svine vores egne spillere til. Og jeg har opgivet det der citater af hver afsnit halløj.

Udgangspunktet er at KEP har lavet 5 klokkeklare fejl, hvilket vi er enige om (selvom jeg stadig synes at både Larsen og Thelander står og glor bold, og med mere årvågenhed kunne have rettet op på den ligegyldige fejl mod Odder). Det jeg slet ikke kan forstå er at han på baggrund af de 5 fejl i ca. 20 kampe, bare skal smides ud. Her snakker vi om manden der i første halvdel af sidste sæson dannede forsvarsmakker med Lasse Nielsen, for derefter at få en ny, agressiv makker i Thelander ved vinterpausen. I sæsonen spillede han suverænt trods ny makker halvvejs inde, og det på trods af de backs vi havde var urutinerede, men talentfulde spillere i Dalsgaard og Ahlmann, med PK som all-round erstatning. Det er samtidig manden der i denne sæson har været central i Superligaens bedste forsvar.

Jeg synes vitterligt manden fortjener meget mere snor og kredit, end han bliver givet herinde. Og at han skulle sættes af holdet på baggrund af de 5 fejl, synes jeg helt hen i vejret, både i forhold til mandens niveau, sidste sæson og hans betydning internt i truppen. Jeg vil sgu næsten hellere have de 5 klare fejl han har lavet (selvom det naturligvis ikke er optimalt) og at han så ellers er bundsolid, end en gut der destabiliserer hele vores defensiv i sine aktioner generelt, men så ikke har de store fejl som KEP ukarakteristisk har lavet.

Skal han også smides ud, hvis han spiller et perfekt forår? Eller er han blevet persona non grata på baggrund af de 5 fejl? For der bliver altså skrevet at han skal smides af holdet og erstattes af en anden, og ikke bare "skældt og smældt" på ham.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Halil » 23. nov 2014, 14:58

Helt fair angående det med citater. Det bliver nogle lange indlæg...

Spiller KEP sig op og undgår de idiotiske brølere, så skal han selvfølgelig blive(KEP kom iøvrigt først ret sent ind i efteråret sidste år, efter Thelander og Lasse Nielsen havde startet de første, cirka, 10 kampe sammen) og AaBs forsvar vil, forhåbentligt, have været historisk godt.

Det ser vi forhåbentligt.

Men lige nu, så jeg ham gerne af holdet.
Jeg vil sgu næsten hellere have de 5 klare fejl han har lavet (selvom det naturligvis ikke er optimalt) og at han så ellers er bundsolid, end en gut der destabiliserer hele vores defensiv i sine aktioner generelt, men så ikke har de store fejl som KEP ukarakteristisk har lavet.
Grundlæggende, så vil jeg have det bedste af dine to scenarier. En der er bundsolid og ikke laver lilleput fejl i samme mængde som KEP(Iøvrigt heller ikke enig omkring det "ukarakteristiske" ved KEPs hjerneblødninger. Dem laver han, desværre, for ofte igennem sin karriere). Jeg tror KEP har det niveau som han har nu og aldrig bliver bedre(Lidt over standard suppeforsvarer). Her så jeg gerne, at AaB fandt noget endnu bedre.

5(som jeg kan huske) så store fejl i 20 kampe synes jeg iøvrigt er alt alt alt for meget. Særligt, når man ser på fejlene. Ukoncentrerede børnehavefejl. Øv, hvor er det dårligt!

Låst