Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 28. feb 2014, 13:11

seamann skrev:
Pastorius skrev:
Yankee skrev:
Pastorius skrev: Indtil vores økonomiske situation bedres markant (feriepengesag afsluttet og kapitaludvidelse gennemført), kommer vi ikke til at få nogen spillere der kan gå ind som ledende figurer på holdet. De er nødt til at steppe op nedefra.

Hvis har stadigvæk er dyr, så er det under alle omstændigheder irrelevant.
Jeg er fuldstændig enig. Dog er jeg overbevist om at vi vil agere på transfermarkedet til sommer. Med afgang af Due, Curth, Kusk, Jönsson (og Lasse) vil vi skønsmæssigt have barberet 20-25% af vores lønbudget og samtidig have indkasseret 4-6 millioner i transfer. Så er der uden tvivl luft i budgettet til 1-2 nye spillere. Spørgsmålet er så om vi går efter én virkelig god spiller eller to på AK-niveau, for eksempel.
Udgangspunktet er forhåbentlig at vores økonomiske situatioin er lidt mere afklaret inden sommerens transfervindue, men HVIS det ikke er, tror jeg faktisk ikke vi opererer med et budget. Så tror jeg at vi forsøger at fylde op med så lidt som overhovedet muligt udefra, uanset hvilke transferindtægter vi ellers får.

Mit bud - uden at have kigget på tallene fornylig, og uden at kende noget konkret til feriepengene, er at vi skal op at have en egenkapital på omkring 25 mill for at kunne fungere nogenlunde fornuftigt, og det vil kræve et kapitaludvidelse på omkring 50 mill vil jeg tro. Så medmindre vi får transfers i den størrelsesorden, så bliver budgettet minimalistisk.
Dermed gætter du vel implicit på en feriepengeregning på ca 25 mio. Det lyder en anelse pessimistisk.
Jeg er ret overbevist om at det er spillerforeningens krav ( incl procesrenter og bod) havde det været i den størrelsesorden AaB har meldt ud, så havde sagen været lukket forlængst.


Om det så også er det vi kommer til at ende med at betale er mere usikkert. Vi bliver vel en smule klogere når årsregnskabet kommer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Yankee » 28. feb 2014, 17:59

Pastorius skrev:Udgangspunktet er forhåbentlig at vores økonomiske situatioin er lidt mere afklaret inden sommerens transfervindue, men HVIS det ikke er, tror jeg faktisk ikke vi opererer med et budget. Så tror jeg at vi forsøger at fylde op med så lidt som overhovedet muligt udefra, uanset hvilke transferindtægter vi ellers får.
Det var bare ikke billedet i sommers, hvor vi trods alt henter AK, Rasmus Jönsson og Kasper Risgård ind.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 28. feb 2014, 18:07

Yankee skrev:
Pastorius skrev:Udgangspunktet er forhåbentlig at vores økonomiske situatioin er lidt mere afklaret inden sommerens transfervindue, men HVIS det ikke er, tror jeg faktisk ikke vi opererer med et budget. Så tror jeg at vi forsøger at fylde op med så lidt som overhovedet muligt udefra, uanset hvilke transferindtægter vi ellers får.
Det var bare ikke billedet i sommers, hvor vi trods alt henter AK, Rasmus Jönsson og Kasper Risgård ind.
Jeg tror situationen er værre nu, om ikke andet fordi den stadig er uafklaret. Selvfølgelig kommer vi til at hente noget ind, hvis vi afhænder Kusk og evt Thomsen og mister Rasmus Jönsson - det bliver bare ikke noget, der kan sammenlignes med dem vi mister. Det bliver nok nærme i forholdet Helenius for AK end Helenius for RJ.

Jeg tror vi sidste sommer forventede at afslutte feriepengesagen forholdsvis hurtigt (inden jul) og så startet en kapitaltilførsel op. Jeg vil tro det giver lidt uro i maven på Hornevej, at det endnu ikke er sket.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 28. feb 2014, 18:19

Ser folk det egentlig som helt utænkeligt at vi fortsætter samarbejdet med Jonsson en sæson mere, på leje naturligvis, eller hvordan med det?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Elscorpio » 28. feb 2014, 19:19

Ser hellere vi kan skabe overskud uden at skulle sælge vores store talenter (ønsketænkning).

Mon ikke Viktor Ahlmann og et par andre fra U-19 bliver hevet op i superligatruppen med vores nuværende skrækkelige økonomi og en uafsluttet feriepengesag der truer i horisonten.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Ham der Emil » 1. mar 2014, 06:09

Ken Ilsø bliver det ikke til sommer, han forsætter karrieren i Kina.

http://onside.dk/ken-ilsoe-har-fundet-ny-klub-i-kina" onclick="window.open(this.href);return false;
Et Hjerte - En Klub

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 7. mar 2014, 11:09

Han har forlænget kontrakten med Hobro, men jeg ser nu stadigvæk kantspilleren Mathias Bersang Sørensen som en meget interessant spiller. Han er hurtig, udfordrende og målfarlig. Derudover har han et godt spark.
Hobro rykker op til sommer, hvilket selvfølgelig ikke gør det nemmere at lokke Bersang Sørensen væk fra hobroenserne.

Kapitaludvidelsen samt det forventede salg af Kusk til sommer, må efterlade nogle midler til Gaarde. Derudover spares der meget på lønbudgettet hvis Kusk, RJ, Due, Curth og måske også Augu forlader klubben til sommer.

Vi risikerer en mindre åreladning og, der skal suppleres udefra. Talenterne i truppen skal sluses langsomt ind på holdet, som det f.eks. nu er tilfældet med Spalvis.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af 9000AaB » 7. mar 2014, 12:22

Tror godt vi kan forvente at der bliver hentet nye spillere men det kommer nok fra evt. nedrykker, 1division, Norge, Sverige, Færøerne og Øst landende.

Min forventning er at vi:
Lejekontrakt: Ikke forlænger med Jönsson
Forlængelser: Slipper af med Curth, Due, Toft
Sælger: Kusk, Augo men ikke nødvendigvis Thomson (fordi han nok ikke selv har lysten til det endnu, virker ikke sådan)
Talenter: rykker 1-2 talenter op i truppen.

Tror vi henter.
1 kombi venstre/central forsvarer (om degradering mest for central forsvaret)
1 kombi kant/central midtbane offensiv (for kusk)
1 defensiv midtbane (for Augo)
1 angriber/hængende angriber (men ikke en stopscorer desværre)

Regner ikk med det bliver klasse spillere men tror det er for at dække sig ind i forhold til skader, talenter der evt. ikke kan klare det og til at have konkurrence i truppen både for nuværende spillere og talenter.

Tror vi kommer til at spille sådan her i fremtiden

AK - Spalvis
Thomsen - Würtz - Risgård - Gilli
Alhman - Thelander - KEP - Dalsgaard
Nicolai

Er det helt forkert ?...

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 9. mar 2014, 20:39

Hvad med Lucas Andersen til sommer er det to år siden han blev solgt og er vel uden den store succes i Ajax. Billig tilbage køb eller en leje aftale. Hellere os end han bliver sendt til en eller anden bundklub o Holland eller Belgien.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Mr. Larsen » 9. mar 2014, 21:07

Vær nu realistisk, vi henter sgu ikke 5 nye spiller i næste sæson, vi har ikke pengene til det og slet ikke til en Lucas Andersen (Direkte dumt/urealistisk forslag) !!

Lad os nu få betalt den regning i feriepenge sagen og se hvad der er tilbage. Jeg tvivler på overskuddet af en evt. kapital forøgelse vil blive brugt på indkøb, måske en enkelt spiller på fri transfer eller ret billig ala AK da vi hentede ham i Fredericia.

Kusken bliver formentlig solgt til sommer, og mon ikke vi ligesom før finder erstatningerne i truppen, jeg går ud fra Gill er tiltænkt rollen som Kusk´s afløser??
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 9. mar 2014, 22:14

Mr. Larsen skrev:Vær nu realistisk, vi henter sgu ikke 5 nye spiller i næste sæson, vi har ikke pengene til det og slet ikke til en Lucas Andersen (Direkte dumt/urealistisk forslag) !!
Jeg tror ikke det vil være specielt dyrt at leje Lucas såfremt Ajax ikke har planer om at bruge ham. Tror du.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Mr. Larsen » 9. mar 2014, 22:21

jonas386 skrev:
Mr. Larsen skrev:Vær nu realistisk, vi henter sgu ikke 5 nye spiller i næste sæson, vi har ikke pengene til det og slet ikke til en Lucas Andersen (Direkte dumt/urealistisk forslag) !!
Jeg tror ikke det vil være specielt dyrt at leje Lucas såfremt Ajax ikke har planer om at bruge ham. Tror du.
For hvilke penge vil du købe/leje ham for??

Vi har en regning på sikkert 20 mio kr (måske mere) fra Spillerforeningen på vej, de penge har vi heller ikke og er afhængig af investorerne redder vores røv atter engang, tror du selv vi har råd til at betale Lucas´s løn eller køber ham fri??

Jeg tvivler stærkt på at de la ham gå allerede nu, og slet ikke for en pris AaB kan være med på (det skal vel næsten være gratis før vi kan være med!!).

Kom nu ind i kampen !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 9. mar 2014, 22:28

Mr. Larsen skrev: For hvilke penge vil du købe/leje ham for??

Vi har en regning på sikkert 20 mio kr (måske mere) fra Spillerforeningen på vej, de penge har vi heller ikke og er afhængig af investorerne redder vores røv atter engang, tror du selv vi har råd til at betale Lucas´s løn eller køber ham fri??
Jeg køber skam ingenting, bare rolig. Rygtet går på 50 milliioner af de lange til AaB, 4 spillere, Curth, Kusk, Due, Jönsson, er formegentligt alle fortid, og derfra bliver der nok nogle lønkroner at bruge af.
Jeg tvivler stærkt på la ham gå allerede nu, og slet ikke for en pris AaB kan være med på (det skal vel næsten være gratis før vi kan være med!!).

Kom nu ind i kampen !
Kom slev ind i kampen, og læs hvad jeg skriver. Jeg skriver leje jeg snakker ikke om at købe ham fri. Hvis Ajax ikke har planer om at bruge ham er der god mening i at lade ham blive udlejet på et hold hvor han forventet får fuld spilletid, og deraf sevtillid. Det vil, og det ved Ajax også, højst sandsynligt være bedre for ham end at komme til en klub i den næstbedste hollandske række. Lucas bliver 20 til September, så Ajax får ham tilbage når han er 21 hvilket er en fin alder. Spillere som Van der Vaart og Sneijder var begge 23 inden de tog skridtet videre ud i Europa. Det vil selvfølgelig være at foretrække hvis Lucas kan få spilletid i Ajax, men hvis ikke det er en mulighed er AaB nok det næstbedste sted for ham at komme hen, især hvis han har haft de problemer med hjemve osv som der har været snakket om.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Mr. Larsen » 9. mar 2014, 22:43

jonas386 skrev:
Mr. Larsen skrev: For hvilke penge vil du købe/leje ham for??

Vi har en regning på sikkert 20 mio kr (måske mere) fra Spillerforeningen på vej, de penge har vi heller ikke og er afhængig af investorerne redder vores røv atter engang, tror du selv vi har råd til at betale Lucas´s løn eller køber ham fri??
Jeg køber skam ingenting, bare rolig. Rygtet går på 50 milliioner af de lange til AaB, 4 spillere, Curth, Kusk, Due, Jönsson, er formegentligt alle fortid, og derfra bliver der nok nogle lønkroner at bruge af.
Jeg tvivler stærkt på la ham gå allerede nu, og slet ikke for en pris AaB kan være med på (det skal vel næsten være gratis før vi kan være med!!).

Kom nu ind i kampen !
Kom slev ind i kampen, og læs hvad jeg skriver. Jeg skriver leje jeg snakker ikke om at købe ham fri. Hvis Ajax ikke har planer om at bruge ham er der god mening i at lade ham blive udlejet på et hold hvor han forventet får fuld spilletid, og deraf sevtillid. Det vil, og det ved Ajax også, højst sandsynligt være bedre for ham end at komme til en klub i den næstbedste hollandske række. Lucas bliver 20 til September, så Ajax får ham tilbage når han er 21 hvilket er en fin alder. Spillere som Van der Vaart og Sneijder var begge 23 inden de tog skridtet videre ud i Europa. Det vil selvfølgelig være at foretrække hvis Lucas kan få spilletid i Ajax, men hvis ikke det er en mulighed er AaB nok det næstbedste sted for ham at komme hen, især hvis han har haft de problemer med hjemve osv som der har været snakket om.
Jeg læser hvad du skriver Jonas :cool:

Mener du seriøst vi burde ha råd til at leje Lucas i Ajax og kompenserer Ajax for lønomkostningerne??

Jeg tvivler også på Frank De Boer har lyst til at sende Lucas hjem igen allerede, når han ser så stort potentiale som han gør i ham, læs mere her.

http://www.bt.dk/fodbold/ajax-traener-l ... potentiale" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er jo ikke realistisk, og selvom vi skulle være heldig at få 50 mio kr ind af investorerne tror du selv vi bare går amok og bruger pengene på fx. LA og Helenius ??

Den model vi har set de sidste par år men at bruge klubbens egne talenter også ellers hente et par billige spiller i de lavere divisioner såsom fx. Dalsgaard, AK og Thelander, det tror jeg roligt du kan regne med forsætter, for økonomien er modsat tidligere kommet i højsædet.

Det har fungeret og været en kæmpe succes !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 9. mar 2014, 22:57

Jeg er klar over man har forventninger til Lucas, men hvis man ikke har planer om at bruge ham i næste sæson, og alligevel vil leje ham ud, så mener jeg også at AaB vil være det bedste bud fra Lucas. Da det højst sandsynligt vil være en investering for Ajax tvivler jeg på de vil have det store for ham. Ajax ved jo godt at hvis han spiller en god sæson i AaB, så kommer han tilbage med selvtillid, og med et bedre udgangspunkt end da han forlod klubben.

Økonomisk tror jeg ikke det bliver et problem, interessen fra Ajax side kan være det.
Den model vi har set de sidste par år men at bruge klubbens egne talenter også ellers hente et par billige spiller i de lavere divisioner såsom fx. Dalsgaard, AK og Thelander, det tror jeg roligt du kan regne med forsætter, for økonomien er modsat tidligere kommet i højsædet.
Nu er Lucas og Helenius jo netop egne talenter :D
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 10. mar 2014, 09:22

Mr. Larsen skrev:
jonas386 skrev:
Mr. Larsen skrev: For hvilke penge vil du købe/leje ham for??

Vi har en regning på sikkert 20 mio kr (måske mere) fra Spillerforeningen på vej, de penge har vi heller ikke og er afhængig af investorerne redder vores røv atter engang, tror du selv vi har råd til at betale Lucas´s løn eller køber ham fri??
Jeg køber skam ingenting, bare rolig. Rygtet går på 50 milliioner af de lange til AaB, 4 spillere, Curth, Kusk, Due, Jönsson, er formegentligt alle fortid, og derfra bliver der nok nogle lønkroner at bruge af.
Jeg tvivler stærkt på la ham gå allerede nu, og slet ikke for en pris AaB kan være med på (det skal vel næsten være gratis før vi kan være med!!).

Kom nu ind i kampen !
Kom slev ind i kampen, og læs hvad jeg skriver. Jeg skriver leje jeg snakker ikke om at købe ham fri. Hvis Ajax ikke har planer om at bruge ham er der god mening i at lade ham blive udlejet på et hold hvor han forventet får fuld spilletid, og deraf sevtillid. Det vil, og det ved Ajax også, højst sandsynligt være bedre for ham end at komme til en klub i den næstbedste hollandske række. Lucas bliver 20 til September, så Ajax får ham tilbage når han er 21 hvilket er en fin alder. Spillere som Van der Vaart og Sneijder var begge 23 inden de tog skridtet videre ud i Europa. Det vil selvfølgelig være at foretrække hvis Lucas kan få spilletid i Ajax, men hvis ikke det er en mulighed er AaB nok det næstbedste sted for ham at komme hen, især hvis han har haft de problemer med hjemve osv som der har været snakket om.
Jeg læser hvad du skriver Jonas :cool:

Mener du seriøst vi burde ha råd til at leje Lucas i Ajax og kompenserer Ajax for lønomkostningerne??

Jeg tvivler også på Frank De Boer har lyst til at sende Lucas hjem igen allerede, når han ser så stort potentiale som han gør i ham, læs mere her.

http://www.bt.dk/fodbold/ajax-traener-l ... potentiale" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er jo ikke realistisk, og selvom vi skulle være heldig at få 50 mio kr ind af investorerne tror du selv vi bare går amok og bruger pengene på fx. LA og Helenius ??

Den model vi har set de sidste par år men at bruge klubbens egne talenter også ellers hente et par billige spiller i de lavere divisioner såsom fx. Dalsgaard, AK og Thelander, det tror jeg roligt du kan regne med forsætter, for økonomien er modsat tidligere kommet i højsædet.

Det har fungeret og været en kæmpe succes !
Nu er den artikel mere end et ½ år gammel, og ret kort tid efter spillede han elendigt i en række kampe og har stort set ikke været på holdet siden. Et par hollandske ekspert udtalte i den forbindelse eftersigende at de regnede ham som færidig i klubben pga manglende psyke til at håndtere presset og hjemve.
Nu ved jeg godt at eksperter ligesom i DK er røv og nøgler, men det er tankevækkende at han ikke længere er på holdet, han er trrods alt snart 20 år og har været dernede i mere 1½ år.
Tror sagtens de kunne finde på at sende ham hjem til modning eller sælge ham billigt til AaB med en klausul om penge hvis han sælges igen. De ønsker næppe at holde på ham hvis de ikke tror på ham længere i det setup - kender man Ajax har de sikkert en håndfuld unge målbevidste jeg-vil-dø-for-at-spille-på-holdet talenter på vej som overhaler ham indenom.
Jeg mener langtfra at det er urealistisk at drømme om Lucas.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 10. mar 2014, 09:33

Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Eksil » 10. mar 2014, 10:29

Kasper skrev:Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
Hvad vil du bruge Silber til? Er han ikke for langsom som kantspiller og kan han få spilletid på den midtbane?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 10. mar 2014, 11:33

Eksil skrev:
Kasper skrev:Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
Hvad vil du bruge Silber til? Er han ikke for langsom som kantspiller og kan han få spilletid på den midtbane?
Selvfølgelig kan en Silber i form gå direkte ind på AaB's hold. Hvor og hvordan han skal spille er en opgave der nok skal blive løst, hvis han er til rådighed.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Funky » 10. mar 2014, 11:40

Pastorius skrev:
Eksil skrev:
Kasper skrev:Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
Hvad vil du bruge Silber til? Er han ikke for langsom som kantspiller og kan han få spilletid på den midtbane?
Selvfølgelig kan en Silber i form gå direkte ind på AaB's hold. Hvor og hvordan han skal spille er en opgave der nok skal blive løst, hvis han er til rådighed.
Hvor gammel er Silber efterhånden?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst