Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 10. mar 2014, 11:41

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Eksil skrev:
Kasper skrev:Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
Hvad vil du bruge Silber til? Er han ikke for langsom som kantspiller og kan han få spilletid på den midtbane?
Selvfølgelig kan en Silber i form gå direkte ind på AaB's hold. Hvor og hvordan han skal spille er en opgave der nok skal blive løst, hvis han er til rådighed.
Hvor gammel er Silber efterhånden?
32 - der skulle nok være et par sæsoner mere i ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Trickster » 10. mar 2014, 11:47

Pastorius skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Eksil skrev:
Kasper skrev:Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
Hvad vil du bruge Silber til? Er han ikke for langsom som kantspiller og kan han få spilletid på den midtbane?
Selvfølgelig kan en Silber i form gå direkte ind på AaB's hold. Hvor og hvordan han skal spille er en opgave der nok skal blive løst, hvis han er til rådighed.
Hvor gammel er Silber efterhånden?
32 - der skulle nok være et par sæsoner mere i ham.
Og hvor er der plads til ham henne? Udover på bænken, hvor han kan sidde og se en formentlig fed hyre rulle ind på bankbogen hver eneste måned.

Hvis Risgård, Würtz og Dalsgaard holder niveauet fra denne sæson, kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til. Han er ikke god nok til kanterne, og en venstrebenet venstreback er selvfølgelig at foretrække.

Jeg synes overhovedet ikke han var god i sidste sæson for OB. Han er for langsom, og har ikke det drive med bolden der gjorde ham god i AaB
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 10. mar 2014, 11:58

Trickster skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Eksil skrev:
Kasper skrev:Ene og silber lyder mere realistisk herfra, men slap nu lige lidt af. Vi har jo ikke solgt nogen endnu.
Hvad vil du bruge Silber til? Er han ikke for langsom som kantspiller og kan han få spilletid på den midtbane?
Selvfølgelig kan en Silber i form gå direkte ind på AaB's hold. Hvor og hvordan han skal spille er en opgave der nok skal blive løst, hvis han er til rådighed.
Hvor gammel er Silber efterhånden?
32 - der skulle nok være et par sæsoner mere i ham.
Og hvor er der plads til ham henne? Udover på bænken, hvor han kan sidde og se en formentlig fed hyre rulle ind på bankbogen hver eneste måned.

Hvis Risgård, Würtz og Dalsgaard holder niveauet fra denne sæson, kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til. Han er ikke god nok til kanterne, og en venstrebenet venstreback er selvfølgelig at foretrække.

Jeg synes overhovedet ikke han var god i sidste sæson for OB. Han er for langsom, og har ikke det drive med bolden der gjorde ham god i AaB
Jeg ser ham som afløser for enten Kusk eller Thomsen, men det kræver at en evt. anden kant har speed. En anden mulighed kunne være på højre back, og så rykke Dalsgaard frem. Det kræver så en anden spiller i bagkæden med speed, men det synes jeg vi har behov for uanset.

Under alle omstændigheder skal vi ikke regne med at få spillere der en til en kan afløse dem vi evt. mister. Vi må nok kigge efter hvor vi kan finde kvalitet til rimelige penge, og så tilrette spillestilen efter dem der er til rådighed.

PS. Selv Messi eller Ronaldo kunne komme til at se dumme ud på det OB-hold Silber spillede på.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 10. mar 2014, 12:31

PK og Wichmann må efterhånden også banke kraftigt på. Det kunne være at vi ikke har set det bedste fra dem endnu.

Derudover så er der vel ingen der reelt ved hvor Gilli og Bruhn står, to mand med fart i stængerne.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af thomasjn » 10. mar 2014, 20:15

Silber ville ikke være den rigtige mand for AaB lige nu. Han ville ikke være voldsomt bedre end Würtz og Risgård på den centrale midtbane og kan ikke se ham som hængende angriber. Den unge Silber som forlod AaB var en fantastisk kant, men kan ikke se Silber som han har udviklet sig være en god kantspiller og kan ikke se nogen grund til at skifte Dalsgaard ud. Vi er jo ikke just nogen rig klub og de spillere vi har på de pladser, hvor Silber kunne være i spil er mere end gode nok. Derudover passer han ikke specielt godt til holdets nuværende spillestil efter han kom til FCK og blev langsom. Silber vil nok i AaB primært være et navn og en dyr has-been.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 11. mar 2014, 11:33

Kasper skrev:PK og Wichmann må efterhånden også banke kraftigt på. Det kunne være at vi ikke har set det bedste fra dem endnu.

Derudover så er der vel ingen der reelt ved hvor Gilli og Bruhn står, to mand med fart i stængerne.
Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket. Men PK er jeg ganske enig i.

Jeg har stor respekt for Silbers fordums styrke men jeg mener simpelthen ikke han ville være en forstærkning for os. Han ville ikke kunne starte inde og han vil helt sikkert kræve en start 11'er løn så det ville være en ganske dårlig løsning IMO.

Jeg kunne godt tænke mig at man forsøger at omskole Rolf Toft til kantspiller. Han har fart i fødderne og nu når vi alligevel hænger på kontrakten med ham kan man ligeså godt give det en chance.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 11. mar 2014, 12:45

Forza skrev:
Kasper skrev:PK og Wichmann må efterhånden også banke kraftigt på. Det kunne være at vi ikke har set det bedste fra dem endnu.

Derudover så er der vel ingen der reelt ved hvor Gilli og Bruhn står, to mand med fart i stængerne.
Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket. Men PK er jeg ganske enig i.

Jeg har stor respekt for Silbers fordums styrke men jeg mener simpelthen ikke han ville være en forstærkning for os. Han ville ikke kunne starte inde og han vil helt sikkert kræve en start 11'er løn så det ville være en ganske dårlig løsning IMO.

Jeg kunne godt tænke mig at man forsøger at omskole Rolf Toft til kantspiller. Han har fart i fødderne og nu når vi alligevel hænger på kontrakten med ham kan man ligeså godt give det en chance.
Hvornår udløber Rolfs kontrakt. Syntes ikke at ideen er helt dum, tror ikke at han nogensinde vil blive en klassisk kant, til det syntes jeg ikke at han har nok fart. Vi spiller dog heller ikke med klassiske kanter, så det skulle ikke være et problem. Han så ud til at gå godt med i kombinationerne da han kom ind sidste gang, hvilket overraskede mig efter hans visit i Vejle. Desuden kæmper han, hvilket alt andet lige gør det nemmere at få ham til at deltage i defensiven. Han er efter min mening en glimrende presspiller. Indtil der dukker nogle nye talenter op på kanterne, så kunne han prøves der. Tror han kan blive en glimrende stabiliseringsspiller, til de kampe hvor vi er foran, men bliver presset.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Søgaard » 11. mar 2014, 13:17

Sommeren '15, siger Superstats.. Så han har lidt tid endnu, til at udvikle sig i en eller anden position.
Aalborg BK 1885!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. mar 2014, 15:32

Forza skrev: Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket.
Så du mener ikke Wichmann er så skarp til at finde ud af hvornår disse fastfoodkæder lukker, eller hvor er det du vil hen?

- Eller... KAN det måske være endnu en af dine meget spændende og vigtige antydninger om hvad du har hørt eller set ham gøre i sin fritid?

Man må virkelig have et enormt indholdsrigt liv, når man synes den slags sladder om en af vore EGNE spillere er så vigtigt at vi alle fluks skal vide alt om det.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 12:32

Jesper Schmidt skrev:
Forza skrev: Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket.
Så du mener ikke Wichmann er så skarp til at finde ud af hvornår disse fastfoodkæder lukker, eller hvor er det du vil hen?

- Eller... KAN det måske være endnu en af dine meget spændende og vigtige antydninger om hvad du har hørt eller set ham gøre i sin fritid?

Man må virkelig have et enormt indholdsrigt liv, når man synes den slags sladder om en af vore EGNE spillere er så vigtigt at vi alle fluks skal vide alt om det.
mine antydninger om hvad jeg og flere andre debatører har "hørt eller set" er rimelige væsentlige i forhold til at hans store talent ikke har rokket sig en flig de senere år.

Dette er en debatside og derfor kommer jeg med mine postulater om at hans lade indstilling er grunden til han ikke er kommet længere end han er.

Hvis det sårer dine øjne at læse er du mere end velkommen til at gå videre til næste post på siden eller blokere mine indlæg herinde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af 9000AaB » 13. mar 2014, 12:40

Forstår ikke hvorfor folk -eller en enkelt i hvert fald- er i tvivl om Wichmann's evner.
Han er vel det nærmeste vi kommer på en ny Würtz?
Offensiv er han god til overblikket og defensiv har han størrelsen og evnen til at skubbe de fleste modstander fra sig.
Det er i hvert fald det jeg har set de gange han har spillet og jeg syntes helt klart han burde være foran i køen i forhold til Augo, Due og Frederiksen som indskifter! (og nej det er ikke fordi jeg syntes det andre er dårlige!)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 12:44

9000AaB skrev:Forstår ikke hvorfor folk -eller en enkelt i hvert fald- er i tvivl om Wichmann's evner.
Han er vel det nærmeste vi kommer på en ny Würtz?
Offensiv er han god til overblikket og defensiv har han størrelsen og evnen til at skubbe de fleste modstander fra sig.
Det er i hvert fald det jeg har set de gange han har spillet og jeg syntes helt klart han burde være foran i køen i forhold til Augo, Due og Frederiksen som indskifter! (og nej det er ikke fordi jeg syntes det andre er dårlige!)
Han har da slet ikke de samme evner som Würtz? Würtz er en fighter, indpisker og en spoiler i forhold til modstanderens spil, mens hans svagheder er pasninger. Wichmann er en mere offensiv spiller med kvaliteter i pasningsspillet men han er tung i røven og er alt for langsom i vendingerne. Desuden er hans defensive indsats ikke noget at råbe hurra for. PK er at foretrække på denne plads hvis du absolut skal udpege en afløser for Wurtz.'

-edit: for ikke at nævne Augu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 13. mar 2014, 14:17

9000AaB skrev:Forstår ikke hvorfor folk -eller en enkelt i hvert fald- er i tvivl om Wichmann's evner.
Han er vel det nærmeste vi kommer på en ny Würtz?
Offensiv er han god til overblikket og defensiv har han størrelsen og evnen til at skubbe de fleste modstander fra sig.
Det er i hvert fald det jeg har set de gange han har spillet og jeg syntes helt klart han burde være foran i køen i forhold til Augo, Due og Frederiksen som indskifter! (og nej det er ikke fordi jeg syntes det andre er dårlige!)
WHAT!! hvad bliver det næste, at Rasmus Jönsson er den nye Meter Pøller eller Prica.
Wichmann kan ikke være længere væk i spillestil på en midtbane end Würtz.
Würtz slider og slæber og er manden der rydder op som en ægte 6´er, med store mangler teknisk og pasningsmæssigt men i nuværende form uundværlig.
Wichmann er en dygtig tekniker med relativt godt blik for spillet, men langsom og absolut ikke en slider. Problemet med Wichmann er at han virker til at være i den tro at hans spidskompetencer er på et højere niveau end de reelt er.
Wichmanns niveau er Viborg, Vejle eller en anden god 1 div klub.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 13. mar 2014, 14:50

Synes ikke det er fair at kalde Würtz pasningssvag for tiden... synes han er blevet afsindig god til at holde spillet igang med hans pasninger...
Både korte (som han har flest af) men også flere af de lange dybe er blevet bedre... som vi så ved 1-0 målet i Århus i pokalen.
Han er uden sammenligning en af de bedste danske "6'erer" for tiden.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. mar 2014, 15:01

Forza skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Forza skrev: Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket.
Så du mener ikke Wichmann er så skarp til at finde ud af hvornår disse fastfoodkæder lukker, eller hvor er det du vil hen?

- Eller... KAN det måske være endnu en af dine meget spændende og vigtige antydninger om hvad du har hørt eller set ham gøre i sin fritid?

Man må virkelig have et enormt indholdsrigt liv, når man synes den slags sladder om en af vore EGNE spillere er så vigtigt at vi alle fluks skal vide alt om det.
mine antydninger om hvad jeg og flere andre debatører har "hørt eller set" er rimelige væsentlige i forhold til at hans store talent ikke har rokket sig en flig de senere år.

Dette er en debatside og derfor kommer jeg med mine postulater om at hans lade indstilling er grunden til han ikke er kommet længere end han er.

Hvis det sårer dine øjne at læse er du mere end velkommen til at gå videre til næste post på siden eller blokere mine indlæg herinde.
Vrøvl, det er fuldstændigt uvedkommende. Ingen skal bilde mig ind at det kun er de udskældte og "forhadte" AaB spillere som bliver set i Aalborgs natteliv, eller hvad der nu skal sladres om, men alligevel er det udelukkende spillere folk selv vil have ud af vagten som historierne dukker op om. Det er usmageligt på den måde at hænge spillere fra vores egen klub ud, og det burde efter min mening ikke være tilladt herinde jvf. retningslinjerne.

Hvorfor ikke bare holde kritikken på det rent fodboldfaglige? Det er det jeg ikke forstår.

Der er jo sådan set masser at tage fat på, det kan de fleste af os sikkert blive enige om.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 15:01

hje1980 skrev:Synes ikke det er fair at kalde Würtz pasningssvag for tiden... synes han er blevet afsindig god til at holde spillet igang med hans pasninger...
Både korte (som han har flest af) men også flere af de lange dybe er blevet bedre... som vi så ved 1-0 målet i Århus i pokalen.
Han er uden sammenligning en af de bedste danske "6'erer" for tiden.
Vil give dig ret i at han er blevet væsentligt bedre på dette punkt og det er også en af de store grunde til vi har været så gode i år. Meeeen ser vi bort fra det sidste halve år er det vist ikke at skyde helt forkert når man kalder ham decideret svag på det punkt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 15:09

Jesper Schmidt skrev:
Forza skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Forza skrev: Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket.
Så du mener ikke Wichmann er så skarp til at finde ud af hvornår disse fastfoodkæder lukker, eller hvor er det du vil hen?

- Eller... KAN det måske være endnu en af dine meget spændende og vigtige antydninger om hvad du har hørt eller set ham gøre i sin fritid?

Man må virkelig have et enormt indholdsrigt liv, når man synes den slags sladder om en af vore EGNE spillere er så vigtigt at vi alle fluks skal vide alt om det.
mine antydninger om hvad jeg og flere andre debatører har "hørt eller set" er rimelige væsentlige i forhold til at hans store talent ikke har rokket sig en flig de senere år.

Dette er en debatside og derfor kommer jeg med mine postulater om at hans lade indstilling er grunden til han ikke er kommet længere end han er.

Hvis det sårer dine øjne at læse er du mere end velkommen til at gå videre til næste post på siden eller blokere mine indlæg herinde.
Vrøvl, det er fuldstændigt uvedkommende. Ingen skal bilde mig ind at det kun er de udskældte og "forhadte" AaB spillere som bliver set i Aalborgs natteliv, eller hvad der nu skal sladres om, men alligevel er det udelukkende spillere folk selv vil have ud af vagten som historierne dukker op om. Det er usmageligt på den måde at hænge spillere fra vores egen klub ud, og det burde efter min mening ikke være tilladt herinde jvf. retningslinjerne.

Hvorfor ikke bare holde kritikken på det rent fodboldfaglige? Det er det jeg ikke forstår.

Der er jo sådan set masser at tage fat på, det kan de fleste af os sikkert blive enige om.
Det er absolut ikke uvedkommende i min optik da manden åbenlyst har lidt for meget på sidebenene. Og nu er det såmænd ikke Aalborgs natteliv jeg henviste til.

Det er ikke at sladre, det er at state facts. Hænger ingen ud, siger bare tingene som de er. Havde jeg set Kusk spise Mac ville jeg nok ikke sige det herinde, så længe han præsterer på banen. Og det mener jeg IKKE Wichmann gør ift. hvad hans talent berettiget til da han brød frem.

Hvis du stadig ikke kan se det fodboldfaglige i sammenhængen, så har du nok større problemer end Wichmann har med sin karriere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 13. mar 2014, 15:23

Forza skrev:
hje1980 skrev:Synes ikke det er fair at kalde Würtz pasningssvag for tiden... synes han er blevet afsindig god til at holde spillet igang med hans pasninger...
Både korte (som han har flest af) men også flere af de lange dybe er blevet bedre... som vi så ved 1-0 målet i Århus i pokalen.
Han er uden sammenligning en af de bedste danske "6'erer" for tiden.
Vil give dig ret i at han er blevet væsentligt bedre på dette punkt og det er også en af de store grunde til vi har været så gode i år. Meeeen ser vi bort fra det sidste halve år er det vist ikke at skyde helt forkert når man kalder ham decideret svag på det punkt.
Men nu er det jo ikke forbudt at forbedre sig, selvom man har rundet de 30. Jeg synes Würtz er blevet meget bedre i det rent tekniske af spillet, og han laver altså rigtigt mange fornuftige lange afleveringer som giver vores backs og kanter noget at arbejde med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 15:29

jonas386 skrev:
Forza skrev:
hje1980 skrev:Synes ikke det er fair at kalde Würtz pasningssvag for tiden... synes han er blevet afsindig god til at holde spillet igang med hans pasninger...
Både korte (som han har flest af) men også flere af de lange dybe er blevet bedre... som vi så ved 1-0 målet i Århus i pokalen.
Han er uden sammenligning en af de bedste danske "6'erer" for tiden.
Vil give dig ret i at han er blevet væsentligt bedre på dette punkt og det er også en af de store grunde til vi har været så gode i år. Meeeen ser vi bort fra det sidste halve år er det vist ikke at skyde helt forkert når man kalder ham decideret svag på det punkt.
Men nu er det jo ikke forbudt at forbedre sig, selvom man har rundet de 30. Jeg synes Würtz er blevet meget bedre i det rent tekniske af spillet, og han laver altså rigtigt mange fornuftige lange afleveringer som giver vores backs og kanter noget at arbejde med.
Bestemt ikke, men det er kun i topform hans afleveringer er nogenlunde. Ellers ser vi rigtig mange afleveringer ud i den blå luft. Men jeg håber da du har ret og at han fortsætter med det gode spil :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. mar 2014, 16:26

Forza skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Forza skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Forza skrev: Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket.
Så du mener ikke Wichmann er så skarp til at finde ud af hvornår disse fastfoodkæder lukker, eller hvor er det du vil hen?

- Eller... KAN det måske være endnu en af dine meget spændende og vigtige antydninger om hvad du har hørt eller set ham gøre i sin fritid?

Man må virkelig have et enormt indholdsrigt liv, når man synes den slags sladder om en af vore EGNE spillere er så vigtigt at vi alle fluks skal vide alt om det.
mine antydninger om hvad jeg og flere andre debatører har "hørt eller set" er rimelige væsentlige i forhold til at hans store talent ikke har rokket sig en flig de senere år.

Dette er en debatside og derfor kommer jeg med mine postulater om at hans lade indstilling er grunden til han ikke er kommet længere end han er.

Hvis det sårer dine øjne at læse er du mere end velkommen til at gå videre til næste post på siden eller blokere mine indlæg herinde.
Vrøvl, det er fuldstændigt uvedkommende. Ingen skal bilde mig ind at det kun er de udskældte og "forhadte" AaB spillere som bliver set i Aalborgs natteliv, eller hvad der nu skal sladres om, men alligevel er det udelukkende spillere folk selv vil have ud af vagten som historierne dukker op om. Det er usmageligt på den måde at hænge spillere fra vores egen klub ud, og det burde efter min mening ikke være tilladt herinde jvf. retningslinjerne.

Hvorfor ikke bare holde kritikken på det rent fodboldfaglige? Det er det jeg ikke forstår.

Der er jo sådan set masser at tage fat på, det kan de fleste af os sikkert blive enige om.
Det er absolut ikke uvedkommende i min optik da manden åbenlyst har lidt for meget på sidebenene. Og nu er det såmænd ikke Aalborgs natteliv jeg henviste til.

Det er ikke at sladre, det er at state facts. Hænger ingen ud, siger bare tingene som de er. Havde jeg set Kusk spise Mac ville jeg nok ikke sige det herinde, så længe han præsterer på banen. Og det mener jeg IKKE Wichmann gør ift. hvad hans talent berettiget til da han brød frem.

Hvis du stadig ikke kan se det fodboldfaglige i sammenhængen, så har du nok større problemer end Wichmann har med sin karriere.
Så du mener altså i ramme alvor det at du har set Wichmann på Mac en gang eller to skulle have så afgørende betydning, at det er et reelt argument for at han ikke præsterer som forventet? Iøvrigt er det voldsomt skarpt observeret at han skulle have for meget på sidebenene, men det må jo så være fordi han har spist burgere....hvor mange har du set ham spise egentlig?

Og så må jeg altså være ærlig og sige at hvis du ikke kan se du hænger nogen ud med nedenstående nedladende kommentar.... tja...
Forza skrev: Det eneste Wichmann banker på er vist glasruden til diverse fastfood kæder når de har lukket.

Låst