Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 29. aug 2014, 17:21

NIN den fromme skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var det ikke hvad vi bliver tilbudt, men hvis vi ville sælge for.

Jeg gætter på, at vil sige, at skal afslå de beløb som du selv nævner.
Bliver vi tilbud f.eks. 10 for Thelander, 8 for AK eller 15 for Thomsen, hjælper Gaarde med at pakke i aften.
Hvis der kom en blind rigmand forbi og ville give 5 mio for ak i aften eller de andre beløb du nævner tror jeg der ville blive sagt mange tak. Men hvis det sker søndag er jeg ikke sikker da vi ikke ville kunne nå at skaffe erstatning.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 29. aug 2014, 17:39

Maglau skrev:
NIN den fromme skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var det ikke hvad vi bliver tilbudt, men hvis vi ville sælge for.

Jeg gætter på, at vil sige, at skal afslå de beløb som du selv nævner.
Bliver vi tilbud f.eks. 10 for Thelander, 8 for AK eller 15 for Thomsen, hjælper Gaarde med at pakke i aften.
Hvis der kom en blind rigmand forbi og ville give 5 mio for ak i aften eller de andre beløb du nævner tror jeg der ville blive sagt mange tak. Men hvis det sker søndag er jeg ikke sikker da vi ikke ville kunne nå at skaffe erstatning.
Ville du sælge AK for 5 mio? Eller rettere vil du forsvare at AaB solgte ham for det beløb. Der er jeg ikke.
- FlæskeFrank

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 29. aug 2014, 19:25

NIN den fromme skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var det ikke hvad vi bliver tilbudt, men hvis vi ville sælge for.

Jeg gætter på, at vil sige, at skal afslå de beløb som du selv nævner.
Bliver vi tilbud f.eks. 10 for Thelander, 8 for AK eller 15 for Thomsen, hjælper Gaarde med at pakke i aften.
Det tror jeg ikke sker... SLET ikke så tæt på at vinduet lukker.
Og hvorfor skulle Gaarde sige ja til 15 mio nu, hvis rygterne tidligere lød på et "nej-tak" på ca det samme i dette vindue?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Provst i Brovst » 29. aug 2014, 19:38

hje1980 skrev:
NIN den fromme skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var det ikke hvad vi bliver tilbudt, men hvis vi ville sælge for.

Jeg gætter på, at vil sige, at skal afslå de beløb som du selv nævner.
Bliver vi tilbud f.eks. 10 for Thelander, 8 for AK eller 15 for Thomsen, hjælper Gaarde med at pakke i aften.
Det tror jeg ikke sker... SLET ikke så tæt på at vinduet lukker.
Og hvorfor skulle Gaarde sige ja til 15 mio nu, hvis rygterne tidligere lød på et "nej-tak" på ca det samme i dette vindue?
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?p=424354#p424354" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 29. aug 2014, 21:56

Provst i Brovst skrev:Kun de allerstørste offensive profiler i AaB kan vi forvente at få i nærheden af 15 millioner for. Vi må huske vores transfer istorie. Thelander ryger sikkert for 1 million € hvis budet kommer. Sikkert det samme for Nickolaj Larsen og AK. Thomsen skal vi nok kræve de 15 for i dette vindue og derefter dalende.
Hvorfor i alverden skulle prisen falde på Thomsen?
Mon ikke han udvikler sig henover efteråret. Det får jo prisen opad... Samt 2,5 år endnu på sin kontrakt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2014, 22:01

Provst i Brovst skrev:Kun de allerstørste offensive profiler i AaB kan vi forvente at få i nærheden af 15 millioner for. Vi må huske vores transfer istorie. Thelander ryger sikkert for 1 million € hvis budet kommer. Sikkert det samme for Nickolaj Larsen og AK. Thomsen skal vi nok kræve de 15 for i dette vindue og derefter dalende.
Vores transferhistorie er ligegyldig hvis omstaendighederne har aendret sig, hvilket de har. Vi er dansk mester og spiller i europa. Det goer 1) vores spillere har faktisk vist et nogenlunde niveau. 2) Der er langt mere opmaerksomhed paa vores spillere end i mellemsaesonerne, igen grundet mesterskab og europa, hvilket goer at konkurencen om vores spillere alt andet lige er stoerre. 3) Vi har penge til at sige nej, og vente paa det rigtige bud.

Derudover er vi begyndt at lave laengere kontrakter, hvilket ogsaa giver prisen et hak opad.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 31. aug 2014, 13:51

Der SKAL omgående hentes en angrebsmakker til AK og en afløser for KEP, hvis ikke vi skal anse os for en af nedrykningsfavoritterne. Og så skal Thelander selvfølgelig også erstattes.

Helenius har stort set ikke nogen rigtige berøringer igen i første halvleg i dag, og smider ofte bolden væk, når vi endelig er ved at etablere et angreb. Han deltager ikke i presspillet og opfører sig med en attitude som den arrogante stjerne, han ikke er. KEP bekræfter indtrykket fra sidste sæson om, at han er stærkt overvurderet. Hans fejl er en tikkende bombe.
Fodbold skal ses med hjertet!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Eksil » 31. aug 2014, 14:13

AaB 85 95 99 08 skrev:Der SKAL omgående hentes en angrebsmakker til AK og en afløser for KEP, hvis ikke vi skal anse os for en af nedrykningsfavoritterne. Og så skal Thelander selvfølgelig også erstattes.
Jøsses hvor er du hysterisk. Hvorfor skal det altid op på det plan, hvor alt er af helvede til?

Nedrykningsfavorit? Come on...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 31. aug 2014, 14:41

NIN den fromme skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var det ikke hvad vi bliver tilbudt, men hvis vi ville sælge for.

Jeg gætter på, at vil sige, at skal afslå de beløb som du selv nævner.
Bliver vi tilbud f.eks. 10 for Thelander, 8 for AK eller 15 for Thomsen, hjælper Gaarde med at pakke i aften.
Godt vi ikke manglede 8 mio forleden.
- FlæskeFrank

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jensemand57 » 31. aug 2014, 15:00

Spørgsmål. Jeg har altid haft opfattelsen, at vinduet lukker i aften, men mener jeg hørte på tv noget om i morgen. Hvad er rigtig?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 31. aug 2014, 15:06

uanset om Thelander ryger eller ej er der behov for at hente en solid midterforsvarer ind. KEP skal ned på andet holdet og det kan ikke gå stærkt nok.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2014, 15:10

Brent skrev:uanset om Thelander ryger eller ej er der behov for at hente en solid midterforsvarer ind. KEP skal ned på andet holdet og det kan ikke gå stærkt nok.
Enig
Bienvenu Bassogog!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Eksil » 31. aug 2014, 15:12

jensemand57 skrev:Spørgsmål. Jeg har altid haft opfattelsen, at vinduet lukker i aften, men mener jeg hørte på tv noget om i morgen. Hvad er rigtig?
Det lukker 2.september i denne omgang. Hvorfor det ikke er helt fast ved jeg ikke.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jensemand57 » 31. aug 2014, 15:14

Eksil skrev:
jensemand57 skrev:Spørgsmål. Jeg har altid haft opfattelsen, at vinduet lukker i aften, men mener jeg hørte på tv noget om i morgen. Hvad er rigtig?
Det lukker 2.september i denne omgang. Hvorfor det ikke er helt fast ved jeg ikke.
Tak,tak :thumbsup: du får en Curth.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 31. aug 2014, 15:17

astonvilla skrev:
Brent skrev:uanset om Thelander ryger eller ej er der behov for at hente en solid midterforsvarer ind. KEP skal ned på andet holdet og det kan ikke gå stærkt nok.
Enig

Han har mig bekenst kontrakt ud 15. Lad os beholde Thelander og hente Lasse hjem, så kan han kæmpe med Kasper P. og Blåbjerg om tredjevalget. Han har været pivringe i opstarten af sæsonen.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2014, 15:32

Der skal hentes en midterforsvar af en vis klasse, for Kep og Thelander skal pustes i nakken.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af MrBangDK » 31. aug 2014, 15:39

Brent skrev:
astonvilla skrev:
Brent skrev:uanset om Thelander ryger eller ej er der behov for at hente en solid midterforsvarer ind. KEP skal ned på andet holdet og det kan ikke gå stærkt nok.
Enig

Han har mig bekenst kontrakt ud 15. Lad os beholde Thelander og hente Lasse hjem, så kan han kæmpe med Kasper P. og Blåbjerg om tredjevalget. Han har været pivringe i opstarten af sæsonen.
Ja, for her i år har vi jo vist, at bare vi henter en gammel AaB'er hjem, så er den hellige gral velforvaret...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Gaarde6 » 31. aug 2014, 15:50

Vi er ikke bare ringe i øjeblikket.
Vi er ELENDIGE!

Kan ikke huske jeg har set i et superligahold, med så mange fejlafleveringer som vi har lavet indtil videre i efteråret!
Fuldstændig håbløse fejl vel bliver der lavet igen og igen og igen!
Modstanderne stresser os lige en anelse og så skal jeg love for vi kommer under pres!

Hvad løsningen er ved jeg sgu ærlig talt ikke.
Der bliver også skudt med spredhagl herinde i søgning på, hvad holdet mangler.

Jeg mener bare ledelsen og Gaarde bør sætte sig ned resten af dagen og få fundet en løsning!
Vi skal IKKE ned og have en mellemsæson, nu hvor middlerne er der til at gøre lidt på transfermarkedet!
Nu skal vi fandme bide os fast som et tophold selvom det allerede nu kan blive svært.

Det her elevator spil som vi næsten med garanti praktiserer efter et mesterskab, er allerede nu på vej frem igen!
Det skal sgu stoppes!

Måske der skal hentes et par profiler ind??
Både for at skabe en effekt her og nu. Men også for at give andre spillere ro.
Tror sgu ærlig talt ikke det gavner Thomsen, Ene og Helenius at der ligger så meget pres på deres skuldre efter skader og formdyk.

Det varer ikke længe før vores to pokaler er glemt og vi igen er den grå mellemvare, hvis det her fortsætter.
Det har vi (IGEN) fået ALT for lidt ud af!!
Vis noget handlekraft og vis sponsorere og publikum at der bliver gjort noget!!!!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 31. aug 2014, 15:59

Gaarde6 skrev:Vi er ikke bare ringe i øjeblikket.
Vi er ELENDIGE!

Kan ikke huske jeg har set i et superligahold, med så mange fejlafleveringer som vi har lavet indtil videre i efteråret!
Fuldstændig håbløse fejl vel bliver der lavet igen og igen og igen!
Modstanderne stresser os lige en anelse og så skal jeg love for vi kommer under pres!

Hvad løsningen er ved jeg sgu ærlig talt ikke.
Der bliver også skudt med spredhagl herinde i søgning på, hvad holdet mangler.

Jeg mener bare ledelsen og Gaarde bør sætte sig ned resten af dagen og få fundet en løsning!
Vi skal IKKE ned og have en mellemsæson, nu hvor middlerne er der til at gøre lidt på transfermarkedet!
Nu skal vi fandme bide os fast som et tophold selvom det allerede nu kan blive svært.

Det her elevator spil som vi næsten med garanti praktiserer efter et mesterskab, er allerede nu på vej frem igen!
Det skal sgu stoppes!

Måske der skal hentes et par profiler ind??
Både for at skabe en effekt her og nu. Men også for at give andre spillere ro.
Tror sgu ærlig talt ikke det gavner Thomsen, Ene og Helenius at der ligger så meget pres på deres skuldre efter skader og formdyk.

Det varer ikke længe før vores to pokaler er glemt og vi igen er den grå mellemvare, hvis det her fortsætter.
Det har vi (IGEN) fået ALT for lidt ud af!!
Vis noget handlekraft og vis sponsorere og publikum at der bliver gjort noget!!!!
Enig og vi skal ikke ud og blamere os i EL med nogle ordentlige nederlag til følge. Hvis vi spiller mod Kiev eller Steaua som vi gjorde idag taber vi jo 7-2 minimum
AaB - the Nordic gateway to Europe

Joker
1. div
1. div
Indlæg: 266
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:07

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Joker » 31. aug 2014, 16:08

Lasse Nielsen hjem til forsvaret... ja, tak

Emil Larsen købes i OB til at dække højre kant, Enevoldsen er langt fra klar. Kan også dække venstre kant, når Thomsen er skadet/trænger til pause

Låst