Jeghørte ikke engang kampen i Radioen, men jeg var der, da vi blev mestre i Slagelse, og ikke engang dér kunne det bringe skår i glæden at det faktisk var FCK, der sikrede os skabet.NIN den fromme skrev:Så kan jeg da hjælpe dit golfspil til nye højder, vi vandt officielt mesterskabet i gårPastorius skrev:Nå...
Sikken en fantastisk uge og weekend! Det kommer til at vare længe før det bliver overgået.
Tog afsted torsdag morgen på arbejde, og kom hjem sent Søndag.
Først arbejde, så pokalfinalen i Parken (efter junior og jeg havde sat pigerne af i Operaen). Hold nu kæft en stmning. Vi sad på øvre C, som burde være neutralt område, men det var vistnok (for nu ikke at overdrive for meget) en mild overvægt af AaB'ere. Hold nu kæft en stemning - kæmpe respekt til Tifo-folket og de andre bag mål. Det var klasse!
Det var sgu svært ikke at blive overvældende emmotionel, når junior - der eller er lidt reserveret og genert - hopper op på stolesædet og begynder at hoppe med armene overhovedet og synge med. Det eneste der var lidt ærgerligt var at FCK ydede så ringe modstand, da vi først fik hul på bylden. Der var ikke meget spænding efter Ahlmanns mål.
Efter Parken gik turen til Rødovre og - kort - overnatning hos en ven, inden vi stod op kl 4:15 og tog på tre-dages golftur (med 5 runder) i Sverige. De der kender mig, ved hvor sur jeg kan blive når spillet ikke kører for mig. Ikke at jeg skælder ud meget og højt, men jeg bliver noget indebrændt og siger ikke mange ord.
...ikke i denne weekenden. Jeg har gået rundt på fire fremragende, men supersvære, golfanlæg i Sverige, slået gode og dårlige slag, og uanset hvad, bare gået og nynnet (Låååååå, lå lå.....) med et øre-til-øre smil i kæften og nydt at være til. Selv ikke en runde uden regntøj i pis regnvejr i går kunne tørre smilet af fjæset.
Livet er Herligt!
PS! Til de golfinteresserede kan jeg kun anbefale alle baner. Söderåsen, Lydinge, Woodlands (to runder på alle tre sløjfer) og Örestads GK. Woodlans og Örestads var helt i særklasse men de andre var også rigtig gode. Ingen af dem var nemme.
...i øvrigt også kæmpe respekt for stemningskaberne der i Slagelse, som kunne høres fra Junior og jeg steg ud af bilen oppe ved Sygehuset til vi var fædige med at spise på burgerking (stort set) - I bund og grund en meget større præstation at skabe den stemning på Slagelses lortestadion med et par tusinde mand, end det var i Parken.