Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Sauer » 10. maj 2014, 18:13

YesAaBcan skrev:
astonvilla skrev:
jayC skrev:Og der http://www.bold.dk/nyt/FCK-uden-Nicolai-J-og-Vetokele" onclick="window.open(this.href);return false;, blev vores chancer for FCK hjælper væsentligt forringet mod FCM.

Så alle mand på stadion og bak drengene op, og lad os få de 3 point! :cheers:
Når man ser på det holdkort, kan FCK jo maksimalt gratte sig en 0-0 hjem. De har ikke en eneste i truppen der kan score for dem.

Goddammit. Noget pis de sparer det hele til pokalfinalen. Men naturligvis helt forståeligt. Men træls anyway.
Kunne også godt mistænke dem for den kyniske betragtning at FCM, i deres optik, vil være at foretrække som `14 mester fremfor os. Forstået sådan at vi, med en evt. europæiske € høst, vil udgøre en større trussel i årene fremover end Glenn's afrikanske drøm.
Arh, hold nu.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af 12mand » 10. maj 2014, 18:25

jeg tror ståle er glenns uægte søn. og at alt det her ballade med at københavn ikke stiller i stærkeste opstilling i morgen, er en ond konspiration, sådan at vi hverken vinder guldet eller pokalen.
lynge er gud!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kristian » 10. maj 2014, 18:38

12mand skrev:jeg tror ståle er glenns uægte søn. og at alt det her ballade med at københavn ikke stiller i stærkeste opstilling i morgen, er en ond konspiration, sådan at vi hverken vinder guldet eller pokalen.
Det er sørme godt vi selv kan afgøre det:-) for ellers var debatsiden da brudt helt ned i konspirationer

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Mogens » 10. maj 2014, 19:28

astonvilla skrev:puha, jeg har det godt nok ikke godt op til denne kamp. Porøs afføring, for at sige det mildt!

Nu viste mine antagelser op til FCN kampen, med al klar tydelighed at jeg ikke besidder de store evner når det kommer til forudsigelser - og jeg hader at være Mr. Negativity igen - men sporene skræmmer altså.
Vi har det altid enormt svært mod disse beton-hold. Det vidner 1 point i sæsonen også om.
Og ser man på de to kampe vi har spillet mod dem, er det også noget af det ringeste vi har leveret i år.

Vi står bare så dårligt til dem.

Jeg frygter vi taber derovre igen. Men vi skulle satme meget gerne have 1 point med hjem - så vi selv kan afgøre det i sidste runde mod AGF.

Opstillingen giver mere eller mindre sig selv. Samme som sidst - dog måske med Risgård i stedet for Wichmann, såfremt han er klar (alternativt Risgård ind den sidste halve time).

Kom så Jungs!
Hvis Risgård med sikkerhed skal på banen, så skal han starte inde og spille så længe han kan. Jeg hader, når man smider lettere tvivlsomme spillere ind, for jeg er altid bange for, at den skade der har truet deres deltagelse i kampen bryder op igen, og så skal den pågældende spiller indgå i to ind/udskiftninger (hvis ellers man har flere tilbage)
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Mogens » 10. maj 2014, 19:30

Mr. Larsen skrev:Pisse dårlig stil af FCK, det burde vise respekt for guld kampen og stille med stærkeste hold.
Jeg er ikke enig. Hvis han er tvivlsom, så er det da helt fair at spare ham. Vi gjorde vel det samme med Risgård? Han kunne da muligvis have spillet i Farum (mellem 30 og 60 min), men det blev formentlig vurderet, at det var bedre at lade ham vente.

Hvis han slet ikke kunne spille i Farum, så tvivler jeg stærkt på, at han pludselig skulle være blevet klar 4 dage senere.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af MrBangDK » 10. maj 2014, 19:58

FCM sætter point til og vi vinder... Det kommer til at pisse ned i morgen, men så må vi holde over guldøllen!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Mr. Larsen » 10. maj 2014, 20:05

Mogens skrev:
Mr. Larsen skrev:Pisse dårlig stil af FCK, det burde vise respekt for guld kampen og stille med stærkeste hold.
Jeg er ikke enig. Hvis han er tvivlsom, så er det da helt fair at spare ham. Vi gjorde vel det samme med Risgård? Han kunne da muligvis have spillet i Farum (mellem 30 og 60 min), men det blev formentlig vurderet, at det var bedre at lade ham vente.

Hvis han slet ikke kunne spille i Farum, så tvivler jeg stærkt på, at han pludselig skulle være blevet klar 4 dage senere.
Nu sparer de jo ikke kun en spiller, men flere af holdets profiler til denne kamp. Det er naturligt nok Nikolai Jørgensen ikke kan klare mere pt, men de andre havde så vidt jeg har forstået ikke nogen større skader at slæbe rundt på.

Det er naturligvis helt lovligt at gøre, men det devaluerer bare lidt kampen om Guldet, og ja tildels også Bronze kampen, jeg er faktisk ret overrasket over at man sådan uden lige nærmest vil forære Brøndby de medaljer for at kunne stå måske lidt stærkere fysisk i pokal finalen.

Din sammenligning med Risgaard holder ikke, hvis der havde været nogen chance for han kunne ha spillet så havde han været med i Farum, Risgaard er nok den vigtigste spiller i offensiven for os, han sidder ikke over uden grund.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Buzz Killington » 10. maj 2014, 20:23

Mr. Larsen skrev:
Mogens skrev:
Mr. Larsen skrev:Pisse dårlig stil af FCK, det burde vise respekt for guld kampen og stille med stærkeste hold.
Jeg er ikke enig. Hvis han er tvivlsom, så er det da helt fair at spare ham. Vi gjorde vel det samme med Risgård? Han kunne da muligvis have spillet i Farum (mellem 30 og 60 min), men det blev formentlig vurderet, at det var bedre at lade ham vente.

Hvis han slet ikke kunne spille i Farum, så tvivler jeg stærkt på, at han pludselig skulle være blevet klar 4 dage senere.
Nu sparer de jo ikke kun en spiller, men flere af holdets profiler til denne kamp. Det er naturligt nok Nikolai Jørgensen ikke kan klare mere pt, men de andre havde så vidt jeg har forstået ikke nogen større skader at slæbe rundt på.

Det er naturligvis helt lovligt at gøre, men det devaluerer bare lidt kampen om Guldet, og ja tildels også Bronze kampen, jeg er faktisk ret overrasket over at man sådan uden lige nærmest vil forære Brøndby de medaljer for at kunne stå måske lidt stærkere fysisk i pokal finalen.

Din sammenligning med Risgaard holder ikke, hvis der havde været nogen chance for han kunne ha spillet så havde han været med i Farum, Risgaard er nok den vigtigste spiller i offensiven for os, han sidder ikke over uden grund.
Hvem ellers ofrer de i kampen mod FCM? Jeg kan se Igor ikke er med, men han blev skiftet ud i sidste kamp, så måske han er skadet. Og Delaney spillede i det centrale forsvar, så det virker som om Stadsgaard var skadet. Derudover er det minus Nikolaj Jørgensen samme trup som sidst. Og Nikolaj Jørgensen er netop lige kommet tilbage efter en skade, så det giver god mening at spare ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af astonvilla » 10. maj 2014, 20:27

For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kristian » 10. maj 2014, 20:29

astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Vi bliver aldrig nr. 2 :-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Mr. Larsen » 10. maj 2014, 20:29

MHJ skrev: Hvem ellers ofrer de i kampen mod FCM? Jeg kan se Igor ikke er med, men han blev skiftet ud i sidste kamp, så måske han er skadet. Og Delaney spillede i det centrale forsvar, så det virker som om Stadsgaard var skadet. Derudover er det minus Nikolaj Jørgensen samme trup som sidst. Og Nikolaj Jørgensen er netop lige kommet tilbage efter en skade, så det giver god mening at spare ham.
De sparer foruden Nikolai Jørgensen, Youssef Toutouh, Olof Mellberg, Kris Stadsgaard og Igor Vetokele.

http://www.bold.dk/nyt/FCK-uden-Nicolai-J-og-Vetokele" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af MrBangDK » 10. maj 2014, 20:30

astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Ro på Villa... FCM taber momentum og kan INTET i morgen! Og vi vinder!! Kommer du til Sjællands røvhul?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Buzz Killington » 10. maj 2014, 20:32

Mr. Larsen skrev:
MHJ skrev: Hvem ellers ofrer de i kampen mod FCM? Jeg kan se Igor ikke er med, men han blev skiftet ud i sidste kamp, så måske han er skadet. Og Delaney spillede i det centrale forsvar, så det virker som om Stadsgaard var skadet. Derudover er det minus Nikolaj Jørgensen samme trup som sidst. Og Nikolaj Jørgensen er netop lige kommet tilbage efter en skade, så det giver god mening at spare ham.
De sparer foruden Nikolai Jørgensen, Youssef Toutouh, Olof Mellberg, Kris Stadsgaard og Igor Vetokele.

http://www.bold.dk/nyt/FCK-uden-Nicolai-J-og-Vetokele" onclick="window.open(this.href);return false;
Læste du hele mit indlæg?

Derudover er Toutouh og Mellberg jo skadet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Kristian » 10. maj 2014, 20:33

Mr. Larsen skrev:
MHJ skrev: Hvem ellers ofrer de i kampen mod FCM? Jeg kan se Igor ikke er med, men han blev skiftet ud i sidste kamp, så måske han er skadet. Og Delaney spillede i det centrale forsvar, så det virker som om Stadsgaard var skadet. Derudover er det minus Nikolaj Jørgensen samme trup som sidst. Og Nikolaj Jørgensen er netop lige kommet tilbage efter en skade, så det giver god mening at spare ham.
De sparer foruden Nikolai Jørgensen, Youssef Toutouh, Olof Mellberg, Kris Stadsgaard og Igor Vetokele.

http://www.bold.dk/nyt/FCK-uden-Nicolai-J-og-Vetokele" onclick="window.open(this.href);return false;
Stadsgaard blev altså skadet og er forhåbentlig ude mod os også. Delaney i forsvaret igen igen

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af sulakvelidze » 10. maj 2014, 20:39

astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Desværre. Jeg kom lige i tanker om en ubrugelig, men alligevel negativ statistik: AaB har aldrig vundet en kamp, når de for første gang i en sæson har spillet på en potentiel gulddag:

1995: Brøndby-AaB 2-1
1999: AaB-Lyngby 3-3
2008: FCK-AaB 4-0

Til gengæld er AaB blevet mestre i alle tre tilfælde alligevel. :)

Jeg er i øvrigt for længst forbi punktet, hvor jeg er begyndt at skide i bukserne af skræk. Hvis jeg fortsætter ret meget længere, skider jeg vrangen ud på mig selv inden kampen i morgen. temmelig nederen på den måde at komme til at ligne en mørk udgave af Glen Riddersholm.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af alithebeast » 10. maj 2014, 20:42

sulakvelidze skrev:
astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Desværre. Jeg kom lige i tanker om en ubrugelig, men alligevel negativ statistik: AaB har aldrig vundet en kamp, når de for første gang i en sæson har spillet på en potentiel gulddag:

1995: Brøndby-AaB 2-1
1999: AaB-Lyngby 3-3
2008: FCK-AaB 4-0

Til gengæld er AaB blevet mestre i alle tre tilfælde alligevel. :)

Jeg er i øvrigt for længst forbi punktet, hvor jeg er begyndt at skide i bukserne af skræk. Hvis jeg fortsætter ret meget længere, skider jeg vrangen ud på mig selv inden kampen i morgen. temmelig nederen på den måde at komme til at ligne en mørk udgave af Glen Riddersholm.
Til trods for at du muligvis ville være den mørke udgave, så tror jeg, at i ville lugte ens, hvis du vitterligt sked vrangen ud på dig selv.
Hader København!

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af Martin Bak » 10. maj 2014, 20:49

Mr. Larsen skrev:
Mogens skrev:
Mr. Larsen skrev:Pisse dårlig stil af FCK, det burde vise respekt for guld kampen og stille med stærkeste hold.
Jeg er ikke enig. Hvis han er tvivlsom, så er det da helt fair at spare ham. Vi gjorde vel det samme med Risgård? Han kunne da muligvis have spillet i Farum (mellem 30 og 60 min), men det blev formentlig vurderet, at det var bedre at lade ham vente.

Hvis han slet ikke kunne spille i Farum, så tvivler jeg stærkt på, at han pludselig skulle være blevet klar 4 dage senere.
Nu sparer de jo ikke kun en spiller, men flere af holdets profiler til denne kamp. Det er naturligt nok Nikolai Jørgensen ikke kan klare mere pt, men de andre havde så vidt jeg har forstået ikke nogen større skader at slæbe rundt på.

Det er naturligvis helt lovligt at gøre, men det devaluerer bare lidt kampen om Guldet, og ja tildels også Bronze kampen, jeg er faktisk ret overrasket over at man sådan uden lige nærmest vil forære Brøndby de medaljer for at kunne stå måske lidt stærkere fysisk i pokal finalen.

Din sammenligning med Risgaard holder ikke, hvis der havde været nogen chance for han kunne ha spillet så havde han været med i Farum, Risgaard er nok den vigtigste spiller i offensiven for os, han sidder ikke over uden grund.

slap nu af for pokker - det hold fck har udtaget er altså ikke boldmongoler - de kan sagtens give fcm kamp til stregen.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af astonvilla » 10. maj 2014, 20:49

sulakvelidze skrev:
astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Desværre. Jeg kom lige i tanker om en ubrugelig, men alligevel negativ statistik: AaB har aldrig vundet en kamp, når de for første gang i en sæson har spillet på en potentiel gulddag:

1995: Brøndby-AaB 2-1
1999: AaB-Lyngby 3-3
2008: FCK-AaB 4-0

Til gengæld er AaB blevet mestre i alle tre tilfælde alligevel. :)

Jeg er i øvrigt for længst forbi punktet, hvor jeg er begyndt at skide i bukserne af skræk. Hvis jeg fortsætter ret meget længere, skider jeg vrangen ud på mig selv inden kampen i morgen. temmelig nederen på den måde at komme til at ligne en mørk udgave af Glen Riddersholm.
For fanden Sula. Ren røvtur.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af astonvilla » 10. maj 2014, 20:52

MrBangDK skrev:
astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Ro på Villa... FCM taber momentum og kan INTET i morgen! Og vi vinder!! Kommer du til Sjællands røvhul?
Det er næsten det værste af det hele, det sidste. Nej, det gør jeg ikke. Af fucked up årsager er jeg alenefar i morgen og skal udover mine nerver håndtere ungerne.
Det bliver rent "de unge mødre (fædre)" herhjemme.

Jeg kan ikke klare mere. Får sovet 0 minutter i nat.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj

Indlæg af budo » 10. maj 2014, 22:30

astonvilla skrev:
MrBangDK skrev:
astonvilla skrev:For Helvede!

Er der ikke en eller anden der kan smide en statistik eller nogle begrundede facts som fortæller at alt går godt i morgen?

Mine nerver kan ikke mere. Jeg ryster over hele kroppen og er ved at skide mig selv ihjel.
Ro på Villa... FCM taber momentum og kan INTET i morgen! Og vi vinder!! Kommer du til Sjællands røvhul?
Det er næsten det værste af det hele, det sidste. Nej, det gør jeg ikke. Af fucked up årsager er jeg alenefar i morgen og skal udover mine nerver håndtere ungerne.
Det bliver rent "de unge mødre (fædre)" herhjemme.

Jeg kan ikke klare mere. Får sovet 0 minutter i nat.
Rolig nu, det skal nok gå alt sammen. Eksilibristen har lagt denne fine oversigt over i "Dansk Mester 2014" tråden.Billede
Den forholder sig selvfølgelig ikke til sandsynligheden for de forskellige udfald, men illustrer fint, at langt de fleste udfald af de fire kampe AaB og FCM skal spille, giver guld til AaB. Tro på det og tag nogen Paraghurt :aabfan:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Låst