Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. dec 2014, 11:16

Eksil skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg vil blive skuffet, hvis ikke klubben henter en spiller inden transfervinduet lukker.
Håber du får nogle gode julegaver af familien for jeg tror at Gaarde skuffer sig.
Jeg ved ikke, om min kone har snakket med Gaarde. Men hvis hun har, så kan jeg jo den 24. december fortælle om der sker noget spændende hos AaB i januar(bedre end et lufthavnsrygte).

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Eksil » 19. dec 2014, 11:32

FlæskeFrank skrev:
Eksil skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg vil blive skuffet, hvis ikke klubben henter en spiller inden transfervinduet lukker.
Håber du får nogle gode julegaver af familien for jeg tror at Gaarde skuffer sig.
Jeg ved ikke, om min kone har snakket med Gaarde. Men hvis hun har, så kan jeg jo den 24. december fortælle om der sker noget spændende hos AaB i januar(bedre end et lufthavnsrygte).
Billede

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. dec 2014, 11:57

Eksil skrev:
FlæskeFrank skrev:
Eksil skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg vil blive skuffet, hvis ikke klubben henter en spiller inden transfervinduet lukker.
Håber du får nogle gode julegaver af familien for jeg tror at Gaarde skuffer sig.
Jeg ved ikke, om min kone har snakket med Gaarde. Men hvis hun har, så kan jeg jo den 24. december fortælle om der sker noget spændende hos AaB i januar(bedre end et lufthavnsrygte).
Billede
Så giver Gaarde mig en god julegave.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 19. dec 2014, 14:23

Magnus Wolff Eikrem er blevet fritstillet i Cardiff, og han kunne være sindssygt spændende at få ind som supplement på 8'er positionen.

Rade Prica er over the hill.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. dec 2014, 14:40

Arendt skrev:Magnus Wolff Eikrem er blevet fritstillet i Cardiff
Lynge Classic ??!!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 19. dec 2014, 14:42

Hvad siger alle de vandrør Brent har hovedet imod i værtshusmiljøet?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Søgaard » 19. dec 2014, 14:48

Arendt skrev: Rade Prica er over the hill.
4 mål i 10 kampe denne sæson. Nej, det kan vi ikke bruge.

Og før du kommer med et "Ja, det er i den israelske liga" - så kan jeg uddybe med at de er 2 pladser over DK på UEFA's rangliste. Så værre er den heller ikke.

Prica ville være en fin tilføjelse, hvis han ville tilbage til en rimelig løn. Jeg mener dog ikke vi har brug for en angriber - men det er en helt anden snak..

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. dec 2014, 15:05

Arendt skrev:Magnus Wolff Eikrem er blevet fritstillet i Cardiff, og han kunne være sindssygt spændende at få ind som supplement på 8'er positionen.

Rade Prica er over the hill.
Ja for fanden! Hent ham! Do it!

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 19. dec 2014, 18:09

Søgaard skrev:
Arendt skrev: Rade Prica er over the hill.
4 mål i 10 kampe denne sæson. Nej, det kan vi ikke bruge.

Og før du kommer med et "Ja, det er i den israelske liga" - så kan jeg uddybe med at de er 2 pladser over DK på UEFA's rangliste. Så værre er den heller ikke.

Prica ville være en fin tilføjelse, hvis han ville tilbage til en rimelig løn. Jeg mener dog ikke vi har brug for en angriber - men det er en helt anden snak..
Der passer jo på ingen måde ind i vores overordnede strategi at hente Rade Prica ind. Lad os satse på vores nuværende spillere i foråret, herunder Helenius, Ene, AK og Jönsson.

Derudover mener jeg heller ikke, at vi har brug for en ny angriber. Det er også derfor, at jeg foreslår Magnus Wolff Eikrem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af jonas386 » 19. dec 2014, 18:51

Det vil være en for vild en transfer. Det er ikke sikkert han er realistisk mht løn eller at andre klubber vil have ham, men jeg håber da at Gaarde i det mindste forhører sig og undersøger muligheden, det værste der kan ske er jo et nej.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Gamling » 20. dec 2014, 08:17

Ønskeliste i prioriteret rækkefølge:

1) erstatning for Gorter (korttids aftale) ET MUST
2) Ny angriber (ak bliver skarp igen, men Helenius er has been)
3) ny midterforsvarer (hvis vi skal spille internationalt både i foråret og i næste sæson skal Thelander have en bedre makker. KEP er ok til SL men ikke internationalt)

Med ovenstående på plads og så Jønsson, Ahlmann og Spalvis klar i løbet af foråret, så har vi en rigtigt giftigt hold + spændende unge talenter til at kæmpe med om kant pladserne på midtbanen (Bruhn, Børsting og Thrane)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. dec 2014, 09:00

Gamling skrev: 3) ny midterforsvarer (hvis vi skal spille internationalt både i foråret og i næste sæson skal Thelander have en bedre makker. KEP er ok til SL men ikke internationalt)
Det sjove ved den kommentar, er vel lige i Europa var de to lige gode, hvis ikke KEP vandt kampen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 20. dec 2014, 09:21

Gamling skrev:Ønskeliste i prioriteret rækkefølge:

1) erstatning for Gorter (korttids aftale) ET MUST
2) Ny angriber (ak bliver skarp igen, men Helenius er has been)
3) ny midterforsvarer (hvis vi skal spille internationalt både i foråret og i næste sæson skal Thelander have en bedre makker. KEP er ok til SL men ikke internationalt)

Med ovenstående på plads og så Jønsson, Ahlmann og Spalvis klar i løbet af foråret, så har vi en rigtigt giftigt hold + spændende unge talenter til at kæmpe med om kant pladserne på midtbanen (Bruhn, Børsting og Thrane)
Tænk hvis vi kunne finde en dygtig, ung spiller, der både kunne dække centerforsvaret og venstre back. Han skal selvfølgelig være venstrefodet og så skal han være en rigtig klog spiller. Selvfølgelig skal han også have en vis europæisk rutine.

Billede

Og til angrebet kunne jeg godt tænke mig en kreativ, løbestærk angriber. Gerne én, der har bevist at han kan være med i Superligaen. Det er klart at vi ikke kan få sådan en spiller i top-shape, men forhåbentlig kan vi så bruge en "gratis" forårssæson til at spille han i form.

Billede

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 20. dec 2014, 12:58

Oldager skrev:
Arendt skrev:Magnus Wolff Eikrem er blevet fritstillet i Cardiff, og han kunne være sindssygt spændende at få ind som supplement på 8'er positionen.

Rade Prica er over the hill.
Ja for fanden! Hent ham! Do it!
Man har vel lov til at drømme...

Eikrem vil være en drømme signing, men nok også desværre meget urealistisk. Vi snakker om en spiller som var en profil i Molde og efterfølgende gjorde det rigtig godt i Heerenveen.

Vi har ikke pengene og er slet ikke profileret nok. FCK, Brøndby samt et dusin klubber i Holland, Belgien og Tyskland er nok et bedre bud på en kommende klub til Eikrem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 20. dec 2014, 13:01

Gamling skrev:Ønskeliste i prioriteret rækkefølge:

1) erstatning for Gorter (korttids aftale) ET MUST
2) Ny angriber (ak bliver skarp igen, men Helenius er has been)
3) ny midterforsvarer (hvis vi skal spille internationalt både i foråret og i næste sæson skal Thelander have en bedre makker. KEP er ok til SL men ikke internationalt)

Med ovenstående på plads og så Jønsson, Ahlmann og Spalvis klar i løbet af foråret, så har vi en rigtigt giftigt hold + spændende unge talenter til at kæmpe med om kant pladserne på midtbanen (Bruhn, Børsting og Thrane)
Jeg gentager mig selv nok engang. Ahlmann og Spalvis er i bedste fald først klar til den nye sæson.
Jönsson derimod genoptager træningen på lige fod med de andre d. 7. januar, men han er naturligvis meget rusten og derudover er han disponeret for skader.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Gamling » 20. dec 2014, 17:02

Blåbjerg er ikke nok og der er brug for en mand mere end Jønsson til angrebet.

At stille kep og thelander lige efter efterårets el kampe er imo urigtigt. Kep havde langt flere dumme boldtab og var langt mere usikker og langsom end thelander

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Brent » 20. dec 2014, 21:37

Macena har kontraktudløb og ville i den grad pynte på holdet

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 553
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Trickster » 21. dec 2014, 01:56

Race Prica ville være fin! Jeg tror dog ikke han tager damen med.

Martin P. huserer jo stadig i Nordjylland.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. dec 2014, 15:10

Trickster skrev:Race Prica ville være fin! Jeg tror dog ikke han tager damen med.

Martin P. huserer jo stadig i Nordjylland.
Så får vi en venstreback oveni købet.

What's not to like?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)

Indlæg af Funky » 21. dec 2014, 19:59

Gaarde har klart indikeret, at det store vindue bliver sommer-vinduet. Vi kommer formentlig til at foretage os et eller andet leje-agtigt på venstre back pladsen, alt derudover bliver på "spændende talent til ingen penge"-basis.

Låst