Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Patmand » 23. mar 2015, 16:51

thomasjn skrev: Du overser den detalje, at vi kun spiller med en defensiv midtbane og grunden til, at Augu ikke længere er fast mand er, at Wûrtz er ligaens bedste på pladsen. Augu er kvalitetsreserve, som ville være fast mand i de fleste andre Superligaklubber.
Aaahh, skal vi nu ikke lige prøve at bevare jordforbindelsen?
Jeg kan ikke se ham være fast mand i de fleste andre Superliga klubber. Langt fra. Han er langsom som bare pokker og blottet for individuelle spidskompetencer. Med hans alder og den forholdsvis høje løn han givetvis opretholder, så er tiden moden til at sige farvel til Augo og goddag til en ny spiller med mere perspektiv i.

Nej, tiden er moden til at han må et andet sted hen hvor han kan gå og slikke på sine store bløde læber.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FIDEL » 25. mar 2015, 08:47

Hvad med denne herre. Stadig ung og vi mangler en yngre spiller til den defensive Midt.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... yt-eventyr

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af white splash » 25. mar 2015, 08:50

FIDEL skrev:Hvad med denne herre. Stadig ung og vi mangler en yngre spiller til den defensive Midt.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... yt-eventyr
Kommer aldrig til at ske! Økonomisk kan vi ikke overmatche FCM og jeg tror et nyt eventyr for ham, ikke bare er at besøge Hobro stadion i en anden farve trøje...
1 2 3 Jimmy er en mur!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FIDEL » 25. mar 2015, 08:57

white splash skrev:
FIDEL skrev:Hvad med denne herre. Stadig ung og vi mangler en yngre spiller til den defensive Midt.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... yt-eventyr
Kommer aldrig til at ske! Økonomisk kan vi ikke overmatche FCM og jeg tror et nyt eventyr for ham, ikke bare er at besøge Hobro stadion i en anden farve trøje...
Vi behøver vel ikke overmatche fcm... De vil jo gerne af med ham. Det r samtidig et plus at han har været i DK i 8 år. Vi kunne godt bruge lidt mere kulør på d nuværende AaB Hold, der r lidt kedeligt og profil -fattigt.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af white splash » 25. mar 2015, 09:38

FIDEL skrev:
white splash skrev:
FIDEL skrev:Hvad med denne herre. Stadig ung og vi mangler en yngre spiller til den defensive Midt.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... yt-eventyr
Kommer aldrig til at ske! Økonomisk kan vi ikke overmatche FCM og jeg tror et nyt eventyr for ham, ikke bare er at besøge Hobro stadion i en anden farve trøje...
Vi behøver vel ikke overmatche fcm... De vil jo gerne af med ham. Det r samtidig et plus at han har været i DK i 8 år. Vi kunne godt bruge lidt mere kulør på d nuværende AaB Hold, der r lidt kedeligt og profil -fattigt.
Jo jo men han vil vel som minimum have en tilsvarende løn, som han får i FCM? Er da enig at hvis han på nogle måde er interesseret, så skal vi da prøve på at signe ham. Men tror ikke det er realistisk, desværre.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gnu » 25. mar 2015, 10:30

Ja tak til Izunna. Vi ligger helt i bund på negerindekset, og det er kun Augo, der trækker lidt op på den front. Det er alt for lidt. Det bedste havde selvfølgelig været en angriber, men det er fint med Izunna.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 25. mar 2015, 11:08

9520AaB skrev:Hjemvendt fra blamagen idag, tænker jeg lidt, at det vi mangler er:
1. Spillere med speed, vi har velsagtens kun Dalle.
2. Spillere med muskler!!, vi har fysisk underskud i forhold til de fleste andre hold.
3. Nye ideer, det går simpelthen for langsomt når modstanderen først står!!
4. Et alternativ til venstre back, PK og Blåbjerg er ikke en holdbar løsning. Ahlmann kommer tilbage ja, men ingen kender det niveau han kommer tilbage med.
Ahlmanns genoptræning går desværre ikke helt planmæssigt ifgl. dagens Nordjyske. Han døjer med et begyndende springerknæ, hvorfor de har sat ham på skånekost. Et springerknæ kan være en rigtig grim skade hvis det ikke tages i opløbet.
Alt afhængig af hvordan det ser ud til sommer, så kan det vise sig at være fornuftigt at hente en ny venstre back som gardering.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af le Cid » 25. mar 2015, 11:12

frederikshavneren skrev:
9520AaB skrev:Hjemvendt fra blamagen idag, tænker jeg lidt, at det vi mangler er:
1. Spillere med speed, vi har velsagtens kun Dalle.
2. Spillere med muskler!!, vi har fysisk underskud i forhold til de fleste andre hold.
3. Nye ideer, det går simpelthen for langsomt når modstanderen først står!!
4. Et alternativ til venstre back, PK og Blåbjerg er ikke en holdbar løsning. Ahlmann kommer tilbage ja, men ingen kender det niveau han kommer tilbage med.
Ahlmanns genoptræning går desværre ikke helt planmæssigt ifgl. dagens Nordjyske. Han døjer med et begyndende springerknæ, hvorfor de har sat ham på skånekost. Et springerknæ kan være en rigtig grim skade hvis det ikke tages i opløbet.
Alt afhængig af hvordan det ser ud til sommer, så kan det vise sig at være fornuftigt at hente en ny venstre back som gardering.
...eller beholde Gorter...?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 25. mar 2015, 11:18

le Cid skrev:
frederikshavneren skrev:
9520AaB skrev:Hjemvendt fra blamagen idag, tænker jeg lidt, at det vi mangler er:
1. Spillere med speed, vi har velsagtens kun Dalle.
2. Spillere med muskler!!, vi har fysisk underskud i forhold til de fleste andre hold.
3. Nye ideer, det går simpelthen for langsomt når modstanderen først står!!
4. Et alternativ til venstre back, PK og Blåbjerg er ikke en holdbar løsning. Ahlmann kommer tilbage ja, men ingen kender det niveau han kommer tilbage med.
Ahlmanns genoptræning går desværre ikke helt planmæssigt ifgl. dagens Nordjyske. Han døjer med et begyndende springerknæ, hvorfor de har sat ham på skånekost. Et springerknæ kan være en rigtig grim skade hvis det ikke tages i opløbet.
Alt afhængig af hvordan det ser ud til sommer, så kan det vise sig at være fornuftigt at hente en ny venstre back som gardering.
...eller beholde Gorter...?
Gaarde har sagt at Gorter returnerer til AZ. Derudover er der ingen der ved hvilken forfatning Gorter er i når han vender tilbage, det vil være noget af et sats at skrive kontrakt med Gorter. Det virker eksempelvis til at det går godt med Spalvis´ genoptræning, mens Ahlmann derimod desværre har haft problemer med arvæv og nu et begyndende springerknæ.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af dyhrmaN » 25. mar 2015, 14:37

frederikshavneren skrev:
le Cid skrev:
frederikshavneren skrev:
9520AaB skrev:Hjemvendt fra blamagen idag, tænker jeg lidt, at det vi mangler er:
1. Spillere med speed, vi har velsagtens kun Dalle.
2. Spillere med muskler!!, vi har fysisk underskud i forhold til de fleste andre hold.
3. Nye ideer, det går simpelthen for langsomt når modstanderen først står!!
4. Et alternativ til venstre back, PK og Blåbjerg er ikke en holdbar løsning. Ahlmann kommer tilbage ja, men ingen kender det niveau han kommer tilbage med.
Ahlmanns genoptræning går desværre ikke helt planmæssigt ifgl. dagens Nordjyske. Han døjer med et begyndende springerknæ, hvorfor de har sat ham på skånekost. Et springerknæ kan være en rigtig grim skade hvis det ikke tages i opløbet.
Alt afhængig af hvordan det ser ud til sommer, så kan det vise sig at være fornuftigt at hente en ny venstre back som gardering.
...eller beholde Gorter...?
Gaarde har sagt at Gorter returnerer til AZ. Derudover er der ingen der ved hvilken forfatning Gorter er i når han vender tilbage, det vil være noget af et sats at skrive kontrakt med Gorter. Det virker eksempelvis til at det går godt med Spalvis´ genoptræning, mens Ahlmann derimod desværre har haft problemer med arvæv og nu et begyndende springerknæ.
Gad vide om der er nogen anden superligaklub der har kunnet præsentere hele tre korsbåndsskaber på en halvsæson?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. mar 2015, 00:04

Gnu skrev:Ja tak til Izunna. Vi ligger helt i bund på negerindekset, og det er kun Augo, der trækker lidt op på den front. Det er alt for lidt. Det bedste havde selvfølgelig været en angriber, men det er fint med Izunna.
:)

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af budo » 29. mar 2015, 23:13

Gnu skrev:Ja tak til Izunna. Vi ligger helt i bund på negerindekset, og det er kun Augo, der trækker lidt op på den front. Det er alt for lidt. Det bedste havde selvfølgelig været en angriber, men det er fint med Izunna.
Endnu en af de situationer, hvor Augo tager en for holdet. Det er en svær opgave for ham, men han prøver virkelig :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af juul77 » 2. apr 2015, 19:36

Hej hej er der ikke oprettet en træner tråd et eller andet sted?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 3. apr 2015, 09:33

juul77 skrev:Hej hej er der ikke oprettet en træner tråd et eller andet sted?
Søg og du skal finde!
viewtopic.php?f=1&t=15954&start=900

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af juul77 » 3. apr 2015, 11:09

TAXA :)

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Ham der Emil » 6. apr 2015, 13:39

Ud med Helenius og ind med Hallenius fra HIF. Hvis ikke det går til sommer, så til vi ter, hvor han kun har et år tilbage af kontrakten. "ung" svensk angriber på 26 som tog tilbage til hans barndomsklub sidste sommer. Har et spark som en hest, og relativt god med hovedet. Kunne blive et godt salg for os i fremtiden.
Et Hjerte - En Klub

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Eksil » 6. apr 2015, 21:30

You break it, you buy it. Villa kan få den Helenius retur der ikke kan score på friløbere.

mqv
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. apr 2015, 10:09
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mqv » 7. apr 2015, 10:15

Måske han er for dyr til vores slunkne kasse, men jeg synes sgu ham der Serge Déblé, som render rundt i Viborg, ser spændende ud. Han er målfarlig, er teknisk dygtig og han har speed.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af thomasjn » 7. apr 2015, 10:45

mqv skrev:Måske han er for dyr til vores slunkne kasse, men jeg synes sgu ham der Serge Déblé, som render rundt i Viborg, ser spændende ud. Han er målfarlig, er teknisk dygtig og han har speed.
Med tanke på han har ownet 1. division håber jeg helt klart det er en spiller, som AaB holder øje med.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af dyhrmaN » 7. apr 2015, 15:57

thomasjn skrev:
mqv skrev:Måske han er for dyr til vores slunkne kasse, men jeg synes sgu ham der Serge Déblé, som render rundt i Viborg, ser spændende ud. Han er målfarlig, er teknisk dygtig og han har speed.
Med tanke på han har ownet 1. division håber jeg helt klart det er en spiller, som AaB holder øje med.
Igen vil jeg tillade mig at spørge, om den kasse nu virkeligt er så slunken endda? Altså, vi så jo selv regnskabet. Det er nævnt i mange tråde før og af mange brugere, og nu nævner jeg det igen. Jeg håber ikke, at AaB er for middelmådige og ambitionsløse til ikke at ville bruge de økonomiske muskler til at hente en 1. divisionsspiller. Kom nu lidt AaB ... vi kan også lulle os selv i søvn.

Låst