Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Martino » 3. jun 2015, 21:40

Selvom det var forventet havde jeg håbet at der blev en kontrakt til Gorter. Tror han på sigt kunne blive en god Wurtz afløser, selvom han har været brugt på backen. Synes der var elementer i hans spil som viste det. Selvom det nok ikke sker ønsker jeg han en dag vender tilbage til AaB.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mich1596 » 3. jun 2015, 22:11

Skal vi hente en profil til pladsen, skal det efter min mening være på en kort kontrakt... det kan jeg godt se fornuften i, for der ER stor usikkerhed om hvor Ahlmann står.
Enig....Kan ikke lade være med at tænke på Thygesen.....heller ikke han nåede op i nærheden af hvor han var før skaden.....
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

bongo123
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 26. nov 2007, 11:44
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af bongo123 » 4. jun 2015, 14:38

Et frækt bud på back-pladsen kunne være Christoffer Remmer fra FCK på en lejeaftale.
Han kommer givetvis i overskud, hvis Ståle "lander" Peter Ankersen

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jun 2015, 15:27

Er der nogle, som kan nævne en god venstrekant ?

Jeg synes når man ser forskellige spillere og deres favoritplacering/-ben, så er de oftest højrekant og her har vi rigeligt.

Eneste i DK, som jeg lige kan se, er det vel FCNs Oliver Tychosen, som ikke er stamspiller eller Vejles Hakan Redzep, som højest må siges at være et muligt talent.

Venstrekantspiller er vist en manglevare i DK.

I øvrigt omkring venstreback så kunne Vejles færing måske være en rimelig løsning - Viljomur eller hvad han nu hedder. Han laver også en mål.
- FlæskeFrank

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 4. jun 2015, 15:30

FlæskeFrank skrev:Er der nogle, som kan nævne en god venstrekant ?

Jeg synes når man ser forskellige spillere og deres favoritplacering/-ben, så er de oftest højrekant og her har vi rigeligt.

Eneste i DK, som jeg lige kan se, er det vel FCNs Oliver Tychosen, som ikke er stamspiller eller Vejles Hakan Redzep, som højest må siges at være et muligt talent.

Venstrekantspiller er vist en manglevare i DK.

I øvrigt omkring venstreback så kunne Vejles færing måske være en rimelig løsning - Viljomur eller hvad han nu hedder. Han laver også en mål.
Mener du en venstrebenet venstrekant?

Viljomur Davidsen er ikke god nok.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jun 2015, 15:40

Arendt skrev:Mener du en venstrebenet venstrekant?
Jeg mente en, som naturlig har hjemme på venstrekanten. Han skal ikke pinedød være venstrebenet, men f.eks. Børsting og Bruhn ser jeg mere som højrekantspillere, som måske kan spille venstrekant. Men mangler navne på spillere, som er venstrekant om de så kan spille højrekant har mindre betydning. Og nej det er ikke en strid om ord. Patrick Kristensen kan både spille venstre og højreback, men det er nok ikke lige naturligt for ham i begge sider...
- FlæskeFrank

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 4. jun 2015, 15:42

FlæskeFrank skrev:
Arendt skrev:Mener du en venstrebenet venstrekant?
Jeg mente en, som naturlig har hjemme på venstrekanten. Han skal ikke pinedød være venstrebenet, men f.eks. Børsting og Bruhn ser jeg mere som højrekantspillere, som måske kan spille venstrekant. Men mangler navne på spillere, som er venstrekant om de så kan spille højrekant har mindre betydning. Og nej det er ikke en strid om ord. Patrick Kristensen kan både spille venstre og højreback, men det er nok ikke lige naturligt for ham i begge sider...
Søger du en spiller, der kan gå ind i banen eller en spiller, som kan gå til baglinjen og slå indlæg?
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jun 2015, 15:59

Arendt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Arendt skrev:Mener du en venstrebenet venstrekant?
Jeg mente en, som naturlig har hjemme på venstrekanten. Han skal ikke pinedød være venstrebenet, men f.eks. Børsting og Bruhn ser jeg mere som højrekantspillere, som måske kan spille venstrekant. Men mangler navne på spillere, som er venstrekant om de så kan spille højrekant har mindre betydning. Og nej det er ikke en strid om ord. Patrick Kristensen kan både spille venstre og højreback, men det er nok ikke lige naturligt for ham i begge sider...
Søger du en spiller, der kan gå ind i banen eller en spiller, som kan gå til baglinjen og slå indlæg?
Nu har du to gange leveret et ikke-svar, så hvorfor ikke bare lade være med at svare eller sige, at jeg har ret i min betragtning ?

Jeg kan ikke i DK se ret mange venstrekantspillere. Men jeg modtager da gerne navne på 1) En spiller, som kan gå til baglinjen og 2) En spiller, som kan gå ind i banen. Når du nu har så mange at vælge imellem, at du ikke kan svare på spørgsmålet, hvis det ikke er opdelt i mere detaljeret grupper.
- FlæskeFrank

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 4. jun 2015, 16:06

FlæskeFrank skrev:
Arendt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Arendt skrev:Mener du en venstrebenet venstrekant?
Jeg mente en, som naturlig har hjemme på venstrekanten. Han skal ikke pinedød være venstrebenet, men f.eks. Børsting og Bruhn ser jeg mere som højrekantspillere, som måske kan spille venstrekant. Men mangler navne på spillere, som er venstrekant om de så kan spille højrekant har mindre betydning. Og nej det er ikke en strid om ord. Patrick Kristensen kan både spille venstre og højreback, men det er nok ikke lige naturligt for ham i begge sider...
Søger du en spiller, der kan gå ind i banen eller en spiller, som kan gå til baglinjen og slå indlæg?
Nu har du to gange leveret et ikke-svar, så hvorfor ikke bare lade være med at svare eller sige, at jeg har ret i min betragtning ?

Jeg kan ikke i DK se ret mange venstrekantspillere. Men jeg modtager da gerne navne på 1) En spiller, som kan gå til baglinjen og 2) En spiller, som kan gå ind i banen. Når du nu har så mange at vælge imellem, at du ikke kan svare på spørgsmålet, hvis det ikke er opdelt i mere detaljeret grupper.
1) Det er fuldstændig irrelevant for vores transfer tråd.

2) David Boysen, Rurik Gislason, Mads Hvilsom spiller venstre kant i Hobro, Pione Sisto, Andrew Hjulsager, Rilwan Hassan, Osama Akharraz, Johan Absalonsen, Kevin Mensah, Danny Amankwaa m.fl.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 4. jun 2015, 16:21

FlæskeFrank skrev: Jeg kan ikke i DK se ret mange venstrekantspillere. Men jeg modtager da gerne navne på 1) En spiller, som kan gå til baglinjen og 2) En spiller, som kan gå ind i banen. Når du nu har så mange at vælge imellem, at du ikke kan svare på spørgsmålet, hvis det ikke er opdelt i mere detaljeret grupper.
1) Joshua John, FC Nordsjælland.

2) Joshua John, FC Nordsjælland.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jun 2015, 16:51

Arendt skrev:1) Det er fuldstændig irrelevant for vores transfer tråd.
Ja, sålænge Thomsen ikke er solgt. Men det sker jo nok i dette vindue, så nej.
Arendt skrev:2) David Boysen, Rurik Gislason, Mads Hvilsom spiller venstre kant i Hobro, Pione Sisto, Andrew Hjulsager, Rilwan Hassan, Osama Akharraz, Johan Absalonsen, Kevin Mensah, Danny Amankwaa m.fl.
David Boysen har vel vist, at han ikke kunne begå sig i superligaen eller Jylland. Osama Akharraz er vel lidt samme båd.

Rurik Gislason og Amankwaa er vel netop højrekantspillere.

Mads Hvilsom er jo netop ikke født venstrekantspiller, men angriber

Andrew Hjulsager er højrekantspiller, som muligvis kan spiller begge kanter. Tilsvarende er vel Pione Sisto og Rilwan Hassan.

Jeg medgiver dig, at Absalonsen og Kevin Mensah spiller venstrekant, Esbjergs Emil Lyng er vel også venstrekant. Mensah er lige skiftet og derfor vel ikke aktuel, Absalonsen på vej mod de 30 - stadig en spiller jeg vil blive glad for, men ikke fremtidens landsholdsspiller.

Altså står jeg stadig på nul spillere, som kunne være aktuel for os(Absalonsen måske undtaget). Der er bare ikke mange venstrekantspillere i dagens Danmark.
- FlæskeFrank

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 4. jun 2015, 18:17

FlæskeFrank skrev:
Arendt skrev:1) Det er fuldstændig irrelevant for vores transfer tråd.
Ja, sålænge Thomsen ikke er solgt. Men det sker jo nok i dette vindue, så nej.
Arendt skrev:2) David Boysen, Rurik Gislason, Mads Hvilsom spiller venstre kant i Hobro, Pione Sisto, Andrew Hjulsager, Rilwan Hassan, Osama Akharraz, Johan Absalonsen, Kevin Mensah, Danny Amankwaa m.fl.
David Boysen har vel vist, at han ikke kunne begå sig i superligaen eller Jylland. Osama Akharraz er vel lidt samme båd.

Rurik Gislason og Amankwaa er vel netop højrekantspillere.

Mads Hvilsom er jo netop ikke født venstrekantspiller, men angriber

Andrew Hjulsager er højrekantspiller, som muligvis kan spiller begge kanter. Tilsvarende er vel Pione Sisto og Rilwan Hassan.

Jeg medgiver dig, at Absalonsen og Kevin Mensah spiller venstrekant, Esbjergs Emil Lyng er vel også venstrekant. Mensah er lige skiftet og derfor vel ikke aktuel, Absalonsen på vej mod de 30 - stadig en spiller jeg vil blive glad for, men ikke fremtidens landsholdsspiller.

Altså står jeg stadig på nul spillere, som kunne være aktuel for os(Absalonsen måske undtaget). Der er bare ikke mange venstrekantspillere i dagens Danmark.
Det skal retfærdigvis siges, at du i dit første indlæg spurgte til, om vi kunne nævne nogle gode venstrekanter. Herefter spurgte jeg ind til hvilken type, du søgte, hvorefter du anfører, at jeg enten skal tie eller give dig ret. I dit første indlæg skriver du to navne, men du skriver ikke, at det er dine eneste bud. Hvis det er det, som du mener, så ville det være rart, at du formulerede dig mere præcist. Hvordan skulle vi ud fra det indlæg kunne tolke sig frem til dette, da du nu skriver, at det er fordi, du regner med at Thomsen bliver solgt. Det gør vi andre da også.

Ud fra dagens historie ser det dog ud til, at vi er meget tæt på at hente Thomas Enevoldsen på en fri transfer.

Du har ret i, at Andrew Hjulsager, Pione Sisto og Rilwan Hassen kan spille på begge kanter. Det kan Rurik Gislason og Danny Amankwaa også, men begge vil kunne give vores venstrekant et løft. Amankwaa er skadet, så min favorit er Rurik Gislason. Han ville kunne give et løft på enten højre eller venstre kant.

Jeg mener dog, at det ikke er centralt, hvorvidt spillerne er fødte venstrekanter. Mads Hvilsom ville være en fremragende tilføjelse til vores trup.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Rams » 4. jun 2015, 20:25

Vi kunne hente Bassel Jradi hjem fra Strømgodset. Han er venstrebenet, kan sætte en mand og spilder talentet i Norge i en klub, der er på retur. Og så har PEA scoutet ham i hovede og røv, da han løb rundt i AB, inden Hjulmand fiskede ham til Farum
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Hinrup85 » 4. jun 2015, 22:38

Rams skrev:Vi kunne hente Bassel Jradi hjem fra Strømgodset. Han er venstrebenet, kan sætte en mand og spilder talentet i Norge i en klub, der er på retur. Og så har PEA scoutet ham i hovede og røv, da han løb rundt i AB, inden Hjulmand fiskede ham til Farum
Jeg er ikke overbevist. Vi har netop scoutet ham meget, og ikke gjort noget de 2 gange han er skiftet..

Og hvis ikke han kunne slå igennem i hverken FCN eller Stømgodset så tror jeg heller ikke han vil være noget for os

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Rams » 4. jun 2015, 23:19

Nu tilbød AaB ham jo rent faktisk en kontrakt da han valgte Farum. Han gik i stå under Hjulmand og Farum og Jradi valgte efterfølgende de norske oliepenge. Det blev så ikke lykken, men er sikker på at han ville kunne blomstre i en fri rolle på venstrekanten.
In verbis simus faciles

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af jonas386 » 5. jun 2015, 00:40

Kunne Toutouh i FCK være en mulighed nu hvor han formegentligt kommer i overskud med indkøbene af Verbic og Kusk?
Han scorer ikke synderligt mange mål, men han har nogle kvaliteter jeg tror kunne komme til sin ret hos os.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 5. jun 2015, 08:49

jonas386 skrev:Kunne Toutouh i FCK være en mulighed nu hvor han formegentligt kommer i overskud med indkøbene af Verbic og Kusk?
Han scorer ikke synderligt mange mål, men han har nogle kvaliteter jeg tror kunne komme til sin ret hos os.
Toutouh bliver set som central midt i København og kommer ikke i overskud næste sæson.

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af killerbob » 5. jun 2015, 09:28

Har hørt at vi er med i opløbet om en af 1. Division allerstørste talenter.. Og ja han er en profil, men vi er oppe mod gode klubber og så skal han flytte et stykke..

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 5. jun 2015, 09:36

killerbob skrev:Har hørt at vi er med i opløbet om en af 1. Division allerstørste talenter.. Og ja han er en profil, men vi er oppe mod gode klubber og så skal han flytte et stykke..
Hvem er talentet?
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Buzz Killington » 5. jun 2015, 10:25

killerbob skrev:Har hørt at vi er med i opløbet om en af 1. Division allerstørste talenter.. Og ja han er en profil, men vi er oppe mod gode klubber og så skal han flytte et stykke..
O.k, jeg er med paa at det ikke altid er lige smart at offentligoere sin kilde, men hvorfor saa kryptisk omkring spilleren?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst