Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Sanchez94 » 8. jul 2015, 13:57

9800 skrev:Så er AK i OB fra 1/1-16
Kilde?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Brent » 8. jul 2015, 13:59

Hvis det først er fra 1/1 16 kan han få et halvr år på DS holdet her. Vi har 3 kompetente angribere i forvejen.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mich1596 » 8. jul 2015, 14:08

Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Pastorius » 8. jul 2015, 14:21

Der står vel ikke det er fra 1/1?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3174
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gnu » 8. jul 2015, 14:22

Hvis Århus Stiftstidendes oplysninger om, at AGF henter Michael Lumb til en månedsløn på 115.000 kr. holder vand, nærmer det sig pligtforsømmelse, hvis ikke AaB har prøvet det af.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jul 2015, 14:37

Pastorius skrev:
Der står vel ikke det er fra 1/1?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jul 2015, 14:45

Jeg håber virkelig, at Ahlmann er klar på venstrebacken allerede i august ellers synes jeg det er underligt, at vi ikke har haft en prøvespiller på pladsen i testkampene.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 8. jul 2015, 15:03

Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at sælge topscorer AK, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende fra klubbens side lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.
Fodbold skal ses med hjertet!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jul 2015, 15:09

AaB 85 95 99 08 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at se topscorer AK dolke klubben i ryggen, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende for klubber lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.
Jeg er stor fortaler af AK, men kan ikke se det rimelige i, at AaB har AK, Spalvis, Jönsson, Helenius, Ene, Ahlmann og Pohl til to angrebspladser. Slet ikke når Europa ikke kommer forbi i efteråret. Så da vi forlænget med Helenius er afskeden med AK naturlig.

Ift. sidste sæson, så har Jönsson, Ene, Spalvis og Helenius jo alle fået spilletid og dermed skulle være fitte for efteråret.

Jeg savner en forsvarsspiller, og måske en ny Würtz, men ingen af disse er akutte. Så der må gerne ventes lidt for min skyld.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af astonvilla » 8. jul 2015, 15:16

AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at sælge topscorer AK, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende fra klubbens side lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.
Jeg tror ikke det kan stilles helt så simpelt op.
Jeg er 101% sikker på at Gaarde har kigget med lys og lygte efter noget som kan forstærke os - ikke i bredden emner til start-11'eren. Jeg tror endda han har arbejdet hårdt på dette.
Men inden for vores økonomiske formåen under den nye og fornuftige stil er der nok bare ikke dukket det helt rigtig op. Både mht transferudgift og mht lønudgift.
Gode spillere der er transferfrie/billige og lønmæssigt overkommelige dumper jo ikke bare ind ad døren. Og så har man lige brændt nallerne på ham der Blomqvist der åbenbart er helt håbløs - så man tænker sig nok godt om.

Dertil skal du lægge at vi jo rent faktisk har fået tegnet permanent kontrakt med Ene og Helenius, som jo reelt er tilgange.

Jeg vil da også gerne have nogle forstærkninger - jow. Men vores strategi er mådehold og udvikling af egne talenter - og så er det bare sådan. Dette og de næste mange, mange vinduer bliver stille og rolige for AaB. Det må vi leve med.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. jul 2015, 15:21

AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at sælge topscorer AK, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende fra klubbens side lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.

Hvis du nu ikke startede dit indlæg med at lyde som en skolelærer der lige har fået at vide at hun nok ikke kan få løn for at være på Skanderborg iår, så ville det være lidt nemmere ikke at stikke til dig. Men, here goes, jeg er sådan set enig!!!! :o :o :o Du udlægger det lidt kulørt, men på bundlinien har vi mistet en del. Spalvis tilbage er, forhåbentligt, et plus i forhold til hele sidste sæson. Men ellers er vi i minus, og jeg håber da at man har noget på vej, måske noget som man må vente og se om det falder i pris når vi kommer tættere på luk af transfervinduet. Der er ingen europæisk i år, så det er ikke i samme grad presserende at få noget ind nu.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 8. jul 2015, 15:27

astonvilla skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at sælge topscorer AK, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende fra klubbens side lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.
Jeg tror ikke det kan stilles helt så simpelt op.
Jeg er 101% sikker på at Gaarde har kigget med lys og lygte efter noget som kan forstærke os - ikke i bredden emner til start-11'eren. Jeg tror endda han har arbejdet hårdt på dette.
Men inden for vores økonomiske formåen under den nye og fornuftige stil er der nok bare ikke dukket det helt rigtig op. Både mht transferudgift og mht lønudgift.
Gode spillere der er transferfrie/billige og lønmæssigt overkommelige dumper jo ikke bare ind ad døren. Og så har man lige brændt nallerne på ham der Blomqvist der åbenbart er helt håbløs - så man tænker sig nok godt om.

Dertil skal du lægge at vi jo rent faktisk har fået tegnet permanent kontrakt med Ene og Helenius, som jo reelt er tilgange.

Jeg vil da også gerne have nogle forstærkninger - jow. Men vores strategi er mådehold og udvikling af egne talenter - og så er det bare sådan. Dette og de næste mange, mange vinduer bliver stille og rolige for AaB. Det må vi leve med.
Der er jo bare noget galt, hvis en klub som AaB skal agere på transfermarkedet som var de Horsens. Der må kunne stilles krav om, at den sportslige ledelse ikke får talt en historie op om mådehold, som gør, at vi ikke kan stille rimelige succesparametre op, som de kan måles på.

Det er jo også den nuværende ledelse, som har besluttet ikke at forfølge mulige erstatningskrav mod tidligere ledelser, som har formøblet store summer i ejendomshandler med en mærkelig personsammenblanding og indgået ulovlige kontrakter, som har kostet store erstatninger i feriepenge. Og det er under samme ledelse, at der er brugt penge på den angiveligt uduelige Blomquist. Det er sgu ikke uden grund, at man ikke har kunnet trække en trænerkapacitet til.

Og så forstår jeg simpelthen ikke den logik, at det forhold, at en Ene og Helenius, som var hos os hele sidste sæson, skifter kontraktstype, gør, at de skal henregnes som nyerhvervelser. Slet ikke, når folk så i samme moment ikke henregner dem som spillere, vi har skilt os af med (hvilket jo er en betingelse for nyerhvervelsessynspunktet!!!).
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 8. jul 2015, 15:30

Poker-One-Kenobi skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at sælge topscorer AK, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende fra klubbens side lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.

Hvis du nu ikke startede dit indlæg med at lyde som en skolelærer der lige har fået at vide at hun nok ikke kan få løn for at være på Skanderborg iår, så ville det være lidt nemmere ikke at stikke til dig. Men, here goes, jeg er sådan set enig!!!! :o :o :o Du udlægger det lidt kulørt, men på bundlinien har vi mistet en del. Spalvis tilbage er, forhåbentligt, et plus i forhold til hele sidste sæson. Men ellers er vi i minus, og jeg håber da at man har noget på vej, måske noget som man må vente og se om det falder i pris når vi kommer tættere på luk af transfervinduet. Der er ingen europæisk i år, så det er ikke i samme grad presserende at få noget ind nu.
Får man ikke løn for at være på Skanderborg...? :@

I øvrigt tak for den gode tone i svarene til mig.

Enig i, at breddekravet er mindre end sidste år. Det er også mest på kvaliteten, at man efter min mening mangler meget efter det netop overståede forår. Og der kan med den sædvanlige AaB-logik med at vente til slutningen af vinduet hurtigt ske det, at sæsonen de facto er overstået, nærmest inden vi kom i gang - i hvert fald i forhold til at kunne blande sig i toppen.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 8. jul 2015, 15:46

Jeg synes det største problem er at vi ikke kommer med noget nyt til den nye sæson. Det er fuldstændig samme opstilling som sidste sæson - bare formentlig fratrukket AK, Thelander og Thomsen (de første par kampe).

Truppen skriger efter noget ny blod og noget ny offensiv inspiration. Jeg nævnte allerede for en måned siden Michael Lumb, som ville kunne give os en dybdeløbstrussel og bredde i spillet på venstrekanten samtidig med at Jakob Ahlmann fik tid til at blive 100% klar før vi bringer ham i spil.

Et eller andet bør der i hvert fald ske medmindre man er tilfreds med endnu en mellemsæson. Jeg kan godt forstå hvis folk ser tiden lidt an før de investerer i sæsonkort, i hvert fald.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af nj27 » 8. jul 2015, 15:46

synes man har modsagt sig en hel del , måske har man lænet sig lidt op ad den tidligere regering med at love en masse inden og så hvad man reelt gør når det bliver alvor
indtil videre har vi skippet to start elleve spillere ud uden der er erstattet , man har valgt at tro at Helenius og Enevoldsen pludselig ændrer karakter og bliver superspillere
og så tror man at langtidsskadede spillere bare lige er klar igen på det gamle niveau
det er det der sker nu , hvis det holder vand så bliver det en ok sæson for AaB, men hvis vi skal forholde os til virkeligheden , så er fakta jo at Spalvis og Ahlmann skal bruge mindst en sæson på at komme i nærheden af tidligere niveau , der er langt til superligaform
Helenius og Enevoldsen har i lang tid kørt på lavt blus og kun i glimt været en afgørende faktor
Jønson vores svenske ven er osse langt efter på den styrke og kvalitet som vi så i hans første tid i AaB

jeg mener vi bliver nødt til at hente en kvalitetspiller til hver kæde , så siger nogen at vi har for mange angribere , jo antalsmæssig enig , men kvalitetsmæssig nej
Ahlmann og pohl får næppe mange minutter allerhøjst et indhop hist op pist Spalvis har langt igen og bliver nok mest bænkevarmer
det vil sige vores angreb kommer til at bestå af en ugidelig angriber(Helenius) og så en halvklar (jønson,spalvis)
Enevoldsen siger godt nok han er angriber , men det er jo tydelig det er han ikke og det mener træneren så åbenbart heller ikke i følge de opstillinger der er brugt de første par testkampe
hvis vi ikke vil lave en Esbjerg så se og komme i gang med at få hentet nogle erstatninger ind

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gaarde6 » 8. jul 2015, 15:47

AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg er med på, at ethvert indlæg fra mig tilsyneladende skal akkompagneres med enten nedladende kommentarer eller personindgreb. Men jeg tager chancen:

Er det virkelig rigtig forstået, at folk herinde synes det er helt fint, at dette transfervindue - her halvanden uge før sæsonstart - alene er brugt på at sælge topscorer AK, at sælge Thelander som nøglespiller i forsvaret, at lade Gorter gå og at forfremme nogle unge talenter, mens alt andet er status quo i forhold til det offensivt set tæt på ringeste hold i ligaen i foråret?

Jeg er i hvert fald dybt skuffet over, at man tilsyneladende fra klubbens side lægger op til endnu en i bedste fald mellemsæson, Når man investerer sin tid og sine penge som fan i en klub som AaB, så forventer man da lidt mere perspektiv.
Meget kan nåes endnu.
Men hold da op jeg synes godt nok der bliver sovet ude på Hornevej!
Jeg er helt med på økonomien skal balancere n. Men jeg synes godt nok man gambler så tæt på sæson start!
AK salget kan vi ikke gøre en dyt ved. Men hvis det passer at Thelander røg for peanuts og vi satser på endnu en sæson uden venstre back.
Så er jeg intet mindre end rystet. Vi havde en elendig (Spillemæssig) sidste sæson, hvor vi kæmpede med at få ALT til at virke.
Jeg kan ikke få øje på, hvad der gør at truppen skulle kunne gøre det anderledes i denne sæson?
Vi mangler stadig nogle bestemte type spillere. Vi mangler også at få spillere det sidste stykke op i form og oven i købet siger vi farvel til 2 fra start 11'eren.
Jeg kan ikke få øje på fidusen lige nu?
Nu kan man spørge ude på AaB.. Hvorfor tror i der ikke kommer flere mennesker til kampene ? Kan da godt forstå, hvis den "almindelige" mand venter lidt med at købe sæsonkort ihvertfald.

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af duncan88 » 8. jul 2015, 15:51

Yankee skrev:Jeg synes det største problem er at vi ikke kommer med noget nyt til den nye sæson. Det er fuldstændig samme opstilling som sidste sæson - bare formentlig fratrukket AK, Thelander og Thomsen (de første par kampe).

Truppen skriger efter noget ny blod og noget ny offensiv inspiration. Jeg nævnte allerede for en måned siden Michael Lumb, som ville kunne give os en dybdeløbstrussel og bredde i spillet på venstrekanten samtidig med at Jakob Ahlmann fik tid til at blive 100% klar før vi bringer ham i spil.

Et eller andet bør der i hvert fald ske medmindre man er tilfreds med endnu en mellemsæson. Jeg kan godt forstå hvis folk ser tiden lidt an før de investerer i sæsonkort, i hvert fald.
AGF henter muligvis Lumb idag til en kontrakt til 115 K pr månede, så ham kan du godt skyde en hvid pil efter.

Men nyt blod i form af en forsvar spiller mindst, og så måske noget kreativitet til midten
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 8. jul 2015, 16:00

duncan88 skrev:AGF henter muligvis Lumb idag til en kontrakt til 115 K pr månede, så ham kan du godt skyde en hvid pil efter.

Men nyt blod i form af en forsvar spiller mindst, og så måske noget kreativitet til midten
Av, det var ikke godt at høre. Kæmpe forstærkning af deres ellers meget tynde trup.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2025
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af 9520AaB » 8. jul 2015, 16:08

Jeg er stadig ikke så skræmt over vores trup, som den ser ud pt. Vores start 11'er er sgu ok.
Forvaret med KEP/KP/Blåbjerg holder. Backs med Dalle, PK, (Ahlmann), Gilli som nød, er også ok. Midtbane, Wurtz, Risgaard, Ene, Jønsson, Bruhn, Thomsen, Børsting ok.
Angreb Helle, Pohl, Ahlmann, Spalvis også ok.
Ok er godt nok til målsætning om 6. plads, klart at hvis vi vil højere skal der kvalitet ind, men det koster.
Eneste ønske, hvis vi skal bruge penge, er kreativ kant.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. jul 2015, 16:22

9520AaB skrev:Jeg er stadig ikke så skræmt over vores trup, som den ser ud pt. Vores start 11'er er sgu ok.
Forvaret med KEP/KP/Blåbjerg holder. Backs med Dalle, PK, (Ahlmann), Gilli som nød, er også ok. Midtbane, Wurtz, Risgaard, Ene, Jønsson, Bruhn, Thomsen, Børsting ok.
Angreb Helle, Pohl, Ahlmann, Spalvis også ok.
Ok er godt nok til målsætning om 6. plads, klart at hvis vi vil højere skal der kvalitet ind, men det koster.
Eneste ønske, hvis vi skal bruge penge, er kreativ kant.
Lucas ind på en leje, så kører bussen!

Låst