Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. aug 2015, 19:36

AllanPedersen skrev:Lovende takter? Det er vist for egen regning.. Så vidt jeg ved var han også på reserve holdet en del gange hvor han ikke blev udtaget..

Hans kontrakt udløber til sommer og det kan da ikke gå hurtigt nok
Jeg er overbevist om, at der er en del, der er af samme mening som mig. Så vidt du ved, var han på bænken hele sidste sæson, og så vidt du ved, var han også på reserveholdet en del gange, hvor han ikke blev udtaget. Man må meget gerne tjekke op på, hvad der er fup, og hvad der er fakta, for man kunne jo gå hen og blive overrasket. Men lad mig da køre ud af samme spor:

Jeg er overbevist om, at han har været skadet on and off noget nær konstant i løbet af hans AaB-tid, hvilket sikkert har mundet ud i et par reserveholdskampe (og en enkelt kamp for Danmarksserieholdet), fordi sådan får man spillere i form igen, når de har været skadet. Som du også siger, så udløber hans kontrakt ultimo Juni 2016, og jeg håber på han holder sig skadesfri, så han kan få nogle kampe, for han viste netop lovende takter, som mange var enige i under optakten til sidste sæson.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Kristian » 23. aug 2015, 21:09

AllanPedersen skrev:Lovende takter? Det er vist for egen regning.. Så vidt jeg ved var han også på reserve holdet en del gange hvor han ikke blev udtaget..

Hans kontrakt udløber til sommer og det kan da ikke gå hurtigt nok
Ser du ikke kun AaB kampe på tv'et ? For så forstår jeg egentlig godt hvorfor du synes han ikke har vist lovende takter på noget tidspunkt.

Han har i træningskampe og reserveholdskampe vist noget lovende. Men manden har fået ødelagt hans tid i klubben med den ene skade efter den anden.

Du skriver at det ikke kan gå hurtigt nok med at få ham væk. Så firkantet håber jeg ikke AaB agere.
------------------
mvh Kristian

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AllanPedersen » 24. aug 2015, 07:24

Det er super så mange kan lide ham Erasmus, som du siger.. Jeg vælger at kun tale for egen regning.

Du siger med den ene hånd har han spillet et par reserveholds kampe.

Kristian siger det er på reserveholdet han har vist en masse.. . Han har nok spillet mere end et par.. Hvorfor resulterede det så ikke i flere indhop og udtagelser.. Han sad trods alt på bænken flere gange som du selv nævner.

Under alle omstændigheder står vi nu med en spiller vi aldrig har brugt og hans kontrakt udløber om 10 måneder.
Er han fremtidens starter på kanten?
Mener jeg absolut ikke.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 24. aug 2015, 08:15

Att. Allah Petersen

Du ved ligeså godt som os andre, at kontinuerlig bold er vigtig. Det bliver ikke mindre vigtig af, at komme fra en lavere række og skulle mose sig ind på et superligahold.

Det har Mathias Thrane ikke haft, ligesom Gilli Sørensen ikke havde det.

Hvis han kan få et kontinuerlig forløb er jeg ikke i tvivl om, at du er den første til at hyle op om, at han kun har fået en toårig kontrakt.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Maglau » 24. aug 2015, 08:37

AllanPedersen skrev:
Under alle omstændigheder står vi nu med en spiller vi aldrig har brugt og hans kontrakt udløber om 10 måneder.
Er han fremtidens starter på kanten?
Mener jeg absolut ikke.
Jo men hvor dine sædvanlige argumenter og for at vi burde have givet ham en kontrakt på 5 -8 år den gang så ikke han kommer til at gå uden vi får penge for ham.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Erasmus Montanus » 24. aug 2015, 09:04

AllanPedersen skrev:Det er super så mange kan lide ham Erasmus, som du siger.. Jeg vælger at kun tale for egen regning.

Du siger med den ene hånd har han spillet et par reserveholds kampe.

Kristian siger det er på reserveholdet han har vist en masse.. . Han har nok spillet mere end et par.. Hvorfor resulterede det så ikke i flere indhop og udtagelser.. Han sad trods alt på bænken flere gange som du selv nævner.

Under alle omstændigheder står vi nu med en spiller vi aldrig har brugt og hans kontrakt udløber om 10 måneder.
Er han fremtidens starter på kanten?
Mener jeg absolut ikke.
Nu skal vi passe på med at tage munden for fuld, Allan. Hvad er det nu Kristian skriver?
Kristian skrev:Han har i træningskampe og reserveholdskampe vist noget lovende. Men manden har fået ødelagt hans tid i klubben med den ene skade efter den anden.
Det er altså både i trænings- og reserveholdskampe, han har vist lovende takter, som Krisitan beskriver det.
Når det er sagt, så benægter jeg ikke, at han har spillet en bunke kampe for reserveholdet, men det ændrer ikke på, at han har været skadet on and off igennem hele sin AaB tid, hvilket også har resulteret i få kampe.
Og hvorfor han ikke er blevet skiftet ind alle gange, han har siddet på bænken? Det kan være p.g.a. nogle taktiske dispositioner fra KN. Grunden til jeg har fokus på det er p.g.a. dine postulater om, at han skulle have siddet og rådnet på bænken hele sidste sæson, hvilket jo viste sig var direkte usandt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 24. aug 2015, 09:13

Maglau skrev:
AllanPedersen skrev:
Under alle omstændigheder står vi nu med en spiller vi aldrig har brugt og hans kontrakt udløber om 10 måneder.
Er han fremtidens starter på kanten?
Mener jeg absolut ikke.
Jo men hvor dine sædvanlige argumenter og for at vi burde have givet ham en kontrakt på 5 -8 år den gang så ikke han kommer til at gå uden vi får penge for ham.
Tre år var vel passende, men man kunne da sagtens have skrevet en længere kontrakt. En spiller som Mathias Thrane er stadig attraktiv for 1. og 2. divisionsklubber rundt omkring. Så kan det være vi skulle betale en del af hans løn i et par år (måske 200.000 kr. om året), men det har vi altså råd til at gøre for rigtig mange spillere, hvis vi så til gengæld kunne få bare 1 million mere hvor hver spiller, vi sælger.

Når vi tegner store kontrakter skal vi naturligvis være varsomme og meget grundige i vores scouting. Når vi skriver billigere kontrakter med yngre spillere skal der bare hældes år på.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af BoT » 24. aug 2015, 09:15

Maglau skrev:
AllanPedersen skrev:
Under alle omstændigheder står vi nu med en spiller vi aldrig har brugt og hans kontrakt udløber om 10 måneder.
Er han fremtidens starter på kanten?
Mener jeg absolut ikke.
Jo men hvor dine sædvanlige argumenter og for at vi burde have givet ham en kontrakt på 5 -8 år den gang så ikke han kommer til at gå uden vi får penge for ham.
Vi skal kun skrive lange kontrakter med de gode spillere. De dårlige spillere skal have korte kontrakter. Det er da nemt at forstå?.....

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af thomasjn » 24. aug 2015, 11:03

Useriøst at dømme Thrane ude. Jeg kan huske den første kamp mod SønderjyskE sidste år. Der kom han ind og var den eneste som viste noget kreativitet og fart. Jeg kunne ærligtalt godt se ham blive en god Superliga-spiller. Selvfølgelig kan jeg ikke aflede det med sikkerhed på den ene kamp, men du kan heller ikke med sikkerhed sige det modsatte Allan.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2015, 12:58

thomasjn skrev:Useriøst at dømme Thrane ude. Jeg kan huske den første kamp mod SønderjyskE sidste år. Der kom han ind og var den eneste som viste noget kreativitet og fart. Jeg kunne ærligtalt godt se ham blive en god Superliga-spiller. Selvfølgelig kan jeg ikke aflede det med sikkerhed på den ene kamp, men du kan heller ikke med sikkerhed sige det modsatte Allan.
Enig, jeg synes også Thrane var ekstremt lovende, og han havde vel sat sig på en startplads før han blev skadet. Jeg så ham i træningskampen mod Strømsgodset før sæsonen da han kom til, og der sparkede han simpelthen røv. Spændende spiller, jeg håber absolut han får en periode uden skader og uheld så han kan komme tilbage i topform.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mich1596 » 24. aug 2015, 14:34

gravballe skrev:
Supersystem skrev:
dyhrmaN skrev:
Elvis lever skrev:
dyhrmaN skrev:Endnu engang spillede Bruninho en stor rolle med to mål mod Hobro.
Kan til stadighed undre mig over, hvor AaB var henne, da der blev budt på ham.
Så kører smædemøllen igen. Du kan jo sætte ethvert klubnavn ind i den sætning. Det er ikke nogen specifik AaB fejl.
Ja, det kunne man for så vidt. Men AaB var mig bekendt trods alt meldt interesserede i ham, man manglede og mangler meget tydelig en kreativ spiller og afslutningsvis var købsprisen absolut tålelig.
De faktorer gør, at han var mere end et random navn, som man kunne byde på, men et meget oplagt køb, som til vores bedste viden ikke blev fulgt op.
Altså jeg undre mig også på mange punkter, hvor AaB var henne i forhold til at købe Bruninho.

Men lige nu mener jeg stadig vi må afvente om han er en humørspiller, der falder helt ud, når det ikke køre for ham. Men spændende spiller, der har taget ligaen med storm.

Ps. Ser ud til at 1. division levere bedre og bedre spillere.
AaB var i den grad klar til at byde på ham, men afventede salg af ak og Nicolaj, desværre magter AaB ikke at planlægge ret langt frem.
Vil ikke bytte jønne, helenius, eller spalvis med ham....så måske han har syntes at det var ufedt at være 4angriber i AaB? og fedt at være nr 1 i farum :cheers:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 24. aug 2015, 15:21

Omkring Bruninho.

Han er 25 år(fylder snart 26 år), og stort set uprøvet på højeste niveau.

Det lyder som en spiller, hvor debatsiden ville have båret Gaarde i guldstol, hvis han havde givet ham en femårig kontrakt...
- FlæskeFrank

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af gravballe » 24. aug 2015, 15:33

FlæskeFrank skrev:Omkring Bruninho.

Han er 25 år(fylder snart 26 år), og stort set uprøvet på højeste niveau.

Det lyder som en spiller, hvor debatsiden ville have båret Gaarde i guldstol, hvis han havde givet ham en femårig kontrakt...
Selvfølgelig ikke og lad os nu se om han forsætter

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mich1596 » 24. aug 2015, 15:42

Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14774
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Hanga » 24. aug 2015, 16:15

mich1596 skrev:Kaster det her noget af sig? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... -willem-ii
Det er en lejeaftale?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mich1596 » 24. aug 2015, 21:42

Hanga skrev:
mich1596 skrev:Kaster det her noget af sig? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... -willem-ii
Det er en lejeaftale?
Thanks :thumbsup:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af mich1596 » 24. aug 2015, 21:43

Håber sgu han finder melodien den kære Lucas:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af rummanden » 25. aug 2015, 09:54

Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Erasmus Montanus » 25. aug 2015, 10:12

Selvom han står omtalt som højre back, er han altså venstre back. Jeg troede umiddelbart det ville vær en erstatning for Dalle, men siden det er en venstre back, så er det nok ikke AaB, der er interesseret. Desværre.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Martino » 25. aug 2015, 10:52

Tror næppe det er AaB, men vi er kendte for at gå stille med dørene. Måske Dalsgaard er på vej væk...hvilket kunne forklare hans svingende indsatser indtil videre i denne sæson, selvom jeg stadig er stor fan af ham.

Og til AllanPedersen som vil have Thrane væk senest til juni. Slaaaaap nu af. Vi er nødt til at være tålmodige med vores yngre spillere. Han skal nok komme. Træningskampen mod Viborg var han MOM, men så render han ind i kyssesyge. Det er da uheldigt. Kampen igår viser at tålmod betaler sig. Kasper P fik heller ikke de bedste ord med på vejen i hans første sæson. Nu er han vores bedste centrale forsvarer...og for et par uger siden var Jönsson offer for en masse kritik og igår så vi at han stadig er en blændende boldspiller.
Jeg savner Winsnes

Låst