Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af jonas386 » 3. feb 2016, 15:35

Gamen skrev:Forhåbentlig er Stadsgaard ikke et emne. Hvis han, mod forventning, er et emne får Gaarde en olfert herfra. Vi har ikke brug for en kronisk skadet spiller.
Helt enig. Hvis det ender med Stadsgaard, så kan man jo lige så godt lade være, og lade en af de unge få muligheden istedet. En ting er hans skader, en anden ting er at han er en dårlig fodboldspiller. Nu hvor vi er så fedtede med transferkronerne, så går det altså ikke at vi henter nulbonner af den kaliber, eller til den pris. Spillere udefra skal altså gerne have en vis kvalitet, og kunne bidrage med noget vi ikke ellers har i truppen. Sådan en spiller er Stadsgaard ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. feb 2016, 15:58

Jeg tror ikke, at han er et tema, men udvalget af danske midterforsvarere som kan lidt med en bold er godt nok begrænset.

Lasse Nielsen(OB) og Pierre Kanstrup er vel de mest oplagte i superligaen. Og det flytter os godt nok ikke meget.

Francis Dickoh og Stadsgaard og måske Jim Larsen(mener også han har udløb) er altså et skridt ned ift. KEP. Særligt når man tager skadeshistorik med i regnestykket.

Så det tyder på en udlænding, hvis ikke Vejles Niels Bisp kan overtales. Og indrømmet det vil være et sats, men hvor jeg tror, at gevinsten kan være rigtig god.
- FlæskeFrank

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af KJ » 3. feb 2016, 16:24

Kris Stadsgaard... tja.... Minder måske i virkeligheden en del om KEP i statur og spillestil, men Stadsgaard har bare ikke spillet fodbold i meget, meget lang tid. Hvis han kunne komme i omdrejninger, tror jeg godt han kunne levere value for money. Men vi SKAL have én udefra til midterforsvaret. Blåbjerg, Kasper Pedersen og Rokkedahl (kampe 0?) er talentfulde, men skal have support, hvis ikke det skal blive én lang sejltur.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Yankee » 3. feb 2016, 18:55

Niels Bisp? Nej, stop nu.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af le Cid » 3. feb 2016, 18:58

Vi kan hermed konkludere, at der ikke findes nogen spiller, der kan erstatte KEP.
Det er da lidt bekymrende ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. feb 2016, 20:18

jonas386 skrev:
Gamen skrev:Forhåbentlig er Stadsgaard ikke et emne. Hvis han, mod forventning, er et emne får Gaarde en olfert herfra. Vi har ikke brug for en kronisk skadet spiller.
Helt enig. Hvis det ender med Stadsgaard, så kan man jo lige så godt lade være, og lade en af de unge få muligheden istedet. En ting er hans skader, en anden ting er at han er en dårlig fodboldspiller. Nu hvor vi er så fedtede med transferkronerne, så går det altså ikke at vi henter nulbonner af den kaliber, eller til den pris. Spillere udefra skal altså gerne have en vis kvalitet, og kunne bidrage med noget vi ikke ellers har i truppen. Sådan en spiller er Stadsgaard ikke.
Til gengæld er han en spiller som kender superligaen, og er en lederskikkelse (bedømt på hans kampe for FCK). Det vi har brug for til sommer er nok først og fremmest en stabiliserende spiller som ikke kræver tilvænning. En 1 årig kontrakt til Stadsgaard ville jeg se som en ganske god løsning. Hvis vi kommer til at se en større udskiftning til sommer, er der ingen grund til at skulle opfinde den dybe tallerken på alle pladser. Jeg synes iøvrigt ikke der er den store niveauforskel på Stadsgaard og KEP, at en nulbon har jeg svært ved at se han skulle være, faktisk synes jeg at han var rigtig stærk i Farum dagene.

Drømmespiller - nej. Den forkromede løsning på langt sigt - nej. Men mindre kan også gøre det.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af jonas386 » 3. feb 2016, 20:28

Jesper Schmidt skrev:
jonas386 skrev:
Gamen skrev:Forhåbentlig er Stadsgaard ikke et emne. Hvis han, mod forventning, er et emne får Gaarde en olfert herfra. Vi har ikke brug for en kronisk skadet spiller.
Helt enig. Hvis det ender med Stadsgaard, så kan man jo lige så godt lade være, og lade en af de unge få muligheden istedet. En ting er hans skader, en anden ting er at han er en dårlig fodboldspiller. Nu hvor vi er så fedtede med transferkronerne, så går det altså ikke at vi henter nulbonner af den kaliber, eller til den pris. Spillere udefra skal altså gerne have en vis kvalitet, og kunne bidrage med noget vi ikke ellers har i truppen. Sådan en spiller er Stadsgaard ikke.
Til gengæld er han en spiller som kender superligaen, og er en lederskikkelse (bedømt på hans kampe for FCK). Det vi har brug for til sommer er nok først og fremmest en stabiliserende spiller som ikke kræver tilvænning. En 1 årig kontrakt til Stadsgaard ville jeg se som en ganske god løsning. Hvis vi kommer til at se en større udskiftning til sommer, er der ingen grund til at skulle opfinde den dybe tallerken på alle pladser. Jeg synes iøvrigt ikke der er den store niveauforskel på Stadsgaard og KEP, at en nulbon har jeg svært ved at se han skulle være, faktisk synes jeg at han var rigtig stærk i Farum dagene.

Drømmespiller - nej. Den forkromede løsning på langt sigt - nej. Men mindre kan også gøre det.
Farum dagene er også 8 år siden. Siden han kom tilbage til dansk fodbold har han været mildest talt ringe. Jeg kan slet ikke se han kan forstærke truppen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 20:44

Jesper Schmidt skrev:
jonas386 skrev:
Gamen skrev:Forhåbentlig er Stadsgaard ikke et emne. Hvis han, mod forventning, er et emne får Gaarde en olfert herfra. Vi har ikke brug for en kronisk skadet spiller.
Helt enig. Hvis det ender med Stadsgaard, så kan man jo lige så godt lade være, og lade en af de unge få muligheden istedet. En ting er hans skader, en anden ting er at han er en dårlig fodboldspiller. Nu hvor vi er så fedtede med transferkronerne, så går det altså ikke at vi henter nulbonner af den kaliber, eller til den pris. Spillere udefra skal altså gerne have en vis kvalitet, og kunne bidrage med noget vi ikke ellers har i truppen. Sådan en spiller er Stadsgaard ikke.
Til gengæld er han en spiller som kender superligaen, og er en lederskikkelse (bedømt på hans kampe for FCK). Det vi har brug for til sommer er nok først og fremmest en stabiliserende spiller som ikke kræver tilvænning. En 1 årig kontrakt til Stadsgaard ville jeg se som en ganske god løsning. Hvis vi kommer til at se en større udskiftning til sommer, er der ingen grund til at skulle opfinde den dybe tallerken på alle pladser. Jeg synes iøvrigt ikke der er den store niveauforskel på Stadsgaard og KEP, at en nulbon har jeg svært ved at se han skulle være, faktisk synes jeg at han var rigtig stærk i Farum dagene.

Drømmespiller - nej. Den forkromede løsning på langt sigt - nej. Men mindre kan også gøre det.
Det er værd at bemærke at han i sin farum tid var kendt for at have hurtighed som den helt store force. Jeg tvivler på alderen og skaderne har haft en positiv effekt herpå.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Silvermoon » 3. feb 2016, 22:32

Spanky skrev:Hvis ham Mayron Goerge fra Hobro har udviklet sig yderligere her hen over vinteren og kan score en 5-7 mål i foråret, så ser jeg ham som et godt alternativ til Spalvis når(hvis) Hobro er rykket ned og Spalvis er taget videre til udlandet. 22 år, så masser af potentiale og kulsort samtidig! ;)
Men er han kontrakt fri til sommer fordi hvornår har AaB sidst købt en spiller fri fra en kontrakt ??

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 22:38

Silvermoon skrev:
Spanky skrev:Hvis ham Mayron Goerge fra Hobro har udviklet sig yderligere her hen over vinteren og kan score en 5-7 mål i foråret, så ser jeg ham som et godt alternativ til Spalvis når(hvis) Hobro er rykket ned og Spalvis er taget videre til udlandet. 22 år, så masser af potentiale og kulsort samtidig! ;)
Men er han kontrakt fri til sommer fordi hvornår har AaB sidst købt en spiller fri fra en kontrakt ??
Han har dog kun et år tilbage til sommer, hvilket vil sige Hobro kun har et halvt år at sælge ham i før den magiske 6 måneders grænse finder sted. På den anden side, hvis George bomber igennem for Hobro, så er andre klubber foran os i køen.

Er han forresten overhovedet en spiller der kan noget med fødderne som er påkrævet i vores klub?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Mogens » 3. feb 2016, 23:18

Af interessante spillere, der allerede er i Dk, og som derfor ikke behøver den helt store tilvænning, synes jeg umiddelbart, at de mest interessante er Kanstrup, George og forsvareren fra Horsens.

Som erstatning for Thomsen har jeg ikke pt de store ideer.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Sanchez94 » 3. feb 2016, 23:20

Jeg ved det meget forbudt på debatsiden overhovedet at tale positivt om FCM, og generelt er jeg også af den holdning!
Men kunne Patrick Banggaard ikke være en fin erstatning for KEP? Med FCMs nye indkøb, så ryger han endnu engang tilbage i rækkerne, jeg har altid syntes han er utrolig stærk !

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Mogens » 3. feb 2016, 23:41

Sanchez94 skrev:Jeg ved det meget forbudt på debatsiden overhovedet at tale positivt om FCM, og generelt er jeg også af den holdning!
Men kunne Patrick Banggaard ikke være en fin erstatning for KEP? Med FCMs nye indkøb, så ryger han endnu engang tilbage i rækkerne, jeg har altid syntes han er utrolig stærk !
JO. MEN... med deres økonomi in mente, så kan man nok være ret sikker på, at de ikke vil slippe ham særligt billigt til en anden dansk klub.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Spanky » 3. feb 2016, 23:45

Mogens skrev:
Sanchez94 skrev:Jeg ved det meget forbudt på debatsiden overhovedet at tale positivt om FCM, og generelt er jeg også af den holdning!
Men kunne Patrick Banggaard ikke være en fin erstatning for KEP? Med FCMs nye indkøb, så ryger han endnu engang tilbage i rækkerne, jeg har altid syntes han er utrolig stærk !
JO. MEN... med deres økonomi in mente, så kan man nok være ret sikker på, at de ikke vil slippe ham særligt billigt til en anden dansk klub.
Jeg ser ikke Banggaard som en forsvarsleder, han er mere en mandsopdækker ala Thelander - var det sådan en vi stod og manglede til sommer var Banggaard er godt bud.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Soren » 4. feb 2016, 00:01

Mogens skrev:Af interessante spillere, der allerede er i Dk, og som derfor ikke behøver den helt store tilvænning, synes jeg umiddelbart, at de mest interessante er Kanstrup, George og forsvareren fra Horsens.

Som erstatning for Thomsen har jeg ikke pt de store ideer.
Casper Sloth kan erstatte Thomsen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Buzz Killington » 4. feb 2016, 00:20

Soren skrev:
Mogens skrev:Af interessante spillere, der allerede er i Dk, og som derfor ikke behøver den helt store tilvænning, synes jeg umiddelbart, at de mest interessante er Kanstrup, George og forsvareren fra Horsens.

Som erstatning for Thomsen har jeg ikke pt de store ideer.
Casper Sloth kan erstatte Thomsen
Det kan være, men jeg er nok lidt skeptisk. Jeg har svært ved at forestille mig at han er god nok i sin nuværende forfatning, og jeg tvivler også på at han har potentialet til mere. Desuden er han mere en 8'er type, end en - hvad skal man kalde Thomsen - falsk 10'er. Han har heller ikke samme fart i sit spil. Af bl.a. denne grund har han har ikke spillet en eneste god kamp for Leeds (og spiller slet ikke), da kan slet ikke magte tempoet. Han havde en god halvsæson for AGF, men den sidste inden han forsvandt fra suppen var han elendig. Han er også ældre end Thomsen (24 i denne måned), og hans udviklingskurve er også mindre skarp nu. Sidst men ikke mindst så er superligaen gået et par niveauer op siden han sidst var i DK, så jeg har svært ved at tro han kan bidrage med ret meget vs. de talenter vi har på vej.

O.k. bare min 2 pence.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. feb 2016, 02:14

jonas386 skrev:
Jesper Schmidt skrev:
jonas386 skrev:
Gamen skrev:Forhåbentlig er Stadsgaard ikke et emne. Hvis han, mod forventning, er et emne får Gaarde en olfert herfra. Vi har ikke brug for en kronisk skadet spiller.
Helt enig. Hvis det ender med Stadsgaard, så kan man jo lige så godt lade være, og lade en af de unge få muligheden istedet. En ting er hans skader, en anden ting er at han er en dårlig fodboldspiller. Nu hvor vi er så fedtede med transferkronerne, så går det altså ikke at vi henter nulbonner af den kaliber, eller til den pris. Spillere udefra skal altså gerne have en vis kvalitet, og kunne bidrage med noget vi ikke ellers har i truppen. Sådan en spiller er Stadsgaard ikke.
Til gengæld er han en spiller som kender superligaen, og er en lederskikkelse (bedømt på hans kampe for FCK). Det vi har brug for til sommer er nok først og fremmest en stabiliserende spiller som ikke kræver tilvænning. En 1 årig kontrakt til Stadsgaard ville jeg se som en ganske god løsning. Hvis vi kommer til at se en større udskiftning til sommer, er der ingen grund til at skulle opfinde den dybe tallerken på alle pladser. Jeg synes iøvrigt ikke der er den store niveauforskel på Stadsgaard og KEP, at en nulbon har jeg svært ved at se han skulle være, faktisk synes jeg at han var rigtig stærk i Farum dagene.

Drømmespiller - nej. Den forkromede løsning på langt sigt - nej. Men mindre kan også gøre det.
Farum dagene er også 8 år siden. Siden han kom tilbage til dansk fodbold har han været mildest talt ringe. Jeg kan slet ikke se han kan forstærke truppen.
Hvis det værste sker, og vi mister en lille håndfuld spillere til sommer, mener jeg det vigtigste vil være at få erstattet noget af den rygrad KEP tilfører.

Jeg synes iøvrigt Stadsgaard som spillertype minder ret meget om KEP, og det er måske heller ikke helt dumt i den situation. Det er næppe en særlig langsigtet løsning, men det er vel strengt taget heller ikke nødvendigvis hvad der er behov for. Vi har efter min mening to talentfulde midterforsvarere allerede, og i løbet af de næste 6-12 måneder er de vel hverken så unge eller så uerfarne at det skulle være noget problem. Der er ingen naturlov der siger at man skal have mindst en ældre og meget erfaren spiller i midterforsvaret, der er faktisk masser af eksempler på det modsatte, og jeg kunne sagtens forestille mig at ikke mindst Blåbjerg kunne vokse sig ind i en lederrolle på kort tid. Han har det i sig, og vi hører (og ser) vel alle hvor store skridt han tager i øjeblikket.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af jonas386 » 4. feb 2016, 07:14

Jeg er enig sålangt at det vil give mening med noget erfaring, og et relativt sikkert kort såfremt vi mister for mange spillere. Problemet, imo, er dog at Stadsgaard har været skadet i virkelig lang tid, og derudover heller ikke var specielt god inden skaderne (i FCK altså). Se bare på de kampe han har deltaget i for FCK, og se hvor mange point, og mål imod, de har oplevet mens Stadsgaard har spillet. Der er selvfølgelig også 10 andre spillere der har et medansvar, men jeg synes langt fra han har niveauet til at løfte truppen yderligere.
Derudover er der heller ingen garanti for hvilken forfatning han er i, og hvor lang tid han evt skal bruge for at komme i form igen.

Jeg synes det er et unødvendigt sats, både mht skader, men også grundet niveauet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Spanky » 4. feb 2016, 10:46

Buzz Killington skrev:
Silvermoon skrev:
Spanky skrev:Hvis ham Mayron Goerge fra Hobro har udviklet sig yderligere her hen over vinteren og kan score en 5-7 mål i foråret, så ser jeg ham som et godt alternativ til Spalvis når(hvis) Hobro er rykket ned og Spalvis er taget videre til udlandet. 22 år, så masser af potentiale og kulsort samtidig! ;)
Men er han kontrakt fri til sommer fordi hvornår har AaB sidst købt en spiller fri fra en kontrakt ??
Han har dog kun et år tilbage til sommer, hvilket vil sige Hobro kun har et halvt år at sælge ham i før den magiske 6 måneders grænse finder sted. På den anden side, hvis George bomber igennem for Hobro, så er andre klubber foran os i køen.

Er han forresten overhovedet en spiller der kan noget med fødderne som er påkrævet i vores klub?
Med det jeg har set til ham vurderer jeg hans tekniske færdigheder til at være på niveau med Spalvis'.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Spanky » 4. feb 2016, 11:04

Buzz Killington skrev:
Soren skrev:
Mogens skrev:Af interessante spillere, der allerede er i Dk, og som derfor ikke behøver den helt store tilvænning, synes jeg umiddelbart, at de mest interessante er Kanstrup, George og forsvareren fra Horsens.

Som erstatning for Thomsen har jeg ikke pt de store ideer.
Casper Sloth kan erstatte Thomsen
Det kan være, men jeg er nok lidt skeptisk. Jeg har svært ved at forestille mig at han er god nok i sin nuværende forfatning, og jeg tvivler også på at han har potentialet til mere. Desuden er han mere en 8'er type, end en - hvad skal man kalde Thomsen - falsk 10'er. Han har heller ikke samme fart i sit spil. Af bl.a. denne grund har han har ikke spillet en eneste god kamp for Leeds (og spiller slet ikke), da kan slet ikke magte tempoet. Han havde en god halvsæson for AGF, men den sidste inden han forsvandt fra suppen var han elendig. Han er også ældre end Thomsen (24 i denne måned), og hans udviklingskurve er også mindre skarp nu. Sidst men ikke mindst så er superligaen gået et par niveauer op siden han sidst var i DK, så jeg har svært ved at tro han kan bidrage med ret meget vs. de talenter vi har på vej.

O.k. bare min 2 pence.
Skal vi have en afdanket tidligere superligaspiller som erstatning for Thomsen ser jeg hellere Rurik Gislason - kan se han ikke har spillet så meget for Nürnberg, ved ikke om det skyldes en skade eller han bare ikke er god nok til 2. bundesligaen pt. nr. 3.

Gislason minder, som jeg husker det, mere om Thomsen end Sloth gør. Stærk i én mod én og forholdvis løbestærk. Men måske han er bedre med masser af plads ude på kanten frem for de små rum mellem modstanderens forsvar og midtbane centralt i banen?

Nogen som kender mere til Gislason's situation i Tyskland?

Låst