Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 27. maj 2016, 13:47

FlæskeFrank skrev:
Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var Friis vel først tænkt som træner til sommer, netop pga. de mange unge spillere. At Kuhn så stoppede betød, at han blev hevet op før tid.

Så det er vel ikke utænkeligt, at man i december allerede regnede med en ekstra træner til sommer. Og man så holder ved den plan, selvom Kuhns exit rykkede lidt rundt i tidsplanen for Friis.
Og det skulle tale for en ansættelse af Søren Frederiksen hvordan??

Vi har Friis og Augu som assistenter til den nye sæson, og jeg nægter at tro på at vi vil have 3.
Havde faktisk glemt Augu. Han var jo i vinters tiltænkt administrationsplads og ikke assistenttrænerplads. Så Kuhn er afløst af Friis og Friis af Augu.

Så burde der ikke være behov for flere trænere.
Hvor er indpiskeren i den ligning? Søndergaard sidder på sin flade under kampen, Friis er cirka lige så kedelig at høre på som knækbrød er at spise og Augu er jo også den mere afdæmpede type. Jeg siger ikke nogen af dem er dårlige trænere, men det handler også om at skabe det rigtige leder-team. Derudover kunne man vel hyre Søren Glad som angrebstræner.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Rams » 27. maj 2016, 16:38

Er der gået storhedsvandvid i den? Gu skal vi da røv have en hær af hjælpetrænere. Nu har vi en boss i Søndergaard, Friis til at bistå med det taktiske og nørdede og så Augo som sjælesørger og spillernes mand. Med vores talentsatsning tror jeg, at det er rigtigt fint at have Augo til at hjælpe de unge på vej. I Helenius og Bruhn har vi to gode eksempler på, hvad personlige problemer kan betyde for spillerens udvikling. Kun fint med fokus på det.

Næh vi skal bruge vores basører på en voksen mand til midtbanen, en løsning på backen og så noget firepower oppe foran, hvis der ryger mere ud.
In verbis simus faciles

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 27. maj 2016, 20:14

FlæskeFrank skrev:Efter at have set Rilwan Hassan i går, så finder jeg ham ikke interessant for AaB.

Kan så se, at Søren Frederiksen(Søren Glad) stopper som assistenttræner i Viborg. Han har tidligere arbejdet sammen med Søndergård og måtte gerne tage arbejde i Nordjylland igen.
Tror at han ender i Vejle, som cheftræner.
Jeg savner Winsnes

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. maj 2016, 20:46

thomasjn skrev:
FlæskeFrank skrev:
Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var Friis vel først tænkt som træner til sommer, netop pga. de mange unge spillere. At Kuhn så stoppede betød, at han blev hevet op før tid.

Så det er vel ikke utænkeligt, at man i december allerede regnede med en ekstra træner til sommer. Og man så holder ved den plan, selvom Kuhns exit rykkede lidt rundt i tidsplanen for Friis.
Og det skulle tale for en ansættelse af Søren Frederiksen hvordan??

Vi har Friis og Augu som assistenter til den nye sæson, og jeg nægter at tro på at vi vil have 3.
Havde faktisk glemt Augu. Han var jo i vinters tiltænkt administrationsplads og ikke assistenttrænerplads. Så Kuhn er afløst af Friis og Friis af Augu.

Så burde der ikke være behov for flere trænere.
Hvor er indpiskeren i den ligning? Søndergaard sidder på sin flade under kampen, Friis er cirka lige så kedelig at høre på som knækbrød er at spise og Augu er jo også den mere afdæmpede type. Jeg siger ikke nogen af dem er dårlige trænere, men det handler også om at skabe det rigtige leder-team. Derudover kunne man vel hyre Søren Glad som angrebstræner.
Det er lidt sjovt at et af de store kritikpunkter herinde mod Søndergaard, da han blev ansat, netop var det dimentralt modsatte.

Jeg ser ikke nogen grund til at tvivle på at Søndergaard er en træner som kan få bygget et hold op som kæmper til blodet sprøjter, for det så vi gennem mange år i Haderslev.

Om han er manden der kan skabe et hold der også kan alle de andre ting man vil med AaB, det synes jeg stadig fremtiden må vise. Strengt taget er det jo først til den nye sæson at vi begynder at se de første nye signinger, som ikke er Kent Nielsen spillere. Men samtidig mener jeg da klart at snoren er blevet kortere i løbet af foråret, og at vi absolut skal se tegninger der kan række ind i fremtiden, i løbet af efteråret, og efter at vi forhåbentlig har fået ryddet helt ud i de spillere som ikke ser deres fremtid i klubben.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af KJ » 28. maj 2016, 09:11

Ørnskov officielt færdig i BIF. Tja, han er ikke nogen Pogba, men kunne, hvis rimelig i sine lønkrav, være en OK gardering på midtbanen. Derudover har han noget hovedstødsstyrke, som vi ret akut mangler i truppen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 28. maj 2016, 09:20

KJ skrev:Ørnskov officielt færdig i BIF. Tja, han er ikke nogen Pogba, men kunne, hvis rimelig i sine lønkrav, være en OK gardering på midtbanen. Derudover har han noget hovedstødsstyrke, som vi ret akut mangler i truppen.
Ja, og han kan spille stopper. Hvis vi skulle spille europæisk havde det været en fed idé.

Nu synes jeg egentlig ikke vi har brug for ham. Vi skal til at genopbygge holdet - eller som minimum igennem et "retool". Der er Ørnskov på ingen måde fremtidens mand. Derudover har vi lige forlænget med Rasmus Würtz til 2018, så planen er vel at man kan klemme omkring 30 kampe ud af ham næste sæson også. Den resterende spilletid bør så gå til yngre kræfter.

Derimod er det måske mere relevant at få kigget på noget konkurrence til ældre, underpræsterende spillere som Risgård og Paddy. Det kunne være interessant at finde to 22-25-årige spillere til de to pladser for at sikre lidt konkurrence og samtidig styrke os på nr. 15-18 i truppen, hvor vi står ekstremt svagt i forhold til vores konkurrenter. Og please - lad os for guds skyld ikke hente flere færinger.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 28. maj 2016, 09:26

KJ skrev:Ørnskov officielt færdig i BIF. Tja, han er ikke nogen Pogba, men kunne, hvis rimelig i sine lønkrav, være en OK gardering på midtbanen. Derudover har han noget hovedstødsstyrke, som vi ret akut mangler i truppen.
Jeg forstår simpelthen ikke dem, der foreslår Martin Ørnskov. I Brøndby har han været decideret ringe i de 3 år han har spillet der. Brøndby-fansene er lykkelige for at slippe af med en spiller, der minder meget om Augo på hans dårlige dage. Langsom, dårlig distribution af bolden og ikke en type der går forrest. Læg dertil, at selv hvis han går lidt ned i løn så vil han stadig skulle gøres til en af de bedst lønnede i AaB. Det ville absolut ikke give nogen mening. Han har et fint navn i Norge, og kunne velsagtens være aktuel der. En reservetjans i AaB er han næppe interesseret i.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Olly » 28. maj 2016, 09:58

Jeg håber at Gaarde kigger mod Hobro og får lavet en aftale med Jung Bin Park. Han har i særklasse været Hobros bedste spiller. Han er bare generelt en klasse spiller. Derudover tror jeg ikke han koster mange basører.
Hobro har udtalt at der er dansk interesse for ham. Jeg håber godt nok AaB er med i det felt.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Provst i Brovst » 28. maj 2016, 10:09

Olly skrev:Jeg håber at Gaarde kigger mod Hobro og får lavet en aftale med Jung Bin Park. Han har i særklasse været Hobros bedste spiller. Han er bare generelt en klasse spiller. Derudover tror jeg ikke han koster mange basører.
Hobro har udtalt at der er dansk interesse for ham. Jeg håber godt nok AaB er med i det felt.
Spiller han højre wing for Hobro?

Jeg kender ham ikke, men to mål og to assists for Hobro i denne sæson er vel OK.

Fodboldopdragelse i Tyskland siden U17. Han burde kunne falde ind.

http://www.transfermarkt.com/jung-bin-p ... ler/217684
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Olly » 28. maj 2016, 10:35

Provst i Brovst skrev:
Olly skrev:Jeg håber at Gaarde kigger mod Hobro og får lavet en aftale med Jung Bin Park. Han har i særklasse været Hobros bedste spiller. Han er bare generelt en klasse spiller. Derudover tror jeg ikke han koster mange basører.
Hobro har udtalt at der er dansk interesse for ham. Jeg håber godt nok AaB er med i det felt.
Spiller han højre wing for Hobro?

Jeg kender ham ikke, men to mål og to assists for Hobro i denne sæson er vel OK.

Fodboldopdragelse i Tyskland siden U17. Han burde kunne falde ind.

http://www.transfermarkt.com/jung-bin-p ... ler/217684
Han har spillet i venstre side. Men i en del kampe har han lagt helt fremme eller lige bag ved Mayron George. Han har en boldbehandling og hurtighed der er helt i toppen af superligaen. Jeg er ret sikker på han kunne blive en gevinst for AaB. Aldersmæssigt vil han også passe ind. Jeg kaster ihvertfald op hvis han ryger til Brøndby som jeg hørte et rygte om.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af frederikshavneren » 28. maj 2016, 17:26

Robert Skov kunne være en rigtig fin afløser for Thomsen. Han er blevet nævnt i de seneste transfervinduer, trods kun 20 år har han uden tvivl et stort potentiale. Skov har haft lidt skader i denne sæson, men i de seneste kampe har han spillet rigtig stærkt og har scoret nogle meget flotte mål.
Det der taler mest imod er at Silkeborg ganske givet vil kræve en pæn transfer.

Nogle vil måske mene at det er rigeligt med tilgangen af Meilinger, det er jeg ikke enig i. Bliver Thomsen solgt så skal der investeres i en kvalificeret afløser.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 28. maj 2016, 17:47

frederikshavneren skrev:Robert Skov kunne være en rigtig fin afløser for Thomsen. Han er blevet nævnt i de seneste transfervinduer, trods kun 20 år har han uden tvivl et stort potentiale. Skov har haft lidt skader i denne sæson, men i de seneste kampe har han spillet rigtig stærkt og har scoret nogle meget flotte mål.
Det der taler mest imod er at Silkeborg ganske givet vil kræve en pæn transfer.

Nogle vil måske mene at det er rigeligt med tilgangen af Meilinger, det er jeg ikke enig i. Bliver Thomsen solgt så skal der investeres i en kvalificeret afløser.
Gider du argumentere for hvordan en 20-aarig angriber der har lavet samme antal maal som Nicolas Godtfredsen og Davit Skhirtladze i foerstedivision, som er bagefter Frederik Boersting, og sikker Andreas Bruhn paa u21 landsholdet, kan vaere en kvalificeret afloeser til en landsholdsspiller som Thomsen?

Desuden har vi vidst masser af unge spillere paa vej paa den plads, saa hvorfor dog bruge masser af kroner paa en spiller der potentielt kommer til at sylte vores egen ungdom for vaerdifulde spilminutter?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af frederikshavneren » 28. maj 2016, 18:32

Buzz Killington skrev:
frederikshavneren skrev:Robert Skov kunne være en rigtig fin afløser for Thomsen. Han er blevet nævnt i de seneste transfervinduer, trods kun 20 år har han uden tvivl et stort potentiale. Skov har haft lidt skader i denne sæson, men i de seneste kampe har han spillet rigtig stærkt og har scoret nogle meget flotte mål.
Det der taler mest imod er at Silkeborg ganske givet vil kræve en pæn transfer.

Nogle vil måske mene at det er rigeligt med tilgangen af Meilinger, det er jeg ikke enig i. Bliver Thomsen solgt så skal der investeres i en kvalificeret afløser.
Gider du argumentere for hvordan en 20-aarig angriber der har lavet samme antal maal som Nicolas Godtfredsen og Davit Skhirtladze i foerstedivision, som er bagefter Frederik Boersting, og sikker Andreas Bruhn paa u21 landsholdet, kan vaere en kvalificeret afloeser til en landsholdsspiller som Thomsen?

Desuden har vi vidst masser af unge spillere paa vej paa den plads, saa hvorfor dog bruge masser af kroner paa en spiller der potentielt kommer til at sylte vores egen ungdom for vaerdifulde spilminutter?
Skov er primært kantspiller. Han har rigtig nok ikke scoret særlig mange mål, men med til historien hører at han har været skadet samt har lidt under at Silkeborg har slidt med det offensive spil.

At han ikke er udtaget til U21 landsholdet kan undre, måske det er prisen for at spille i 1. division. Skov har dog et langt større potentiale (offensivt) end Børsting og Bruhn. Skov har nogle af de kvaliteter som vi åbenlyst mangler da han er meget kreativ.
Der er naturligvis forskellige vurderinger af spillerne, jeg synes slet ikke at Børsting har niveau til AaB. Han bidrager med omtrent nul kreativitet, hvilket er en ualmindelig skidt egenskab for en kantspiller.

Vi har brug for kvalitet hvilket forårssæsonen smerteligt har vist med al tydelighed. Vi skal stille med det bedst mulige hold når vi skal kæmpe om en topplacering i den kommende sæson (top 4 skal altid være målet for AaB). Det er ikke et succes kriterie at der rykkes så mange ungdomsspillere op i førsteholdstruppen til sommer. Hellere kvalitet end kvantitet, hvis de er gode nok skal de nok få spilletid.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 28. maj 2016, 18:58

frederikshavneren skrev:
Buzz Killington skrev:
frederikshavneren skrev:Robert Skov kunne være en rigtig fin afløser for Thomsen. Han er blevet nævnt i de seneste transfervinduer, trods kun 20 år har han uden tvivl et stort potentiale. Skov har haft lidt skader i denne sæson, men i de seneste kampe har han spillet rigtig stærkt og har scoret nogle meget flotte mål.
Det der taler mest imod er at Silkeborg ganske givet vil kræve en pæn transfer.

Nogle vil måske mene at det er rigeligt med tilgangen af Meilinger, det er jeg ikke enig i. Bliver Thomsen solgt så skal der investeres i en kvalificeret afløser.
Gider du argumentere for hvordan en 20-aarig angriber der har lavet samme antal maal som Nicolas Godtfredsen og Davit Skhirtladze i foerstedivision, som er bagefter Frederik Boersting, og sikker Andreas Bruhn paa u21 landsholdet, kan vaere en kvalificeret afloeser til en landsholdsspiller som Thomsen?

Desuden har vi vidst masser af unge spillere paa vej paa den plads, saa hvorfor dog bruge masser af kroner paa en spiller der potentielt kommer til at sylte vores egen ungdom for vaerdifulde spilminutter?
Skov er primært kantspiller. Han har rigtig nok ikke scoret særlig mange mål, men med til historien hører at han har været skadet samt har lidt under at Silkeborg har slidt med det offensive spil.

At han ikke er udtaget til U21 landsholdet kan undre, måske det er prisen for at spille i 1. division. Skov har dog et langt større potentiale (offensivt) end Børsting og Bruhn. Skov har nogle af de kvaliteter som vi åbenlyst mangler da han er meget kreativ.
Der er naturligvis forskellige vurderinger af spillerne, jeg synes slet ikke at Børsting har niveau til AaB. Han bidrager med omtrent nul kreativitet, hvilket er en ualmindelig skidt egenskab for en kantspiller.

Vi har brug for kvalitet hvilket forårssæsonen smerteligt har vist med al tydelighed. Vi skal stille med det bedst mulige hold når vi skal kæmpe om en topplacering i den kommende sæson (top 4 skal altid være målet for AaB). Det er ikke et succes kriterie at der rykkes så mange ungdomsspillere op i førsteholdstruppen til sommer. Hellere kvalitet end kvantitet, hvis de er gode nok skal de nok få spilletid.
Haanden paa hjertet - hvor mange Silkeborgkampe har du set i aar?

Jeg ikke har set ham spille siden han var i suppen, og der saa han skam spaendende ud - maaske mest fordi han der kun var 18 aar. Og det er da muligt han har et stort potentiale, men det ved vi jo egentlig intet om andet end ud fra en fremskrivning af det nuvaerende niveau. Men jeg koeber ikke den at man bliver frasorteret fordi man spiller i foerstedivision. Kristian Pedersen fra Koege er f.eks. med. Derudover, hvor kreativ kan han vaere hvis han kun har lavet to assists i de 23 kampe han alligevel har spillet i aar for et tophold i foerstedivision? Til sammenligning har Boersting, der i dine oejne ikke er kreativ, lavet 6 assists, paa ca. 300 faerre minutter end Skov, og det paa et langt hoejere niveau.

Edit: Skal lige sige, hvis han er billig, saa ser jeg intet problem i at hente manden. Han har dog 1 aar tilbage, og har lige snakket positivt om kontraktforlaengelse med Silke. Saa han er nok for dyr.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 28. maj 2016, 19:17

Olly skrev:Jeg håber at Gaarde kigger mod Hobro og får lavet en aftale med Jung Bin Park. Han har i særklasse været Hobros bedste spiller. Han er bare generelt en klasse spiller. Derudover tror jeg ikke han koster mange basører.
Hobro har udtalt at der er dansk interesse for ham. Jeg håber godt nok AaB er med i det felt.
Jeg forstår slet ikke ambitionsniveauet. Park er en hæderlig spiller men der er nul slutprodukt og nul fight i manden. Han kan lave nogle stepovers og har en fin førsteberøring, men han laver hverken mål eller assists. Derudover er han dårlig i presspillet og usikker i etableret pasningsspil.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 29. maj 2016, 00:39

frederikshavneren skrev:Robert Skov kunne være en rigtig fin afløser for Thomsen. Han er blevet nævnt i de seneste transfervinduer, trods kun 20 år har han uden tvivl et stort potentiale. Skov har haft lidt skader i denne sæson, men i de seneste kampe har han spillet rigtig stærkt og har scoret nogle meget flotte mål.
Det der taler mest imod er at Silkeborg ganske givet vil kræve en pæn transfer.

Nogle vil måske mene at det er rigeligt med tilgangen af Meilinger, det er jeg ikke enig i. Bliver Thomsen solgt så skal der investeres i en kvalificeret afløser.
Det er ikke nemt at handle spillere ind. Køber man dem for sent, er det noget skidt - køber man dem tidligt ser fans dem ikke som afløser for en spiller der stadig er at finde i klubben, uanset at man udtaler det er sådan det hænger sammen...

Robert Skov: Spændende spiller, sikkert for dyr, og i mine øjne ikke ligefrem nogen logisk eller typisk kantspiller. Jeg ser ham mere som en spiller som kan sætte spillet op, og måske mere passende til en offensiv midtbane. Han har nogle kvaliteter vi ikke har i forvejen fra vore etablerede unge spillere, og har har uden tvivl et meget højt topniveau, men jeg har også set ham falde fuldstændigt ud af kampe.

Jeg tror iøvrigt absolut ikke at vi henter endnu en kantspiller, hvis vi forlænger med Jönsson.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Ham der Emil » 29. maj 2016, 15:11

Eneste ønske herfra er Remmer fra FCK. Får vi ham, så føler jeg at vi har et forstærket hold til den kommende sæson, end det vi netop har spillet med i foråret. Smutter Thomsen (det gør han jo nok), så har vi østrigeren, dog kunne jeg godt tænke mig, at Hjulsager fra Brøndby blev hentet ind, eventuelt på en lejeaftale med købsoption/forlængelse af lejeaftale.
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jonas386 » 29. maj 2016, 15:25

Ham der Emil skrev:dog kunne jeg godt tænke mig, at Hjulsager fra Brøndby blev hentet ind, eventuelt på en lejeaftale med købsoption/forlængelse af lejeaftale.
Hjulsager er bundelendig. Nej tak herfra.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Ham der Emil » 29. maj 2016, 16:45

jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:dog kunne jeg godt tænke mig, at Hjulsager fra Brøndby blev hentet ind, eventuelt på en lejeaftale med købsoption/forlængelse af lejeaftale.
Hjulsager er bundelendig. Nej tak herfra.
Hvem har ikke det for Brøndby? Udover det så er det et stort potentiale i drengen, og en klub som AaB ville kunne udfolde det.
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jonas386 » 29. maj 2016, 16:50

Ham der Emil skrev:
jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:dog kunne jeg godt tænke mig, at Hjulsager fra Brøndby blev hentet ind, eventuelt på en lejeaftale med købsoption/forlængelse af lejeaftale.
Hjulsager er bundelendig. Nej tak herfra.
Hvem har ikke det for Brøndby? Udover det så er det et stort potentiale i drengen, og en klub som AaB ville kunne udfolde det.
Hjulsager er jo bare endnu et Brøndby talent der har fået 12 minutter i ligaen og straks udråbt som det største talent der kan gå på to ben i superligaen. Han vandt prisen som årets U19 talent, og har intet vist siden (eller før). Jeg har svært ved at se hvad Hjulsager kan, som vi ikke allerede har hos egne talenter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst