Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 8. jun 2016, 14:47

Med Børsting og Blåbjergs formodentlige afrejse til OL i Rio den 5. august, så har vi henholdvis 3 midterforsvarere og Marco Meilinger, Andreas Bruhn samt uprøvede Rasmus Thellufsen og Joakim Mæhle på kanterne. Nikolaj Thomsen er sandsynligvis solgt på dette tidspunkt.

Vi har derfor brug for minimum én central midterforsvar og som minimum én kantspiller.

Dette kunne være:

Midterforsvaret
Malthe Johansen årgang 96 og på fri transfer, 24 U-landskampe samt været udlejet til FC Porto, før han kom hjem til Brøndby.
Josip Elez Årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med Lazio og været udlejet til AGF i dette forår.
Magnus Pedersen årgang 96 og på fri transfer, 11 U-landskampe og været udlejet til Sogndal i dette forår.
Jens-Martin Gammelby årgang 95, 1 år tilbage af sin aftale med Silkeborg, 2 U-landskampe og 29 kampe i Superligaen.

Kantspillere
Emil Lyng årgang 89 og på fri transfer, 9 U-landskampe samt 52 kampe i Superligaen.
Oliver Thychosen årgang 93, 1 år tilbage af sin aftale med FCN, 21 U-landskampe samt 36 kampe i Superligaen.
Andrew Hjulsager årgang 96, 1 år tilbage af sin aftale med Brøndby, 54 U-landskampe samt 61 kampe i Superligaen.
Casper Nielsen årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med EFB, 22 U-landskampe samt 73 kampe i Superligaen.
Danny Amankwaa årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med FCK, 61 U-landskampe samt 54 kampe i Superligaen.
Robert Skov årgang 96, 1 år tilbage af sin kontrakt med Silkeborg, 17 U-landskampe samt 26 kampe i Superligaen.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 8. jun 2016, 14:52

Arendt skrev:Med Børsting og Blåbjergs formodentlige afrejse til OL i Rio den 5. august, så har vi henholdvis 3 midterforsvarere og Marco Meilinger, Andreas Bruhn samt uprøvede Rasmus Thellufsen og Joakim Mæhle på kanterne. Nikolaj Thomsen er sandsynligvis solgt på dette tidspunkt.

Vi har derfor brug for minimum én central midterforsvar og som minimum én kantspiller.

Dette kunne være:

Midterforsvaret
Malthe Johansen årgang 96 og på fri transfer, 24 U-landskampe samt været udlejet til FC Porto, før han kom hjem til Brøndby.
Josip Elez Årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med Lazio og været udlejet til AGF i dette forår.
Magnus Pedersen årgang 96 og på fri transfer, 11 U-landskampe og været udlejet til Sogndal i dette forår.
Jens-Martin Gammelby årgang 95, 1 år tilbage af sin aftale med Silkeborg, 2 U-landskampe og 29 kampe i Superligaen.

Kantspillere
Emil Lyng årgang 89 og på fri transfer, 9 U-landskampe samt 52 kampe i Superligaen.
Oliver Thychosen årgang 93, 1 år tilbage af sin aftale med FCN, 21 U-landskampe samt 36 kampe i Superligaen.
Andrew Hjulsager årgang 96, 1 år tilbage af sin aftale med Brøndby, 54 U-landskampe samt 61 kampe i Superligaen.
Casper Nielsen årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med EFB, 22 U-landskampe samt 73 kampe i Superligaen.
Danny Amankwaa årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med FCK, 61 U-landskampe samt 54 kampe i Superligaen.
Robert Skov årgang 96, 1 år tilbage af sin kontrakt med Silkeborg, 17 U-landskampe samt 26 kampe i Superligaen.
Har godt nok svært ved at se meningen med ret mange af dem du foreslår. Elez har ikke for alvor imponeret mig, Johansen kan ikke kom i Brøndbys ret tynde forsvar og det samme gælder for Magnus Pedersen i OBs tynde forsvar. Gammelby kunne give mening ud fra den betragtning, at han rent faktisk har spillet Superliga, men skal vi hente til midterforsvaret bør vi styrke det. Ingen af dem her er bedre end P og Blåbjerg.

Kantspillerne er ikke meget bedre. Evighedstalentet med glasben Lyng skal vi da holde os langt langt fra.
Thychosen, Hjulsager, Amankwaa og Skov er alle spændende, men vil hellere have en mere sikker Thomsen afløser.
Thychosen og Hjulsager er nok dem jeg helst så af de fire. Casper Nielsen har ikke imponeret mig.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 8. jun 2016, 14:59

thomasjn skrev:
Arendt skrev:Med Børsting og Blåbjergs formodentlige afrejse til OL i Rio den 5. august, så har vi henholdvis 3 midterforsvarere og Marco Meilinger, Andreas Bruhn samt uprøvede Rasmus Thellufsen og Joakim Mæhle på kanterne. Nikolaj Thomsen er sandsynligvis solgt på dette tidspunkt.

Vi har derfor brug for minimum én central midterforsvar og som minimum én kantspiller.

Dette kunne være:

Midterforsvaret
Malthe Johansen årgang 96 og på fri transfer, 24 U-landskampe samt været udlejet til FC Porto, før han kom hjem til Brøndby.
Josip Elez Årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med Lazio og været udlejet til AGF i dette forår.
Magnus Pedersen årgang 96 og på fri transfer, 11 U-landskampe og været udlejet til Sogndal i dette forår.
Jens-Martin Gammelby årgang 95, 1 år tilbage af sin aftale med Silkeborg, 2 U-landskampe og 29 kampe i Superligaen.

Kantspillere
Emil Lyng årgang 89 og på fri transfer, 9 U-landskampe samt 52 kampe i Superligaen.
Oliver Thychosen årgang 93, 1 år tilbage af sin aftale med FCN, 21 U-landskampe samt 36 kampe i Superligaen.
Andrew Hjulsager årgang 96, 1 år tilbage af sin aftale med Brøndby, 54 U-landskampe samt 61 kampe i Superligaen.
Casper Nielsen årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med EFB, 22 U-landskampe samt 73 kampe i Superligaen.
Danny Amankwaa årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med FCK, 61 U-landskampe samt 54 kampe i Superligaen.
Robert Skov årgang 96, 1 år tilbage af sin kontrakt med Silkeborg, 17 U-landskampe samt 26 kampe i Superligaen.
Har godt nok svært ved at se meningen med ret mange af dem du foreslår. Elez har ikke for alvor imponeret mig, Johansen kan ikke kom i Brøndbys ret tynde forsvar og det samme gælder for Magnus Pedersen i OBs tynde forsvar. Gammelby kunne give mening ud fra den betragtning, at han rent faktisk har spillet Superliga, men skal vi hente til midterforsvaret bør vi styrke det. Ingen af dem her er bedre end P og Blåbjerg.

Kantspillerne er ikke meget bedre. Evighedstalentet med glasben Lyng skal vi da holde os langt langt fra.
Thychosen, Hjulsager, Amankwaa og Skov er alle spændende, men vil hellere have en mere sikker Thomsen afløser.
Thychosen og Hjulsager er nok dem jeg helst så af de fire. Casper Nielsen har ikke imponeret mig.
Vi kan have en midterforsvarer, som accepterer at være 4. eller 5. valg, da vi kommer til at satse på Kasper P., Blåbjerg og Holgersson i næste sæson. Her kunne det være rigtig godt med et talent, som accepterer dette, hvorfor mange af disse spillere passer ind i den beskrivelse. Elez vil kunne slå Kasper P. af, da han er en rygtig dygtig midterforsvarer, hvilket han viste imod os.

Magnus P. spiller fast i den norske række, hvilke må siges at være aldeles godkendt, mens Malthe Johansen endvidere er et kæmpe talent. Gammelby vil kunne spille 6'eren udover at indgå i konkurrence i forsvaret.

På kanten skal vi måske endda have to spillere, og her må vi acceptere, at vi ikke får en spiller på Thomsen niveau, men en som kan udvikle sig til at komme på Thomsens niveau. Disse kantspillere har potentiale til dette og fordelen ved Casper Nielsen er, at han desuden kan spille 8'eren. Hjulsager eller Amankwaa på venstre kant i konkurrence med Børsting og en Thychosen som backup til Meilinger ville være ret godt, synes jeg.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 8. jun 2016, 15:40

Jeg kan slet ikke se hvad vi skal med flere udviklingsspillere. Vi har 27 spillere i truppen, hvoraf 9 er første- eller andetårsseniorer!

Nej, vi skal altså have nogle sikre kort, som vi kan bygge et nyt hold op omkring. Jeg håber AaB er klar til at grave lidt dybt for at få fat i de rigtige kort frem for endnu flere fyld-spillere.

Hvis vi vil kunne slås med FCM, OB, Brøndby osv. så skal vi altså kunne gå ud og hente profiler i klubber som Esbjerg, Sønderjyske, Viborg m.fl. når de nærmer sig kontraktudløb - det kunne være Marc Pedersen eller Magnus Lekven, eksempelvis. To fremragende spillere på 27-28 år som kunne blive rygraden på det nye hold, vi skal til at bygge op og som burde kunne købes for i alt 4-5 mio. kr. idet begge har kontraktudløb i sommeren '17. Det er også to spillere, hvor vi ved lige præcis, hvad vi får for pengene.

Så vil jeg hellere nøjes med 1-2 spillere på dette niveau frem for at få 3-4 spillere fra en lidt lavere hylde.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Glenn Francisco » 8. jun 2016, 16:03

Ville være rart med nogle konkrete SPÆNDENDE navne ála Okotie rygtet, som måske, måske ikke havde noget på sig.

F5'er i også bold og debatside 200 gange hver dag for tiden? ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af KJ » 8. jun 2016, 16:43

Yes for helvede :-)

Stilheden er UBÆRLIG!! Rygter - kom nu...

Var i øvrigt i Gentofte i lørdags og så HIK - Nykøbing. Jeg må bare sige, at 2. division er lysår fra Superligaen. Jeg er ikke i tvivl om, at Mathias Thrane var en konge i HIK, men når en Anders Due render rundt og ser lynhurtig ud, og er den dominerende offensive spiller på banen, er der jo noget galt... Nykøbing vandt i øvrigt 0-3.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 8. jun 2016, 18:14

Glenn Francisco skrev:Ville være rart med nogle konkrete SPÆNDENDE navne ála Okotie rygtet, som måske, måske ikke havde noget på sig.

F5'er i også bold og debatside 200 gange hver dag for tiden? ;)
Haha ja! Og jeg spammer min sportsjournalistven og min AaB kontakt dagligt! Der er stille som graven. Det må betyde noget er i gære!
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jun 2016, 18:21

Esbjerg må låne til lønnen og sælge spillere for at overleve. Esbjerg har meget begrænset at tilbyde Park både sportsligt og økonomisk. Endnu et tegn på at AaB ALDRIG har været interesseret.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 9520AaB » 8. jun 2016, 18:44

Arendt skrev:Med Børsting og Blåbjergs formodentlige afrejse til OL i Rio den 5. august, så har vi henholdvis 3 midterforsvarere og Marco Meilinger, Andreas Bruhn samt uprøvede Rasmus Thellufsen og Joakim Mæhle på kanterne. Nikolaj Thomsen er sandsynligvis solgt på dette tidspunkt.

Vi har derfor brug for minimum én central midterforsvar og som minimum én kantspiller.

Dette kunne være:

Midterforsvaret
Malthe Johansen årgang 96 og på fri transfer, 24 U-landskampe samt været udlejet til FC Porto, før han kom hjem til Brøndby.
Josip Elez Årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med Lazio og været udlejet til AGF i dette forår.
Magnus Pedersen årgang 96 og på fri transfer, 11 U-landskampe og været udlejet til Sogndal i dette forår.
Jens-Martin Gammelby årgang 95, 1 år tilbage af sin aftale med Silkeborg, 2 U-landskampe og 29 kampe i Superligaen.

Kantspillere
Emil Lyng årgang 89 og på fri transfer, 9 U-landskampe samt 52 kampe i Superligaen.
Oliver Thychosen årgang 93, 1 år tilbage af sin aftale med FCN, 21 U-landskampe samt 36 kampe i Superligaen.
Andrew Hjulsager årgang 96, 1 år tilbage af sin aftale med Brøndby, 54 U-landskampe samt 61 kampe i Superligaen.
Casper Nielsen årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med EFB, 22 U-landskampe samt 73 kampe i Superligaen.
Danny Amankwaa årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med FCK, 61 U-landskampe samt 54 kampe i Superligaen.
Robert Skov årgang 96, 1 år tilbage af sin kontrakt med Silkeborg, 17 U-landskampe samt 26 kampe i Superligaen.

Har godt svært ved at se at Hjulsager kan være løsningen for at Børsting skal til OL. Det skal han vel også??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 8. jun 2016, 21:19

Provst i Brovst skrev:Esbjerg må låne til lønnen og sælge spillere for at overleve. Esbjerg har meget begrænset at tilbyde Park både sportsligt og økonomisk. Endnu et tegn på at AaB ALDRIG har været interesseret.
Det kommer da ved gud an på, hvad Esbjerg har i støbeskeen. Spekulerer de i at luge gevaldigt ud, og få billige spillere som erstatninger så kunne Park sagtens være potentiel spiller for dem.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AalBoyeBK » 8. jun 2016, 21:28

Til gengæld må det betyde at der kan være en mulighed for Jeppe Andersen. Typemæssigt er han den perfekte afløser for Thomsen, men vi skal være heldige hvis større klubber ikke kommer efter ham. Han vil også være vores største transfer i mange år, er lidt i tvivl om man tør lave så store satsninger - men hvis man skal, er det på en spiller med den profil han har, set i forhold til alder og videresalgspotentiale.

kasperaksel
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 23. feb 2009, 16:18

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af kasperaksel » 8. jun 2016, 21:57

Jeg solgte kaffe til Jeppe Curth i foregårs på Nytorv, det kan kun betyde en ting! Vores bomber hedder jeppe curth....... :thumbsup:

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AalBoyeBK » 8. jun 2016, 22:52

Jeppe Andersen har i øvrigt udløb om et år, så det virker som det rigtige tidspunkt i forhold til ham. En Ritzau/bold.dk journalist, som tidligere har arbejdet på Jyske Vestkysten, mener i øvrigt, at Park er erstatningen for Jeppe Andersen.

Jeg forestiller mig dog stadig, at han ender i en hollandsk midterklub. Hvis han bliver i Danmark, har jeg dog svært ved at se, hvem der skulle hente ham ud over os. De fleste andre klubber er enten ikke i en situation hvor de kan investere, ellers er de dækket ind på pladsen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jun 2016, 23:00

AalBoyeBK skrev:Jeppe Andersen har i øvrigt udløb om et år, så det virker som det rigtige tidspunkt i forhold til ham. En Ritzau/bold.dk journalist, som tidligere har arbejdet på Jyske Vestkysten, mener i øvrigt, at Park er erstatningen for Jeppe Andersen.

Jeg forestiller mig dog stadig, at han ender i en hollandsk midterklub. Hvis han bliver i Danmark, har jeg dog svært ved at se, hvem der skulle hente ham ud over os. De fleste andre klubber er enten ikke i en situation hvor de kan investere, ellers er de dækket ind på pladsen.
Park ser væsentligt bedre ud statistisk.
Jeppe Andersen 15 kampe, 1 assist mod Park 22 kampe, 2 mål og 2 assists i denne sæson.
19 kampe, 1 assist i sidste sæson.

Jeg kender intet til begge spillere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 8. jun 2016, 23:05

9520AaB skrev:
Arendt skrev:Med Børsting og Blåbjergs formodentlige afrejse til OL i Rio den 5. august, så har vi henholdvis 3 midterforsvarere og Marco Meilinger, Andreas Bruhn samt uprøvede Rasmus Thellufsen og Joakim Mæhle på kanterne. Nikolaj Thomsen er sandsynligvis solgt på dette tidspunkt.

Vi har derfor brug for minimum én central midterforsvar og som minimum én kantspiller.

Dette kunne være:

Midterforsvaret
Malthe Johansen årgang 96 og på fri transfer, 24 U-landskampe samt været udlejet til FC Porto, før han kom hjem til Brøndby.
Josip Elez Årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med Lazio og været udlejet til AGF i dette forår.
Magnus Pedersen årgang 96 og på fri transfer, 11 U-landskampe og været udlejet til Sogndal i dette forår.
Jens-Martin Gammelby årgang 95, 1 år tilbage af sin aftale med Silkeborg, 2 U-landskampe og 29 kampe i Superligaen.

Kantspillere
Emil Lyng årgang 89 og på fri transfer, 9 U-landskampe samt 52 kampe i Superligaen.
Oliver Thychosen årgang 93, 1 år tilbage af sin aftale med FCN, 21 U-landskampe samt 36 kampe i Superligaen.
Andrew Hjulsager årgang 96, 1 år tilbage af sin aftale med Brøndby, 54 U-landskampe samt 61 kampe i Superligaen.
Casper Nielsen årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med EFB, 22 U-landskampe samt 73 kampe i Superligaen.
Danny Amankwaa årgang 94, 1 år tilbage af sin aftale med FCK, 61 U-landskampe samt 54 kampe i Superligaen.
Robert Skov årgang 96, 1 år tilbage af sin kontrakt med Silkeborg, 17 U-landskampe samt 26 kampe i Superligaen.

Har godt svært ved at se at Hjulsager kan være løsningen for at Børsting skal til OL. Det skal han vel også??

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har du ret i. Vi skal i hvert fald hente nogle kantspillere inden, for ellers bliver vi meget tynde på kanterne!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 8. jun 2016, 23:08

AalBoyeBK skrev:Jeppe Andersen har i øvrigt udløb om et år, så det virker som det rigtige tidspunkt i forhold til ham. En Ritzau/bold.dk journalist, som tidligere har arbejdet på Jyske Vestkysten, mener i øvrigt, at Park er erstatningen for Jeppe Andersen.

Jeg forestiller mig dog stadig, at han ender i en hollandsk midterklub. Hvis han bliver i Danmark, har jeg dog svært ved at se, hvem der skulle hente ham ud over os. De fleste andre klubber er enten ikke i en situation hvor de kan investere, ellers er de dækket ind på pladsen.
Ville være fremragende. Hvor vi før har solgt billigt pga. vores sparsomme økonomi, kunne vi hente Jeppe Andersen og Casper Nielsen for en brøkdel af, hvad de ellers kunne have fået for dem, hvis de havde haft en stor egenkapital.

Sæt i gang, Gaarde!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Pastorius » 8. jun 2016, 23:10

Arendt skrev: Det har du ret i. Vi skal i hvert fald hente nogle kantspillere inden, for ellers bliver vi meget tynde på kanterne!
Vi kommer under ingen omstændigheder til at hente spillere blot for at dække af for Børstings OL-deltagelse i tre kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 8. jun 2016, 23:16

Pastorius skrev:
Arendt skrev: Det har du ret i. Vi skal i hvert fald hente nogle kantspillere inden, for ellers bliver vi meget tynde på kanterne!
Vi kommer under ingen omstændigheder til at hente spillere blot for at dække af for Børstings OL-deltagelse i tre kampe.
Nej, det er vi fuldstændig enige i. Det ville stride imod AaB's strategi. Derfor skal vi også have hentet kantspillere inden og gerne så tidligt så muligt!

I øjeblikket har vi disse spillere til højre kant:
Meilinger, Børsting, Bruhn og Mæhle.

Vi har disse spillere til venstre kant:
Thomsen, Børsting, Bruhn, Thellufsen og Mæhle.

Tager du Thomsen og Børsting ud af ligningen, fordi den ene sandsynligvis er solgt og den anden er til OL, og kan misse 3 kampe i august, så har vi:

Højre kant
Meilinger, Bruhn og Mæhle

Venstre kant
Bruhn, Thellufsen og Mæhle.

Hvis de begge er skadesfri, så kommer Meilinger sandsynligvis til at spille højre kant, mens Bruhn skal dække venstre kant. Så har vi Mæhle og Thellufsen som indskiftere, hvis de er skadesfri. Godt nok satser vi på vores egne, men come on.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13716
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Funky » 9. jun 2016, 07:58

Gaarde siger i dag, at man vil hente 2-3 spillere - til midtbanen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 9. jun 2016, 08:09

Funky skrev:Gaarde siger i dag, at man vil hente 2-3 spillere - til midtbanen.
Arh. Citatet er:

- Vi kigger på markedet, og jeg vurderer, at der skal hentes to-tre nye navne ind. Og her kigger vi primært på spillere til midtbanen. Hvis vi mister Thomsen, skal vi nok have noget ekstra ind, og det er i det hele taget der, vi vurderer, at behovet er størst,

Det kan vel lige så vel betyde en kant, en midt og en back-

Låst