Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Kokkefar » 30. jun 2016, 23:10

Provst i Brovst skrev:
Kokkefar skrev:
Provst i Brovst skrev:
Rams skrev:Jeg tror de fleste har fanget dit synspunkt. Må jeg anbefale dig, at undgå transfertråden og i stedet holde øje med aabsport.dk.

Men Gaarde kunne da gjort have gjort, som Ole i Randers og hentet 4 afrikanske pausefisk, som kunne debattere indtil, der kommer nogle seriøse svedsker på disken.
Spekulationer og ønsker er fine, løgnehistorier er ikke. Jeg fatter ikke at det kan diskuteres.
Hvad belæg har du for at sige det er løgn? Jeg går ikke ud fra du ved hvem Gaarde ligger i forhandling med.
Tyskerens utallige fejlgæt.

Kan du ikke se det eller vil du ikke?

Hvorfor tror du tyskeren m.fl. ved hvem Gaarde forhandler med? Jeg kan jo lige så godt vide det som alle andre.
Der kan jo sagtens være forhandlet med en spiller uden det kommer ud.

At du ikke tror på det betyder jo ikke det er løgn. Lad dog folk vælge deres egen grad af kildekritik.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Olly » 30. jun 2016, 23:19

AalBoyeBK skrev:Kenni Poulsen, som er journalist Jydske Vestkysten, og for lang tid siden skrev at Jeppe Andersen ikke ønskede at forlænge med EfB, skrev i øvrigt i går om Jeppe Andersen: "Rygter vil vide, at han er i spil som Nicolaj Thomsen-afløser i AaB" på Twitter.

Synes det giver helt vildt god mening med en transfer, i forhold til den type der passer til os, men det har jeg vist også givet udtryk for et par gange. Tror han er nogenlunde det højeste vi kan gå efter.

Og det kan godt være at Jeppe Andersen har haft lidt skadesproblemer, men til gengæld var og er han en stor profil i Esbjerg - han er sgu en spiller der er flere niveauer over Park, det er jo nærmest en hån at sammenligne de to.
Ja sammenligningen er vanskelig og se. Park spiller hver gang hvorimod Jeppe Andersen er skadet det meste af tiden. Og en profil i Esbjerg siger ikke meget. Daniel Stenderup er vel også ved at være en profil dernede.

Jeg er sgu ked af Viborg snupper Park. Jeg tror han bliver rigtig god for dem. Ligesom jeg tror han kunne have været rigtig god for AaB.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Hanga » 30. jun 2016, 23:57

Tyskeren, 1. maj 2013:
Krüger bliver ny sportschef.. Det kunne jeg jo allerede fortælle jer for knap 2 måneder siden! Han har været deres favorit siden Grønkjær takkede nej tak.. Nu er det faldt på plads med FC Hjørring!

Rudbæk bliver ny adm. direktør, men salgschefen kender jeg ikke navnet på.. Det havde min kilde ikke opfanget
2. maj 2013:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/Gaar ... hef-i-AaB/


Det kan godt være Tyskeren har en kilde der engang imellem rammer plet, men han rammer altså også ofte meget ved siden af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Dot Bot » 1. jul 2016, 00:11

Jeg melder den gerne nu. Når transfervinduet er slut, står AaB med minimum to nye forstærkninger på holdet.

Jeg gider ikke at snakke kilder.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af swfc » 1. jul 2016, 00:42

Dot Bot skrev:Jeg melder den gerne nu. Når transfervinduet er slut, står AaB med minimum to nye forstærkninger på holdet.

Jeg gider ikke at snakke kilder.
Kilden er vel AaB selv.. De to forstærkninger er jo på plads
AaB i hjertet

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AalBoyeBK » 1. jul 2016, 01:08

Olly skrev:
AalBoyeBK skrev:Kenni Poulsen, som er journalist Jydske Vestkysten, og for lang tid siden skrev at Jeppe Andersen ikke ønskede at forlænge med EfB, skrev i øvrigt i går om Jeppe Andersen: "Rygter vil vide, at han er i spil som Nicolaj Thomsen-afløser i AaB" på Twitter.

Synes det giver helt vildt god mening med en transfer, i forhold til den type der passer til os, men det har jeg vist også givet udtryk for et par gange. Tror han er nogenlunde det højeste vi kan gå efter.

Og det kan godt være at Jeppe Andersen har haft lidt skadesproblemer, men til gengæld var og er han en stor profil i Esbjerg - han er sgu en spiller der er flere niveauer over Park, det er jo nærmest en hån at sammenligne de to.
Ja sammenligningen er vanskelig og se. Park spiller hver gang hvorimod Jeppe Andersen er skadet det meste af tiden. Og en profil i Esbjerg siger ikke meget. Daniel Stenderup er vel også ved at være en profil dernede.

Jeg er sgu ked af Viborg snupper Park. Jeg tror han bliver rigtig god for dem. Ligesom jeg tror han kunne have været rigtig god for AaB.
Park spillede 22 kampe i sidste sæson og langt fra fuld tid i alle. Både fordi han var skadet og fordi han ikke var så god som folk gør ham til. Jeppe Andersen spillede 500 minutter mindre, så det er jo ikke fordi at der er enormt stor forskel der. Og de minutter skyldes hans skade i efteråret.

Og hvad fanden er det for et latterligt argument med at vi ikke kan bruge profiler i Esbjerg, selvfølgelig kan vi sgu da det, de er sgu ikke meget svagere end os trupmæssigt. Personligt vil jeg gerne have Lauridsen, Johnson Laursen, Jeppe Andersen, Jeppe Højbjerg, Jesper Jørgensen, Bjørn Paulsen, Kevin Mensah og Magnus Lekven. Alle de spillere kunne sagtens bidrage til vores hold, så det er da en ufattelig arrogance at tro at man er for god til at hente spillere i Esbjerg.

Omvendt udstiller du jo blot din uvidenhed om Esbjergspillere, når du peger på Stenderup som profil.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AalBoyeBK » 1. jul 2016, 01:13

Det er underligt at folk insisterer på at høre rygter fra Tyskeren, når det så åbenlyst er opdigtet. Der er ikke nogle i AaB der lige render rundt og fortæller deres bekendte hvad de lige laver. Det er vel efterhånden bevist, at der ikke kommer noget ud om AaB's transfers før de offentliggøres.

Tyskeren er vel kommet med 3 forskellige lovninger om spillere, som endda var meget løst formuleret, uden at komme i nærheden.

Den eneste mand som virker til at have solide kilder i AaB er Dennis Søndergaard, men eksempelvis i forhold til Masango kan det jo også sagtens være bestilt arbejde fra AaB's eller Masangos side af for at forsøge at gennemtvinge en transfer. Ikke engang Nordjyske opsnapper noget mere.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 1. jul 2016, 07:47

Journalisten Søren Hanghøj kender også nogen, in the know. Jeg tror det er agenter der er hans kilder. Han havde Spalvis først og generelt har han en rimelig træfsikkerhed på dansk fodbold.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 1. jul 2016, 08:18

Nu må der godt snart ske noget. Udover til midtbanen synes jeg faktisk også vi mangler en angriber. Pt. har vi flg. til angrebspladserne;

- Ene
Har spillet én sølle god halv-sæson de sidste to år og det var da holdet spillede virkeligt godt og han var makker med ligaens bedste angriber. Det overbeviser ikke mig om, at Ene er en langtidsholdbar 1. angriber. Slet ikke når knægten har travlt med at drømme om det grønne græs på den anden side.
- Helenius
En lige så stor lottokupon som, hvis vi tog en random brasilianer herover, som aldrig har bevist sig i Europæisk fodbold. Helenius var god en gang, men han er aldrig kommet i gang ovenpå hans psykiske problemer. VI kan selvfølgelig blive ved med at klynge os til håbet og jeg håber sgu også Helenius finder sig selv igen, men jeg synes det er alt alt for risikabelt at satse på ham som en af de to startere.
- Pohl
Spændende spiller, men langt fra ham der kan gå ind og være en stærkt starter lig enu.
- Bassogog
Lidt samme historie som Pohl. Et spændende alternativ, men ikke klar til startopstillingen.
- Sebastian Grønning
Må være bag Basso og Pohl. På nuværende tidspunkt har vi heller ikke brug for mere talent i startopstillingen. Vi har også brug for nogle spillere der kan køfte holdet.
- Viktor Ahlmann
Ligner en spiller, som AaB har opgivet. Hvis man for alvor regner ham blandt alternativerne må det være fordi man gerne vil overbevise sig om, at vi faktisk har bredde i angrebet qua. vi har mange spillere.

Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af duncan88 » 1. jul 2016, 08:28

thomasjn skrev:Nu må der godt snart ske noget. Udover til midtbanen synes jeg faktisk også vi mangler en angriber. Pt. har vi flg. til angrebspladserne;

- Ene
Har spillet én sølle god halv-sæson de sidste to år og det var da holdet spillede virkeligt godt og han var makker med ligaens bedste angriber. Det overbeviser ikke mig om, at Ene er en langtidsholdbar 1. angriber. Slet ikke når knægten har travlt med at drømme om det grønne græs på den anden side.
- Helenius
En lige så stor lottokupon som, hvis vi tog en random brasilianer herover, som aldrig har bevist sig i Europæisk fodbold. Helenius var god en gang, men han er aldrig kommet i gang ovenpå hans psykiske problemer. VI kan selvfølgelig blive ved med at klynge os til håbet og jeg håber sgu også Helenius finder sig selv igen, men jeg synes det er alt alt for risikabelt at satse på ham som en af de to startere.
- Pohl
Spændende spiller, men langt fra ham der kan gå ind og være en stærkt starter lig enu.
- Bassogog
Lidt samme historie som Pohl. Et spændende alternativ, men ikke klar til startopstillingen.
- Sebastian Grønning
Må være bag Basso og Pohl. På nuværende tidspunkt har vi heller ikke brug for mere talent i startopstillingen. Vi har også brug for nogle spillere der kan køfte holdet.
- Viktor Ahlmann
Ligner en spiller, som AaB har opgivet. Hvis man for alvor regner ham blandt alternativerne må det være fordi man gerne vil overbevise sig om, at vi faktisk har bredde i angrebet qua. vi har mange spillere.

Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.
Eneste problem er at Pohl er ude i ubestemt tid med kysse syge, så der skal ske et eller andet inden vinduet lukker hvilket jeg også forventer :)
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 1. jul 2016, 08:45

thomasjn skrev: Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.
Jeg elsker hvordan du sætter dig op til en skuffelse. Tror du selv på, at der kommer en midt, en kant, en back, en stopper og en angriber ind?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af hje1980 » 1. jul 2016, 08:47

thomasjn skrev:Nu må der godt snart ske noget. Udover til midtbanen synes jeg faktisk også vi mangler en angriber. Pt. har vi flg. til angrebspladserne;

- Ene
Har spillet én sølle god halv-sæson de sidste to år og det var da holdet spillede virkeligt godt og han var makker med ligaens bedste angriber. Det overbeviser ikke mig om, at Ene er en langtidsholdbar 1. angriber. Slet ikke når knægten har travlt med at drømme om det grønne græs på den anden side.
- Helenius
En lige så stor lottokupon som, hvis vi tog en random brasilianer herover, som aldrig har bevist sig i Europæisk fodbold. Helenius var god en gang, men han er aldrig kommet i gang ovenpå hans psykiske problemer. VI kan selvfølgelig blive ved med at klynge os til håbet og jeg håber sgu også Helenius finder sig selv igen, men jeg synes det er alt alt for risikabelt at satse på ham som en af de to startere.
- Pohl
Spændende spiller, men langt fra ham der kan gå ind og være en stærkt starter lig enu.
- Bassogog
Lidt samme historie som Pohl. Et spændende alternativ, men ikke klar til startopstillingen.
- Sebastian Grønning
Må være bag Basso og Pohl. På nuværende tidspunkt har vi heller ikke brug for mere talent i startopstillingen. Vi har også brug for nogle spillere der kan køfte holdet.
- Viktor Ahlmann
Ligner en spiller, som AaB har opgivet. Hvis man for alvor regner ham blandt alternativerne må det være fordi man gerne vil overbevise sig om, at vi faktisk har bredde i angrebet qua. vi har mange spillere.

Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.
Enig i stort set alt... men Gaarde har altså 2 måneder endnu. Kunne jo være der lander en til sidste i vinduet som er på en hylde hvor vi absolut ikke kan hente noget fra lige pt. - bl.a. som vi gjorde med Greven i sin tid...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gnu » 1. jul 2016, 09:19

hje1980 skrev:
thomasjn skrev:Nu må der godt snart ske noget. Udover til midtbanen synes jeg faktisk også vi mangler en angriber. Pt. har vi flg. til angrebspladserne;

- Ene
Har spillet én sølle god halv-sæson de sidste to år og det var da holdet spillede virkeligt godt og han var makker med ligaens bedste angriber. Det overbeviser ikke mig om, at Ene er en langtidsholdbar 1. angriber. Slet ikke når knægten har travlt med at drømme om det grønne græs på den anden side.
- Helenius
En lige så stor lottokupon som, hvis vi tog en random brasilianer herover, som aldrig har bevist sig i Europæisk fodbold. Helenius var god en gang, men han er aldrig kommet i gang ovenpå hans psykiske problemer. VI kan selvfølgelig blive ved med at klynge os til håbet og jeg håber sgu også Helenius finder sig selv igen, men jeg synes det er alt alt for risikabelt at satse på ham som en af de to startere.
- Pohl
Spændende spiller, men langt fra ham der kan gå ind og være en stærkt starter lig enu.
- Bassogog
Lidt samme historie som Pohl. Et spændende alternativ, men ikke klar til startopstillingen.
- Sebastian Grønning
Må være bag Basso og Pohl. På nuværende tidspunkt har vi heller ikke brug for mere talent i startopstillingen. Vi har også brug for nogle spillere der kan køfte holdet.
- Viktor Ahlmann
Ligner en spiller, som AaB har opgivet. Hvis man for alvor regner ham blandt alternativerne må det være fordi man gerne vil overbevise sig om, at vi faktisk har bredde i angrebet qua. vi har mange spillere.

Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.
Enig i stort set alt... men Gaarde har altså 2 måneder endnu. Kunne jo være der lander en til sidste i vinduet som er på en hylde hvor vi absolut ikke kan hente noget fra lige pt. - bl.a. som vi gjorde med Greven i sin tid...
Det er en vandrehistorie. Greven blev offentliggjort 17. juli.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Olly » 1. jul 2016, 09:21

AalBoyeBK skrev:
Olly skrev:
AalBoyeBK skrev:Kenni Poulsen, som er journalist Jydske Vestkysten, og for lang tid siden skrev at Jeppe Andersen ikke ønskede at forlænge med EfB, skrev i øvrigt i går om Jeppe Andersen: "Rygter vil vide, at han er i spil som Nicolaj Thomsen-afløser i AaB" på Twitter.

Synes det giver helt vildt god mening med en transfer, i forhold til den type der passer til os, men det har jeg vist også givet udtryk for et par gange. Tror han er nogenlunde det højeste vi kan gå efter.

Og det kan godt være at Jeppe Andersen har haft lidt skadesproblemer, men til gengæld var og er han en stor profil i Esbjerg - han er sgu en spiller der er flere niveauer over Park, det er jo nærmest en hån at sammenligne de to.
Ja sammenligningen er vanskelig og se. Park spiller hver gang hvorimod Jeppe Andersen er skadet det meste af tiden. Og en profil i Esbjerg siger ikke meget. Daniel Stenderup er vel også ved at være en profil dernede.

Jeg er sgu ked af Viborg snupper Park. Jeg tror han bliver rigtig god for dem. Ligesom jeg tror han kunne have været rigtig god for AaB.
Park spillede 22 kampe i sidste sæson og langt fra fuld tid i alle. Både fordi han var skadet og fordi han ikke var så god som folk gør ham til. Jeppe Andersen spillede 500 minutter mindre, så det er jo ikke fordi at der er enormt stor forskel der. Og de minutter skyldes hans skade i efteråret.

Og hvad fanden er det for et latterligt argument med at vi ikke kan bruge profiler i Esbjerg, selvfølgelig kan vi sgu da det, de er sgu ikke meget svagere end os trupmæssigt. Personligt vil jeg gerne have Lauridsen, Johnson Laursen, Jeppe Andersen, Jeppe Højbjerg, Jesper Jørgensen, Bjørn Paulsen, Kevin Mensah og Magnus Lekven. Alle de spillere kunne sagtens bidrage til vores hold, så det er da en ufattelig arrogance at tro at man er for god til at hente spillere i Esbjerg.

Omvendt udstiller du jo blot din uvidenhed om Esbjergspillere, når du peger på Stenderup som profil.
Indrømmet. Jeg har langt fra set alle Esbjergs kampe. Men jeg har set alle kampene hvor de har mødt AaB og Hobro og så et par stykker mere. Men der har han i hvert fald i mine øjne ikke gjort noget væsen af sig. Han har i 2015/16 sæsonen spillet 15 kampe hvoraf de 13 var fra start. Det er under halvdelen og langt fra imponerende. Park spillede korrekt 22 kampe. Men han kom også til Hobro da der var spillet 6-7 kampe i sæsonen. Så din sammenligning på spilletid kan ikke bruges til meget.
Jeg forsøger på ingen måde at snakke profiler ned på Esbjergs hold. Jeg kunne også sagtens se Bjørn Paulsen, Ryan Laursen og Jesper Lauridsen i AaB. Det jeg mente var bare at fordi der er nogen der ser ham som en kæmpe profil i Esbjerg, så er det jo ikke ensbetydende med at vi alle ser ham som AaB's kommende midtbaneterrier.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af hje1980 » 1. jul 2016, 09:44

Gnu skrev:
hje1980 skrev:
thomasjn skrev:Nu må der godt snart ske noget. Udover til midtbanen synes jeg faktisk også vi mangler en angriber. Pt. har vi flg. til angrebspladserne;

- Ene
Har spillet én sølle god halv-sæson de sidste to år og det var da holdet spillede virkeligt godt og han var makker med ligaens bedste angriber. Det overbeviser ikke mig om, at Ene er en langtidsholdbar 1. angriber. Slet ikke når knægten har travlt med at drømme om det grønne græs på den anden side.
- Helenius
En lige så stor lottokupon som, hvis vi tog en random brasilianer herover, som aldrig har bevist sig i Europæisk fodbold. Helenius var god en gang, men han er aldrig kommet i gang ovenpå hans psykiske problemer. VI kan selvfølgelig blive ved med at klynge os til håbet og jeg håber sgu også Helenius finder sig selv igen, men jeg synes det er alt alt for risikabelt at satse på ham som en af de to startere.
- Pohl
Spændende spiller, men langt fra ham der kan gå ind og være en stærkt starter lig enu.
- Bassogog
Lidt samme historie som Pohl. Et spændende alternativ, men ikke klar til startopstillingen.
- Sebastian Grønning
Må være bag Basso og Pohl. På nuværende tidspunkt har vi heller ikke brug for mere talent i startopstillingen. Vi har også brug for nogle spillere der kan køfte holdet.
- Viktor Ahlmann
Ligner en spiller, som AaB har opgivet. Hvis man for alvor regner ham blandt alternativerne må det være fordi man gerne vil overbevise sig om, at vi faktisk har bredde i angrebet qua. vi har mange spillere.

Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.
Enig i stort set alt... men Gaarde har altså 2 måneder endnu. Kunne jo være der lander en til sidste i vinduet som er på en hylde hvor vi absolut ikke kan hente noget fra lige pt. - bl.a. som vi gjorde med Greven i sin tid...
Det er en vandrehistorie. Greven blev offentliggjort 17. juli.
Ja må huske forkert... men så har han jo stadig 16 dage tilbage til at hente en spiller fra den hylde... det venter jeg sgu gerne på :-)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. jul 2016, 09:59

Eksil skrev:
thomasjn skrev: Derudover mangler vi de to midtbanespillere klubben selv har erkent mangler, en højre back og en stopper. Du har travlt Gaarde.
Jeg elsker hvordan du sætter dig op til en skuffelse. Tror du selv på, at der kommer en midt, en kant, en back, en stopper og en angriber ind?
I så fald ville det være 13 nye spillere i løbet af en sommerpause... det ville ikke bare være uhørt, men også så dårligt arbejde at jeg skulle være den første til at råbe Gaarde raus.

Vi har brug for noget udskiftning, og vi har brug for lidt mere kvalitet... men jeg synes i forvejen at man kan få panderynker over hvor mange nye vi får ind på samme tid, selv hvis vi henter 2 mere. Jeg synes det er for voldsomt, og jeg synes det burde have været spredt ud over 2-3 vinduer. Vi skal passe meget på ikke at havne i en situation, hvor vi bliver tvunget til at starte helt forfra, fremfor at kunne bygge ovenpå det fundament vi har.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Bambo » 1. jul 2016, 10:06

Hvordan synes i selv det går med forstærkninger af truppen ? Holder Gårde ferie eller er han ude og lede efter flere u 19 spillere til forstærkninger af holdet. Hold op en sæson AaB går ind til, jeg tror de får det mere end svært.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 1. jul 2016, 10:08

Bambo skrev:Hvordan synes i selv det går med forstærkninger af truppen ? Holder Gårde ferie eller er han ude og lede efter flere u 19 spillere til forstærkninger af holdet. Hold op en sæson AaB går ind til, jeg tror de får det mere end svært.
Nej, han har travlt med at græde snot over dit 132 år gamle sæsonkort er opsagt :'( :'( :'(

Ps. Navnet på sporsdirektøren staves med dobbelt a, måske har du set det før, i dine millioner af kampe på stadion.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 1. jul 2016, 10:08

AalBoyeBK skrev:Det er underligt at folk insisterer på at høre rygter fra Tyskeren, når det så åbenlyst er opdigtet. Der er ikke nogle i AaB der lige render rundt og fortæller deres bekendte hvad de lige laver. Det er vel efterhånden bevist, at der ikke kommer noget ud om AaB's transfers før de offentliggøres.
Dét der er decideret naivt. Der er mange der kan opsnappe den slags inden en transfer sker. Sekretærer, økonomimedarbejdere, bestyrelsesmedlemmer osv. osv. Du må tænke på at der er en del papirarbejde frem og tilbage, besøg af spillerne, lægetjek, kontraktforhandlinger mm.
Det er ikke andet end 6-7 år siden daværende leder af AaB College konstant plaprede løs om signings til en af brugerne herinde. Lige indtil hans navn en dag blev nævnt, og der blev lukket for den del.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. jul 2016, 10:09

Jeg tror også jeg vil til at være troll, det ser ud til at være skidesjovt.

Låst