Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af aaballday » 23. jul 2016, 08:36

Hanga skrev:Lad nu vær med at sætte jer selv op efter Kusk, bare fordi en nyoprettet bruger stryger lidt håb ud.

Kusken valgte FCK for 1 år siden, og selvom konkurrencen er hård i Tjøvenhavn, skal vi ikke forvente at se ham tilbage i AaB foreløbig.
Der er sikkert stadig lang vej før Kusk er AaB-spiller, men faktum er, at han har besøgt Hornevej sammen med sin far, hvor de snakkede med Gaarde og Søndergaard. Det kan da også være de snakkede om det ustabile danske sommervejr, men jeg tvivler. Ligesom jeg også har mine tvivl om skiftet. Men synes da stadig i skulle have nyheden herinde.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Funky » 23. jul 2016, 09:14

aaballday skrev:
Hanga skrev:Lad nu vær med at sætte jer selv op efter Kusk, bare fordi en nyoprettet bruger stryger lidt håb ud.

Kusken valgte FCK for 1 år siden, og selvom konkurrencen er hård i Tjøvenhavn, skal vi ikke forvente at se ham tilbage i AaB foreløbig.
Der er sikkert stadig lang vej før Kusk er AaB-spiller, men faktum er, at han har besøgt Hornevej sammen med sin far, hvor de snakkede med Gaarde og Søndergaard. Det kan da også være de snakkede om det ustabile danske sommervejr, men jeg tvivler. Ligesom jeg også har mine tvivl om skiftet. Men synes da stadig i skulle have nyheden herinde.
Ingen problemer herfra.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 23. jul 2016, 09:43

Personligt er jeg ikke ret varm på at hente Kusk, det må jeg sige.

For det første har vi lige hentet en udenlandsk spiller til præcis hans position på holdet. Selvfølgelig kan det løses - men Kusk kan ikke lige glide ind på sin vante højrekant uden at vi skal omrokere på holdet. Det er dog et mindre minus.

Den største bekymring er dog helt generelt at det vil være en Kusk uden selvtillid og motivation, vi får tilbage. Hvad skal han opnå i AaB? Vil han tænde helt vildt på at kvalificere os til slutspillet to år i træk?

Kusk har ikke bare pil nedad - han har karrieremæssigt et anker bundet fast til venstre ankel og det er sjældent der for alvor kommer gode præstationer ud af den type spillere - også set i forhold til at han selvfølgelig ville blive lønførende og koste en betydelig transfer.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. jul 2016, 10:10

Det ville godt nok være en mærkelig transfer at hente Kusk et år efter, at han så demonstrativt vendte klubben, som gav ham opvæksten, ryggen. Det ville være at smide den sidste stolthed over bord.

Men der er næppe heller hold i den historie. I bedste fald er det en and fra en ny bruger, som vil lave lidt sjov. I værste fald er det Ståle, som leger kispus med Gaarde.

Det virker i det hele taget som om, Gaarde bruger mere tid på tossestreger end på at finde forstærkninger. Fx var tanken om Lucas vist også mere et utopia.
Fodbold skal ses med hjertet!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af aaballday » 23. jul 2016, 10:23

AaB 85 95 99 08 skrev:Det ville godt nok være en mærkelig transfer at hente Kusk et år efter, at han så demonstrativt vendte klubben, som gav ham opvæksten, ryggen. Det ville være at smide den sidste stolthed over bord.

Men der er næppe heller hold i den historie. I bedste fald er det en and fra en ny bruger, som vil lave lidt sjov. I værste fald er det Ståle, som leger kispus med Gaarde.

Det virker i det hele taget som om, Gaarde bruger mere tid på tossestreger end på at finde forstærkninger. Fx var tanken om Lucas vist også mere et utopia.
Tanken om Lucas var da et langskud, men et skud Gaarde skulle tage. Synes da klart han skulle gøre forsøget, tænk nu hvis Lucas gerne ville hjem. Det ville da være direkte dumt ikke at spørge på ham, når hans situation i Ajax var uholdbar. Der ville da være oprørsstemning blandt alle AaBs fans hvis Lucas havde udtalt, at han fandt en klub i udlandet, men egentlig helst ville hjem.

Vi er alle utålmodige over dette transfervindue, men Holgersson, Meilinger og Sloth vil jeg ikke just betegne som tossestreger fra Gaarde. Og hvis han kunne få Lucas hjem og nu (måske) kan få Kusk hjem, skal han da klart gå efter det... og så lige en ny back også.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. jul 2016, 10:28

aaballday skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det ville godt nok være en mærkelig transfer at hente Kusk et år efter, at han så demonstrativt vendte klubben, som gav ham opvæksten, ryggen. Det ville være at smide den sidste stolthed over bord.

Men der er næppe heller hold i den historie. I bedste fald er det en and fra en ny bruger, som vil lave lidt sjov. I værste fald er det Ståle, som leger kispus med Gaarde.

Det virker i det hele taget som om, Gaarde bruger mere tid på tossestreger end på at finde forstærkninger. Fx var tanken om Lucas vist også mere et utopia.
Tanken om Lucas var da et langskud, men et skud Gaarde skulle tage. Synes da klart han skulle gøre forsøget, tænk nu hvis Lucas gerne ville hjem. Det ville da være direkte dumt ikke at spørge på ham, når hans situation i Ajax var uholdbar. Der ville da være oprørsstemning blandt alle AaBs fans hvis Lucas havde udtalt, at han fandt en klub i udlandet, men egentlig helst ville hjem.

Vi er alle utålmodige over dette transfervindue, men Holgersson, Meilinger og Sloth vil jeg ikke just betegne som tossestreger fra Gaarde. Og hvis han kunne få Lucas hjem og nu (måske) kan få Kusk hjem, skal han da klart gå efter det... og så lige en ny back også.
Han burde bruge sin tid på realistiske forsøg på at hente 1) en angriber, 2) en back og 3) en midterforsvarer. Punktum.
Fodbold skal ses med hjertet!

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Bambo » 23. jul 2016, 10:30

Det er vel ikke ualmindeligt at man besøger gamle venner, hvis man er i byen. Til alle de håbefulde er der kun et at sige og det er glem alt om Kusk, han kommer ikke til AaB i denne omgang og slet ikke efter at Sloth er kommet.
Det store spørgsmål er vel efterhånden om der i det hele taget kommer nye spillere. Jeg er ved at tro det er det sædvanlige tomme snak fra ledelsen. Men så længe de kan få folk på lægterne for at se et par indkast og hjørnespark til AaB i kampene er det vel også i orden.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Hanga » 23. jul 2016, 11:21

Bambo skrev: Det store spørgsmål er vel efterhånden om der i det hele taget kommer nye spillere. Jeg er ved at tro det er det sædvanlige tomme snak fra ledelsen. Men så længe de kan få folk på lægterne for at se et par indkast og hjørnespark til AaB i kampene er det vel også i orden.
Jeeez, snup dig en sukkermad.

Man kan anklage AaBs ledelse for meget, men lige nøjagtigt når det kommer til troværdighed, er jeg nød til at lovprise dem. Lige siden Schoors og Gaarde tog styringen i AaB, har vi kunnet regne med stort set alt hvad vi er blevet fortalt. Selvfølgelig er der små ting man pakker ind eller undlader at fortælle, men overall så har man været meget tydelig i sin strategi og i sin kommunikation af denne. Der bliver ikke spillet mind games, der bliver ikke kørt spin, og man melder kun forhold ud, som man er sikre på. Lige fra de økonomiske budgetter til hvilke sportslige investeringer vi kan forvente.

Jeg ser ingen grund til at betvivle, at AaB arbejder stenhårdt på at tilføje truppen med de 1-2 spillere til start-elleveren, som der er blevet meldt ud. Ingen kan garantere at det lykkes, og det har de heller ikke gjort.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Bambo » 23. jul 2016, 11:32

Jeg tror næster ikke at det vil lykkes for dem. Så derfor min påstand om tom snak for indkøb af spillere. Kan du forklare mig hvorfor truppen igen ikke er klar til sæson start. jeg synes at det er alt for dårligt. Prøv at se hvordan vores tidligere konkurrenter har forstærket sig. Vi har jo midlerne, så det kan kun skyldes manglende rettidig omhu.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 23. jul 2016, 11:44

Bambo skrev:Jeg tror næster ikke at det vil lykkes for dem. Så derfor min påstand om tom snak for indkøb af spillere. Kan du forklare mig hvorfor truppen igen ikke er klar til sæson start. jeg synes at det er alt for dårligt. Prøv at se hvordan vores tidligere konkurrenter har forstærket sig. Vi har jo midlerne, så det kan kun skyldes manglende rettidig omhu.
Hvem? Midtjylland? Brøndby? Randers? Sønderjyske?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Hanga » 23. jul 2016, 11:51

Bambo skrev:Jeg tror næster ikke at det vil lykkes for dem. Så derfor min påstand om tom snak for indkøb af spillere. Kan du forklare mig hvorfor truppen igen ikke er klar til sæson start. jeg synes at det er alt for dårligt. Prøv at se hvordan vores tidligere konkurrenter har forstærket sig. Vi har jo midlerne, så det kan kun skyldes manglende rettidig omhu.
For det første har vi fået 3 gode spillere ind, og som har været klar til sæsonstart. Så jeg køber ikke helt at det skulle være så forfærdeligt som du gør det til.

For det andet, så har AaB meget tydeligt meldt ud igennem flere år nu, at vi kun vil øge vores sportslige budgetter hvis regnskabet stadig kan gå i nul uden spillersalg. Vi har ganske rigtigt en stor likvid beholdning, som vi kunne bruge af hvis vi ville, men det vil AaB ikke, og det har man meldt meget klart og tydeligt ud. Så kan vi være enige eller uenige i den beslutning. Personligt føler jeg godt at vi kunne åbne mere for vandhanen, men det er en anden snak.

For det tredje, så går AaB efter spillere til start-elleveren, og når man har valgt at køre med et begrænset budget, så vil det nogen gange kræve, at vi har tålmodighed, fordi vi ikke nødvendigvis er spillerens førstevalg. Mange spillere vil se hvilke muligheder der opstår sidst i transfervinduet, inden de bestemmer sig. Dette har Gaarde også pointeret op til flere gange.

For det fjerde, så er jeg ikke enig i, at vores konkurrenter skulle være tidligere ude end os. Det er vel stort set kun OB, der har fået truppen på plads i tide. Klubber som Midtjylland og Randers har stort set ikke fået noget ind, selvom de ligesom os har mistet flere profiler. Brøndby er heller ikke færdige. Er Sønderjyske, Esbjerg og AGF? Jeg tvivler.

Jeg føler i hvert fald, at Gaarde og AaB generelt har været meget klare i mælet om, hvad vi arbejder på og hvad vi kan forvente. Du skal være velkommen til at mene, at holdet ikke er godt nok (der kan jeg være delvist enig), men jeg angreb din påstand om "sædvanlige tomme snak fra ledelsen", for det hører i mine øjne ingen steder hjemme.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 23. jul 2016, 12:38

Hold nu fast hvor er der nogle negative brugere herinde! Hvad sker der med jer? Kan i slet ikke se nuanceret på tingene eller er det ren sort/hvid tankegang.
AaB kunne sagtens have truppen på plads, hvis vi ville nøjes med spillere som Mayron George, sekundaspillere fra eksotiske ligaer osv. AaB går pt efter spillere til toppen af hierakiet og her er tålmod en dyd. Når chancen opstår kan du være sikker på at de slår til.
Truppen er ikke så ringe som den gøres til, men dermed ikke sagt at den ikke kan forstærkes. Det kan godt være nogle klubber har hentet gamle kendinge, men altså hvor god er en spiller som Spelman? Kommer vi til at savne KEP og Jönsson? Jeg har min tvivl.
Jeg er fan af AaBs stategi - mit problem er stadig at jeg ikke er 100% overbevist om LS er den rette på lang sigt.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Funky » 23. jul 2016, 14:30

Bambo skrev:Jeg tror næster ikke at det vil lykkes for dem. Så derfor min påstand om tom snak for indkøb af spillere. Kan du forklare mig hvorfor truppen igen ikke er klar til sæson start. jeg synes at det er alt for dårligt. Prøv at se hvordan vores tidligere konkurrenter har forstærket sig. Vi har jo midlerne, så det kan kun skyldes manglende rettidig omhu.
Det er efterhånden blevet forklaret en del gange, at hvis man som dansk klub vil have spillere fra de høje hylder, så handler det ikke bare om, hvor mange penge man har i lommen - det handler også om, at de rigtig gode spillere først skal afsøge andre muligheder i de større ligaer. AaB kunne have haft truppen klar for flere måneder siden, hvis man ville skrive med de spillere, der var tilgængelige og interesserede dengang. Når man ikke har truppen helt klar endnu, så er det nok fordi det er nogle andre spillere, man går efter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af frederikshavneren » 23. jul 2016, 14:40

Funky skrev:
Bambo skrev:Jeg tror næster ikke at det vil lykkes for dem. Så derfor min påstand om tom snak for indkøb af spillere. Kan du forklare mig hvorfor truppen igen ikke er klar til sæson start. jeg synes at det er alt for dårligt. Prøv at se hvordan vores tidligere konkurrenter har forstærket sig. Vi har jo midlerne, så det kan kun skyldes manglende rettidig omhu.
Det er efterhånden blevet forklaret en del gange, at hvis man som dansk klub vil have spillere fra de høje hylder, så handler det ikke bare om, hvor mange penge man har i lommen - det handler også om, at de rigtig gode spillere først skal afsøge andre muligheder i de større ligaer. AaB kunne have haft truppen klar for flere måneder siden, hvis man ville skrive med de spillere, der var tilgængelige og interesserede dengang. Når man ikke har truppen helt klar endnu, så er det nok fordi det er nogle andre spillere, man går efter.
Enig.

Derudover har det nok også betydning at vi kiksede europæisk bold. Én af årsagerne til de tidlige signings af Holgersson og Meilinger var nok at have et fundament på plads til de forventede europæiske kampe, hvor ledelsen sikkert har lært af tidligere dyrekøbte erfaringer.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Olly » 23. jul 2016, 14:58

Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på en skandale, at der nu er gået endnu en uge, uden at truppen er på plads. Man skulle næsten tro, at ledelsen har opgivet denne sæson også.
Har du hukommelse som en guldfisk siden du ikke husker udmeldingen om at den eller de næste forstærkninger nok kommer sent. Det er desværre ikke altid klubben eller Gaarde der bestemmer i hvilken rækkefølge brikkerne falder, især når klubben gerne vil handle på en relativt høj hylde.
Tilsyneladende er det pt. lykkedes Gaarde at sætte en af ligaens aller smalleste trupper sammen. Det er hvad, vi må forholde os til.

Der er fejlet på flere parametre. Og det kan man ikke rette op ved at få styr på truppen en fjerdedel eller mere inde i sæsonen.
Så du vil ikke forholde dig til, at så længe at AaB går efter at hente fra den højest mulige hylde, så må klubben vente til at andre har valgt de spillere fra? Naturligvis kunne vi have gået efter de spillere som endte i Viborg, så var de på plads nu, men så bliver de også mindst et niveau under.
Som jeg tidligere har sagt så kunne jeg nu godt have tænkt mig et par Park mål i AaB trøjen som den han scorede mod AGF i går. Det var sgu en fin kasse.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Uldahl » 23. jul 2016, 15:21

Martino skrev:Hold nu fast hvor er der nogle negative brugere herinde! Hvad sker der med jer? Kan i slet ikke se nuanceret på tingene eller er det ren sort/hvid tankegang.
AaB kunne sagtens have truppen på plads, hvis vi ville nøjes med spillere som Mayron George, sekundaspillere fra eksotiske ligaer osv. AaB går pt efter spillere til toppen af hierakiet og her er tålmod en dyd. Når chancen opstår kan du være sikker på at de slår til.
Truppen er ikke så ringe som den gøres til, men dermed ikke sagt at den ikke kan forstærkes. Det kan godt være nogle klubber har hentet gamle kendinge, men altså hvor god er en spiller som Spelman? Kommer vi til at savne KEP og Jönsson? Jeg har min tvivl.
Jeg er fan af AaBs stategi - mit problem er stadig at jeg ikke er 100% overbevist om LS er den rette på lang sigt.
:thumbsup: Meget enig. Og vi skal ikke købe bare for at købe til bænken. En højre back og en midt stopper mere, så er vi fint kørende. LS er også min største bekymring, han virker ikke til at have de rette værktøjer til at træne os. Begræder stadig at vi ikke lod Kuhn overtage.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jul 2016, 15:25

frederikshavneren skrev:Derudover har det nok også betydning at vi kiksede europæisk bold. Én af årsagerne til de tidlige signings af Holgersson og Meilinger var nok at have et fundament på plads til de forventede europæiske kampe, hvor ledelsen sikkert har lært af tidligere dyrekøbte erfaringer.
Jeg tror ikke, at man kan overvurderer betydningen af, at vi ikke kom på europæiske pladser. Det har bare betydning for en spiller, selvom det kan være slut inden det begynder. Og hvis man sidder i udlandet og skal til en klub - spiller de europæisk, så er klubben nok noget i landet.

Så Gaarde er på en lang sværere mission end for 3 måneder siden. Vi skal derfor have tålmodighed, men jeg tror også, at spillere som vi økonomisk kunne nå, pludselig ikke er tilgængelige foreløbige, fordi vi ikke er europæere. Okotie er formentlig et udslag af dette - selvfølgelig har spilleren nok også fået en anden løn i Kina end i AaB.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2016, 16:02

FlæskeFrank skrev:
frederikshavneren skrev:Derudover har det nok også betydning at vi kiksede europæisk bold. Én af årsagerne til de tidlige signings af Holgersson og Meilinger var nok at have et fundament på plads til de forventede europæiske kampe, hvor ledelsen sikkert har lært af tidligere dyrekøbte erfaringer.
Jeg tror ikke, at man kan overvurderer betydningen af, at vi ikke kom på europæiske pladser. Det har bare betydning for en spiller, selvom det kan være slut inden det begynder. Og hvis man sidder i udlandet og skal til en klub - spiller de europæisk, så er klubben nok noget i landet.

Så Gaarde er på en lang sværere mission end for 3 måneder siden. Vi skal derfor have tålmodighed, men jeg tror også, at spillere som vi økonomisk kunne nå, pludselig ikke er tilgængelige foreløbige, fordi vi ikke er europæere. Okotie er formentlig et udslag af dette - selvfølgelig har spilleren nok også fået en anden løn i Kina end i AaB.

Okotie har aldrig nogensinde været i dialog med AaB. Det var feberfantasier fra en fantast. Stop det nu. Okotie ledte efter en kontrakt der ville give ham en stor sum penge, som 29 årig det var sidste chance for ham hvis han skulle få jackpot, derfor blev det anden division i Kina! AaB har aldrig nogensinde kunne give ham en kontrakt der sikrede ham økonomisk tryghed i fremtiden. Jeg tvivler på vi kan give mere end end han fik og kunne få i anden bundesliga.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. jul 2016, 16:50

AaB 85 95 99 08 skrev:Det ville godt nok være en mærkelig transfer at hente Kusk et år efter, at han så demonstrativt vendte klubben, som gav ham opvæksten, ryggen. Det ville være at smide den sidste stolthed over bord.

Men der er næppe heller hold i den historie. I bedste fald er det en and fra en ny bruger, som vil lave lidt sjov. I værste fald er det Ståle, som leger kispus med Gaarde.

Det virker i det hele taget som om, Gaarde bruger mere tid på tossestreger end på at finde forstærkninger. Fx var tanken om Lucas vist også mere et utopia.
Hvis Kusk endelig var på vej væk, er bedste bud vel i øvrigt også, at han blev fisket af Onkel Kent.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Kristian » 23. jul 2016, 18:41

AaB 85 95 99 08 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det ville godt nok være en mærkelig transfer at hente Kusk et år efter, at han så demonstrativt vendte klubben, som gav ham opvæksten, ryggen. Det ville være at smide den sidste stolthed over bord.

Men der er næppe heller hold i den historie. I bedste fald er det en and fra en ny bruger, som vil lave lidt sjov. I værste fald er det Ståle, som leger kispus med Gaarde.

Det virker i det hele taget som om, Gaarde bruger mere tid på tossestreger end på at finde forstærkninger. Fx var tanken om Lucas vist også mere et utopia.
Hvis Kusk endelig var på vej væk, er bedste bud vel i øvrigt også, at han blev fisket af Onkel Kent.
Drop nu det Kusk fis. FCK har to spillere til hver plads og Kusk er tiltænkt højre kant sammen med Verbic.

Vi får IKKE Kusk.
------------------
mvh Kristian

Låst