Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Funky » 26. jul 2016, 12:30

troelsh skrev:Jeg er virkelig ved at være træt af Enevoldsen og helenius attituder.
Måske ville det være for alles bedste hvis begge to blev sendt videre, og man hentede en ny kvalitetsangriber ind i stedet
Jeg kan ikke se, hvad problemet er med Helenius' attitude. At sætte ham i bås med Enevoldsen, som åbent udfordrer trænerens autoritet i medierne i dag, det er ikke fair.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 26. jul 2016, 12:49

Hmm lad os nu se om Kusk er blevet "trådt over tæerne"...! Hehe


http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... rumaenien/

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 26. jul 2016, 12:59

Ham der Emil skrev:Det er lidt skræmmende at AGF bliver ved med at hente forstærkninger. Jeg håber snart at Gaarde og Søndergaards kommende signing bliver præsenteret.
Skræmmende? AGF? Lad dem dog. Det har været deres strategi de sidste tyve år og kvaliteten af spillerne er ikke ligefrem blevet bedre de sidste par sæsoner. De henter stadig ravl og krat fra diverse Balkan-agenters spillerlister og skider højt og flot på deres egne talenter, hvor de ellers er OK besat med folk som Jens Stage, Oskar Buur og Michael Zacho. De får ikke chancen, men det må man jo være forberedt på når man spiller i AGF. Der er altid en georgier, der står foran dig i køen.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Ham der Emil » 26. jul 2016, 13:39

Yankee skrev:
Ham der Emil skrev:Det er lidt skræmmende at AGF bliver ved med at hente forstærkninger. Jeg håber snart at Gaarde og Søndergaards kommende signing bliver præsenteret.
Skræmmende? AGF? Lad dem dog. Det har været deres strategi de sidste tyve år og kvaliteten af spillerne er ikke ligefrem blevet bedre de sidste par sæsoner. De henter stadig ravl og krat fra diverse Balkan-agenters spillerlister og skider højt og flot på deres egne talenter, hvor de ellers er OK besat med folk som Jens Stage, Oskar Buur og Michael Zacho. De får ikke chancen, men det må man jo være forberedt på når man spiller i AGF. Der er altid en georgier, der står foran dig i køen.
Enig, enig! Men de virker til at have fundet en strategi. Nogle af dem de hentede sidste sæson var også spændende. Specielt Backman og Elez. De to havde jeg gerne set i AaB før sæsonen.
Et Hjerte - En Klub

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af aaballday » 26. jul 2016, 13:45

Seneste nye fra Hornevej: AaB gør alt for at skille sig af med Helenius. Ikke en favorit blandt trænere eller holdkammerater.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 26. jul 2016, 13:53

aaballday skrev:Seneste nye fra Hornevej: AaB gør alt for at skille sig af med Helenius. Ikke en favorit blandt trænere eller holdkammerater.
Surprise..! Afsted til Vendsyssel med ham...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af doukas » 26. jul 2016, 14:00

aaballday skrev:Seneste nye fra Hornevej: AaB gør alt for at skille sig af med Helenius. Ikke en favorit blandt trænere eller holdkammerater.
Har virkelig svært ved at se, hvem der skulle være interesseret i at overtage ham, han får nok en pæn løn, som man ikke er parat til at betale for i f.eks. Horsens, Vendsyssel eller hvem det ellers kunne være.

Projekt "Helenius-udlejning-hjem-med-mere-selvtillid" har nok slået fejl, selvom det er tidligt at konkludere noget.

Hvis det virkelig ender med man skiller sig af med Helenius, er det et nederlag som Gaarde og den øvrige sportslige ledelse må tage på sin kappe. Det er simpelthen noget møg, at man har satset hele opstarten på at køre Helenius ind, hvis man så ikke længere tror på ham. Den burde man måske have forudset, i stedet for at lade sig forblænde af få enkelte gode aktioner i 2. Bundesliga.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Funky » 26. jul 2016, 14:01

aaballday skrev:Seneste nye fra Hornevej: AaB gør alt for at skille sig af med Helenius. Ikke en favorit blandt trænere eller holdkammerater.
Ærgerligt hvis det passer. Jeg synes ikke, han har fået mulighed for at vise sig frem efter hjemkomsten fra Tyskland, men ok, jeg ser ham heller ikke til træning hver dag. Det er så vidt jeg kan vurdere truppens bedste afslutter, vi taler om.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 26. jul 2016, 14:03

doukas skrev:
aaballday skrev:Seneste nye fra Hornevej: AaB gør alt for at skille sig af med Helenius. Ikke en favorit blandt trænere eller holdkammerater.
Har virkelig svært ved at se, hvem der skulle være interesseret i at overtage ham, han får nok en pæn løn, som man ikke er parat til at betale for i f.eks. Horsens, Vendsyssel eller hvem det ellers kunne være.

Projekt "Helenius-udlejning-hjem-med-mere-selvtillid" har nok slået fejl, selvom det er tidligt at konkludere noget.

Hvis det virkelig ender med man skiller sig af med Helenius, er det et nederlag som Gaarde og den øvrige sportslige ledelse må tage på sin kappe. Det er simpelthen noget møg, at man har satset hele opstarten på at køre Helenius ind, hvis man så ikke længere tror på ham. Den burde man måske have forudset, i stedet for at lade sig forblænde af få enkelte gode aktioner i 2. Bundesliga.
Meget enig.. De skulle aldrig have hentet Helenius tilbage..

Vildt med den forvandling han er gået igennem...Han havde så meget selvtillid, da han tog til Birmingham, og nu er han helt væk...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 26. jul 2016, 15:01

FIDEL skrev:Hmm lad os nu se om Kusk er blevet "trådt over tæerne"...! Hehe


http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... rumaenien/
Altså at jeg overhoved ikke tror på Kusk og AaB er en ting, men er der lige nogle, som vil fortælle hvorfor AaB skulle hente en spiller til den plads, hvor Meilinger(vel den mest succesrige i sæsonstart) spiller ?
- FlæskeFrank

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Pollack2 » 26. jul 2016, 15:07

FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:Hmm lad os nu se om Kusk er blevet "trådt over tæerne"...! Hehe


http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... rumaenien/
Altså at jeg overhoved ikke tror på Kusk og AaB er en ting, men er der lige nogle, som vil fortælle hvorfor AaB skulle hente en spiller til den plads, hvor Meilinger(vel den mest succesrige i sæsonstart) spiller ?
Hvordan får du den artikel til at indikere, at Kusk skulle være på vej hjem? Eller ved du noget andet?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 26. jul 2016, 15:10

Jeg får intet ud af artiklen om, at Kusk er på vej hjem. Der var bare tidligere nogle tråde om, at man gerne så ham tilbage, nu hvor FCK havde en kantspiller for meget.

Jeg tror ikke Kusk vil til AaB og jeg tror sådan set heller ikke AaB kigger hans vej.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 26. jul 2016, 15:20

Ham der Emil skrev:
Enig, enig! Men de virker til at have fundet en strategi. Nogle af dem de hentede sidste sæson var også spændende. Specielt Backman og Elez. De to havde jeg gerne set i AaB før sæsonen.
Ja, men Elez er jo allerede væk igen. Han fik lige hjulpet dem til en flot 10. plads, men ellers var hans funktion primært at holde Oskar Buur på bænken via Alexander Juels omskoling.

Jeg tror bestemt ikke det er vejen frem at hente 5 udlændinge hver sommer. Den strategi skræmmer mig i hvert fald ikke.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Ham der Emil » 26. jul 2016, 18:37

Yankee skrev:
Ham der Emil skrev:
Enig, enig! Men de virker til at have fundet en strategi. Nogle af dem de hentede sidste sæson var også spændende. Specielt Backman og Elez. De to havde jeg gerne set i AaB før sæsonen.
Ja, men Elez er jo allerede væk igen. Han fik lige hjulpet dem til en flot 10. plads, men ellers var hans funktion primært at holde Oskar Buur på bænken via Alexander Juels omskoling.

Jeg tror bestemt ikke det er vejen frem at hente 5 udlændinge hver sommer. Den strategi skræmmer mig i hvert fald ikke.
Jeg er helt enig i, at hente fem udlændinge hver sommer ikke er vejen frem, men AGF har altså kun hentet én udlændinge mere end os, i dette vindue: Soares, Amine og Jovanovic.
Det er ved at være lang tid siden Søbdergaard sagde, at vi jagtede en forstærkning mere. Vinduet startede så godt, men er siden virkelig gået i stå. Specielt med den nye struktur i ligaen, hvor en god start kan blive afgørende.
Et Hjerte - En Klub

Miss9000
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 26. jul 2016, 20:41
Favoritspiller: Bassogog

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Miss9000 » 26. jul 2016, 20:43

Så er det godt AaB har fået en god pointmæssig start :D

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 26. jul 2016, 22:29

Ham der Emil skrev:
Yankee skrev:

Jeg tror bestemt ikke det er vejen frem at hente 5 udlændinge hver sommer. Den strategi skræmmer mig i hvert fald ikke.
Jeg er helt enig i, at hente fem udlændinge hver sommer ikke er vejen frem, men AGF har altså kun hentet én udlændinge mere end os, i dette vindue: Soares, Amine og Jovanovic.

Ja, indtil videre. Sidste sæson hentede de 8 (!) udlændinge og i 14/15 hentede de 5. Det er et grotesk antal udenlandske spillere, og jeg forstår stadighed ikke helt hvorfor det så udgør at de har "fundet en strategi"?
Ham der Emil skrev: Det er ved at være lang tid siden Søbdergaard sagde, at vi jagtede en forstærkning mere. Vinduet startede så godt, men er siden virkelig gået i stå. Specielt med den nye struktur i ligaen, hvor en god start kan blive afgørende.
Det er da åbenlyst at AaB arbejder på sagen, men også ser tiden an for at få den rette spiller til den rette pris. Vi havde 3 ud af 4 nyindkøb klar to uger før sæsonstart - det er altså ret stærkt.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af alithebeast » 26. jul 2016, 22:40

Jeg er også tilfreds med, at der er tale om leasingaftaler. For som fodboldspiller kan jeg kun tænke et halvt år frem. Man ved aldrig, hvor man spiller efter et transfervindue. Og skal jeg pludselig skifte klub her og nu, så gider man altså ikke at hænge på en bil hjemme i Danmark.

Så kører du ud til Audi, siger tak for denne gang og på gensyn. Så længe min fodbold karriere står på, vil jeg altid lease bilerne.
Jaja. Han hænger altså ikke på bilen den kære Ene.
Hader København!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Ham der Emil » 26. jul 2016, 22:41

Yankee skrev:
Ham der Emil skrev:
Yankee skrev:

Jeg tror bestemt ikke det er vejen frem at hente 5 udlændinge hver sommer. Den strategi skræmmer mig i hvert fald ikke.
Jeg er helt enig i, at hente fem udlændinge hver sommer ikke er vejen frem, men AGF har altså kun hentet én udlændinge mere end os, i dette vindue: Soares, Amine og Jovanovic.

Ja, indtil videre. Sidste sæson hentede de 8 (!) udlændinge og i 14/15 hentede de 5. Det er et grotesk antal udenlandske spillere, og jeg forstår stadighed ikke helt hvorfor det så udgør at de har "fundet en strategi"?
Ham der Emil skrev: Det er ved at være lang tid siden Søbdergaard sagde, at vi jagtede en forstærkning mere. Vinduet startede så godt, men er siden virkelig gået i stå. Specielt med den nye struktur i ligaen, hvor en god start kan blive afgørende.
Det er da åbenlyst at AaB arbejder på sagen, men også ser tiden an for at få den rette spiller til den rette pris. Vi havde 3 ud af 4 nyindkøb klar to uger før sæsonstart - det er altså ret stærkt.
De fyrede efterfølgende også deres træner. Jeg tror bare desværre, at AGF bliver et af de hold vi kommer til at kæmpe med om top6 placeringen.
Om det er åbenlyse ved jeg nu ikke.
Helt enig i at spillerne som kom før sæsonstart, er rigtig godt job af Gaarde, havde desværre bare håbet at, specielt en højre back, ville være kommet tidligere.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Dr.Jones » 27. jul 2016, 01:02

Ham der Emil skrev:
Yankee skrev:
Ham der Emil skrev:
Yankee skrev:

Jeg tror bestemt ikke det er vejen frem at hente 5 udlændinge hver sommer. Den strategi skræmmer mig i hvert fald ikke.
Jeg er helt enig i, at hente fem udlændinge hver sommer ikke er vejen frem, men AGF har altså kun hentet én udlændinge mere end os, i dette vindue: Soares, Amine og Jovanovic.

Ja, indtil videre. Sidste sæson hentede de 8 (!) udlændinge og i 14/15 hentede de 5. Det er et grotesk antal udenlandske spillere, og jeg forstår stadighed ikke helt hvorfor det så udgør at de har "fundet en strategi"?
Ham der Emil skrev: Det er ved at være lang tid siden Søbdergaard sagde, at vi jagtede en forstærkning mere. Vinduet startede så godt, men er siden virkelig gået i stå. Specielt med den nye struktur i ligaen, hvor en god start kan blive afgørende.
Det er da åbenlyst at AaB arbejder på sagen, men også ser tiden an for at få den rette spiller til den rette pris. Vi havde 3 ud af 4 nyindkøb klar to uger før sæsonstart - det er altså ret stærkt.
De fyrede efterfølgende også deres træner. Jeg tror bare desværre, at AGF bliver et af de hold vi kommer til at kæmpe med om top6 placeringen.
Om det er åbenlyse ved jeg nu ikke.
Helt enig i at spillerne som kom før sæsonstart, er rigtig godt job af Gaarde, havde desværre bare håbet at, specielt en højre back, ville være kommet tidligere.
Var på Danmarks værste stadion for at se AGF vs VFF - og der var intet i den kamp der fortalte mig at begge de mandskaber ikke er i fare for at rykke ned. Det var elendighed af en anden verden.

Miss9000
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 26. jul 2016, 20:41
Favoritspiller: Bassogog

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Miss9000 » 27. jul 2016, 06:16

Spændende med helenius rygtet og enes ønske om at komme videre. Hvad går rygterne på der kan komme ind i stedet for og er der nogle rygter om hvilke ligaer der er i spil for helenius og ene?

Låst