Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 26. nov 2016, 22:28

Det er et meget spændende rygte med ham hollænderen.

Jeg kan kun komme på 2 forsvarsspillere, som kunne være realistiske, og det er Jos Hoiveld fra AIK og Luicx fra Sønderjyske.
Men tror nu mere på, at det kunne være en angriber, da vi har scoret alt for få mål.. Men jeg er helt blank med navne på angribere.

Lad os få gang i noget namedropping...! :thumbsup:

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af white splash » 27. nov 2016, 01:43

FIDEL skrev:Det er et meget spændende rygte med ham hollænderen.

Jeg kan kun komme på 2 forsvarsspillere, som kunne være realistiske, og det er Jos Hoiveld fra AIK og Luicx fra Sønderjyske.
Men tror nu mere på, at det kunne være en angriber, da vi har scoret alt for få mål.. Men jeg er helt blank med navne på angribere.

Lad os få gang i noget namedropping...! :thumbsup:
Van Persie?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Brodernumsi » 27. nov 2016, 09:10

FIDEL skrev:Det er et meget spændende rygte med ham hollænderen.

Jeg kan kun komme på 2 forsvarsspillere, som kunne være realistiske, og det er Jos Hoiveld fra AIK og Luicx fra Sønderjyske.
Men tror nu mere på, at det kunne være en angriber, da vi har scoret alt for få mål.. Men jeg er helt blank med navne på angribere.

Lad os få gang i noget namedropping...! :thumbsup:
Bas Dost.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 27. nov 2016, 11:06

Jeg stemmer for Ricky von Wolfsvinkel som vores nye bomber - navnet bliver ikke mere Hollandsk. Hvad med Tim Janssen spiller han stadig? Han har før haft en aktie i vi ikke rykkede ned.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 28. nov 2016, 17:24

troelsh skrev:Med hensyn til midterforsvaret ville en drømmesigning være Vegard Forren der har kontraktudløb hos Molde, han er en klasse spiller, men desværre nok udenfor vores rækkevidde
http://www.vg.no/sport/fotball/tippelig ... /23855857/

Ved ikke om vi helt er uden for rækkevidde. Han har forgæves forsøg på PrL bag sig, men ellers norsk fodbold. I artiklen siger han, at der har været bud fra Østeuropa(uden at lyde begejstret). At Rosenborg er eneste alternativ i Norge er vel bare sådan verden er, det kunne en del klubspillere herhjemme vel også sige om FCK.

"Problemet" for os er nok, at han kun er 28 år.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Gamen » 28. nov 2016, 19:01

FlæskeFrank skrev:
http://www.vg.no/sport/fotball/tippelig ... /23855857/

Ved ikke om vi helt er uden for rækkevidde. Han har forgæves forsøg på PrL bag sig, men ellers norsk fodbold. I artiklen siger han, at der har været bud fra Østeuropa(uden at lyde begejstret). At Rosenborg er eneste alternativ i Norge er vel bare sådan verden er, det kunne en del klubspillere herhjemme vel også sige om FCK.

"Problemet" for os er nok, at han kun er 28 år.
Han er alt, alt for dyr til os. Og så kan jeg i øvrigt ikke se, hvad der skulle friste ved det nuværende AaB der er i den ringeste halvdel af ligaen, ikke i nærheden af europæiske kampe og spiller uattraktiv fodbold.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2016, 19:08

Gamen skrev: Han er alt, alt for dyr til os. Og så kan jeg i øvrigt ikke se, hvad der skulle friste ved det nuværende AaB der er i den ringeste halvdel af ligaen, ikke i nærheden af europæiske kampe og spiller uattraktiv fodbold.
Nej, det kan vise sig at blive dyrt for os, ar vi ligger så dårligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 28. nov 2016, 19:57

Pastorius skrev:
Gamen skrev: Han er alt, alt for dyr til os. Og så kan jeg i øvrigt ikke se, hvad der skulle friste ved det nuværende AaB der er i den ringeste halvdel af ligaen, ikke i nærheden af europæiske kampe og spiller uattraktiv fodbold.
Nej, det kan vise sig at blive dyrt for os, ar vi ligger så dårligt.
Sådan måtte det jo gå når man vælger at sparre sig fattige på trods af man har mange penge i banken. Virkelig meget kunne have været undgået ved at udvise rettidig ifht. at sikre kvaliteten i truppen fremfor at sylte indkøb i en årrække og derefter hente en masse eksotiske spillere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Pastorius » 28. nov 2016, 20:08

Jakobsen skrev:
Pastorius skrev:
Gamen skrev: Han er alt, alt for dyr til os. Og så kan jeg i øvrigt ikke se, hvad der skulle friste ved det nuværende AaB der er i den ringeste halvdel af ligaen, ikke i nærheden af europæiske kampe og spiller uattraktiv fodbold.
Nej, det kan vise sig at blive dyrt for os, ar vi ligger så dårligt.
Sådan måtte det jo gå når man vælger at sparre sig fattige på trods af man har mange penge i banken. Virkelig meget kunne have været undgået ved at udvise rettidig ifht. at sikre kvaliteten i truppen fremfor at sylte indkøb i en årrække og derefter hente en masse eksotiske spillere.
Næ, jeg mener stadig vores trup er fin.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af AK48hamas » 28. nov 2016, 23:44

Ja Gaarde maa paa jagt igen
- Edinson flores, 7 kampe fra start, har haft en god kamp, mange afbud pga landsholdspause.
- Casper Sloth, 9 kampe fra start, har spillet OK centralt men er nu slaet af en u19 spiller centralt og af risgaard paa kanten.
- Holgerssen, decideret fejlkoeb
- Meilinger, 12 kampe fra start, bedste indkoeb af de 4. Mangler fart til at vaere paa kanten samt spille i smaa rum.

Jeg ville egentlig ikke gaa ind i en stoerre diskussion angaaende vores fastlagte spillestil. Det er forstaeligt at Soendergaard gaar vaek fra vores tradionelle 4-4-2 da Gaarde simpelthen ikke har koebt ind til systemet. Vi har vel egentlig kun boersting, bassogog og flores som er perfekt tilegnet vores kanter. Og de bliver nu brugt som angribere 80% af tiden?

Soendergaard er den defensiv orienteret traener. Det kunne man i den grad ogsa sige om Kent, men Kent turde lade vores kanter taenke mere offensivt end defensivt og saa stole paa at Wurtz kunne rydde op. Haaber at Soendergaard snart vil indfri mit stoerste juleoenske; ryk bassogog ned paa kanten (ikke i en 4-5-1).

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af gravballe » 30. nov 2016, 13:24

http://indkast.dk/150919/kusk%3A-t%C3%A ... ikke-evigt

Nå Kusk, skal du hjem? (ikke at jeg mener vi mangler midtbane spillere)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. dec 2016, 00:14

gravballe skrev:http://indkast.dk/150919/kusk%3A-t%C3%A ... ikke-evigt

Nå Kusk, skal du hjem? (ikke at jeg mener vi mangler midtbane spillere)
Vi mangler kreativitet og målfarlighed fra offensivspillerne som helhed. Antalsmæssigt har du selvfølgelig ret, men målfarlighed - det mangler vi på alle 5 offensive positioner.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Hinrup85 » 1. dec 2016, 08:51

Jesper Schmidt skrev:
gravballe skrev:http://indkast.dk/150919/kusk%3A-t%C3%A ... ikke-evigt

Nå Kusk, skal du hjem? (ikke at jeg mener vi mangler midtbane spillere)
Vi mangler kreativitet og målfarlighed fra offensivspillerne som helhed. Antalsmæssigt har du selvfølgelig ret, men målfarlighed - det mangler vi på alle 5 offensive positioner.
Enig - vi mangler noget drev og kreativitet. Antalsmæssigt er jeg ikke umiddelbart enig i at vi har nok spillere med aktuel superligaklasse:
Meilinger - Har nogle spidskompetencer, men også mangler
Sloth - Er ikke slået totalt igennem, men jeg forventer mig meget
Flores - Er ikke en kant, jeg vil meget hellere have ham nærmere feltet
Bassogog - Kan i mine øjne hurtigt komme ned i hierakiet uden de store konsekvenser. Han kan nogle ting, men er slet ikke færdigudviklet til at spille fast.
Pohl - Mangler afslutter egenskaber, men arbejder godt. En god bredde spiller, men kan også komme ned i hierakiet uden de store konsekvenser.
Grønning - Har noget af det vi mangler, fysik og fylde i feltet. Mangler stadig kontinuerligt at spille.
Enevoldsen - Er mentalt på vej videre tror jeg, han har ikke overbevist mig om at han fungerer uden en rigtig god spiller ved siden af sig.
Risgaard - har skuffet mig meget i denne sæson. Han er slet ikke så synlig som jeg ville forvente af ham
Børsting - viser lovende takter de sidste par kampe, men burde med den spilletid han har fået de sidste par sæsonner begynde at være mere synlig.
Thellufsen - Har ikke spillet nok til at jeg helt har dannet mig et indtryk.

Alt i alt så har vi mange unge spillere, som vi ikke med rette kan forvente skal være profiler. Jeg tror på at de mangler profiler at lægge sig op af for at tage det næste skridt. Det er fint de spiller fornuftigt, men slutproduktet for de unge spillere er for svingende til at skabe kontinuerlige resultater.
Jeg tager hjertens gerne Kusk tilbage for at give lidt ro til de unge spillere til at udvikle.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Tyskeren » 1. dec 2016, 09:03

Ham her:

http://www.bt.dk/superligaen/soenderjys ... bliver-her

JA TAK til ham hvis det kunne blive en mulighed!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Gamen » 1. dec 2016, 09:08

Tyskeren skrev:Ham her:

http://www.bt.dk/superligaen/soenderjys ... bliver-her

JA TAK til ham hvis det kunne blive en mulighed!
Han har været betydeligt ringere end Luijckx i denne sæson. Har begået et hav af fejl. Noget siger mig at han spillede over evne sidste sæson.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 967
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rams » 1. dec 2016, 09:33

Gamen skrev:
Tyskeren skrev:Ham her:

http://www.bt.dk/superligaen/soenderjys ... bliver-her

JA TAK til ham hvis det kunne blive en mulighed!
Han har været betydeligt ringere end Luijckx i denne sæson. Har begået et hav af fejl. Noget siger mig at han spillede over evne sidste sæson.
Nu spillede hele SønderjyskE truppen vel over evne i sidste sæson. Det sagt så er Kanstrup en rigtig alfa-ulv, som ville pynte i vores trup. Jeg har selv talt for varmt for ham siden han var i Fredericia. Man kan altså noget, når man kommer udefra og tager anførerbindet i Brønshøj, Fredericia og SønderjyskE.

Kanstrup er en spillende forsvarer, og derfor kommer der også fejl fra ham. Det er lidt det samme i AaB, hvor Kasper P er den eneste af vores stoppere, der kan føre den frem. En del af formnedgangen kan også skyldes, at det efter sigende glippede med et skifte til Randers sidste år. Måske har manden bare brug for en ny udfordring, og som jeg også skrev herinde, så troede jeg faktisk at Søndergaard havde haft ham øverst på listen.

Min største anke mod Kanstrup er, at han sikker vil tage Kasper P's plads, og jeg synes Kasper er i fremgang - særligt taget i betragtning, at naboen er uvenner med bolden, og Kasper derfor skal føre bolden frem hver gang.
In verbis simus faciles

Funkeeh
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 18. apr 2016, 09:24
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Funkeeh » 1. dec 2016, 10:08

Der er et par transferfrie spillere, som kunne være spændende. Størstedelen har dog først kontraktudløb til sommer, så klubberne har jo indtil nytår til at forlænge. LInk: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e/side/0/1

Spillere:
Forsvar:
Mads Fenger, RFC - En af de bedre forsvarsspillere i superligaen
Pierre Kanstrup, SØN - Profil, hvis han kan fås til klubben

Midtbane:
Casper Nielsen, Efb - Selvom han nok kigger mod udlandet
Elmar Bjarnason, AGF - Ikke spillet så godt på det sidste, men stadig en god spiller

Angribere / Makker og evt. også afløser for Ene, når han nok smutter til sommer:
Emiliano Marcondes, FCN - nok ikke realistisk
Davit Skhirtladze, Silkeborg - er han god nok?
Serge Deblé, VFF - Bedre end Bassogog

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. dec 2016, 11:14

Funkeeh skrev:Mads Fenger, RFC
- Han er god for AaB. Det har han allerede bevist.
Funkeeh skrev:Angribere / Makker og evt. også afløser for Ene, når han nok smutter til sommer:
Emiliano Marcondes, FCN - nok ikke realistisk
Davit Skhirtladze, Silkeborg - er han god nok?
Serge Deblé, VFF - Bedre end Bassogog
Kan vi ikke blive enige om, at ingen af dem må være erstatning for Ene.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 1. dec 2016, 11:16

Funkeeh skrev:Der er et par transferfrie spillere, som kunne være spændende. Størstedelen har dog først kontraktudløb til sommer, så klubberne har jo indtil nytår til at forlænge. LInk: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e/side/0/1

Spillere:
Forsvar:
Mads Fenger, RFC - En af de bedre forsvarsspillere i superligaen
Pierre Kanstrup, SØN - Profil, hvis han kan fås til klubben

Midtbane:
Casper Nielsen, Efb - Selvom han nok kigger mod udlandet
Elmar Bjarnason, AGF - Ikke spillet så godt på det sidste, men stadig en god spiller

Angribere / Makker og evt. også afløser for Ene, når han nok smutter til sommer:
Emiliano Marcondes, FCN - nok ikke realistisk
Davit Skhirtladze, Silkeborg - er han god nok?
Serge Deblé, VFF - Bedre end Bassogog
Ja tak til både Fenger og Kanstrup. Kasper P er en fin gardering, men ikke mere og Holgersson skal bare væk. Kan ikke se hvad vi skal med Casper Nielsen eller Bjarnasson, vi har midtbanespillere og de her to bidrager ikke med noget vi for alvor mangler.
Marcondes har aldrig været min kop te, Skhirtladze er trods en god periode i SIF ikke god nok og ifht. Deble synes jeg mere vi mangler en boksspiller.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af KJ » 1. dec 2016, 11:41

Hvor meget jeg end under Blåbjerg og Kasper Pedersen succes, er jeg helt overbevist om, at et midterforsvar med Kanstrup og Fenger ville være blandt de stærkeste i superligaen. Jeg håber, Gaarde har snøren ude.

Det er i øvrigt helt sindssygt, hvor mange spillere i BIF og Sønderjyske, der har kontraktudløb til sommer. BIF står p.t. til at miste hele deres midtbane. Det bliver ikke billigt at forlænge med Mukhtar, Phiri, Nørgaard, Hjulsager og Kahlenberg....

Låst