Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 20. dec 2016, 20:58

Funky skrev:
Yankee skrev:
Redlab skrev:Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Det ville være fantastisk, men også risikabelt. Pusic er en kæmpe egoist og en kæmpe vinder. Kan Augu/Würtz-mafiaen kapere sådan en type i truppen? Jeg håber det, for han er en hamrende dygtig angriber.
Nu kan det jo også være, at Pusic er ved at være træt, ikke bare af bænkepladsen i FCM, men også af nomade-tilværelsen, og derfor rykker sig selv lidt mentalt i retning af at passe ind i det fællesskab, han måske får muligheden for at komme til. Han må spørge sig selv, om ikke snart hans karriere trænger til at blive stabiliseret. Så må han jo finde ud af at skabe succes på det hold, der vil have ham i truppen. Hvis han kommer til AaB på en lejekontrakt og får succes - på og uden for banen - så kan man jo prøve at forlænge.
Enig. Vi finder ikke en bedre afslutter end ham...

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Tyskeren » 20. dec 2016, 21:08

Jeg har hørt de samme rygter angående Pusic. Tror den er god nok - men om de kan blive enige ved jeg ikke!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af le Cid » 20. dec 2016, 22:40

Jakobsen skrev:Synes ikke vi skal have en lappeløsning i form af leje. Vil gerne have Pusic til AaB, men det skal da være på en permanent aftale. Der er ikke meget genopbygning over at leje.
På den anden side giver det Grønning og Pohl en halvsæson mere til at modnes langsomt. Mon ikke én af dem har det, der skal til?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9800 » 20. dec 2016, 23:00

Er Djiby Fall blevet for gammel?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 21. dec 2016, 00:06

le Cid skrev:
Jakobsen skrev:Synes ikke vi skal have en lappeløsning i form af leje. Vil gerne have Pusic til AaB, men det skal da være på en permanent aftale. Der er ikke meget genopbygning over at leje.
På den anden side giver det Grønning og Pohl en halvsæson mere til at modnes langsomt. Mon ikke én af dem har det, der skal til?
Mener stadig vi skal have en angrebsprofil på permant basis. Så har vi en masse spændende spillere, som kan være 2. angriberen i Pohl, Flores og Basso + at Grønning kan aflaste f.eks. Pusic. Der går altså intet af vores unge spillere at vi også har nogle profiler der tegner holdet. Hverken Pohl eller Grønning er klar til at bære noget som helst i næste sæson. Pohl er måske/måske ikke klar til at være en starter som angriber nr. 2 til den tid, men Grønning tror jeg har længere udsigter. Kan ikke se der går noget af de unge eller vi gør vold på strategien ved også at have en profil i angrebet.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af De Fem » 21. dec 2016, 10:27

Hvis ikke Nikolaj Thomsen vil forlænge, fordi han skal ud i verden, så bør man allerede nu begynde at prikke til Esbjerg omkring Jeppe Højbjerg (om en sommer transfer). Han er DKs eneste store målmandstalent og den oplagt afløser i en klub med stole traditioner på netop den post.

Ps. han er også vandt til at spille med et tvivlsom forsvar, så det bliver ikke et chok for ham.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Frygah » 21. dec 2016, 10:30

De Fem skrev:Hvis ikke Nikolaj Thomsen vil forlænge, fordi han skal ud i verden, så bør man allerede nu begynde at prikke til Esbjerg omkring Jeppe Højbjerg (om en sommer transfer). Han er DKs eneste store målmandstalent og den oplagt afløser i en klub med stole traditioner på netop den post.

Ps. han er også vandt til at spille med et tvivlsom forsvar, så det bliver ikke et chok for ham.
Han har desværre bare været så ringe, at han er blevet sat af... Så selvom det ikke kommer som et chok for ham, er det ikke noget han har kunnet arbejde igennem.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af le Cid » 21. dec 2016, 11:04

De Fem skrev:Hvis ikke Nikolaj Thomsen vil forlænge, fordi han skal ud i verden, så bør man allerede nu begynde at prikke til Esbjerg omkring Jeppe Højbjerg (om en sommer transfer). Han er DKs eneste store målmandstalent og den oplagt afløser i en klub med stole traditioner på netop den post.

Ps. han er også vandt til at spille med et tvivlsom forsvar, så det bliver ikke et chok for ham.
Er Thomsen ikke for længst solgt til Frankrig?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

seamann

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af seamann » 21. dec 2016, 11:09

le Cid skrev:
De Fem skrev:Hvis ikke Nikolaj Thomsen vil forlænge, fordi han skal ud i verden, så bør man allerede nu begynde at prikke til Esbjerg omkring Jeppe Højbjerg (om en sommer transfer). Han er DKs eneste store målmandstalent og den oplagt afløser i en klub med stole traditioner på netop den post.

Ps. han er også vandt til at spille med et tvivlsom forsvar, så det bliver ikke et chok for ham.
Er Thomsen ikke for længst solgt til Frankrig?
Jo, men da han ikke kan komme på hold, skal han nu være målmand - han har både højden og et godt boldøje.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af De Fem » 21. dec 2016, 12:33

le Cid skrev:
De Fem skrev:Hvis ikke Nikolaj Thomsen vil forlænge, fordi han skal ud i verden, så bør man allerede nu begynde at prikke til Esbjerg omkring Jeppe Højbjerg (om en sommer transfer). Han er DKs eneste store målmandstalent og den oplagt afløser i en klub med stole traditioner på netop den post.

Ps. han er også vandt til at spille med et tvivlsom forsvar, så det bliver ikke et chok for ham.
Er Thomsen ikke for længst solgt til Frankrig?
Jule-hjerne :-) Larsen

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. dec 2016, 12:34

Frygah skrev:
De Fem skrev:Hvis ikke Nikolaj Thomsen vil forlænge, fordi han skal ud i verden, så bør man allerede nu begynde at prikke til Esbjerg omkring Jeppe Højbjerg (om en sommer transfer). Han er DKs eneste store målmandstalent og den oplagt afløser i en klub med stole traditioner på netop den post.

Ps. han er også vandt til at spille med et tvivlsom forsvar, så det bliver ikke et chok for ham.
Han har desværre bare været så ringe, at han er blevet sat af... Så selvom det ikke kommer som et chok for ham, er det ikke noget han har kunnet arbejde igennem.
Der er vel ikke det store at sige til der kommer formnedgang for en ung spiller som der er gigantiske forventninger til, når klubben sejler som det gør i Esbjerg.

Jeg er helt klar på at hente Højbjerg, som jeg synes er en rigtigt dygtig keeper.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2190
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Sauer » 21. dec 2016, 12:49

Pusic lyder spændende. En handel der kan blive enten jackpot eller røv. Havde ikke fulgt nok med til at opdage, at lange-Paul har henvist Pusic til bænken i løbet af efteråret. Kan dog se, at det var med Pusic i front, at FCM rent faktisk fik fine resultater i starten af sæsonen. Har han været ude i noget rod igen? Eller er Thorup bare håbløs?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 21. dec 2016, 13:43

Sauer skrev:Pusic lyder spændende. En handel der kan blive enten jackpot eller røv. Havde ikke fulgt nok med til at opdage, at lange-Paul har henvist Pusic til bænken i løbet af efteråret. Kan dog se, at det var med Pusic i front, at FCM rent faktisk fik fine resultater i starten af sæsonen. Har han været ude i noget rod igen? Eller er Thorup bare håbløs?
Tja de havde et møde i sommer, hvor Pusic vidst fik sagt lidt for meget og vist sit temperament. Men jeg synes faktisk, at Thorup virker som en grå og gammeldags træner, som har svært ved at håndtere enere i en trup.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. dec 2016, 13:50

Pusic og hans typer er vel rigtige gode at have i truppen en kortere periode. De slider simpelthen omgivelserne op.

Så hvis vi kan overtage ham på rimeligt lejemål ½ år, så tror jeg det kunne være godt for os, Pusic og måske også FCM(ikke at det er ønskeligt).
- FlæskeFrank

seamann

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af seamann » 21. dec 2016, 14:13

Hvis et lejemål af Pusic bliver løsningen på de offensive problemer, er Gaarde godt nok på tynd is.

Jeg hader alle råbene om fyringer af gud og hver mand, men hvis det her mod forventning bliver en realitet, så er det satme RAUS Gaarde.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Corona » 21. dec 2016, 14:27

seamann skrev:Hvis et lejemål af Pusic bliver løsningen på de offensive problemer, er Gaarde godt nok på tynd is.

Jeg hader alle råbene om fyringer af gud og hver mand, men hvis det her mod forventning bliver en realitet, så er det satme RAUS Gaarde.
Fordi?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Forza » 21. dec 2016, 14:37

seamann skrev:Hvis et lejemål af Pusic bliver løsningen på de offensive problemer, er Gaarde godt nok på tynd is.

Jeg hader alle råbene om fyringer af gud og hver mand, men hvis det her mod forventning bliver en realitet, så er det satme RAUS Gaarde.
Kan jeg slet ikke følge. Selvfølgelig ville det foretrækkes at få en super striker på en lang fast kontrakt.

Men vurderer man at vores andre angribere modnes med et halvt år ved siden af en dygtig centerforward samtidig med man får en god handel i stand kan jeg da ikke se noget kritisk i det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Pastorius » 21. dec 2016, 14:41

seamann skrev:Hvis et lejemål af Pusic bliver løsningen på de offensive problemer, er Gaarde godt nok på tynd is.

Jeg hader alle råbene om fyringer af gud og hver mand, men hvis det her mod forventning bliver en realitet, så er det satme RAUS Gaarde.
Ja, helt enig. Hvis vi med en god egenkapital og en sund økonomi i ryggen, skal ud at leve af halvårige lejeaftaler, så har vi i den grad fejlet.
Er det en halvårlig lejeaftale med forkøbsret til en allerede aftalt pris, så er det en anden sag, så kan det bare betragtes som en længere kontrakt med prøvetid.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Hovedet » 21. dec 2016, 14:49

FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
FIDEL skrev:Det er positivt med Pusic synes jeg. Det er en højere hylde end jeg regnede med vi kan vælge fra.
Kom bare med ham. Vi har brug for et par røvhuller i vores klub i stedet for den søde indspisthed der hersker...
Vi kan sende spillerne en tur forbi debatside - eller er det for meget af det gode?
Ahh de skal jo ikke traumatiseres... :cheers:
Hvad er der for resten blevet af Bambo? Gik han på juleferie med Allan P. og De To Fodboldeksperter den 30. november, eller har nogen hørt fra ham?

seamann

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af seamann » 21. dec 2016, 14:51

Corona skrev:
seamann skrev:Hvis et lejemål af Pusic bliver løsningen på de offensive problemer, er Gaarde godt nok på tynd is.

Jeg hader alle råbene om fyringer af gud og hver mand, men hvis det her mod forventning bliver en realitet, så er det satme RAUS Gaarde.
Fordi?
Fordi strategien ikke er halvårlige lejemål med tilfældige lejesvende.
Fordi den offensive del allerede er forstærket (trænerfyringen giver ingen mening, hvis man ikke tror på en effekt af den).

Låst