Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af jonas386 » 14. jan 2017, 19:48

Nu vil snakker målmænd fra FCM, hvad så med en fyr som Jakob Haugaard? Han spiller vel ikke rigtigt i Stoke, og er vel ikke blevet dårligere af et bedre træningsmiljø. Han har også en rimeligt god alder, og Larsen har også sagt han gerne vil videre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

OlegSalenko
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19. nov 2016, 19:20

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af OlegSalenko » 14. jan 2017, 20:12

jonas386 skrev:Nu vil snakker målmænd fra FCM, hvad så med en fyr som Jakob Haugaard? Han spiller vel ikke rigtigt i Stoke, og er vel ikke blevet dårligere af et bedre træningsmiljø. Han har også en rimeligt god alder, og Larsen har også sagt han gerne vil videre.
Han er i øjeblikket lejet ud til Wigan resten af sæsonen. Så han er tidligst ledig til sommer.
Derudover er det i min øjne dybt uforståeligt, at han røg til Stoke, når han ikke engang var førstevalg hos menneskehandlerne.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af jonas386 » 14. jan 2017, 20:16

OlegSalenko skrev:
jonas386 skrev:Nu vil snakker målmænd fra FCM, hvad så med en fyr som Jakob Haugaard? Han spiller vel ikke rigtigt i Stoke, og er vel ikke blevet dårligere af et bedre træningsmiljø. Han har også en rimeligt god alder, og Larsen har også sagt han gerne vil videre.
Han er i øjeblikket lejet ud til Wigan resten af sæsonen. Så han er tidligst ledig til sommer.
Derudover er det i min øjne dybt uforståeligt, at han røg til Stoke, når han ikke engang var førstevalg hos menneskehandlerne.
Det var jeg ikke klar over. Ved du hvordan det går ham derovre?
Og jeg undrede mig også over det køb, men han kan jo sagtens være god nok til os.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Breezer » 14. jan 2017, 20:42

jonas386 skrev:
OlegSalenko skrev:
jonas386 skrev:Nu vil snakker målmænd fra FCM, hvad så med en fyr som Jakob Haugaard? Han spiller vel ikke rigtigt i Stoke, og er vel ikke blevet dårligere af et bedre træningsmiljø. Han har også en rimeligt god alder, og Larsen har også sagt han gerne vil videre.
Han er i øjeblikket lejet ud til Wigan resten af sæsonen. Så han er tidligst ledig til sommer.
Derudover er det i min øjne dybt uforståeligt, at han røg til Stoke, når han ikke engang var førstevalg hos menneskehandlerne.
Det var jeg ikke klar over. Ved du hvordan det går ham derovre?
Og jeg undrede mig også over det køb, men han kan jo sagtens være god nok til os.
Han er netop blevet udlejet i dette vindue, så han har knap nået at spille for dem. Han startede dog inde den dag han blev hentet, i en FA cup kamp.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af McMark » 14. jan 2017, 21:43

Det giver jo god mening, at Nicolai Larsen er faldet i niveau, siden vi vandt The Double. Dengang havde vi KEP og Thelander (og Lasse Nielsen indtil januar) som midtstoppere - nu har vi KP og Blåbjerg. Forsvaret er efterhånden blevet sløjfet i 3-4 vinduer i træk, og den eneste spiller som vi rent faktisk har hentet (Holgersson) er en langsom boldmongol som skaber endnu sværere arbejdsbetingelser for NL! Jeg er dog fuldstændig enig i, at han er fornærmerende ringe med fødderne. Der har vel ikke været et eneste udspark, som har ramt en AaB-spiller den her sæson?
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Breezer » 14. jan 2017, 22:41

McMark skrev:Det giver jo god mening, at Nicolai Larsen er faldet i niveau, siden vi vandt The Double. Dengang havde vi KEP og Thelander (og Lasse Nielsen indtil januar) som midtstoppere - nu har vi KP og Blåbjerg. Forsvaret er efterhånden blevet sløjet i 3-4 vinduer i træk, og den eneste spiller som vi rent faktisk har hentet (Holgersson) er en langsom boldmongol som skaber endnu sværere arbejdsbetingelser for NL! Jeg er dog fuldstændig enig i, at han er fornærmerende ringe med fødderne. Der har vel ikke været et eneste udspark, som har ramt en AaB-spiller den her sæson?
Problemet er vel mere at han næsten aldrig lavede fejl, men sjældent heller vandt mange point for os. I 2014 var han ekstremt stabil, på et højt niveau, men stadig ikke ekstremt kampafgørende som f.eks. Rønnow har været for Brøndby. Larsen har haft meget få kampe som den i Zagreb, hvor han jo virkelog var afgørende.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af McMark » 14. jan 2017, 22:42

Lidt nyt om Pusic: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-angrib ... ferrer=RSS
»Jeg kan sige så meget, at han er en dygtig angriber, men jeg har ingen yderligere kommentarer,« sagde Allan Gaarde og tilføjede:

»Vi overvejer flere ting i vinterens transfervindue, men det eneste, der ligger fast er, at vi skal have fundet en ny reservemålmand i stedet for Carsten Christensen.«
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af McMark » 14. jan 2017, 22:48

Breezer skrev:
McMark skrev:Det giver jo god mening, at Nicolai Larsen er faldet i niveau, siden vi vandt The Double. Dengang havde vi KEP og Thelander (og Lasse Nielsen indtil januar) som midtstoppere - nu har vi KP og Blåbjerg. Forsvaret er efterhånden blevet sløjet i 3-4 vinduer i træk, og den eneste spiller som vi rent faktisk har hentet (Holgersson) er en langsom boldmongol som skaber endnu sværere arbejdsbetingelser for NL! Jeg er dog fuldstændig enig i, at han er fornærmerende ringe med fødderne. Der har vel ikke været et eneste udspark, som har ramt en AaB-spiller den her sæson?
Problemet er vel mere at han næsten aldrig lavede fejl, men sjældent heller vandt mange point for os. I 2014 var han ekstremt stabil, på et højt niveau, men stadig ikke ekstremt kampafgørende som f.eks. Rønnow har været for Brøndby. Larsen har haft meget få kampe som den i Zagreb, hvor han jo virkelog var afgørende.
Vi er helt enige om, at han slet ikke er kampafgørende eller stabil nok, men tror det hænger sammen med at vores midterforsvar er blevet gradvist dårligere siden januar 2014.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Funky » 14. jan 2017, 22:50

McMark skrev:Lidt nyt om Pusic: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-angrib ... ferrer=RSS
»Jeg kan sige så meget, at han er en dygtig angriber, men jeg har ingen yderligere kommentarer,« sagde Allan Gaarde og tilføjede:

»Vi overvejer flere ting i vinterens transfervindue, men det eneste, der ligger fast er, at vi skal have fundet en ny reservemålmand i stedet for Carsten Christensen.«
Relativt dovent af journalisten ikke at spørge ind til Gordinho, om ikke andet så bare for at få nogle hylde-kommentarer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af McMark » 14. jan 2017, 23:03

Funky skrev:
McMark skrev:Lidt nyt om Pusic: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-angrib ... ferrer=RSS
»Jeg kan sige så meget, at han er en dygtig angriber, men jeg har ingen yderligere kommentarer,« sagde Allan Gaarde og tilføjede:

»Vi overvejer flere ting i vinterens transfervindue, men det eneste, der ligger fast er, at vi skal have fundet en ny reservemålmand i stedet for Carsten Christensen.«
Relativt dovent af journalisten ikke at spørge ind til Gordinho, om ikke andet så bare for at få nogle hylde-kommentarer.
Det har du sgu ret i. Ville være rart at vide om han har gjort et godt indtryk!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Martino » 15. jan 2017, 08:50

Spændende hvad evalueringen af Gordinho ender ud i og om han evt får kampen mod Hobro også at vise sig frem i.
Han kunne iøvrigt godt have taget sin lillebror med herop til prøvetræning. Han spiller i den bedste række i syd Afrika og har tidligere været til prøvetræning i Leicester, så lidt bold må han kunne spille. Han er offensiv midt/angriber ifølge transfermarkt
Jeg savner Winsnes

OlegSalenko
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19. nov 2016, 19:20

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af OlegSalenko » 15. jan 2017, 11:14

jonas386 skrev:
OlegSalenko skrev:
jonas386 skrev:Nu vil snakker målmænd fra FCM, hvad så med en fyr som Jakob Haugaard? Han spiller vel ikke rigtigt i Stoke, og er vel ikke blevet dårligere af et bedre træningsmiljø. Han har også en rimeligt god alder, og Larsen har også sagt han gerne vil videre.
Han er i øjeblikket lejet ud til Wigan resten af sæsonen. Så han er tidligst ledig til sommer.
Derudover er det i min øjne dybt uforståeligt, at han røg til Stoke, når han ikke engang var førstevalg hos menneskehandlerne.
Det var jeg ikke klar over. Ved du hvordan det går ham derovre?
Og jeg undrede mig også over det køb, men han kan jo sagtens være god nok til os.
Han har fået lidt kampe derovre i en periode, hvor det ikke gik så godt for Stoke, og hans indsats var - lige som resten af holdet - ikke særlig imponerende. Ved flere mål så han ringe ud. I dag er han vel reelt 3/4. Valg derovre og har ikke været i nærheden af spilletid trods 2 skader til deres keepere og derfor udlånt til Wigan.

Jeg tænker, at man kan finde bedre målmænd end Haugaard.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 15. jan 2017, 11:48

Jacob Haugaard var jo ikke en gang en imponerende keeper i Superligaen. At Jacob Haugaard endte som en del af førsteholdet i en Premier League klub er endnu mere absurd end at Helenius gjorde. Helenius var i det mindste en profil i Superligaen - det har Jacob Haugaard aldrig været. Den handel lugter mere af en agent der er god til at placere sine spillere at Stoke har gjort deres scouting ret godt. Nå det jeg vil frem til er egentlig, at jeg ikke synes en Superliga-målmand under middel er et transferemne for os, hvis han på sigt skal afløse vores førstemålmand, bare fordi han har været et smut forbi Premier League. Det er meget sigende, at man i stedet for at give Haugaard chancen da de andre keepere blev skadet hentede den 33 årige reserve Lee Grant i Derby i stedet for at give Haugaard chancen.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 15. jan 2017, 16:56

Mine forventninger til dette transfervindue er:

Afgang: CC

Tilgang:
Gordinho - han spillede meget i går og det sparsomme tv-materiale synes han at være spændende.
Pusic - det virker som en nobrainer, men FCM er nød til at køre deres spil.
Falkesgaard - hvis han må gå "stort set" gratis fra OB og kan få 1½ år hos os, så slår han til. Han vil kunne presse Larsen. Ellers skal Esbjerg have opgivet Højbjerg...
- FlæskeFrank

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Uldahl » 15. jan 2017, 17:52

FlæskeFrank skrev:Mine forventninger til dette transfervindue er:

Afgang: CC

Tilgang:
Gordinho - han spillede meget i går og det sparsomme tv-materiale synes han at være spændende.
Pusic - det virker som en nobrainer, men FCM er nød til at køre deres spil.
Falkesgaard - hvis han må gå "stort set" gratis fra OB og kan få 1½ år hos os, så slår han til. Han vil kunne presse Larsen. Ellers skal Esbjerg have opgivet Højbjerg...
Jeg tror vi henter begge. Pusic først til aller sidst i vinduet. Det kræver dog de ikke kan få ham skudt af til udlandet. Og der er det vel kun muligt i Sverige, Norge. Det tror jeg ikke på han vil gøre frivilligt, så vi er en oplagt station for ham. Særligt med tanke på at Benham har lukket for kassen. :thumbsup:

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af troelsh » 15. jan 2017, 18:14

Til målmandsposten gad jeg godt vi hentede en keeper, der kunne skabe noget konkurrence.
Andreas Hansen fra hb Køge har stået en super sæson og netop udtaget til u21, men ham får vi jo selvfølgelig ikke uden at smide en transfersum

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Forza » 15. jan 2017, 19:06

Uldahl skrev:
FlæskeFrank skrev:Mine forventninger til dette transfervindue er:

Afgang: CC

Tilgang:
Gordinho - han spillede meget i går og det sparsomme tv-materiale synes han at være spændende.
Pusic - det virker som en nobrainer, men FCM er nød til at køre deres spil.
Falkesgaard - hvis han må gå "stort set" gratis fra OB og kan få 1½ år hos os, så slår han til. Han vil kunne presse Larsen. Ellers skal Esbjerg have opgivet Højbjerg...
Jeg tror vi henter begge. Pusic først til aller sidst i vinduet. Det kræver dog de ikke kan få ham skudt af til udlandet. Og der er det vel kun muligt i Sverige, Norge. Det tror jeg ikke på han vil gøre frivilligt, så vi er en oplagt station for ham. Særligt med tanke på at Benham har lukket for kassen. :thumbsup:
Jeg tror du har ret. Menneskehandlerne vil helst sælge ham til udlandet. Glipper det er vi nok en mulighed.

Dette vindue er dog ret antiklimatisk indtil videre. Det startede med en masse rygter og antydninger af handler der var få dage/timer fra at blive offentliggjort til ren tavshed nu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 15. jan 2017, 19:16

Forza skrev:
Uldahl skrev:
FlæskeFrank skrev:Mine forventninger til dette transfervindue er:

Afgang: CC

Tilgang:
Gordinho - han spillede meget i går og det sparsomme tv-materiale synes han at være spændende.
Pusic - det virker som en nobrainer, men FCM er nød til at køre deres spil.
Falkesgaard - hvis han må gå "stort set" gratis fra OB og kan få 1½ år hos os, så slår han til. Han vil kunne presse Larsen. Ellers skal Esbjerg have opgivet Højbjerg...
Jeg tror vi henter begge. Pusic først til aller sidst i vinduet. Det kræver dog de ikke kan få ham skudt af til udlandet. Og der er det vel kun muligt i Sverige, Norge. Det tror jeg ikke på han vil gøre frivilligt, så vi er en oplagt station for ham. Særligt med tanke på at Benham har lukket for kassen. :thumbsup:
Jeg tror du har ret. Menneskehandlerne vil helst sælge ham til udlandet. Glipper det er vi nok en mulighed.

Dette vindue er dog ret antiklimatisk indtil videre. Det startede med en masse rygter og antydninger af handler der var få dage/timer fra at blive offentliggjort til ren tavshed nu.
Håber godt nok, at man har flere end Pusic i spil så vi ikke pludselig står med håret i postkassen, hvis det glipper mod slutningen af vinduet.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9000AA » 15. jan 2017, 23:41

Hvad blev der af det med ham der vidste at vi havde skrevet kontrakt med 2 spillere?? Det er da ved at være en uge siden.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af frederikshavneren » 16. jan 2017, 03:50

Hvis der er hold i rygterne om Flores så kan Kadrii være en mulig afløser. Normalt er jeg lunken vedrørende lejeaftaler, men i Kadriis tilfælde vil det nok være fornuftigt at se ham an med tanke på den skadeshistorik han har samt den manglende kampform.

Hvis Kadrii tilnærmelsesvis rammer fordums niveau vil han imidlertid være en klar forstærkning men igen så vil han være lidt af et sats.

Låst