Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9800 » 29. jan 2017, 23:33

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:Med undtagelse af Larsen, Würtz og Sloth er det bemærkelsesværdigt at vi har en trup som består af spillere fra egen ungdomsafdeling samt udlændinge.
Det er ikke mange danske spillere vi har hentet i de sidste par år.
Det er da vist ikke noget som begrænser sig til de sidste par år. Når vi har hentet danske spillere er det oftest udviklingsspillere vi har haft held med, mens det med at hente færdige spillere fra andre danske klubber er en strategi som dels ikke rigtigt ligger til den måde AaB sætter tingene sammen, og som vi dels ikke har haft særlig meget held med. Jeg tvivler på at vi nogensinde ville se AaB lave en handel som FCM f.eks. lige har gjort.
Jeg er simpelthen heller ikke imponeret af den handel! Ham den sidste de købte er der muligheder i, men udviklings potentialet i de to andre er beskedent. Ingen af dem bliver solgt dyrt til udlandet eller får mange landskampe. De er i bedste fald over middel Superliga spillere, men ikke nogen der vinder mesterskaber

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Kokkefar » 30. jan 2017, 00:05

Så er der 24 timer til vinduet lukker. Det bliver spændende at se om der sker mere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Pastorius » 30. jan 2017, 00:05

Kokkefar skrev:Så er der 24 timer til vinduet lukker. Det bliver spændende at se om der sker mere.
Er det ikke først tirsdag kl 24:00?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Kokkefar » 30. jan 2017, 00:43

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Så er der 24 timer til vinduet lukker. Det bliver spændende at se om der sker mere.
Er det ikke først tirsdag kl 24:00?
Godnat til mig ;)

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af AK48hamas » 30. jan 2017, 02:54

En 1-årig kontrakt til Sylvestr betyder at vi må slippe ham i januar næste år lige før slutspillet. Medmindre der er en forlængelses klausul i hans kontrakt som AaB kan udløse efter behov, så synes jeg det er katastrofalt at han ikke fik halvandet år.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rams » 30. jan 2017, 09:12

AK48hamas skrev:En 1-årig kontrakt til Sylvestr betyder at vi må slippe ham i januar næste år lige før slutspillet. Medmindre der er en forlængelses klausul i hans kontrakt som AaB kan udløse efter behov, så synes jeg det er katastrofalt at han ikke fik halvandet år.
Jeg synes det erkatastrofalt, at du tager sorgerne på forskud og kloger dig på kontraktforløb du ikke ved en hat om.

I den ideelle verden er der et år til at se, om Sylvestr kan genfinde målnæsen, også selvfølgelig en option, hvor Sylvestr mod et fastsat engangsbeløb og aftalt løn kan forlænges i 1-2 år.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rams » 30. jan 2017, 09:13

quote="AK48hamas"]En 1-årig kontrakt til Sylvestr betyder at vi må slippe ham i januar næste år lige før slutspillet. Medmindre der er en forlængelses klausul i hans kontrakt som AaB kan udløse efter behov, så synes jeg det er katastrofalt at han ikke fik halvandet år.[/quote]

Jeg synes det er katastrofalt, at du tager sorgerne på forskud og kloger dig på kontraktforløb, du ikke ved en hat om.

I den ideelle verden er der et år til at se, om Sylvestr kan genfinde målnæsen, og så selvfølgelig en option, hvor Sylvestr mod et fastsat engangsbeløb og aftalt løn kan forlænges i 1-2 år.
In verbis simus faciles

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. jan 2017, 09:40

Man kan jo også vende den om, og sige at det ville være rigtigt ærgeligt at hænge på ham i 4 år, hvis det viser sig han ikke slår til.

Den vinkel er jeg ganske sikker på havde været fremme i lige så stor stil på debatsiden, hvis man havde tegnet en længerevarende kontrakt.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af AK48hamas » 30. jan 2017, 09:43

Rams skrev:
AK48hamas skrev:En 1-årig kontrakt til Sylvestr betyder at vi må slippe ham i januar næste år lige før slutspillet. Medmindre der er en forlængelses klausul i hans kontrakt som AaB kan udløse efter behov, så synes jeg det er katastrofalt at han ikke fik halvandet år.
Jeg synes det erkatastrofalt, at du tager sorgerne på forskud og kloger dig på kontraktforløb du ikke ved en hat om.

I den ideelle verden er der et år til at se, om Sylvestr kan genfinde målnæsen, også selvfølgelig en option, hvor Sylvestr mod et fastsat engangsbeløb og aftalt løn kan forlænges i 1-2 år.


Ja selvfølgelig ved jeg ikke hvad der står i hans kontrakt hvorfor jeg er i min gode ret til at pointere at en 1-årig er katastrofalt, MEDMINDRE, der som i DIN ideelle verden er en option på forlængelse efter AaB's behov.

Du kan så have ret i at der ingen grund er til at diskutere eventuelle kontraktforhold som hverken du eller jeg har en indsigt i før om et år, men det er nu engang hele formålet med et debatforum.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rams » 30. jan 2017, 09:54

Jeg synes, da det er et meget relevant spørgsmål, at sende Riposten eller Brüchmann i byen med næste gang de interviewer Gaarde.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Yankee » 30. jan 2017, 12:16

Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af De Fem » 30. jan 2017, 12:26

Yankee skrev: Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Sylvestr er tidligere 2.bundesliga topscorer og handlet for +10 mio to gange. Synes han har et fint CV. Den anden lugter af kvalificeret reserve i et forår og så videre med ham.Tror han er et trivia spørgsmål om 5 år.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af BoT » 30. jan 2017, 12:28

Yankee skrev:Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Mit gæt er, at man på angriberfronten har ret stor tillid til, at enten Pohl, Grønning og/eller Ramkilde står foran et stort gennembrud, men nok først toppende om 1 års tid. I mellemtiden har man her og nu brug for rutineret angrebskraft - også for at give de unge noget støtte og ro til at udvikle sig.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Forza » 30. jan 2017, 12:31

Yankee skrev:Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Jeg er delvist enig med dig. Dog kan man ha' vurderet at vores unge angribere vil lære en masse opad en erfaren angriber det kommende år. Målmanden kan ses som en keeper med potentiale til at tage over efter NL.

Sylvestrs CV synes jeg dog lyder ganske fornuftigt. Længden på kontrakten undrer mig dog også meget...

Må håbe at Gaarde har en masterplan vi ikke kan gennemskue med det hele.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 30. jan 2017, 12:41

Yankee skrev:Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Jeg synes egentlig at Sylvestr ser fin ud, og vi kan ikke forvente at hente bedre spillere - særligt ikke til angrebet - uden at betale kassen for dem!
Men jeg synes også, at Pohl virker til at blive AaBs næste stabile målscorer. Manden har en stærk psyke, og det er sjældent at man ser danske angribere med både fart og god fysik, allerede i så ung en alder. Vigtigt er det også, at han er meget ærgerrig.
Jeg håber, at Wieghorst tør at stille op med både Pohl og Sylvestr i startopstillingen imod Agf. Og så med Flores og Børsting på fløjene.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2017, 12:54

Yankee skrev:Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Helt enig. Desuden slår ingen af de tre vel nogen som potentielle Superliga-topscorere. Pohl er ikke specielt stærk i afslutningerne, Grønning er stadigvæk en lidt uskolet Poul Hübertz-type og Ramkilde har (i bedste fald) nok 1,5 sæson endnu, før man kan forvente hans gennembrud.

Husk nu lige, at vi skal peake om 2 sæsoner - det er dét strategien lyder på, og i horisonten tårner udfordringerne sig op i min optik. Vi er uhørt svage i forsvaret, vores aldrende centrale midtbane begynder præstationsmæssigt at være nedadgående, med nu 3 dårlige halvsæsoner ud af 4. Vi mangler stadig en given første-angriber, og vores nyligt erhvervede frontmand stod bag Helenius i køen hos Paderborn, da de begge var på lejemål der.
Gaarde fejlede big-time med Holgersson, der maksimalt bør have et halvt år til inden han bliver skåret væk. Til den rolle var han fuldstændig fejlcastet, og det undrer mig at man kan hente en spiller fra et midterhold i en sekunda-liga og tro at han kan blive leder i forsvaret.

Vi har under alle omstændigheder brug for spillere, som vi kan bygge holdet op omkring, og dem har vi endnu ikke fået. Kan Sloth og Flores træde i karakter, så ser det måske lidt anderledes ud, men det er absolut ingen selvfølge bedømt på præstationerne siden de ankom.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 30. jan 2017, 13:21

Gamen skrev:
Yankee skrev:Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Helt enig. Desuden slår ingen af de tre vel nogen som potentielle Superliga-topscorere. Pohl er ikke specielt stærk i afslutningerne, Grønning er stadigvæk en lidt uskolet Poul Hübertz-type og Ramkilde har (i bedste fald) nok 1,5 sæson endnu, før man kan forvente hans gennembrud.

Husk nu lige, at vi skal peake om 2 sæsoner - det er dét strategien lyder på, og i horisonten tårner udfordringerne sig op i min optik. Vi er uhørt svage i forsvaret, vores aldrende centrale midtbane begynder præstationsmæssigt at være nedadgående, med nu 3 dårlige halvsæsoner ud af 4. Vi mangler stadig en given første-angriber, og vores nyligt indlejede frontmand stod bag Helenius i køen hos Paderborn, da de begge var på lejemål der.
Gaarde fejlede big-time med Holgersson, der maksimalt bør have et halvt år til inden han bliver skåret væk. Til den rolle var han fuldstændig fejlcastet, og det undrer mig at man kan hente en spiller fra et midterhold i en sekunda-liga og tro at han kan blive leder i forsvaret.

Vi har under alle omstændigheder brug for spillere, som vi kan bygge holdet op omkring, og dem har vi endnu ikke fået. Kan Sloth og Flores træde i karakter, så ser det måske lidt anderledes ud, men det er absolut ingen selvfølge bedømt på præstationerne siden de ankom.
Jeg synes egentlig, at Sylvestr ser fin ud g han har 6 landskampe for Slovakiet, der er på niveau med Dk.Og hverken Strandli eller Prica havde prangende cv´er. Særligt ikke Prica. Og Pohl skal nok blive bedre og bedre. Grønning er decideret elendig pt. til at afslutte, så ham forventer jeg pt. ikke meget af.
Men jeg er enig med dig i, at vores defensiv samt delvist midtbanen ser skrøbelige ud. Vores centrale forsvar er en farce uden sammenligning. Og centralt på midten mangler vi en skraldemand som backup til Wúrtz. Pt. har vi lidt for mange "pæne" spillere med tekniske færdigheder.
Men måske kan Abildgaard udvikles til en god og stabil defensiv midt. Han har en god størrelse. Kakeeto er der jo ingen, som tror på længere.
Magnus Christensen mangler meget fysisk. Han ligner jo et siv i vinden. Og er bedst som 8´er.
Sloth kan sagtens blive vigtig for vores spillestil fremover, men jeg savner hårdhed i hans spil.

Jeg synes sagtens man kan klandre AaB for at sylte defensiven på det seneste!!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. jan 2017, 16:06

BoT skrev:
Yankee skrev:Et andet relevant spørgsmål er hvordan transfervinduet hænger sammen med den kurs, som Gaarde har udstukket. Vi har meldt ud at vi er ved at opbygge et nyt hold, der måske skal peake om 1-2 sæsoner. I den henseende giver det ikke ret meget mening at vores to januar-forstærkninger kun er bundet i hhv. ½ og 1 år. Det kan være der er mulighed for at forlænge dem, men hvis man virkelig tror på spillerne hvorfor så ikke give dem en 3-årig kontrakt? Jeg frygter vi skal ud i et nyt dyrt og ineffektivt lejehelvede a lá Nilsson/Szymanowski/Shelton.

Derudover må jeg sige at Sylvestr og Lucic baseret på deres CV ikke skriger af tophold. Det er spillere som man godt kunne se i Sønderjyske, AGF eller FCN og det synes jeg er lige i underkanten af hvor AaB skal rekruttere fra - især når man har en så fantastisk stærk økonomisk position. Men jeg har selvfølgelig aldrig set nogle af dem spille, så vi må se hvor det bærer hen ad. Umiddelbart er det dog en noget skuffende og meget kortsigtet løsning på målmands- og angrebsudfordringen.
Mit gæt er, at man på angriberfronten har ret stor tillid til, at enten Pohl, Grønning og/eller Ramkilde står foran et stort gennembrud, men nok først toppende om 1 års tid. I mellemtiden har man her og nu brug for rutineret angrebskraft - også for at give de unge noget støtte og ro til at udvikle sig.
Det tror jeg også er en stor del af det regnestykke man har lavet. Derudover tænker man vel også over den store ubekendte man har i angrebet i form af Ene. Er han i klubben efter sommerferien, og finder han i det hele taget sit gamle niveau i foråret, så han er værd at satse på fremadrettet? Det tror jeg altså også er en stor del af puslespillet.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af nj27 » 30. jan 2017, 18:07

Forstår ikke helt man kun skriver en 1 årige aftale , da han jo så allerede om et halvt år kan tale kontrakt med andre klubber

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af LordMessi » 30. jan 2017, 18:09

nj27 skrev:Forstår ikke helt man kun skriver en 1 årige aftale , da han jo så allerede om et halvt år kan tale kontrakt med andre klubber

Måske det var den deal der blev lavet - altså jeg vil gerne til en mindre klub, men det er ultimatumet.

Låst