Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af astonvilla » 20. feb 2017, 14:04

Første prioritet bliver at få fingre i en klasse central forsvarsspiller. Det skal bare komme på plads til sommer. Vi kan ikke blive ved med at sejle rundt dernede som det kører med de folk vi har til pladserne i det centrale forsvar lige nu.

Dernæst, må foråret vise hvor vi ellers skal sætte ind:

-Backs: Jeg synes det ser rigtig fornuftigt ud med Mæhle - og så PK som back up. Men hvad med Ahlmann? Hvis han går i stykker igen (hvilket han jo nok snart gør desværre), så skal vi nok til at se på et alternativ til den anden back plads (og så med Blåbjerg som back up).

-Kanter: Foråret må vise om der er krummer i vores lille ven Flores. Hvis der er - så er vi udmærket dækket ind og så med Meilinger, Børsting osv. til den anden kant, samt back up. Såfremt Flores ikke er et hit, skal vi ud og have fat i en gennembrudsstærk kantspiller - det er alt afgørende for vores spil (og nej, jeg vil ikke have Kusk - simpelthen bare fordi jeg ikke gider se på ham)

-Cetralt midt: Vi virker noget sårbare og Würtz bliver ikke yngre. Det ville ikke skade at begynde at se på en næste-generations-Würtz - måske klar til gennembrud om 1½ års tid fra sommer af. Dem vi har ser jeg ikke som nogen Würtz-klon.

-Angreb: Foråret må vise hvad Sylvestr og Pohl kan drive det til. Der skal under alle omstændigheder nok findes et eller andet da vi må formode at Ene er væk til sommer. Om det skal være til bredden/fremtiden eller direkte til start 11'eren må foråret vise ud fra Pohl, Sylvestr og Grønnings præstationer.

-Keeper: Såfremt NL smutter skal der en ny ind - og igen, må vi se på om det skal være en back up til Lucic eller en ny start-keeper.

Derfor: der SKAL købes 1 forsvarsgeneral + potentielt op til 5 andre - og deres niveau må afgøres over foråret. Såfremt foråret kører virkelig godt, kan det også være at den ene (centralt forsvar) kan gøre det. Såfremt Ahlmann bliver skadet igen og alle de andre nævnte falder igennem - så får Gaarde overordentligt travlt...
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Spanky » 20. feb 2017, 14:05

FIDEL skrev:
michael_nagg skrev:Nu skal vi lige redde røven og sikre os den top 6 plads. Og når det er gjort kan vi kigge på hvilke spillere der skal køres i position, og hvem der kan undværes.
Ender vi i top 6 synes jeg vi skal bruge slutspillet til at se om de unge kan stå distancen. MC, sloth og børsten for wurtz/risgård , mæhle skal cementere at det er hans back position.
Og Holger skal oppe sig hvis han skal have en fremtid på holdet. Jeg har ikke helt opgivet ham endnu. Men der skal med stabilitet derned. Som tidligere nævnt, en thelander type kan vi under alle omstændigheder bruge, og for mon skyld væk med Blåbjerg.
Og pohl skal vise at han er fremtidens mand på toppen.
Er der nogen af de nævnte der falder igennem, kan vi se ð om der skal nyt blod ind.

En general til centerforsvaret og evt en keeper. Ellers synes jeg vi skal se om de unge ikke kan klare sig.
Kunne man evt bruge meilinger på midten og hente kusk hjem til kanten. Så synes jeg det ser fornuftigt ud.

Og hvordan ser det ud med ungdomsspillerne. Er dernede åbenlyse talenter som er klar i nærmest fremtid??
Men Sloth er bare slet ikke god nok og bliver det heller ikke - tror jeg! Vi kommer til at mangle en hård hund, som Würtz, og dem har vi ikke udviklet selv i klubben i mange år efterhånden. Sloth er og bliver ikke en driftsikker central midtbanespiller. Jeg ser ham pt. som et decideret fejlkøb. Jeg vil langt hellere se f.eks. M. Spelmann eller J. Drachmann i AaB. De viser i det mindste fight og løbestyrke.
Jeg vil hellere af stukket en gammel, beskidt og rusten møggreb op i røven end jeg vil se Spelmann i AaB-trøjen! Hvad er status på Magnus Lekven? Er han kommet lidt igang igen efter han tog hjem til Norge? Hvis han har fået kickstartet karrieren kan han godt været interessant, synes jeg. Iøvrigt har han en god alder i forhold til trupsammensætningen (han fyldte 29 år i januar). En spillende midterforsvar har dog førsteprioritet i min bog.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2017, 14:09

Freddie skrev:
Hanga skrev:
En polstring vi allerede har så rigeligt. Det mangler vi ikke. Vi kan godt prioritere sportslige investeringer til sommer uden at gå på kompromis med økonomisk polstring.

Men du kan godt have ret i, at salget af Basso måske ikke ændrer AaBs planer væsentligt. Det er vel egentlig også det, som Yankee siger med billedet. I mit og mange andres univers, er det bare svært at se idéen i, at vi skal blive ved med at ligge penge i en i forvejen yderst velpolstret kapitalbase, når vores fodboldhold mangler kvalitet.
Men AaB er en udviklingsklub. Ingen af os aner det mindste om hvilke spillere, der slår igennem i den kommende sæson.
Nu kender jeg ikke meget til U19 lige nu, men er der egnede talenter, kommer de naturligvis i betragtning til en kontrakt. Penge er altid gode at have. De giver sikkerhed, og det er godt nok det første der falder mig ind. Dejligt at AaB har opbygget en pengetank.
En udviklingsklub ligefrem? For Randers, AGF, Viborg eller FCM? Ah, mon ikke barren lige kan sættes bare én centimeter eller to højere end det. I hvert fald hvis man også gerne ser, at der kommer tilskuere til AaBs kampe.

AaB skal selvsagt være en permanent top 6 - klub, der med jævne mellemrum spiller med om medaljer og europæiske placeringer. Ellers giver det ingen mening for en klub af AaBs størrelse, og det er mig bekendt også klubbens målsætning. Thisted eller Jammerbugt kan derimod se sig selv som udviklingsklubber for eksempelvis AaB og overtage de ungdomsspillere, der ikke slår igennem i AaB.

Det er rigtig fornuftigt med en likvid beholdning, der eksempelvis sikrer, at klubben kan overleve en tur i 1. division med uforandret budget. De penge har vi så rigeligt af og meget mere til. Før Bassosalget havde vi en likvid egenkapital på 81-82 millioner kr., der nu er vokset til omkring 100 millioner kr.

Fokus bør rettes mod en spillertrup, der åbenlyst ikke præsterede i hele 2016, og som bør forsynes med 2-3 etablerede klassespillere til sommer.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kunji » 20. feb 2017, 14:10

Jeg er overbevist om, at Kusk er AaB-spiller fra sommer. Medmindre OB går gakgak med pengene.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. feb 2017, 14:17

Kunji skrev:Jeg er overbevist om, at Kusk er AaB-spiller fra sommer. Medmindre OB går gakgak med pengene.
Altså sådan, som han præsterer pt. er det ikke en, som jeg savner.

Er faktisk meget i tvivl om hans niveau.

I øvrigt håber jeg ikke, at AaB brænder pengene af på at hente tidligere AaB'ere hjem. Og nej jeg ønsker heller ikke Lucas hjem til sommer.

Brug hellere penge på, at leje Priske ind til at øve dødboldssituationer. 10 hjørnespark i hver kamp skal udløse mere end en ½ chance.
- FlæskeFrank

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 20. feb 2017, 14:20

Yankee skrev:
Ja - vi er bare nogle, der hellere ville have at AaB var en præstationsklub, der ikke var tilfreds med femtepladser. Jeg tror ikke nogen vil påstå at AaB ikke følger strategien, men derfor kan vi jo godt diskutere om strategien er den rette. Personligt tror jeg vi er ved at udsulte vores egne forretningsmuligheder og tilskueropbakning ved at være et midterhold uden ambitioner eller spændende nyindkøb.
Men når nu AaBs bestyrelse ønsker at gå udviklingsvejen, er de "nogle" jo havnet et akavet sted. Der er ikke meget, som tyder på, at vi kommer til at handle stort ind til sommer.
Du kan selvfølgelig diskutere alt det du vil. Jeg mener dog at udviklingsvejen er den rigtige. I min tid har AaB været ved at gå konkurs adskillige gange, og jeg ønsker overhovedet ikke de tider tilbage igen, hvor vi kan købe hvis vi vil, men satser på lokale kræfter.
Jeg vil også hævde, at ingen ved hvor vi havner. Selv storsatsende Midtjylland er kun 4 point foran os, og de skal til Aalborg. Med den turbulens vi har haft i denne sæson, er det et meget lille spænd.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 20. feb 2017, 14:31

Hovedet skrev:
En udviklingsklub ligefrem? For Randers, AGF, Viborg eller FCM? Ah, mon ikke barren lige kan sættes bare én centimeter eller to højere end det. I hvert fald hvis man også gerne ser, at der kommer tilskuere til AaBs kampe.

AaB skal selvsagt være en permanent top 6 - klub, der med jævne mellemrum spiller med om medaljer og europæiske placeringer. Ellers giver det ingen mening for en klub af AaBs størrelse, og det er mig bekendt også klubbens målsætning. Thisted eller Jammerbugt kan derimod se sig selv som udviklingsklubber for eksempelvis AaB og overtage de ungdomsspillere, der ikke slår igennem i AaB.

Det er rigtig fornuftigt med en likvid beholdning, der eksempelvis sikrer, at klubben kan overleve en tur i 1. division med uforandret budget. De penge har vi så rigeligt af og meget mere til. Før Bassosalget havde vi en likvid egenkapital på 81-82 millioner kr., der nu er vokset til omkring 100 millioner kr.

Fokus bør rettes mod en spillertrup, der åbenlyst ikke præsterede i hele 2016, og som bør forsynes med 2-3 etablerede klassespillere til sommer.
Det er nu ikke noget jeg har fundet på. Men resultatet er rent faktisk genialt. Siden 1994 er AaB blevet danske mestre mestre 4 gange. Der er kun en jysk klub der historisk overtrumfer det, og det er Esbjerg med 5.
Jeg synes du skulle se at få købt nogle aktier, så du kan blive mere bestemmende. I dag ligger OB nummer 14 og sidst i den danske liga med et højere budget end AaB's, og med en fantastisk træner.
Men det her er et transferforum, så jeg dropper debatten her.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 20. feb 2017, 14:42

FlæskeFrank skrev:
Brug hellere penge på, at leje Priske ind til at øve dødboldssituationer. 10 hjørnespark i hver kamp skal udløse mere end en ½ chance.
Så du kampen igår? 1 mål og 2 store chancer skabt på dødbolde. Et område vi generelt har været langt bedre til efter vi har fået Marco og Sloth til at slå indlæggene. Vi kan afgjort forbedre det, men vi er altså blevet klart bedre denne sæson.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 20. feb 2017, 14:48

Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:
Brug hellere penge på, at leje Priske ind til at øve dødboldssituationer. 10 hjørnespark i hver kamp skal udløse mere end en ½ chance.
Så du kampen igår? 1 mål og 2 store chancer skabt på dødbolde. Et område vi generelt har været langt bedre til efter vi har fået Marco og Sloth til at slå indlæggene. Vi kan afgjort forbedre det, men vi er altså blevet klart bedre denne sæson.
Jeg kunne godt tænke mig at se vores dødbolde, mod et hold der har et forsvar, inden jeg jubler for højt. Men hvis den generelle stil holder standarden fra i går, så skal det nok gå fint.
Med venlig Hilsen
--
Robert

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 20. feb 2017, 14:48

Kunji skrev:Jeg er overbevist om, at Kusk er AaB-spiller fra sommer. Medmindre OB går gakgak med pengene.
Nemlig. 3 mio i indkøb og så fire års kontrakt på ham.

Dernæst en centerforsvarer ind med massere af speed. På highlights kan man se tre gange hvor en chance kommer af, at ingen i midterforsvaret eller midt på banen for den sags skyld, har fart i fødderne.

Sidst må det være tid til at trække en lottokupon igen, og ikke fra Nordatlanten, tak.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 20. feb 2017, 14:51

Pastorius skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at se vores dødbolde, mod et hold der har et forsvar, inden jeg jubler for højt. Men hvis den generelle stil holder standarden fra i går, så skal det nok gå fint.
Som sagt ingen tvivl om at vi kan forbedre det, men vi har altså scoret en del mål på dødbolde denne sæson, især i starten af sæsonen. Jeg mener vi har større problemer med dødboldene i den anden ende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2017, 15:09

De Fem skrev:
Kunji skrev:Jeg er overbevist om, at Kusk er AaB-spiller fra sommer. Medmindre OB går gakgak med pengene.
Nemlig. 3 mio i indkøb og så fire års kontrakt på ham.

Dernæst en centerforsvarer ind med massere af speed. På highlights kan man se tre gange hvor en chance kommer af, at ingen i midterforsvaret eller midt på banen for den sags skyld, har fart i fødderne.

Sidst må det være tid til at trække en lottokupon igen, og ikke fra Nordatlanten, tak.
Lad os endelig få endnu en Camerouner i truppen. Der er masser af talentfulde spillere fra det land, og vi har jo agent-kontakterne, som kan henvise til spændende talenter.
Vi kunne også hente B. Sanneh fra Horsens til 10 mill. til sommer og sælge ham for det dobbelte et par sæsoner efter. Han har både speed og fysik.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 20. feb 2017, 15:10

Yankee skrev:Her ser vi Allan Gaarde i gang med at identificere potentielle sommerindkøb:

Billede
Og han har allerede fundet sit nye sommerhus.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 20. feb 2017, 15:14

FIDEL skrev: Lad os endelig få endnu en Camerouner i truppen. Der er masser af talentfulde spillere fra det land, og vi har jo agent-kontakterne, som kan henvise til spændende talenter.
Vi kunne også hente B. Sanneh fra Horsens til 10 mill. til sommer og sælge ham for det dobbelte et par sæsoner efter. Han har både speed og fysik.
Altså Gaarde fik jo tilbud nogle stykke da vi bed på Basso, så måske Gaarde lige skal høre hvem de andre var?

Sanneh er 22 år med et år tilbage på kontrakten til sommer. Nægter at tro, at han går for mere end 5 mio kr. Dog lugter han langt væk af Randers. Han er lige deres type og de har et hul på størrelse med Mads Fenger i deres midterforsvar til sommer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2017, 15:30

De Fem skrev:
FIDEL skrev: Lad os endelig få endnu en Camerouner i truppen. Der er masser af talentfulde spillere fra det land, og vi har jo agent-kontakterne, som kan henvise til spændende talenter.
Vi kunne også hente B. Sanneh fra Horsens til 10 mill. til sommer og sælge ham for det dobbelte et par sæsoner efter. Han har både speed og fysik.
Altså Gaarde fik jo tilbud nogle stykke da vi bed på Basso, så måske Gaarde lige skal høre hvem de andre var?

Sanneh er 22 år med et år tilbage på kontrakten til sommer. Nægter at tro, at han går for mere end 5 mio kr. Dog lugter han langt væk af Randers. Han er lige deres type og de har et hul på størrelse med Mads Fenger i deres midterforsvar til sommer.
Så er det jo bare at købe manden! Men han er jo nok ikke vildt god med bolden, er han?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 20. feb 2017, 15:39

FIDEL skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev: Lad os endelig få endnu en Camerouner i truppen. Der er masser af talentfulde spillere fra det land, og vi har jo agent-kontakterne, som kan henvise til spændende talenter.
Vi kunne også hente B. Sanneh fra Horsens til 10 mill. til sommer og sælge ham for det dobbelte et par sæsoner efter. Han har både speed og fysik.
Altså Gaarde fik jo tilbud nogle stykke da vi bed på Basso, så måske Gaarde lige skal høre hvem de andre var?

Sanneh er 22 år med et år tilbage på kontrakten til sommer. Nægter at tro, at han går for mere end 5 mio kr. Dog lugter han langt væk af Randers. Han er lige deres type og de har et hul på størrelse med Mads Fenger i deres midterforsvar til sommer.
Så er det jo bare at købe manden! Men han er jo nok ikke vildt god med bolden, er han?
Har kun set en kamp med ham og der var en knokkel og tyrespiller. Engelske dyder på godt og ondt.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 20. feb 2017, 16:05

Sjovt, som folk lige pludselig tror vi kan købe os til alt muligt. AaB afviger ikke fra strategi og det drejer sig vel om max 2 indkøb til sommer
Af de 10-20 mio der er tilbage skal der BÅDE investeres i trup og i strategiske ting.
+ hvis vi kæber en spiller til 5 mio skal han højst sandsynligvis også have en god løn = endnu større udgift.

Husk nu at se det store billede

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Arendt » 20. feb 2017, 16:12

KJ skrev:Vi får vel 99,999% sikkert Marco Ramkilde op fra U19 til sommer. Efter sigende det største angrebstalent siden tidernes morgen. Og derudover skulle ham der Wessam Abou Ali også være en profil? Spiller vist angriber/kant?

Er der andre, der tør byde på hvem der bliver rykket op til sommer?
Wessam Abou Ali er førsteårs.

Af andenårs U19 er Alexander Tved Hansen en central midtbanespiller og dygtig. Nicolaj Lyngø er med i dagens reserveholdskamp i forsvaret. Det er gode bud.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sambaman » 20. feb 2017, 17:21

Arendt skrev:
KJ skrev:Vi får vel 99,999% sikkert Marco Ramkilde op fra U19 til sommer. Efter sigende det største angrebstalent siden tidernes morgen. Og derudover skulle ham der Wessam Abou Ali også være en profil? Spiller vist angriber/kant?

Er der andre, der tør byde på hvem der bliver rykket op til sommer?
Wessam Abou Ali er førsteårs.

Af andenårs U19 er Alexander Tved Hansen en central midtbanespiller og dygtig. Nicolaj Lyngø er med i dagens reserveholdskamp i forsvaret. Det er gode bud.
Ramkilde har fået at vide, at han får en kontrakt. Alexander Tved Hansen og Nikolaj Jørgensen har begge fået at vide, at de "måske" får en kontrakt. Resten af 2. års U19 spillerne har også været til samtale, og her har samtlige fået at vide, at de ikke umiddelbart ligger til at få en kontrakt til sommer.

Tilgengæld er jeg lidt spændt på om Anders Østergaard, der var med på træningslejren får en kontrakt til sommer. Han er dog førsteårs senior, men fik at vide de ville se ham an på DS og reserveliga først

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 20. feb 2017, 19:26

Hvis Holger holder niveau, så synes jeg ikke vi mangler noget. Det skulle lige være en kreativ kant.
Invester nogle af pengene i en supporter trust, så nogen af de små aktionærer kan blive købt ud. Der er masser af mennesker der har under 100 kr i aktier, og det koster ca 1 mio om året at være børsnoteret, fordi vi har så mange aktionærer.
Ellers synes jeg det er vigtigere at forbedre indtægts grundlaget på længere sigt, så vi kan udvide budgettet den vej.
Slutteligt, så er et løn/transfer budget umætteligt, og jeg tvivler på at vi bliver mærkbart bedre ved at øge med 5 mio årligt. Hvis vi skal slå FCK og de andre skal vi gøre det ved at være dygtigere, for i en langpisnings konkurrence på transfer markedet kommer vi til at tabe

Låst