Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 1. maj 2017, 14:57

Jesper Schmidt skrev:Hvis vi skal til at hente spillere som DC og Danny Olsen, vil det godt nok være et meget klart opgør med den transferpolitik man har kørt snorlige efter i de seneste 10 års tid. Man kan da helt sikkert bygge et hold med den slags spillere som ikke vil komme i fare for at ryge ud, men jeg har svært ved at se hvordan det skulle hjælpe os på en vej mod at skabe et nyt tophold at hente flere spillere ind uden potentiale for udvikling, og endda bygge på den gruppe af folk med udløbsdatoen solidt stemplet i panden som vi har i forvejen.

Vi skal have spillere ind som kan løfte vores hold, og som er markant bedre end dem vi har i forvejen på de positioner vi henter til. Ellers skal der ryddes op i truppen i helt ekstrem grad for at gøre plads, og det anser jeg ikke for sandsynligt, eller muligt for den sags skyld.
Det vigtigste ift. transferpolitik er at man ikke går for langt og falder i den ene eller den anden grøft. Ingen klub har godt af at være 100% talent eller 100% indkøb. Du får altså ikke noget godt ud af at ville køre 6-7 U21-spillere ind på holdet af gangen, som vi prøver i øjeblikket.

Vi har brug for et godt mix af egne talenter, erfarne breddespillere samt nogle profilindkøb. Lige nu er den fordeling nærmest 80/10/10, hvor den måske bør være 50/30/20.

DC eller Danny Olsen er jo ikke så gode at de står i vejen for vores talenter,. Paddy og Meilinger er vel på ca. samme niveau som DC og Danny Olsen og det er da ikke fordi Mæhle og Thellufsen har manglet spilletid i denne sæson. Hvis talenterne er gode nok skal de altså nok få masser af spilletid. Det duer bare ikke at stille med 6-7 U21-spillere kamp efter kamp - det synes jeg vi har fået bevist tydeligt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 1. maj 2017, 15:06

Yankee skrev:
Jesper Schmidt skrev:Hvis vi skal til at hente spillere som DC og Danny Olsen, vil det godt nok være et meget klart opgør med den transferpolitik man har kørt snorlige efter i de seneste 10 års tid. Man kan da helt sikkert bygge et hold med den slags spillere som ikke vil komme i fare for at ryge ud, men jeg har svært ved at se hvordan det skulle hjælpe os på en vej mod at skabe et nyt tophold at hente flere spillere ind uden potentiale for udvikling, og endda bygge på den gruppe af folk med udløbsdatoen solidt stemplet i panden som vi har i forvejen.

Vi skal have spillere ind som kan løfte vores hold, og som er markant bedre end dem vi har i forvejen på de positioner vi henter til. Ellers skal der ryddes op i truppen i helt ekstrem grad for at gøre plads, og det anser jeg ikke for sandsynligt, eller muligt for den sags skyld.
Det vigtigste ift. transferpolitik er at man ikke går for langt og falder i den ene eller den anden grøft. Ingen klub har godt af at være 100% talent eller 100% indkøb. Du får altså ikke noget godt ud af at ville køre 6-7 U21-spillere ind på holdet af gangen, som vi prøver i øjeblikket.

Vi har brug for et godt mix af egne talenter, erfarne breddespillere samt nogle profilindkøb. Lige nu er den fordeling nærmest 80/10/10, hvor den måske bør være 50/30/20.

DC eller Danny Olsen er jo ikke så gode at de står i vejen for vores talenter,. Paddy og Meilinger er vel på ca. samme niveau som DC og Danny Olsen og det er da ikke fordi Mæhle og Thellufsen har manglet spilletid i denne sæson. Hvis talenterne er gode nok skal de altså nok få masser af spilletid. Det duer bare ikke at stille med 6-7 U21-spillere kamp efter kamp - det synes jeg vi har fået bevist tydeligt.
Så ungt og urutineret er vores hold altså ikke. Farum har i lang tid spillet med et væsentligt yngre hold end vores og har klaret sig glimrende.

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Silvermoon » 1. maj 2017, 16:20

Nu hvor snakken går på AGF spillere, hva så med den tidligere AGF angriber Aron Jóhannsson som blev delt topscorer i superligaen i 2012-13 han er ude i kulden i Werder Bremen og har scoret 66 mål i 163 kampe. Han er 26 år så der skulle gerne være nogen år i ham endnu.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 1. maj 2017, 17:04

Silvermoon skrev:Nu hvor snakken går på AGF spillere, hva så med den tidligere AGF angriber Aron Jóhannsson som blev delt topscorer i superligaen i 2012-13 han er ude i kulden i Werder Bremen og har scoret 66 mål i 163 kampe. Han er 26 år så der skulle gerne være nogen år i ham endnu.
Med hans CV tvivler jeg på at vi kan være inde i billedet. Han burde f.eks. sagtens kunne finde en pæn klub og kontrakt i Holland hvor han havde stor succes.

Jeg må i øvrigt indrømme at jeg ikke havde set ham blive så god, da han var i AGF. Synes han var ganske ordinær.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 1. maj 2017, 17:10

Silvermoon skrev:Nu hvor snakken går på AGF spillere, hva så med den tidligere AGF angriber Aron Jóhannsson som blev delt topscorer i superligaen i 2012-13 han er ude i kulden i Werder Bremen og har scoret 66 mål i 163 kampe. Han er 26 år så der skulle gerne være nogen år i ham endnu.
Jeg husker ham som ret skrap.

Er der nogle der har en ide om hvordan den enlige angriber ser ud i MWs "den røde tråd" DBU 4-5---1 system, Bendtner type selvfølgelig men ellers nogle bud?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

seamann

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af seamann » 1. maj 2017, 17:35

Provst i Brovst skrev:
Silvermoon skrev:Nu hvor snakken går på AGF spillere, hva så med den tidligere AGF angriber Aron Jóhannsson som blev delt topscorer i superligaen i 2012-13 han er ude i kulden i Werder Bremen og har scoret 66 mål i 163 kampe. Han er 26 år så der skulle gerne være nogen år i ham endnu.
Jeg husker ham som ret skrap.

Er der nogle der har en ide om hvordan den enlige angriber ser ud i MWs "den røde tråd" DBU 4-5---1 system, Bendtner type selvfølgelig men ellers nogle bud?
En falsk 9'er er vist også muligt i det system.
Og det er bare øv, at vi har overladt AaB spillestilen til Odense.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 1. maj 2017, 19:08

Martino skrev:
Tyskeren skrev:Danny O er vist også i spil efter hvad jeg hører..
Han er gratis, men har været meget skadet. Han var god i FCN men det er nogle år siden efterhånden...hmmm. Kommer an på hvor stor udrensningen i truppen bliver. Han er 32?

Ved du noget om en spiller fra den norske liga? Ved AaB har scoutet en her, som ikke er nordmand.
Han har sikkert et par gode år i sig endnu - så jeg syntes han kunne være en spændende signing! Han var ikke bare god i FCM - han var deres bedste mand i lang tid.

Kender intet til den spiller fra den norske liga. Dog har jeg hørt om interesse for en spiller fra Serbien/Montenegro kanterne - mere ved jeg ikke..

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. maj 2017, 20:29

Yankee skrev:
Jesper Schmidt skrev:Hvis vi skal til at hente spillere som DC og Danny Olsen, vil det godt nok være et meget klart opgør med den transferpolitik man har kørt snorlige efter i de seneste 10 års tid. Man kan da helt sikkert bygge et hold med den slags spillere som ikke vil komme i fare for at ryge ud, men jeg har svært ved at se hvordan det skulle hjælpe os på en vej mod at skabe et nyt tophold at hente flere spillere ind uden potentiale for udvikling, og endda bygge på den gruppe af folk med udløbsdatoen solidt stemplet i panden som vi har i forvejen.

Vi skal have spillere ind som kan løfte vores hold, og som er markant bedre end dem vi har i forvejen på de positioner vi henter til. Ellers skal der ryddes op i truppen i helt ekstrem grad for at gøre plads, og det anser jeg ikke for sandsynligt, eller muligt for den sags skyld.
Det vigtigste ift. transferpolitik er at man ikke går for langt og falder i den ene eller den anden grøft. Ingen klub har godt af at være 100% talent eller 100% indkøb. Du får altså ikke noget godt ud af at ville køre 6-7 U21-spillere ind på holdet af gangen, som vi prøver i øjeblikket.

Vi har brug for et godt mix af egne talenter, erfarne breddespillere samt nogle profilindkøb. Lige nu er den fordeling nærmest 80/10/10, hvor den måske bør være 50/30/20.

DC eller Danny Olsen er jo ikke så gode at de står i vejen for vores talenter,. Paddy og Meilinger er vel på ca. samme niveau som DC og Danny Olsen og det er da ikke fordi Mæhle og Thellufsen har manglet spilletid i denne sæson. Hvis talenterne er gode nok skal de altså nok få masser af spilletid. Det duer bare ikke at stille med 6-7 U21-spillere kamp efter kamp - det synes jeg vi har fået bevist tydeligt.
Jeg argumenterer bestemt ikke for at vi skal spille udelukkende med talenter, og det er ikke fordi jeg er bange for de skulle stå i vejen for talenter jeg mener det vil være en skidt i de at begynde at hente "gamle" breddespillere. Men jeg kan absolut ikke se ideen med at fylde pladser op i truppen med ældre breddespillere, som ikke er købt ind til startopstillingen. Dem skal vi selv kunne levere, i form af f.eks. Blåbjerg, PK, KP, måske Abildgaard osv.

Pengene skal bruges på kvalitet, for det er først og fremmest i startopstillingen vi halter. Jeg synes faktisk ikke vi bliver ret meget dårligere når vi skifter ud... på det tidspunkt i foråret hvor Mæhle, MC og Thellufsen for alvor begyndte at røre på sig, nærmere tværtimod.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 1. maj 2017, 20:54

Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?

seamann

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af seamann » 1. maj 2017, 21:04

Gaarde6 skrev:Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?
Er det ikke ligemeget? Vi ved fra Gaarde, at der skal ske et eller andet. Og så er gætværket en del af underholdningen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 1. maj 2017, 21:29

Gaarde6 skrev:Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?
Vist ikke udover hvad man kunne google sig frem til. Så der er intet der tyder på at vandrørene larmer så meget som folk vil gøre det til herinde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 1. maj 2017, 21:37

Tyskeren skrev:
Martino skrev:
Tyskeren skrev:Danny O er vist også i spil efter hvad jeg hører..
Han er gratis, men har været meget skadet. Han var god i FCN men det er nogle år siden efterhånden...hmmm. Kommer an på hvor stor udrensningen i truppen bliver. Han er 32?

Ved du noget om en spiller fra den norske liga? Ved AaB har scoutet en her, som ikke er nordmand.
Han har sikkert et par gode år i sig endnu - så jeg syntes han kunne være en spændende signing! Han var ikke bare god i FCM - han var deres bedste mand i lang tid.

Kender intet til den spiller fra den norske liga. Dog har jeg hørt om interesse for en spiller fra Serbien/Montenegro kanterne - mere ved jeg ikke..
Ok. Jeg ved som sagt kun at AaB har haft en mand i Norge og at spilleren ikke er nordmand. Så lidt sparsom info ;)
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 1. maj 2017, 21:51

Martino skrev:
Tyskeren skrev:
Martino skrev:
Tyskeren skrev:Danny O er vist også i spil efter hvad jeg hører..
Han er gratis, men har været meget skadet. Han var god i FCN men det er nogle år siden efterhånden...hmmm. Kommer an på hvor stor udrensningen i truppen bliver. Han er 32?

Ved du noget om en spiller fra den norske liga? Ved AaB har scoutet en her, som ikke er nordmand.
Han har sikkert et par gode år i sig endnu - så jeg syntes han kunne være en spændende signing! Han var ikke bare god i FCM - han var deres bedste mand i lang tid.

Kender intet til den spiller fra den norske liga. Dog har jeg hørt om interesse for en spiller fra Serbien/Montenegro kanterne - mere ved jeg ikke..
Ok. Jeg ved som sagt kun at AaB har haft en mand i Norge og at spilleren ikke er nordmand. Så lidt sparsom info ;)
Gider ikke Bendtner.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 1. maj 2017, 21:57

Buzz Killington skrev:
Gaarde6 skrev:Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?
Vist ikke udover hvad man kunne google sig frem til. Så der er intet der tyder på at vandrørene larmer så meget som folk vil gøre det til herinde.
Nu kan jeg godt lide dig som debattør, og tror vi har diskuteret det før - AaB kigger jo på masser af spillere rundt omkring, de fleste af dem bliver slet ikke aktuelle og så er der den del som bliver aktuelle, men som det ikke lykkes at få hentet fordi større klubber melder sig eller lign.
Det er jo også offentlig kendt at AaB holder øje med flere australske spillere feks, men derfra og til en af dem ender i AaB kan jo være langt.
Det er jo ikke sådan at Gaarde er gået hen til min kilde og sagt "ham der køber vi om en uge". Nogle gange kommer ting frem af omveje.
Lige med hensyn til det med scouting af en spiller i Norge samt den spiller de scoutede i Ungarn i vinters, der kan jeg blot sige at det ved jeg med 100% sikkerhed, så det er ikke et rygte.
Jeg savner Winsnes

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Patmand » 1. maj 2017, 22:02

Gaarde6 skrev:Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?
I alt beskedenhed så afslørede jeg salget af Bassogog til Kina, men jeg ved ikke om det rigtigt tæller nu hvor det var fakta.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 1. maj 2017, 22:13

Martino skrev:
Buzz Killington skrev:
Gaarde6 skrev:Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?
Vist ikke udover hvad man kunne google sig frem til. Så der er intet der tyder på at vandrørene larmer så meget som folk vil gøre det til herinde.
Nu kan jeg godt lide dig som debattør, og tror vi har diskuteret det før - AaB kigger jo på masser af spillere rundt omkring, de fleste af dem bliver slet ikke aktuelle og så er der den del som bliver aktuelle, men som det ikke lykkes at få hentet fordi større klubber melder sig eller lign.
Det er jo også offentlig kendt at AaB holder øje med flere australske spillere feks, men derfra og til en af dem ender i AaB kan jo være langt.
Det er jo ikke sådan at Gaarde er gået hen til min kilde og sagt "ham der køber vi om en uge". Nogle gange kommer ting frem af omveje.
Lige med hensyn til det med scouting af en spiller i Norge samt den spiller de scoutede i Ungarn i vinters, der kan jeg blot sige at det ved jeg med 100% sikkerhed, så det er ikke et rygte.
Du er go' nok Martino. Du holder dig tydeligvis til omkring AaBs træninger og får lidt sladder derfra, og du slår heller ikke rygterne op til det sensationalistiske. Det samme gælder et par andre brugere. Så du og andre må undskylde generaliseringen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 2. maj 2017, 07:19

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:
Buzz Killington skrev:
Gaarde6 skrev:Så skal jeg love for rygterne kører igen på debatsiden :-D
Blev der ramt rigtigt med et eneste rygte i seneste vindue?
Vist ikke udover hvad man kunne google sig frem til. Så der er intet der tyder på at vandrørene larmer så meget som folk vil gøre det til herinde.
Nu kan jeg godt lide dig som debattør, og tror vi har diskuteret det før - AaB kigger jo på masser af spillere rundt omkring, de fleste af dem bliver slet ikke aktuelle og så er der den del som bliver aktuelle, men som det ikke lykkes at få hentet fordi større klubber melder sig eller lign.
Det er jo også offentlig kendt at AaB holder øje med flere australske spillere feks, men derfra og til en af dem ender i AaB kan jo være langt.
Det er jo ikke sådan at Gaarde er gået hen til min kilde og sagt "ham der køber vi om en uge". Nogle gange kommer ting frem af omveje.
Lige med hensyn til det med scouting af en spiller i Norge samt den spiller de scoutede i Ungarn i vinters, der kan jeg blot sige at det ved jeg med 100% sikkerhed, så det er ikke et rygte.
Du er go' nok Martino. Du holder dig tydeligvis til omkring AaBs træninger og får lidt sladder derfra, og du slår heller ikke rygterne op til det sensationalistiske. Det samme gælder et par andre brugere. Så du og andre må undskylde generaliseringen.
Nåå, det har nu intet at gøre med, at jeg overværer en træning i ny og næ. Der kan jo være mange veje til de berømte vandrør :D Men helt i orden Buzz.
Lige meget hvad bliver det et virkelig spændende vindue, og mon ikke der dukker mange rygter op den næste tid? Der er da i hvertfald kommet specifikke navne op herinde - om der så er noget som helst hold i de navne er svært at vide, men underholdende er det. Dog håber jeg de fleste er oprigtige når de skriver om rygter/insiderviden som de har/ikke har ;)
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 2. maj 2017, 07:55

frederikshavneren skrev:
Så ungt og urutineret er vores hold altså ikke. Farum har i lang tid spillet med et væsentligt yngre hold end vores og har klaret sig glimrende.
Jah, Farum har lavet 42 point i 31 kampe, så mere imponerende er det vel heller ikke. Og jeg kan i øvrigt ikke se hvordan det gør vores præstationer eller vores unge spillere bedre at Farum gør det godt?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 2. maj 2017, 09:25

Gamen skrev:Det skulle være ganske vist og sikkert at Kusk fortsætter sin karriere lige på den anden side af sundet, hvis ikke det bliver FCK.
AaB er ikke inde i billedet.

Til gengæld har Gaarde forrige uge været på plads for at besigtige en tidligere AaB'er et andet sted i Europa. Jeg aner ikke om det er et led i en seriøs indsats for at hente ham hjem, men jeg håber det ikke da vi er godt dækket ind på pladsen.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/wi ... rg-afsked/

Er du nu helt sikker på at Gaarde ikke bare var en tur i Viborg? ;)
Jeg savner Winsnes

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 2. maj 2017, 10:17

Det vigtigste vi skal hente ind er verbale ledere. Vi har brug for flere der træder forrest og hiver op i de andre. Når Würtz, Risgård og Holger ikke er med falder det hele sammen fordi vi mangler indpiskere og generelt lyd. Spillere som Ahlmann, Larsen, KP, Blåbjerg og Børsting har været med så længe at de burde kunne overtage, men det er langt fra tilfældet. Jeg tror at vores hold vil have godt af 1-2 driftsikre Superligaspillere som vil kunne blive verbale ledere på holdet.

Den første er Mathias Nielsen, anfører i Horsens. Han spiller både defensiv midtbane og midterforsvar, men hos os ser jeg ham klart som en lidt spillende midterforsvar. Af det jeg har set af ham, virker hans boldomgang ikke under niveau med vores øvrige. Han går desuden forrest på et hold der ellers i forvejen lever meget på gejst og fight.

Jeg kunne desuden godt se Jesper Christjansen fra Lyngby som en mulig rotationsspiller på 8'eren. Han har en fin teknik og virker meget driftsikker. Igen synes jeg han også virker som en indpisker på Lyngbys midtbane, hvilket vi har brug for når Risgård mangler.

Låst