Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 12. maj 2017, 18:13

Martino skrev:Janis Ikaunieks gad jeg sgu godt se i AaB. Rurik Gislason synes jeg ikke rigtig om. De to andre kender jeg ikke nok. Skriv en mail til Gaarde.
Jeg skal ikke lave hans arbejde ;-)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 12. maj 2017, 18:15

Sidder og ser ACH-VFF. Gad egentlig godt Pallesen. Dejlig konsekvent og okay offensivt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 12. maj 2017, 18:23

Gamen skrev:
Martino skrev:Janis Ikaunieks gad jeg sgu godt se i AaB. Rurik Gislason synes jeg ikke rigtig om. De to andre kender jeg ikke nok. Skriv en mail til Gaarde.
Jeg skal ikke lave hans arbejde ;-)
Haha. Han sidder nok og læser dine indlæg med interesse ;)
Jeg savner Winsnes

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Alexis » 12. maj 2017, 18:40

Kokkefar skrev:Sidder og ser ACH-VFF. Gad egentlig godt Pallesen. Dejlig konsekvent og okay offensivt.
Enig. Med 1 år tilbage kan han ikke være særlig dyr, og så har vi en fornuftig superligaback (uden at være topklasse), men så kan vi bruge pengene hvor det virkelig gælder. Midterforsvar og angreb/kant.
Og så lige 1 ting. Få for guds skyld lige smidt Alexander Jakobsen med i den handel. Hvor er det tydeligt han med længder er for god til Viborg

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 12. maj 2017, 19:13

Gamen skrev:Havde lige skrevet en lang smøre om de her 4 spillere, men på en eller anden måde blev det væk... Så argumentationen for disse bliver lidt forkortet.

Spillere til offensiven:

Senijad Ibričić, FC Koper - kant eller offensiv midtbane. Dygtig spiller med 44 landskampe bag sig for Bosnien. Efter et par mislykkede klubskifter er han snart på sidste år af sin kontrakt med Koper i Slovenien. Er 31 år, og kunne ses som en Sakiri-signing. Enormt klog og udfordrende i sit spil, og kommer med masser af kampe på højt niveau, med andre ord en type som kan sparke lidt liv ind i en blodfattig trup.

Rurik Gislason, FC Nürnberg - kan spille alle offensive pladser. Får ikke spilletid i Nürnberg. Needless to say, hvorfor han kunne være god i AaB. Har præcis den dynamik i sit spil og fart med bolden, som vi mangler.

Haris Duljevic, FK Sarajevo - min ønskespiller, men vil kræve en investering á la Flores. Her får vi så også både en spiller med kæmpe potentiale, der har ledergen. Anfører for FK Sarajevo, og imponerede vildt i deres Europa League-kampagne for et par år tilbage. Fik sidste år debut på det bosniske landshold, og ses som en af de mest spændende kantspillere de har, selvom han er gået noget under radaren. Udløb denne sommer. Young Boys, Celtic m.fl. blev meldt interesseret for et år siden, men interessen kølnede lidt - dengang ville FK Sarajevo have 1 mio. euro for ham. Spiller på venstrekanten og står noteret for 12 assists i 26 kampe i indeværende sæson. Pænt urealistisk, men man vinder aldrig hvis ikke man satser.

Janis Ikaunieks, FC Metz
Lettisk kæmpetalent, nok det største siden Verpakovskis. Røg i samme fælde som landsholdsmakker Sabala, der skiftede til Brügge og nu er tilbage på leje i den lettiske liga. Ikaunieks kan dække de fleste positioner fremme, men er udpræget 10'er. Ajax, Udinese og andre var interesserede inden han rykkede til Metz for 2 år siden. Er på leje på Cypern, men den lejeaftale udløber nu her og indeholder ikke en købsoption. Metz vil gerne af med ham.
Janis Ikaunieks foreslog jeg i sidste vindue. Det er nu græsk fodbold - Larissa - han er udlejet til. Efter en god start er han gået i stå. Han er ganske rigtigt en fin spiller med god teknik. Jeg ser ham dog ikke som specielt hurtig, han er mere en playmaker type. Spørgsmål er nærmere om hans bror Davis i tjekkisk fodbold ikke passer bedre til AaB. Han har klarer niveauspringet fra lettisk til tjekkisk fodbold flot, og er en ligaprofil på sin venstrekant på trods af, at han spiller for et bundhold. Davis er en gennembrudsstræk venstrekant, men kan også spille helt på top.
I øvrigt er en anden gammel kending ledig med udgangen af juni, nemlig den svenske stopper Richard Magyar, der efter et flopophold i schweizisk fodbold, nu har fået styr på sit privatliv og genfundet fodboldglæden under danske Jacob Michaelsen i Hammarby. Han ville være en profil fra dag 1.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 12. maj 2017, 19:14

Alexis skrev:
Kokkefar skrev:Sidder og ser ACH-VFF. Gad egentlig godt Pallesen. Dejlig konsekvent og okay offensivt.
Enig. Med 1 år tilbage kan han ikke være særlig dyr, og så har vi en fornuftig superligaback (uden at være topklasse), men så kan vi bruge pengene hvor det virkelig gælder. Midterforsvar og angreb/kant.
Og så lige 1 ting. Få for guds skyld lige smidt Alexander Jakobsen med i den handel. Hvor er det tydeligt han med længder er for god til Viborg
Ja, AJ er virkelig god. Underligt der ikke var andre end Viborg der kunne bruge ham. Han har trods alt et flot CV for en 23-årig.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 12. maj 2017, 19:18

Gamling skrev:Vi er ikke en klub der skal ud og købe 4-6 nye etablerede spillere.
Vi er en klub der vil satse på egne talenter og det er et koncept der forpligter og som vi så skal være loyale imod både på kort og langt sigt.
Vi skal derfor max have 1-2 indkøb af "etablerede talenter" til hb og midterforsvaret.
Fejlkøbene Holger, meilinger, Sloth, flores og Sylvestr skal ud.
Og så skal vi hente et kuld spirende talenter mere fra egen u19 og ikke mindst udefra som back up for dem der blev rykket op i 2016 og 2017.
Jeg synes Wieghorsts opstillinger i gennem hele hans tid i AaB viser med alt tydelighed at der skal 5-6 mand ind.
Ikke mindst i aftenens kamp kan man (igen) se det.
Meilinger, Sloth, Holgerssen og Ene er alle udenfor igen.
Dem som skulle være bærende spillere er alt andet end bærende!
Vores trup er på 23 mand nu. Vil ikke forbavse mig hvis der forsvinder 3-4 stykker mere hen over sommeren (Sloth, Meilinger (please) Nikolaj, Grønning og kakeeto) kunne nemt være nogen af dem.
Med tanke på de mange unge spillere, som allerede er i truppen, mener jeg der skal hentes klasse og rutine ind udefra. I mine øjne kan truppen ikke bære at blive mere forsømt

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 12. maj 2017, 19:25

Rams skrev:
Gamen skrev:Havde lige skrevet en lang smøre om de her 4 spillere, men på en eller anden måde blev det væk... Så argumentationen for disse bliver lidt forkortet.

Spillere til offensiven:

Senijad Ibričić, FC Koper - kant eller offensiv midtbane. Dygtig spiller med 44 landskampe bag sig for Bosnien. Efter et par mislykkede klubskifter er han snart på sidste år af sin kontrakt med Koper i Slovenien. Er 31 år, og kunne ses som en Sakiri-signing. Enormt klog og udfordrende i sit spil, og kommer med masser af kampe på højt niveau, med andre ord en type som kan sparke lidt liv ind i en blodfattig trup.

Rurik Gislason, FC Nürnberg - kan spille alle offensive pladser. Får ikke spilletid i Nürnberg. Needless to say, hvorfor han kunne være god i AaB. Har præcis den dynamik i sit spil og fart med bolden, som vi mangler.

Haris Duljevic, FK Sarajevo - min ønskespiller, men vil kræve en investering á la Flores. Her får vi så også både en spiller med kæmpe potentiale, der har ledergen. Anfører for FK Sarajevo, og imponerede vildt i deres Europa League-kampagne for et par år tilbage. Fik sidste år debut på det bosniske landshold, og ses som en af de mest spændende kantspillere de har, selvom han er gået noget under radaren. Udløb denne sommer. Young Boys, Celtic m.fl. blev meldt interesseret for et år siden, men interessen kølnede lidt - dengang ville FK Sarajevo have 1 mio. euro for ham. Spiller på venstrekanten og står noteret for 12 assists i 26 kampe i indeværende sæson. Pænt urealistisk, men man vinder aldrig hvis ikke man satser.

Janis Ikaunieks, FC Metz
Lettisk kæmpetalent, nok det største siden Verpakovskis. Røg i samme fælde som landsholdsmakker Sabala, der skiftede til Brügge og nu er tilbage på leje i den lettiske liga. Ikaunieks kan dække de fleste positioner fremme, men er udpræget 10'er. Ajax, Udinese og andre var interesserede inden han rykkede til Metz for 2 år siden. Er på leje på Cypern, men den lejeaftale udløber nu her og indeholder ikke en købsoption. Metz vil gerne af med ham.
Janis Ikaunieks foreslog jeg i sidste vindue. Det er nu græsk fodbold - Larissa - han er udlejet til. Efter en god start er han gået i stå. Han er ganske rigtigt en fin spiller med god teknik. Jeg ser ham dog ikke som specielt hurtig, han er mere en playmaker type. Spørgsmål er nærmere om hans bror Davis i tjekkisk fodbold ikke passer bedre til AaB. Han har klarer niveauspringet fra lettisk til tjekkisk fodbold flot, og er en ligaprofil på sin venstrekant på trods af, at han spiller for et bundhold. Davis er en gennembrudsstræk venstrekant, men kan også spille helt på top.
I øvrigt er en anden gammel kending ledig med udgangen af juni, nemlig den svenske stopper Richard Magyar, der efter et flopophold i schweizisk fodbold, nu har fået styr på sit privatliv og genfundet fodboldglæden under danske Jacob Michaelsen i Hammarby. Han ville være en profil fra dag 1.
I øvrigt er Janis Ikaunieks ikke udlejet til Larisa, men solgt i en mærkelig konstruktion, hvor Metz fortsat ejer 35 pct af transferrettighederne. Han har kontrakt med Larisa til sommeren 2019.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 12. maj 2017, 20:14

Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er dog et faktum, som rammer forbi den nye vidensbase, som Gaarde har bygget op.
Apropos behov for uddybende forklaring, så kunne du da lige forklare hvad du mener her.

Mig bekendt har vi ikke hentet spillere efter sæsonstart i mindst de sidste 3 vinduer, så det kan vel ikke være det du taler om?
Nej, det er heller ikke det, jeg skriver (og det ved du vist også godt - hånden på hjertet). Men for at uddybe, så jeg er helt sikker på, at du er med, så refererer jeg til muligheden for inden vinduet åbner at begynde at indgå aftaler med de spillere, vi skal hente i vinduet.
Fodbold skal ses med hjertet!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 12. maj 2017, 20:31

Jeg går ud fra du ikke har set nogen Hammarby-kampe i så fald. Jeg ser stort set alle kampe. Magyar har været gennemført ringe, og var det ikke fordi Boo Wiklander måtte flytte til IFK pga. kritisk sygdom hos barn, så var han reserve fra dag 1 under Michelsen.
Han har været et kæmpeflop, og massivt kritiseret både af fans og medier.
Klart overstrålet af forsvarsmakker Aidoo.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 12. maj 2017, 20:40

Magyar er baseret på svenske aviser, der har nævnt st han skulle være på vej mod bedre tider efter hans personlige krise.
Men i øvrigt ditto med Janis Ikaunieks, som du tydeligvis heller ikke er opdateret på.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 12. maj 2017, 21:03

Rams skrev:Magyar er baseret på svenske aviser, der har nævnt st han skulle være på vej mod bedre tider efter hans personlige krise.
Men i øvrigt ditto med Janis Ikaunieks, som du tydeligvis heller ikke er opdateret på.
PS: fik lige genlæst en artikel, hvor Hammarbys sportsdirekør melder ud, at det er hans topprioritet at få forlænget med Magyar, så nogen tæt på ham i træningen, må mene han er en fin spiller. Magyar har dog tilsyneladende ikke trsvlt med at forlænge.
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 12. maj 2017, 21:17

Rams skrev:
PS: fik lige genlæst en artikel, hvor Hammarbys sportsdirekør melder ud, at det er hans topprioritet at få forlænget med Magyar, så nogen tæt på ham i træningen, må mene han er en fin spiller. Magyar har dog tilsyneladende ikke trsvlt med at forlænge.
Aidoo rygtes væk allerede til sommer, så måske det er derfor de vil gardere sig.
Jansson siger intet om at de vil forlænge med ham, men blot at de vil prioritere at snakke med ham pga. hans kontraktsituation.
Så nej...
Magyar har været en kæmpe skuffelse, og fået massiv kritik. Blev sat fuldstændig af sidste sæson, selvom Hammarby ikke har andre gode centerforsvarere.
Jeg nævnte ham selv i sin tid, men han holder i hvert fald ikke et niveau der kan forstærke os.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. maj 2017, 01:37

AaB 85 95 99 08 skrev:
Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er dog et faktum, som rammer forbi den nye vidensbase, som Gaarde har bygget op.
Apropos behov for uddybende forklaring, så kunne du da lige forklare hvad du mener her.

Mig bekendt har vi ikke hentet spillere efter sæsonstart i mindst de sidste 3 vinduer, så det kan vel ikke være det du taler om?
Nej, det er heller ikke det, jeg skriver (og det ved du vist også godt - hånden på hjertet). Men for at uddybe, så jeg er helt sikker på, at du er med, så refererer jeg til muligheden for inden vinduet åbner at begynde at indgå aftaler med de spillere, vi skal hente i vinduet.
Som med Holgersson og Meilinger f.eks, i april og maj sidste år? Måske er det alligevel nogle gange bedre at vente på bedre muligheder som kan opstå senere i vinduet...

FlemmingMG
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13. maj 2017, 17:46
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlemmingMG » 13. maj 2017, 17:56

Har hørt fra en person tæt på spillertruppen at Flores stadig ikke er ordentlig integreret i truppen. Taler fortsat ikke engelsk og meget kommunikation mellem ham og de øvrige spillere foregår via håndtegn og gestikulationer. Dette er både frustrerende for de øvrige spillere i truppen og samtidig er det også med til at isolere ham, rent socialt. Angiveligt skulle hans kæreste/kone være rejst hjem til Peru.
Alle kan se at han er dygtig og kan noget ekstra ordinært med bolden, men det ovenstående er med til at hindre hans endelige gennembrud.
Om det kan løses? Ja, måske - men det hælder da lidt benzin på de rygter om at han vender hjem efter sæsonen

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 13. maj 2017, 18:03

FlemmingMG skrev:Har hørt fra en person tæt på spillertruppen at Flores stadig ikke er ordentlig integreret i truppen. Taler fortsat ikke engelsk og meget kommunikation mellem ham og de øvrige spillere foregår via håndtegn og gestikulationer. Dette er både frustrerende for de øvrige spillere i truppen og samtidig er det også med til at isolere ham, rent socialt. Angiveligt skulle hans kæreste/kone være rejst hjem til Peru.
Alle kan se at han er dygtig og kan noget ekstra ordinært med bolden, men det ovenstående er med til at hindre hans endelige gennembrud.
Om det kan løses? Ja, måske - men det hælder da lidt benzin på de rygter om at han vender hjem efter sæsonen
Jeg kan helt ærligt ikke se han kan noget ekstraordinært med bolden! Hvad skal det være?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Kongen2016
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. jul 2016, 20:22
Favoritspiller: Gaarde

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kongen2016 » 13. maj 2017, 19:12

FlemmingMG skrev:Har hørt fra en person tæt på spillertruppen at Flores stadig ikke er ordentlig integreret i truppen. Taler fortsat ikke engelsk og meget kommunikation mellem ham og de øvrige spillere foregår via håndtegn og gestikulationer. Dette er både frustrerende for de øvrige spillere i truppen og samtidig er det også med til at isolere ham, rent socialt. Angiveligt skulle hans kæreste/kone være rejst hjem til Peru.
Alle kan se at han er dygtig og kan noget ekstra ordinært med bolden, men det ovenstående er med til at hindre hans endelige gennembrud.
Om det kan løses? Ja, måske - men det hælder da lidt benzin på de rygter om at han vender hjem efter sæsonen
Var på Hornevej i mandags. Der spillede Flores reservekamp imens det der lignede hans far, mor og helt sikkert hans kæreste så på, der blev taget billeder og det hele.☹️ Kan selvfølgelig ikke sige om hun er rejst hjem med dem her i ugen. Men alligevel.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 13. maj 2017, 19:17

Sidste forår skrev Gaarde kontrakt med en ny spiller, når vi havde tabt 2-0. Sker der snart noget !!!
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 13. maj 2017, 19:50

Provst i Brovst skrev:
FlemmingMG skrev:Har hørt fra en person tæt på spillertruppen at Flores stadig ikke er ordentlig integreret i truppen. Taler fortsat ikke engelsk og meget kommunikation mellem ham og de øvrige spillere foregår via håndtegn og gestikulationer. Dette er både frustrerende for de øvrige spillere i truppen og samtidig er det også med til at isolere ham, rent socialt. Angiveligt skulle hans kæreste/kone være rejst hjem til Peru.
Alle kan se at han er dygtig og kan noget ekstra ordinært med bolden, men det ovenstående er med til at hindre hans endelige gennembrud.
Om det kan løses? Ja, måske - men det hælder da lidt benzin på de rygter om at han vender hjem efter sæsonen
Jeg kan helt ærligt ikke se han kan noget ekstraordinært med bolden! Hvad skal det være?
Jeg er nød til at give dig helt ret.
Kan seriøst ikke se, hvad den mand kan, som er så fantastisk?!
Synes han virker langsom og utrolig nem at pille bolden fra.
Og så er jeg ved at gå ud af mit gode skind når han tjatter til bolden, i stedet for at aflevere med fart i afleveringen.
Kan da godt være han måske bliver god for os. Men indtil videre ser han særdeles ordinær ud.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 13. maj 2017, 20:19

Gaarde6 skrev:
Provst i Brovst skrev:
FlemmingMG skrev:Har hørt fra en person tæt på spillertruppen at Flores stadig ikke er ordentlig integreret i truppen. Taler fortsat ikke engelsk og meget kommunikation mellem ham og de øvrige spillere foregår via håndtegn og gestikulationer. Dette er både frustrerende for de øvrige spillere i truppen og samtidig er det også med til at isolere ham, rent socialt. Angiveligt skulle hans kæreste/kone være rejst hjem til Peru.
Alle kan se at han er dygtig og kan noget ekstra ordinært med bolden, men det ovenstående er med til at hindre hans endelige gennembrud.
Om det kan løses? Ja, måske - men det hælder da lidt benzin på de rygter om at han vender hjem efter sæsonen
Jeg kan helt ærligt ikke se han kan noget ekstraordinært med bolden! Hvad skal det være?
Jeg er nød til at give dig helt ret.
Kan seriøst ikke se, hvad den mand kan, som er så fantastisk?!
Synes han virker langsom og utrolig nem at pille bolden fra.
Og så er jeg ved at gå ud af mit gode skind når han tjatter til bolden, i stedet for at aflevere med fart i afleveringen.
Kan da godt være han måske bliver god for os. Men indtil videre ser han særdeles ordinær ud.
Synes han have et enkelt godt rush igår, men jeg er enig. Har svært ved at se at han skulle være så ekstraordinær.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst