Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 16. maj 2017, 10:50

En unfit Okore er at foretrække over en fit Holgersson, Blåbjerg og Kasper P. Men Okores løn i FCK skulle være vild, og den eneste grund til FCK ikke skulle betale transfer. Så én kommer til at bide i det sure æble, hvis Okore skal til 9000.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 16. maj 2017, 11:34

Hanga skrev:Jeg har svært ved at se perspektiverne i en lejeaftaler, vi har behov for langsigtede løsninger. Især i forsvaret, hvor tilstrømningen fra egne rækker heller ikke ser ud til at blive stor de næste 1-2 år.
En lejeaftale giver kun mening, hvis den er lavet så et er vores option om den skal blive permanent.

Generelt mener jeg at hvis man ikke er sikker nok i sin sag til at lave 3-5 årige kontrakter, så skal man finde andre muligheder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 16. maj 2017, 11:37

KJ skrev:En unfit Okore er at foretrække over en fit Holgersson, Blåbjerg og Kasper P. Men Okores løn i FCK skulle være vild, og den eneste grund til FCK ikke skulle betale transfer. Så én kommer til at bide i det sure æble, hvis Okore skal til 9000.
Måske skulle man tænke ud af boksen (ikke den på Heden) og overveje, om valget måske stod mellem 1): En unfit Okore 2): En fit Holgersson, Blåbjerg og Kasper P. eller 3) (og her bliver det måske lidt kontroversielt for dem, der har fuldt AaB længe): En spiller, som vi er nogenlunde sikre på vil kunne forstærke vores historisk tyndt besatte defensiv.
Fodbold skal ses med hjertet!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 16. maj 2017, 11:50

Tyskeren skrev:Okore skal IKKE til FCM - de har valgt anderledes:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6666427

Jeg tror stadig på Okore. Lyder til at han lejes i 1 år.
"Tror"? Altså er dit gæt 1 år eller har du noget viden om det konkret? :)

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 16. maj 2017, 12:19

aaballday skrev:
Tyskeren skrev:Okore skal IKKE til FCM - de har valgt anderledes:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6666427

Jeg tror stadig på Okore. Lyder til at han lejes i 1 år.
"Tror"? Altså er dit gæt 1 år eller har du noget viden om det konkret? :)
Det er ren tankespind - ligesom de foregående rygter fra Tyskeren. Om det ender med Okore har næppe noget med insider-viden at gøre - beklager min skepsis, men historikken er på min side...

Jeg er desværre også ret skeptisk omkring Djuricin-rygtet (det var så ikke Tyskeren), selvom det lød ret plausibelt med genkendelse af agenten osv. Det virker dog besynderligt, at ingen medier har nævnt det mindste i den retning hverken før eller siden det omtalte besøg på anlægget.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. maj 2017, 12:42

AaB-Jones skrev: Det er ren tankespind - ligesom de foregående rygter fra Tyskeren. Om det ender med Okore har næppe noget med insider-viden at gøre - beklager min skepsis, men historikken er på min side...

Jeg er desværre også ret skeptisk omkring Djuricin-rygtet (det var så ikke Tyskeren), selvom det lød ret plausibelt med genkendelse af agenten osv. Det virker dog besynderligt, at ingen medier har nævnt det mindste i den retning hverken før eller siden det omtalte besøg på anlægget.
Det aner hverken du eller andre noget om, det er vel op til hver enkelt at bedømme om man tror på det eller ej, men fri venligst os andre fra at gøre dig til dommer over andres troværdighed, og dermed bidrage til at de ikke vil give lyd fra sig herinde.

Hvad der taler for Djuricin-rygtet er vel, at det senest er offentliggjort at han IKKE bliver i Ferencvaros, men vender snuden tilbage mod Salzburg. Her har han dog heller ikke lyst til at blive, så rygterne peger mod hans gamle klub Sturm Graz i en byttehandel for en græsk forsvarsspiller. Men hvis Sturm Graz kan være med, så kan vi i hvert fald også!

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 16. maj 2017, 13:00

Gamen skrev:
AaB-Jones skrev: Det er ren tankespind - ligesom de foregående rygter fra Tyskeren. Om det ender med Okore har næppe noget med insider-viden at gøre - beklager min skepsis, men historikken er på min side...

Jeg er desværre også ret skeptisk omkring Djuricin-rygtet (det var så ikke Tyskeren), selvom det lød ret plausibelt med genkendelse af agenten osv. Det virker dog besynderligt, at ingen medier har nævnt det mindste i den retning hverken før eller siden det omtalte besøg på anlægget.
Det aner hverken du eller andre noget om, det er vel op til hver enkelt at bedømme om man tror på det eller ej, men fri venligst os andre fra at gøre dig til dommer over andres troværdighed, og dermed bidrage til at de ikke vil give lyd fra sig herinde.

Hvad der taler for Djuricin-rygtet er vel, at det senest er offentliggjort at han IKKE bliver i Ferencvaros, men vender snuden tilbage mod Salzburg. Her har han dog heller ikke lyst til at blive, så rygterne peger mod hans gamle klub Sturm Graz i en byttehandel for en græsk forsvarsspiller. Men hvis Sturm Graz kan være med, så kan vi i hvert fald også!
Jeg gør mig ingen tanker om at lukke ned for rygter - det ville jeg næppe lykkes med under alle omstændigheder.Hvis troværdigheden af rygterne ikke må debatteres, så bliver dette forum sgu lidt fattigt. Dine vurderinger af Brents "sjove" rygter - er det mere på sin plads?

Du kan jo overveje din egen retorik herinde ift. at agere som dommer - selverkendelse kan være en bitch.. ;)

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. maj 2017, 13:09

AaB-Jones skrev:
Jeg gør mig ingen tanker om at lukke ned for rygter - det ville jeg næppe lykkes med under alle omstændigheder.Hvis troværdigheden af rygterne ikke må debatteres, så bliver dette forum sgu lidt fattigt. Dine vurderinger af Brents "sjove" rygter - er det mere på sin plads?

Du kan jo overveje din egen retorik herinde ift. at agere som dommer - selverkendelse kan være en bitch.. ;)
Jeg tænker at et helt forum efterhånden har afskrevet Brents rygter, siden det altid er angribere eller forsvarsspillere fra lande der kæmper med pirateri eller bådflygtninge...

Det var dig der skrev at det var tankespind, ligesom alle andre rygter fra Tyskeren. Noget du ikke ved med sikkerhed, og derfor bør lade være med at gøre dig til dommer over. Hvis du ikke mener at der kan være noget om det, selvom der kan være en sandsynlighed for det Okore's situation, trænerens kendskab til ham og AaB's behov in mente, så er det da fair nok. Men det der med at kalde folk løgnere og det ene og det andet herinde er en uskik. Man vælger selv hvad man vil tro på. Men lad venligst være med at afspore transfertråden ved at udskamme dem der kommer med rygter.

Jaja, fjol du bare videre.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 16. maj 2017, 13:25

Gamen skrev:
AaB-Jones skrev:
Jeg gør mig ingen tanker om at lukke ned for rygter - det ville jeg næppe lykkes med under alle omstændigheder.Hvis troværdigheden af rygterne ikke må debatteres, så bliver dette forum sgu lidt fattigt. Dine vurderinger af Brents "sjove" rygter - er det mere på sin plads?

Du kan jo overveje din egen retorik herinde ift. at agere som dommer - selverkendelse kan være en bitch.. ;)
Jeg tænker at et helt forum efterhånden har afskrevet Brents rygter, siden det altid er angribere eller forsvarsspillere fra lande der kæmper med pirateri eller bådflygtninge...

Det var dig der skrev at det var tankespind, ligesom alle andre rygter fra Tyskeren. Noget du ikke ved med sikkerhed, og derfor bør lade være med at gøre dig til dommer over. Hvis du ikke mener at der kan være noget om det, selvom der kan være en sandsynlighed for det Okore's situation, trænerens kendskab til ham og AaB's behov in mente, så er det da fair nok. Men det der med at kalde folk løgnere og det ene og det andet herinde er en uskik. Man vælger selv hvad man vil tro på. Men lad venligst være med at afspore transfertråden ved at udskamme dem der kommer med rygter.

Jaja, fjol du bare videre.
Så fik du lige den sidste med..

Jeg kalder vist ingen for løgnere eller udskammer nogen - at du bliver sensitiv på deres vegne, må stå for din regning. Kan man ikke tåle at få sit rygte vurderet (herunder historikken i sin rygter) - hvorfor så lysten til at dele dem?

Jeg postulerer ikke, at en Okore-transfer er usandsynlig, men jeg anholder trangen til at have kilder (når det historisk set ikke har været tilfældet). Hvorfor ikke blot debattere og kalde det, hvad det er... en mulighed/et ønske eller noget helt tredje?

Lad os lukke den her - for netop ikke at afspore debatten :thumbsup:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Klaus » 16. maj 2017, 13:47

Hvis Okore kan ramme sit gamle niveau, vil han være årets signing i superligaen. Problemet er jo som sædvanligt dette "hvis". Umiddelbart tænker jeg ikke Okore er noget fyrtårn, når der skal forsvares på dødbolde. Men når det kommer til markeringerne og opspillet vil han være en kæmpe forstærkning.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. maj 2017, 14:03

AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg tror simpelthen ikke på, at Okore (i hans nuværende situation, som er meget anderledes, end før han tog til udlandet) er aktuel for AaB, efter at vi har fået lidt flere penge til indkøb.

Der er tale om en spiller, som ikke har slået til i udlandet, som har været langtidsskadet og som - efter angiveligt at være fit - end ikke kan komme med i Københavns trup.

Det minder om noget, vi har brændt nallerne på før, og det vil simpelthen være for stort et stats for os i den nuværende situation.
Det minder også om noget vi har haft succes med før, og det betydeligt flere gange end vi har "brændt nallerne".

Jeg synes Okore ville være en super signing, forudsat at der er en fastlagt købspris i røven af den 1 årige lejeaftale som der tales om. Det er en spiller som vores træner har et indgående kendskab til, og har trænet i flere år, siden før han fik superligadebut. Desuden passer han som type perfekt - han er en spillende og hurtig spiller som også har fysikken med sig.

At han nu er blevet fundet for let i FCK har overhovedet ingen relevans for om han kan være brugbar for os. De er et helt andet sted i øjeblikket, og stiller helt anderledes og meget højere krav til deres spillere, specielt i forsvaret. At han er røget ud af deres trup hænger iøvrigt selvfølgelig 100% sammen med at han ikke har en fremtid i klubben, og at de har hentet hans afløser.

Og må jeg så iøvrigt lige sige at det er naivt at tro vi pludselig skulle befinde os på en hylde hvor en spiller som Okore ikke skulle være aktuel. Nok kommer der helt sikkert flere penge til transfers, og mon ikke også lønbudgettet bliver forøget, men vi kommer jo stadig til at være milevidt fra FCM, Brøndby og FCK, ligesom jeg heller ikke kan forestille mig vi pludselig tager så stort et spring at vi kommer til at overhale klubber som AGF og OB på økonomisiden. Derudover bliver vi VOLDSOMT hæmmet af at vi har flere dyre spillere med længere kontrakter, som vi næppe ser komme videre allesammen i sommerens vindue, og selv hvis vi gør, betyder det næppe at vi får frigivet hele deres fulde lønninger, da en del af lønnen for hele kontraktperioden sikkert allerede er udbetalt som signon fees.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 16. maj 2017, 15:21

Indrømmet.. Har ikke læst alle siderne her i tråden. Men hvorfor er det vi diskuterer Okore??
Har nogen hørt et eller andet?
Er vi ikke enige om at bedst betalte AaB spiller er Würtz med en løn på 175.000 kr om måneden?
Er vi ikke også enige om at det vindue vi kommer til nu gerne skulle bringe: 1 stk højre back. 1 (men helst 2) midterforsvare. 1 (gerne 2 driblestærke kanter) og så 1 angriber som kan lave mål.
Der ud over 1 målmand, hvis Nikolaj smutter.

Samtidig sidder der 4-5 løntunge spillere på bænken.
Nu skal der så blive plads til en mand (Okore) som scorer minimum 400.000 kr om måneden i løn?

But how siger jeg bare???

Uden et Basso salg var vi endt i minus i regnskabet (Godt nok budgetteret) Så hvor pokker vil folk finde 5.000.000 kr til EN spiller pr år!?
Vi skal gerne have 3-5 spillere yderligere ind.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 16. maj 2017, 15:24

Gaarde6 skrev:Indrømmet.. Har ikke læst alle siderne her i tråden. Men hvorfor er det vi diskuterer Okore??
Har nogen hørt et eller andet?
Er vi ikke enige om at bedst betalte AaB spiller er Würtz med en løn på 175.000 kr om måneden?
Er vi ikke også enige om at det vindue vi kommer til nu gerne skulle bringe: 1 stk højre back. 1 (men helst 2) midterforsvare. 1 (gerne 2 driblestærke kanter) og så 1 angriber som kan lave mål.
Der ud over 1 målmand, hvis Nikolaj smutter.

Samtidig sidder der 4-5 løntunge spillere på bænken.
Nu skal der så blive plads til en mand (Okore) som scorer minimum 400.000 kr om måneden i løn?

But how siger jeg bare???

Uden et Basso salg var vi endt i minus i regnskabet (Godt nok budgetteret) Så hvor pokker vil folk finde 5.000.000 kr til EN spiller pr år!?
Vi skal gerne have 3-5 spillere yderligere ind.
Nu kunne det jo også tænkes, at Okore gerne lidt ned i løn for at få karrieren i gang igen. Derudover er vi vel ifht. spilletid mere interessant end BIF eller FCM. Brøndby har styr på deres stopperduo med Röcker, Hermannsson og Arajouri.
FCM er ved at hente en ungarer som vel skal spille med Kian Hansen. I AaB vil han derimod såfremt han er fit formodentlig være bedre end alle tre konkurrenter.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 16. maj 2017, 17:32

Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:Indrømmet.. Har ikke læst alle siderne her i tråden. Men hvorfor er det vi diskuterer Okore??
Har nogen hørt et eller andet?
Er vi ikke enige om at bedst betalte AaB spiller er Würtz med en løn på 175.000 kr om måneden?
Er vi ikke også enige om at det vindue vi kommer til nu gerne skulle bringe: 1 stk højre back. 1 (men helst 2) midterforsvare. 1 (gerne 2 driblestærke kanter) og så 1 angriber som kan lave mål.
Der ud over 1 målmand, hvis Nikolaj smutter.

Samtidig sidder der 4-5 løntunge spillere på bænken.
Nu skal der så blive plads til en mand (Okore) som scorer minimum 400.000 kr om måneden i løn?

But how siger jeg bare???

Uden et Basso salg var vi endt i minus i regnskabet (Godt nok budgetteret) Så hvor pokker vil folk finde 5.000.000 kr til EN spiller pr år!?
Vi skal gerne have 3-5 spillere yderligere ind.
Nu kunne det jo også tænkes, at Okore gerne lidt ned i løn for at få karrieren i gang igen. Derudover er vi vel ifht. spilletid mere interessant end BIF eller FCM. Brøndby har styr på deres stopperduo med Röcker, Hermannsson og Arajouri.
FCM er ved at hente en ungarer som vel skal spille med Kian Hansen. I AaB vil han derimod såfremt han er fit formodentlig være bedre end alle tre konkurrenter.
Han kommer jo ikke til at gå LIDT ned i løn!
Vi snakker nok nærmere end halvering.
Guderne skal vide at jeg gerne så både Okore og Kusk i AaB, men er i gale vi skal jo sprænge banken i lønninger.
Der skal jo sælges en Mæhle, hver sæson bare for at dække de to ind (Med sign on fee og indkøbs prisen indberegnet)
Det tror jeg sgu ikke Schoors tillader, når økonomien efter 30 års lorte regnskaber ENDELIG balancerer sådan nogenlunde.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 16. maj 2017, 17:34

Gaarde6 skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:Indrømmet.. Har ikke læst alle siderne her i tråden. Men hvorfor er det vi diskuterer Okore??
Har nogen hørt et eller andet?
Er vi ikke enige om at bedst betalte AaB spiller er Würtz med en løn på 175.000 kr om måneden?
Er vi ikke også enige om at det vindue vi kommer til nu gerne skulle bringe: 1 stk højre back. 1 (men helst 2) midterforsvare. 1 (gerne 2 driblestærke kanter) og så 1 angriber som kan lave mål.
Der ud over 1 målmand, hvis Nikolaj smutter.

Samtidig sidder der 4-5 løntunge spillere på bænken.
Nu skal der så blive plads til en mand (Okore) som scorer minimum 400.000 kr om måneden i løn?

But how siger jeg bare???

Uden et Basso salg var vi endt i minus i regnskabet (Godt nok budgetteret) Så hvor pokker vil folk finde 5.000.000 kr til EN spiller pr år!?
Vi skal gerne have 3-5 spillere yderligere ind.
Nu kunne det jo også tænkes, at Okore gerne lidt ned i løn for at få karrieren i gang igen. Derudover er vi vel ifht. spilletid mere interessant end BIF eller FCM. Brøndby har styr på deres stopperduo med Röcker, Hermannsson og Arajouri.
FCM er ved at hente en ungarer som vel skal spille med Kian Hansen. I AaB vil han derimod såfremt han er fit formodentlig være bedre end alle tre konkurrenter.
Han kommer jo ikke til at gå LIDT ned i løn!
Vi snakker nok nærmere end halvering.
Guderne skal vide at jeg gerne så både Okore og Kusk i AaB, men er i gale vi skal jo sprænge banken i lønninger.
Der skal jo sælges en Mæhle, hver sæson bare for at dække de to ind (Med sign on fee og indkøbs prisen indberegnet)
Det tror jeg sgu ikke Schoors tillader, når økonomien efter 30 års lorte regnskaber ENDELIG balancerer sådan nogenlunde.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 659
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Winterburn » 16. maj 2017, 17:57

Kunne Nordstrand vaere en ny Lundberg for os?
Han forlader Newcastle Jets nu her. Ikke saa mange kasser de seneste aar, men drommer stadig om en ny genistreg som den vi lavede med Lundberg
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 16. maj 2017, 19:46

Winterburn skrev:Kunne Nordstrand vaere en ny Lundberg for os?
Han forlader Newcastle Jets nu her. Ikke saa mange kasser de seneste aar, men drommer stadig om en ny genistreg som den vi lavede med Lundberg
Nej tak, en lille angriber som ikke har alderen med sig og som oveni købet ikke har nettet det vilde i Australien.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 16. maj 2017, 19:48

Gaarde6 skrev:Indrømmet.. Har ikke læst alle siderne her i tråden. Men hvorfor er det vi diskuterer Okore??
Har nogen hørt et eller andet?
Er vi ikke enige om at bedst betalte AaB spiller er Würtz med en løn på 175.000 kr om måneden?
Er vi ikke også enige om at det vindue vi kommer til nu gerne skulle bringe: 1 stk højre back. 1 (men helst 2) midterforsvare. 1 (gerne 2 driblestærke kanter) og så 1 angriber som kan lave mål.
Der ud over 1 målmand, hvis Nikolaj smutter.

Samtidig sidder der 4-5 løntunge spillere på bænken.
Nu skal der så blive plads til en mand (Okore) som scorer minimum 400.000 kr om måneden i løn?

But how siger jeg bare???

Uden et Basso salg var vi endt i minus i regnskabet (Godt nok budgetteret) Så hvor pokker vil folk finde 5.000.000 kr til EN spiller pr år!?
Vi skal gerne have 3-5 spillere yderligere ind.
Som nævnt tidligere i debatten får Okore 300.000 om måneden i FCK. Hvor du får minimum 400.000 fra ved jeg ikke.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. maj 2017, 20:09

Winterburn skrev:Kunne Nordstrand vaere en ny Lundberg for os?
Han forlader Newcastle Jets nu her. Ikke saa mange kasser de seneste aar, men drommer stadig om en ny genistreg som den vi lavede med Lundberg
Han har været en kæmpe skuffelse, sammen med finnen Kokko. Har set flere af deres kampe, og Nordstrand (som er blevet meget grå i toppen) har udmærket sig ved at være blevet en temmelig medioker afslutter uden fart. Andrew Nabbout og Andrew Hoole har været deres bedste offensiv-spillere denne sæson, uden det siger så meget. Klart det ringeste hold i A-League, sammen med Central Coast Mariners.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 16. maj 2017, 20:21

Hvor gad jeg godt at vi kunne få fingrene i Robert Skov...
Jeg savner Winsnes

Låst