Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 22. maj 2017, 11:01

bongo1234 skrev:Nogen der ved hvem gæstespilleren er, der spiller med idag

https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/re ... anders-fc/

Sphephelo S'miso Sithole
Google siger han har været til U17 VM for Sydafrika i 2015, er offensiv midt og omkring 1,86 høj. Favoritspiller: Iniesta.

Vi må have en mand til Randers, for at blive klogere :)
Aalborg BK 1885!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 22. maj 2017, 11:06

Martino skrev:
AK48hamas skrev:
Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2017, 11:12

bongo1234 skrev:Sphephelo S'miso Sithole
Gætter på, at det er en spiller, som har været ved numerolog...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 22. maj 2017, 11:21

AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:
Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 22. maj 2017, 11:22

FlæskeFrank skrev:
bongo1234 skrev:Sphephelo S'miso Sithole
Gætter på, at det er en spiller, som har været ved numerolog...
Landets kommentatorer må i hvert fald krydse fingre for en nitte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 22. maj 2017, 11:24

Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:
bongo1234 skrev:Sphephelo S'miso Sithole
Gætter på, at det er en spiller, som har været ved numerolog...
Landets kommentatorer må i hvert fald krydse fingre for en nitte.
De lærte da at sige 'djitle', før vi sendte Gilli videre til Norge :)
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 22. maj 2017, 11:25

bongo1234 skrev:Nogen der ved hvem gæstespilleren er, der spiller med idag

https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/re ... anders-fc/

Sphephelo S'miso Sithole
SHITHOLE
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 22. maj 2017, 11:26

Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev:
bongo1234 skrev:Sphephelo S'miso Sithole
Gætter på, at det er en spiller, som har været ved numerolog...
Landets kommentatorer må i hvert fald krydse fingre for en nitte.
Mangler der ikke et H i efternavnet?

Edit: Too slow :-/
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 22. maj 2017, 11:54

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... blandt-dem

Kanstrup hævder, at han ikke er i dialog med nogen danske klubber. Det tror jeg ganske enkelt ikke på. Tror han siger, som han gør, for ikke at skabe en dårlig stemning i Sønderjyske. Stort set samtlige danske klubber, måske minus FCK, er vel interesseret i en over-middel transferfri midterforsvarer.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 22. maj 2017, 12:13

KJ skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... blandt-dem

Kanstrup hævder, at han ikke er i dialog med nogen danske klubber. Det tror jeg ganske enkelt ikke på. Tror han siger, som han gør, for ikke at skabe en dårlig stemning i Sønderjyske. Stort set samtlige danske klubber, måske minus FCK, er vel interesseret i en over-middel transferfri midterforsvarer.
Det er ret oplagt at Kanstrup kunne være en trøstpræmie i Okore-lotteriet.

Han har ikke haft den bedste sæson og der er stadig alvorlige spørgsmålstegn ved hans evner med bolden for fødderne. Jeg så ham meget gerne i AaB, men han er ikke førsteprioritet og sådan har andre klubber det nok også.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 22. maj 2017, 12:18

Provst i Brovst skrev:
bongo1234 skrev:Nogen der ved hvem gæstespilleren er, der spiller med idag

https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/re ... anders-fc/

Sphephelo S'miso Sithole
SHITHOLE
Billede
Man kan vel ikke lægge bolden på straffesparkspletten og forvente at der ikke er nogen der sparker til den på et tidspunkt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 22. maj 2017, 13:32

Søgaard skrev:
AK48hamas skrev:
Martino skrev:
AK48hamas skrev:
Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Så du vil hellere have Frederik Børsting som gardering på højre back end en feks Rune Frandsen fra vendsyssel der har været fremragende denne sæson?

Eller er det uvidenhed om alternativer der gør at folk konstant foreslår uvante dispositioner?
Frantsen har kontraktudløb om 1½-2 år. Er det din uvidenhed om økonomi, der gør du foreslår alle mulige spillere?

Hvis Vendsyssel rykker op, er han slet ikke en mulighed. Videre har vi formentlig så mange problemer i vores trup, at vi ikke kommer til at addressere en reserve til HB - vi skal have en starter først.
Præcis. Vi skal have fundet en starter på HB og det må være der pengene skal bruges, hvorfor jeg ser Børsting som en glimrende back up, modsat PK.
Jeg savner Winsnes

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af PeterS » 22. maj 2017, 14:39

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ung- ... med-i-AaB/

Alene pga. af navnet er han nu ønsket. Hvem tager ud og kigger?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 22. maj 2017, 14:42

PeterS skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ung- ... med-i-AaB/

Alene pga. af navnet er han nu ønsket. Hvem tager ud og kigger?
Det kan da være fint nok - men det er ikke flere talenter vi skal have. I så fald skal det være fuldstændig ekstraordinært for vi har rigeligt med unge spillere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 22. maj 2017, 14:49

Jakobsen skrev:
PeterS skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ung- ... med-i-AaB/

Alene pga. af navnet er han nu ønsket. Hvem tager ud og kigger?
Det kan da være fint nok - men det er ikke flere talenter vi skal have. I så fald skal det være fuldstændig ekstraordinært for vi har rigeligt med unge spillere.
Det koster stort set intet at have dem forbi og to af klubbens bedste salg de sidste fem år har været på udenlandske spillere som ikke kom til som profiler.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2017, 14:53

Jakobsen skrev:Det kan da være fint nok - men det er ikke flere talenter vi skal have. I så fald skal det være fuldstændig ekstraordinært for vi har rigeligt med unge spillere.
Den kommentar kom også, da vi skrev med Bassogog. Det gik OK.

Der er jo ingen, som siger, at det er i stedet for Messi.

Lige nu vil det vel også være fint nok, hvis det var i stedet for Sloth...

Men jeg er ret sikker på, at vi har fået det noget nemmere med afrikanske talenter, når vi kan sige, at Bassogog har været igennem vores talentfabrik.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 22. maj 2017, 15:33

Hvis Wieghorst gerne vil hente tidligere Farum spillere ud over Okore så vil jeg igen fremhæve Søren Christensen. Midtbanespilleren er snart kontraktfri og han har helt sikkert nogle af de egenskaber Wieghorst efterspørger. Søren Christensen var nok lidt overset da han var i Farum, men det ændrer ikke på at han var en nøglespiller for københavnerne.
Christensen fylder 31 år næste måned men det behøver ikke være et problem, vi kan meget vel få brug for noget rutine da Würtz og Risgård er ved at blive indhentet af alderen.

Søren Christensen er transferfri, koster næppe kassen i løn, kender Wieghorst samt er ikke mindst en teknisk stærk spiller.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 22. maj 2017, 16:12

frederikshavneren skrev:Hvis Wieghorst gerne vil hente tidligere Farum spillere ud over Okore så vil jeg igen fremhæve Søren Christensen. Midtbanespilleren er snart kontraktfri og han har helt sikkert nogle af de egenskaber Wieghorst efterspørger. Søren Christensen var nok lidt overset da han var i Farum, men det ændrer ikke på at han var en nøglespiller for københavnerne.
Christensen fylder 31 år næste måned men det behøver ikke være et problem, vi kan meget vel få brug for noget rutine da Würtz og Risgård er ved at blive indhentet af alderen.

Søren Christensen er transferfri, koster næppe kassen i løn, kender Wieghorst samt er ikke mindst en teknisk stærk spiller.
Jeg synes faktisk Søren Christensen er en glimrende spiller. MEN jeg synes godt nok en central midtbanespiller en noget af det sidste vi mangler.
Som jeg ser det skal der (før vi henter en central midtbanespiller) hentes: 1 Målmand. 1 Højre back. 1-2 forsvarsspillere til midterforsvaret. Og så SKAL der altså findes noget fart og teknik til kanterne. Vi kan simpelthen ikke skabe chancer og overtal med de spillere vi har derude nu. Det har været en mangel vare i 2 år nu.
Og sidst men ikke mindst skal der hentes en angriber med mål i støvlerne.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 22. maj 2017, 16:37

Gaarde6 skrev: Jeg synes faktisk Søren Christensen er en glimrende spiller. MEN jeg synes godt nok en central midtbanespiller en noget af det sidste vi mangler.
Som jeg ser det skal der (før vi henter en central midtbanespiller) hentes: 1 Målmand. 1 Højre back. 1-2 forsvarsspillere til midterforsvaret. Og så SKAL der altså findes noget fart og teknik til kanterne. Vi kan simpelthen ikke skabe chancer og overtal med de spillere vi har derude nu. Det har været en mangel vare i 2 år nu.
Og sidst men ikke mindst skal der hentes en angriber med mål i støvlerne.
Enhver kan se at vi mangler noget på den centrale midtbane, hvor vi i dén grad halter efter vores konkurrenter. Risgård har været skadet det meste af sæsonen, Würtz har haft en halv-skidt sæson og bliver ikke yngre og vi SKAL lære at spille uden ham. Stort set alle de hold vi gerne vil konkurrere med har en midtbanespiller der bidrager fremadrettet - det har vi ikke, og det er vi død og pine nødt til at have. Jeg holder ikke til endnu en sæson med to midtbanespillere der har så lidt fodbold i sig, at den konstant skal afleveres til siden og bagud. Enhver idiot kan se, at der er en verden til forskel på sæsoner med Risgårds mål og assists, og så Magnus Christensen, der har affyret sølle 4 skud fordelt over sæsonen, som makker til Würtz. Når vi har to midtbanespillere der er defensive ankermænd, så får vi INTET kreativt fremad banen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 22. maj 2017, 17:54

Gamen skrev:
Gaarde6 skrev: Jeg synes faktisk Søren Christensen er en glimrende spiller. MEN jeg synes godt nok en central midtbanespiller en noget af det sidste vi mangler.
Som jeg ser det skal der (før vi henter en central midtbanespiller) hentes: 1 Målmand. 1 Højre back. 1-2 forsvarsspillere til midterforsvaret. Og så SKAL der altså findes noget fart og teknik til kanterne. Vi kan simpelthen ikke skabe chancer og overtal med de spillere vi har derude nu. Det har været en mangel vare i 2 år nu.
Og sidst men ikke mindst skal der hentes en angriber med mål i støvlerne.
Enhver kan se at vi mangler noget på den centrale midtbane, hvor vi i dén grad halter efter vores konkurrenter. Risgård har været skadet det meste af sæsonen, Würtz har haft en halv-skidt sæson og bliver ikke yngre og vi SKAL lære at spille uden ham. Stort set alle de hold vi gerne vil konkurrere med har en midtbanespiller der bidrager fremadrettet - det har vi ikke, og det er vi død og pine nødt til at have. Jeg holder ikke til endnu en sæson med to midtbanespillere der har så lidt fodbold i sig, at den konstant skal afleveres til siden og bagud. Enhver idiot kan se, at der er en verden til forskel på sæsoner med Risgårds mål og assists, og så Magnus Christensen, der har affyret sølle 4 skud fordelt over sæsonen, som makker til Würtz. Når vi har to midtbanespillere der er defensive ankermænd, så får vi INTET kreativt fremad banen.
Hahaha ja det samme kan jo siges om vores kanter!
Vores højre back nu hvor Mæhle er væk.
Vores angribere osv.
Vi ejer ikke meget klasse og jeg er enig i en central midtbanespiller (kunne være Alexander Jakobsen) ville pynte gevaldigt på vores hold.
Jeg synes dog vi halter endnu mere andre steder på banen. Som Eks vores kanter! Kusk og Thomsen var helt afgørende for vores mesterskab.
Nu skaber vi INTET ude fra fløjene

Låst