Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 25. maj 2017, 13:55

Martino skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev:Gaardsøe er med i seneste udgave af Ripodsten, og han lyder ikke som én der forventer at se Okore i AaB. Så med mindre han skjuler det godt, så har han ingen info fra sit agentnetværk om at den skulle være oppe over.

"Gaarde skal have talegaverne i orden hvis han skal overtale Okore".

Han foreslår selv Gammelby og Pusic som potentielle emner.
Gaarde skal også have pengepungen i orden, hvis han vil købe en middelmådig højre back fri, der har kontrakt 4 år endnu. Også selvom det er fra Silkeborg. Lad os begrave Gammelby - det ville være tåbeligt.
Enig, synes faktisk heller ikke Gammelby er specielt meget bedre end hvad vi selv kan præstere. Vil gerne et niveau op på den back.
Jeg syntes der er en tendes til, at de spillere vi hentet fra mindre hold, med en opadgående formkurve oftere har været en succes (Thelander, AK, Bassogog, Risgaard)

Hvorimod de spillere vi har hentet fra større klubber med en nedadgående formkurve derimod ikke har slået til (Sloth, Helenius, Meilinger, Sylvestr)

Jeg tror sagtens en Gammelby eller Rune Frantsen ville kunne blive en succes i AaB.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 25. maj 2017, 14:29

Det kan da godt være, men med 4 år til kontraktudløb sælger Silkeborg næppe for under 5 mio., og det skal vi ikke ud og bruge på en spiller uden nævneværdige spidskompetencer. Det er jo ikke en landsholdsspiller vi snakker om, han er ganske ordinær.

Så kan jeg bedre se perspektiv i en Rune Frantsen, som erstatning for Patrick Etben der forhåbentlig ikke når specielt meget mere i AaB-trøjen.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 25. maj 2017, 14:30

Pastorius skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev:Gaardsøe er med i seneste udgave af Ripodsten, og han lyder ikke som én der forventer at se Okore i AaB. Så med mindre han skjuler det godt, så har han ingen info fra sit agentnetværk om at den skulle være oppe over.

"Gaarde skal have talegaverne i orden hvis han skal overtale Okore".

Han foreslår selv Gammelby og Pusic som potentielle emner.
Gaarde skal også have pengepungen i orden, hvis han vil købe en middelmådig højre back fri, der har kontrakt 4 år endnu. Også selvom det er fra Silkeborg. Lad os begrave Gammelby - det ville være tåbeligt.
Enig, synes faktisk heller ikke Gammelby er specielt meget bedre end hvad vi selv kan præstere. Vil gerne et niveau op på den back.
Man skal i hvert fald have i baghovedet at Gaardsøe kan have alle mulige andre motiver end AaB's bedste for at udtale sig som han gør. Han er ikke en objektiv part i sagen.
Meget enig, dog skal nævnes at de spillere Gaardsøe nævner i Ridpodsten ikke bliver repræsenteret af ham som agent.

https://www.eliteconsulting.dk/spillerne-test


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 25. maj 2017, 14:31

troelsh skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev:Gaardsøe er med i seneste udgave af Ripodsten, og han lyder ikke som én der forventer at se Okore i AaB. Så med mindre han skjuler det godt, så har han ingen info fra sit agentnetværk om at den skulle være oppe over.

"Gaarde skal have talegaverne i orden hvis han skal overtale Okore".

Han foreslår selv Gammelby og Pusic som potentielle emner.
Gaarde skal også have pengepungen i orden, hvis han vil købe en middelmådig højre back fri, der har kontrakt 4 år endnu. Også selvom det er fra Silkeborg. Lad os begrave Gammelby - det ville være tåbeligt.
Enig, synes faktisk heller ikke Gammelby er specielt meget bedre end hvad vi selv kan præstere. Vil gerne et niveau op på den back.
Jeg syntes der er en tendes til, at de spillere vi hentet fra mindre hold, med en opadgående formkurve oftere har været en succes (Thelander, AK, Bassogog, Risgaard)

Hvorimod de spillere vi har hentet fra større klubber med en nedadgående formkurve derimod ikke har slået til (Sloth, Helenius, Meilinger, Sylvestr)

Jeg tror sagtens en Gammelby eller Rune Frantsen ville kunne blive en succes i AaB.
Rune Frantsen er en anden historie.
Jeg savner Winsnes

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sønderhof » 25. maj 2017, 14:53

Martino skrev: Rune Frantsen er en anden historie.
Hvad er den anden historie?

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 25. maj 2017, 16:39

Francesco Totti mangler en klub og han mangler ikke penge måske de danske blonde kvinder kunne lokke ;)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 25. maj 2017, 16:51

Sønderhof skrev:
Martino skrev: Rune Frantsen er en anden historie.
Hvad er den anden historie?
Ja at han alt andet lige må være billigere end Gammelby.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 25. maj 2017, 18:39

Har aldrig det Rune Frantsen spille.
Men med den ros han får i riposten, så lyder han da særdeles spændende!
Super hurtig og fysisk stærk. Plus han bliver sammenlignet med Dalsgård. Jeg synes da lyder mega spændende!

Er der nogen herinde som kan beskrive ham? Styrker og svagheder? Statur osv.

Han kan vel ikke koste mange penge kan han?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 25. maj 2017, 20:26

Gaarde6 skrev:Har aldrig det Rune Frantsen spille.
Men med den ros han får i riposten, så lyder han da særdeles spændende!
Super hurtig og fysisk stærk. Plus han bliver sammenlignet med Dalsgård. Jeg synes da lyder mega spændende!

Er der nogen herinde som kan beskrive ham? Styrker og svagheder? Statur osv.

Han kan vel ikke koste mange penge kan han?
Jeg tænkte det samme da jeg hørte podcasten. Jeg er også meget interesseret i at høre nærmere om ham fra nogle der følger 1. Div herinde?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 25. maj 2017, 21:03

Forza skrev:
Gaarde6 skrev:Har aldrig det Rune Frantsen spille.
Men med den ros han får i riposten, så lyder han da særdeles spændende!
Super hurtig og fysisk stærk. Plus han bliver sammenlignet med Dalsgård. Jeg synes da lyder mega spændende!

Er der nogen herinde som kan beskrive ham? Styrker og svagheder? Statur osv.

Han kan vel ikke koste mange penge kan han?
Jeg tænkte det samme da jeg hørte podcasten. Jeg er også meget interesseret i at høre nærmere om ham fra nogle der følger 1. Div herinde?
Jeg var på stadion og se ham mod FCK.

Han er en teknisk dygtig spiller med en hurtighed og et raid der minder om Dalsgaard. Han har tilmed en fysisk robusthed der er til mere end 1. Division.
------------------
mvh Kristian

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 26. maj 2017, 08:13

Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 26. maj 2017, 09:17

Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Hvad er tæt på offentliggørelse? Idag? En uge? Håber det er Djuricin.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 26. maj 2017, 09:47

Tyskeren skrev:Første signing skule være tæt på offentliggørelse efter hvad jeg hører...
Spændende.

Iflg. mine oplysninger kan vi skyde en hvid pil efter Kusk - der var bud fra en stor klub i Benelux der blev accepteret, og det hele blev kun forhindret af skaden til Falk. De vil formentlig forsøge sig igen nu.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 26. maj 2017, 09:49

Oliver Lund på en 3-årig kontrakt. I hørte det her først. :cheers:

ABC90
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 31. jan 2011, 12:26
Favoritspiller: Jores Okore
Geografisk sted: Hirtshals

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af ABC90 » 26. maj 2017, 10:00

Forza skrev:
Gaarde6 skrev:Har aldrig det Rune Frantsen spille.
Men med den ros han får i riposten, så lyder han da særdeles spændende!
Super hurtig og fysisk stærk. Plus han bliver sammenlignet med Dalsgård. Jeg synes da lyder mega spændende!

Er der nogen herinde som kan beskrive ham? Styrker og svagheder? Statur osv.

Han kan vel ikke koste mange penge kan han?
Jeg tænkte det samme da jeg hørte podcasten. Jeg er også meget interesseret i at høre nærmere om ham fra nogle der følger 1. Div herinde?

Han er en meget stabil og pålidelig spiller, han er en fighter, og meget løbestærk og teknisk dygtig. En virkelig holdspiller med kvalitet i indlæggene.
Men tænker vi må tage vores forbehold med VFF spillerne da jeg ser dem som en sammentømret enhed.
Jeg kunne godt tænke mig at AaB hente Tiago fra VFF, en spændende offensiv spiller, som er yderst kreativ. (Følger VFF hver kamp, så vidt muligt)

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gentleman Finn » 26. maj 2017, 10:00

Kusk ville ellers være ønskesigningen hvis han er mulig at få hjem, giv ham det han vil ha'

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 26. maj 2017, 10:03

Gentleman Finn skrev:Kusk ville ellers være ønskesigningen hvis han er mulig at få hjem, giv ham det han vil ha'
Jeg tror ikke vi har det han vil ha - han vil tilsyneladende bo i en større by end Aalborg, og spille for et hold med større sportslige ambitioner og med højere konkurrence.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gentleman Finn » 26. maj 2017, 10:07

Hanga skrev:
Gentleman Finn skrev:Kusk ville ellers være ønskesigningen hvis han er mulig at få hjem, giv ham det han vil ha'
Jeg tror ikke vi har det han vil ha - han vil tilsyneladende bo i en større by end Aalborg, og spille for et hold med større sportslige ambitioner og med højere konkurrence.
Det kan sagtens være, heroppe vil han dog blive profil og vi skulle gerne have mulighed for at give ham en ordentlig løn. Er sikker på Gaarde forsøger, det er nemmere at sælge AaB projektet hvis han forsikrer ham om at der bliver købt godt ind her til sommer. Efter alt at dømme bliver det også tilfældet, men lad os se.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 26. maj 2017, 10:10

Kusk føler sig vel heller ikke ligefrem velkommen i AaB. Jeg husker et banner eller to.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gentleman Finn » 26. maj 2017, 10:12

KJ skrev:Kusk føler sig vel heller ikke ligefrem velkommen i AaB. Jeg husker et banner eller to.
Det var sgu ikke så galt ;) han ville naturligvis blive hilst velkommen med åbne arme her

Låst