Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 1. jun 2017, 15:27

DobbeltA skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:Gytkjær er en mand vi skal gå hårdt efter. Han var en kæmpe stjerne i Tippeligaen og har spillet relativt fast for 1860 i foråret. Det er ikke en spiller med pil nedad og alligevel er han tilgængelig transferfrit. Han er en af dem, man godt kunne strække sig langt for at få fat i, efter min mening.
Enig, men mon ikke han har bedre muligheder end AaB?
Man burde ligge i telt på P-pladsen på Hornevej og holde øje med spilleragenter de næste par måneder :-)
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agen ... -gytkjaer/

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 1. jun 2017, 16:03

Dette holder burde kunne blande sig i top seks :cool:



Men nok mere ønsketænkning end det er realistisk

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 1. jun 2017, 16:07

troelsh skrev:Dette holder burde kunne blande sig i top seks :cool:



Men nok mere ønsketænkning end det er realistisk
Vi skal stadig have Holger væk. Han er jo bare dårlig udover, hvad der kan tilskrives holdet. Mediano havde for et par uger siden en statistik udsendelse, hvor der netop blev sat tal på af at vores store defensive problem udover vi er dårlige til at afvise bolde i feltet er dårlige clearinger og dårligt opspil fra centerforsvaret hvor vi mister bolden skyld i mange mål imod. Det er om noget det der karakteriserer Holger og derfor bør han ud. Manden er en regulær sikkerhedsrisiko at have rendende i et forsvar.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 1. jun 2017, 16:13

Jakobsen skrev:
troelsh skrev:Dette holder burde kunne blande sig i top seks :cool:



Men nok mere ønsketænkning end det er realistisk
Vi skal stadig have Holger væk. Han er jo bare dårlig udover, hvad der kan tilskrives holdet. Mediano havde for et par uger siden en statistik udsendelse, hvor der netop blev sat tal på af at vores store defensive problem udover vi er dårlige til at afvise bolde i feltet er dårlige clearinger og dårligt opspil fra centerforsvaret hvor vi mister bolden skyld i mange mål imod. Det er om noget det der karakteriserer Holger og derfor bør han ud. Manden er en regulær sikkerhedsrisiko at have rendende i et forsvar.
Vi skal vel bytte om på Ankersen og Flores? Men ellers et spændende hold!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 1. jun 2017, 16:22

Yankee skrev:Gytkjær er en mand vi skal gå hårdt efter. Han var en kæmpe stjerne i Tippeligaen og har spillet relativt fast for 1860 i foråret. Det er ikke en spiller med pil nedad og alligevel er han tilgængelig transferfrit. Han er en af dem, man godt kunne strække sig langt for at få fat i, efter min mening.
Gytkjær er bare ret langsom af en frontløber at være. Han passede fint ind i Rosenborg's enormt chanceskabende 4-3-3, fordi de havde meget mere bevægelige midtbanespillere end de fleste andre hold og derudover fik han utroligt meget at arbejde med hele tiden. Det er helt vildt som de er faldet i niveau denne sæson, men de har også mistet 2-3 rigtigt vigtige spillere. I min optik var Søderlund heller ikke nogen åbenbaring i Rosenborg, og han har jo gjort det sådan OK (i hvert fald ifht. antal spillede kampe) i Ligue 1.

Gytkjær kan ikke lave mål på egen hånd, hvis holdet omkring ham ikke fungerer. Det viste han i sin sidste sæson for Haugesund, inden han blev hentet til Rosenborg - her var han mildest talt ringe i den lange periode hvor de vekslede mellem spilsystemer og spillet ikke flød. Han har gode afslutningskvaliteter og holder rigtigt godt på bolden, men han er ikke typen der laver særlig meget på egen hånd. Både De Lanlay og Helland var helt sublime i den sæson hvor han blev topscorer med 19 mål, uden at det siger specielt meget. Det er nærmest kutyme for en spidsangriber i Rosenborg at ramme oppe omkring de 18-20 mål.

Skal han blive en succes i AaB, så kræver det en helt anden form for fodbold (og helt anderledes spillende kanter) end vi har set i 2016.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 1. jun 2017, 16:30

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ludw ... a-klubber/

Det kunne måske godt være os.

Man kunne håbe, at det betyder exit Kasper P. eller Blåbjerg. Og at man så også henter en profil, og får Holger kørt ud på et sidespor.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 1. jun 2017, 16:32

Gamen skrev:
Yankee skrev:Gytkjær er en mand vi skal gå hårdt efter. Han var en kæmpe stjerne i Tippeligaen og har spillet relativt fast for 1860 i foråret. Det er ikke en spiller med pil nedad og alligevel er han tilgængelig transferfrit. Han er en af dem, man godt kunne strække sig langt for at få fat i, efter min mening.
Gytkjær er bare ret langsom af en frontløber at være. Han passede fint ind i Rosenborg's enormt chanceskabende 4-3-3, fordi de havde meget mere bevægelige midtbanespillere end de fleste andre hold og derudover fik han utroligt meget at arbejde med hele tiden. Det er helt vildt som de er faldet i niveau denne sæson, men de har også mistet 2-3 rigtigt vigtige spillere. I min optik var Søderlund heller ikke nogen åbenbaring i Rosenborg, og han har jo gjort det sådan OK (i hvert fald ifht. antal spillede kampe) i Ligue 1.

Gytkjær kan ikke lave mål på egen hånd, hvis holdet omkring ham ikke fungerer. Det viste han i sin sidste sæson for Haugesund, inden han blev hentet til Rosenborg - her var han mildest talt ringe i den lange periode hvor de vekslede mellem spilsystemer og spillet ikke flød. Han har gode afslutningskvaliteter og holder rigtigt godt på bolden, men han er ikke typen der laver særlig meget på egen hånd. Både De Lanlay og Helland var helt sublime i den sæson hvor han blev topscorer med 19 mål, uden at det siger specielt meget. Det er nærmest kutyme for en spidsangriber i Rosenborg at ramme oppe omkring de 18-20 mål.

Skal han blive en succes i AaB, så kræver det en helt anden form for fodbold (og helt anderledes spillende kanter) end vi har set i 2016.
Det kan man vel sige om de fleste boks angribere, Spalvis er heller ikke typen der afdribler fem mand, han skal fodres af kreative typer, hvilket vores hold i den grad også har savnet denne sæson

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 1. jun 2017, 16:36

troelsh skrev: Det kan man vel sige om de fleste boks angribere, Spalvis er heller ikke typen der afdribler fem mand, han skal fodres af kreative typer, hvilket vores hold i den grad også har savnet denne sæson
Så nytter det heller ikke noget at købe en tung boksangriber, hvis ikke vi køber spillerne der kan fodre ham! Vi har en markant brist på kreative spillere, og vores kanter er den bløde mellemvare. Regner ikke Flores for en del af vores idealopstilling, før han spiller kontinuerligt.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sønderhof » 1. jun 2017, 16:50

Kunne Alexander Ludwig være på vej til os? Han forlader Køge, og regner med at skulle spille Superliga næste sæson: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ludw ... a-klubber/

En bruger derinde skriver at vi har scoutet på ham foråret.

Stod det til mig, skulle vi have to nye midtstoppere. Holger sendes hjem, og der hentes en ny styrmand, fx. Okore. Blåbjerg, KP og fx. Ludwig kæmper så om pladsen ved siden af. Blåbjerg agere også backup for Ahlmann. Det synes jeg ikke er én mand for meget.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 1. jun 2017, 18:00

Jakobsen skrev:
troelsh skrev:Dette holder burde kunne blande sig i top seks :cool:



Men nok mere ønsketænkning end det er realistisk
Vi skal stadig have Holger væk. Han er jo bare dårlig udover, hvad der kan tilskrives holdet. Mediano havde for et par uger siden en statistik udsendelse, hvor der netop blev sat tal på af at vores store defensive problem udover vi er dårlige til at afvise bolde i feltet er dårlige clearinger og dårligt opspil fra centerforsvaret hvor vi mister bolden skyld i mange mål imod. Det er om noget det der karakteriserer Holger og derfor bør han ud. Manden er en regulær sikkerhedsrisiko at have rendende i et forsvar.
Det mest skræmmende er i virkeligheden ikke at du/vi ser Holger som for dårlig.
Det mest skræmmende er at han stadig er den bedste midterforsvar vi har!
Det fortæller vel egentlig meget godt hvor ringe vi er defensivt!

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af michael_nagg » 1. jun 2017, 18:16

Ikast har lige købt en ny angriber, og EB melder Pusic endegyldigt ude af truppen..... så er det nu... Gytkjær og Pusic i front.... ja tak

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 1. jun 2017, 19:30

michael_nagg skrev:Ikast har lige købt en ny angriber, og EB melder Pusic endegyldigt ude af truppen..... så er det nu... Gytkjær og Pusic i front.... ja tak
:danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan:

Desværre spiller MW kun med en på top.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Uldahl » 1. jun 2017, 19:32

Sønderhof skrev:Kunne Alexander Ludwig være på vej til os? Han forlader Køge, og regner med at skulle spille Superliga næste sæson: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ludw ... a-klubber/

En bruger derinde skriver at vi har scoutet på ham foråret.

Stod det til mig, skulle vi have to nye midtstoppere. Holger sendes hjem, og der hentes en ny styrmand, fx. Okore. Blåbjerg, KP og fx. Ludwig kæmper så om pladsen ved siden af. Blåbjerg agere også backup for Ahlmann. Det synes jeg ikke er én mand for meget.
Jeg håber vi er inde over. Ham og Okore på CB og KP som backup ville være nice. :aabfan:

Holgerson skal bare videre. Han er en katastrofe i det forsvar.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af degn » 1. jun 2017, 19:36

michael_nagg skrev:Ikast har lige købt en ny angriber, og EB melder Pusic endegyldigt ude af truppen..... så er det nu... Gytkjær og Pusic i front.... ja tak

hvem har ikast købt??

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af michael_nagg » 1. jun 2017, 19:37


degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af degn » 1. jun 2017, 19:38

Tyskeren skrev:
9000AaB skrev:Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret over der er så stille på transfermarkedet?......
Burde vi ikke have lidt mere travlt med at få nye spillere ind til klubben.
TRO MIG - der arbejdes hårdt i kulissen! Der bliver præsenteret en spiller inden ugens udgang har jeg hørt.

Tysker, noget nyt ang. dette??

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 1. jun 2017, 19:45

degn skrev:
Tyskeren skrev:
9000AaB skrev:Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret over der er så stille på transfermarkedet?......
Burde vi ikke have lidt mere travlt med at få nye spillere ind til klubben.
TRO MIG - der arbejdes hårdt i kulissen! Der bliver præsenteret en spiller inden ugens udgang har jeg hørt.

Tysker, noget nyt ang. dette??
Hvad jeg har hørt, så sker der INTET i denne.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 1. jun 2017, 20:05

Uldahl skrev:
Sønderhof skrev:Kunne Alexander Ludwig være på vej til os? Han forlader Køge, og regner med at skulle spille Superliga næste sæson: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ludw ... a-klubber/

En bruger derinde skriver at vi har scoutet på ham foråret.

Stod det til mig, skulle vi have to nye midtstoppere. Holger sendes hjem, og der hentes en ny styrmand, fx. Okore. Blåbjerg, KP og fx. Ludwig kæmper så om pladsen ved siden af. Blåbjerg agere også backup for Ahlmann. Det synes jeg ikke er én mand for meget.
Jeg håber vi er inde over. Ham og Okore på CB og KP som backup ville være nice. :aabfan:

Holgerson skal bare videre. Han er en katastrofe i det forsvar.
Hvis det sker er jeg en glad mand, jf mit indlæg et par sider tilbage. Ludwig har gået den hårde vej fra talent i FCM via omvejen Vendsyssel og Køge. Det minder kraftigt om Anders K og Kanstrups karrierekickstart. Så skal vi bare have fundet en højre back. Personligt håber jeg ikke på en dansk løsning. Kig mod Tjekkiet eller Slovakiet som FCN har gjort, der udvikler de fine offensive backs.
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 1. jun 2017, 20:15

Sørloth er et super-køb af FCM. Masser af potentiale fremadrettet. Nok også noget dyr.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 1. jun 2017, 23:06

FCM offentliggjorde her til aften at de henter en spiller til defensiven i morgen. Tale om en udlændning.

Det må næsten kun betyde at det ikke er Okore.

Efterhånden er der kun AaB tilbage i mine øjne, da FCN har meldt ud at han er for dyr og FCM henter en udlændning.
------------------
mvh Kristian

Låst