Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 2. jun 2017, 15:54

De Fem skrev: Okay, slap lige af for en logik. Så det er de dårlige resultaters skyld, at Tyskerens opfundne transfers ikke bliver til noget. En anden mulighed kunne være, at manden ikke ved en skid, men morer sig med at sætte folk i sving over transfers han finder på?
Din slags er præcis grunden til, at man ikke vil skrive noget herinde. Man bliver klynget op og stemplet som løgner.

Men transfers er en ubestemmelig størrelse. Jeg tror f.eks. selv Gaarde havde set Lucas tilbage i AaB-trøjen, indtil Grasshoppers i 11. time kom på banen og overtrumfede AaB selvom handlen var så godt som lukket. Og sådan blev en sikker handel til en mislykket handel. Så gas nu ned med den aggressive tone - brug den sunde fornuft.
Det er under alle omstændigheder sjovere end at skulle forholde sig til den endeløse række af fesne divisionsspillere og has-beens som man lige har læst om på bold.dk, og derfor mener man bør bringe i spil herinde.
Minuttet efter skifter de fleste af dem til Horsens, HB Køge eller en obskur udenlandsk klub, og så burde det gå op for de fleste at de ALDRIG har været inde i billedet for AaB.

moleman
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10. mar 2017, 11:56

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af moleman » 2. jun 2017, 15:57

Pastorius skrev:
N skrev:
Pastorius skrev:
ABC90 skrev:Hvor meget tror folk på Okore kommer til klubben? Jeg personligt håber det, men jeg tør ikke tro på at det sker før noget er offentliggjort.. men tænker at AaB skal handle hurtigt der, for jo længere tid der går, jo større bliver konkurrencen om ham..
Jeg tror ikke på FCK vil slippe ham billigt nok, til at han kommer til at spille fodbold i DK næste år. I hvert fald ikke før helt hen mod slutningen på transfervinduet.
... og skulle det ske er det formentlig med en videresalgsklausul der får det til at minde om en lejeaftale. Alternativt må Okore virkelig ha gjort sig uheldig bemærket hvis såfremt FCK vil slippe ham til en dansk klub og han i øvrigt selv vil tage til takke med det. Man ku godt frygte det her er en Helenoius.
Det tror jeg ikke han har.

Okore er risky business så han skal være billig. FCK har betalt meget for ham, så de vil gerne minimere deres tab.

Jeg tror ikke udenlandske klubber er relevante.

Det er et waiting game, det kommer til at tage lidt tid, og FCN er ikke ude af spillet endnu på trods af CV's udmelding.
Ifølge denne - så betalte FCK ikke nogen stor overgangssum (hvad der så betegnes som "ikke stor" i FCK er jo så svært at sige)
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/staa ... ansk-klub/

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2017, 16:31

Gamen skrev:
De Fem skrev: Okay, slap lige af for en logik. Så det er de dårlige resultaters skyld, at Tyskerens opfundne transfers ikke bliver til noget. En anden mulighed kunne være, at manden ikke ved en skid, men morer sig med at sætte folk i sving over transfers han finder på?
Din slags er præcis grunden til, at man ikke vil skrive noget herinde. Man bliver klynget op og stemplet som løgner.

Men transfers er en ubestemmelig størrelse. Jeg tror f.eks. selv Gaarde havde set Lucas tilbage i AaB-trøjen, indtil Grasshoppers i 11. time kom på banen og overtrumfede AaB selvom handlen var så godt som lukket. Og sådan blev en sikker handel til en mislykket handel. Så gas nu ned med den aggressive tone - brug den sunde fornuft.
Det er under alle omstændigheder sjovere end at skulle forholde sig til den endeløse række af fesne divisionsspillere og has-beens som man lige har læst om på bold.dk, og derfor mener man bør bringe i spil herinde.
Minuttet efter skifter de fleste af dem til Horsens, HB Køge eller en obskur udenlandsk klub, og så burde det gå op for de fleste at de ALDRIG har været inde i billedet for AaB.
Man skal da bare skrive løs. Men når man enten er førstegangsposter, der kommer med et vildt rygte, eller hvis man gang på gang lover store transfers som aldrig går i gennem, og aldrig skyder på dem der rent faktisk bliver til noget, til trods for påstået masser af forbindelse til AaB, så må man sgu finde sig i folkets skepsis. Sådan er spillet/internettet nu engang.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af NIN » 2. jun 2017, 16:39

Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:
De Fem skrev: Okay, slap lige af for en logik. Så det er de dårlige resultaters skyld, at Tyskerens opfundne transfers ikke bliver til noget. En anden mulighed kunne være, at manden ikke ved en skid, men morer sig med at sætte folk i sving over transfers han finder på?
Din slags er præcis grunden til, at man ikke vil skrive noget herinde. Man bliver klynget op og stemplet som løgner.

Men transfers er en ubestemmelig størrelse. Jeg tror f.eks. selv Gaarde havde set Lucas tilbage i AaB-trøjen, indtil Grasshoppers i 11. time kom på banen og overtrumfede AaB selvom handlen var så godt som lukket. Og sådan blev en sikker handel til en mislykket handel. Så gas nu ned med den aggressive tone - brug den sunde fornuft.
Det er under alle omstændigheder sjovere end at skulle forholde sig til den endeløse række af fesne divisionsspillere og has-beens som man lige har læst om på bold.dk, og derfor mener man bør bringe i spil herinde.
Minuttet efter skifter de fleste af dem til Horsens, HB Køge eller en obskur udenlandsk klub, og så burde det gå op for de fleste at de ALDRIG har været inde i billedet for AaB.
Man skal da bare skrive løs. Men når man enten er førstegangsposter, der kommer med et vildt rygte, eller hvis man gang på gang lover store transfers som aldrig går i gennem, så må man sgu finde sig i folkets skepsis. Sådan er spillet/internettet nu engang.
Nu er der jo forskel på transferrygter og transfer. Der er jo en lille million gode (og dårlige) grunde til en transfer kan falde til jorden i sidste øjeblik. Det betyder ikke at det ikke var på tegnebrættet. Jeg vil personligt hellere more mig med at læse om støj på vandrørene end utallige FM-forslag om at vi skal købe den og den spiller. Hvor tit går de bud igennem?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 2. jun 2017, 16:47

Buzz Killington skrev: Man skal da bare skrive løs. Men når man enten er førstegangsposter, der kommer med et vildt rygte, eller hvis man gang på gang lover store transfers som aldrig går i gennem, og aldrig skyder på dem der rent faktisk bliver til noget, til trods for påstået masser af forbindelse til AaB, så må man sgu finde sig i folkets skepsis. Sådan er spillet/internettet nu engang.
Nu er det jo ikke fordi Tyskeren er den nye Brent. Han var også ude med Okore-rygtet før nogen andre havde skrevet om det, såvidt jeg lige husker. Og før i tiden har der været rigeligt med træffere.

Det bliver bare lidt komisk, når man er ude med riven efter andre der rent faktisk HAR information, og dernæst ikke selv laver andet end at copy-paste nyheder om 1. divisionsspillere fra bold.dk herinde, og spørger om det kunne være noget?
Det er som de typer på stadion, der forventer at alle andre bidrager, men ikke selv gider.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 2. jun 2017, 17:09

moleman skrev:
Pastorius skrev:
N skrev:
Pastorius skrev:
ABC90 skrev:Hvor meget tror folk på Okore kommer til klubben? Jeg personligt håber det, men jeg tør ikke tro på at det sker før noget er offentliggjort.. men tænker at AaB skal handle hurtigt der, for jo længere tid der går, jo større bliver konkurrencen om ham..
Jeg tror ikke på FCK vil slippe ham billigt nok, til at han kommer til at spille fodbold i DK næste år. I hvert fald ikke før helt hen mod slutningen på transfervinduet.
... og skulle det ske er det formentlig med en videresalgsklausul der får det til at minde om en lejeaftale. Alternativt må Okore virkelig ha gjort sig uheldig bemærket hvis såfremt FCK vil slippe ham til en dansk klub og han i øvrigt selv vil tage til takke med det. Man ku godt frygte det her er en Helenoius.
Det tror jeg ikke han har.

Okore er risky business så han skal være billig. FCK har betalt meget for ham, så de vil gerne minimere deres tab.

Jeg tror ikke udenlandske klubber er relevante.

Det er et waiting game, det kommer til at tage lidt tid, og FCN er ikke ude af spillet endnu på trods af CV's udmelding.
Ifølge denne - så betalte FCK ikke nogen stor overgangssum (hvad der så betegnes som "ikke stor" i FCK er jo så svært at sige)
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/staa ... ansk-klub/
...men det er jo ikke ensbetydende med at han har været gratis. Uanset, så tror jeg trygt du kan regne med, at FCK prøver at presse citronen så meget som muligt, mens køberne gør det modsatte.

Okore er attraktiv, men han er også højrisiko.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 2. jun 2017, 17:16

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Man skal da bare skrive løs. Men når man enten er førstegangsposter, der kommer med et vildt rygte, eller hvis man gang på gang lover store transfers som aldrig går i gennem, og aldrig skyder på dem der rent faktisk bliver til noget, til trods for påstået masser af forbindelse til AaB, så må man sgu finde sig i folkets skepsis. Sådan er spillet/internettet nu engang.
Overskriften på tråden er "Transferønsker". Men hvad det dækker over er der forskellige tilgange til. Nogle bruger det til at spørger andre debattører om deres vurdering af en given spiller, nogle - som jeg selv - bruger det at nævne spillere som jeg gerne så i klubben, nogle bruger det til at svine den nuværende trup og ledelsen, nogle bruger tråden til at diskutere spilsystemer, nogle til at kommentere på rygter, nogle til at fortælle om møder med spillere i Kaalunds klinik, nogle til at svine meddebattører OG sådan er der jo så meget og fred være med det.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 2. jun 2017, 17:48

Marco Ramkilde spottet i Aarhus. Det kan kun betyde at han har skrevet under med Glenn.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 2. jun 2017, 18:04

Kokkefar skrev:Marco Ramkilde spottet i Aarhus. Det kan kun betyde at han har skrevet under med Glenn.
GF har jo også bebudet at de vil hente 3 HELT store kanoner til store penge, så det skal nok passe ;)

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 2. jun 2017, 21:05

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Man skal da bare skrive løs. Men når man enten er førstegangsposter, der kommer med et vildt rygte, eller hvis man gang på gang lover store transfers som aldrig går i gennem, og aldrig skyder på dem der rent faktisk bliver til noget, til trods for påstået masser af forbindelse til AaB, så må man sgu finde sig i folkets skepsis. Sådan er spillet/internettet nu engang.
Nu er det jo ikke fordi Tyskeren er den nye Brent. Han var også ude med Okore-rygtet før nogen andre havde skrevet om det, såvidt jeg lige husker. Og før i tiden har der været rigeligt med træffere.

Det bliver bare lidt komisk, når man er ude med riven efter andre der rent faktisk HAR information, og dernæst ikke selv laver andet end at copy-paste nyheder om 1. divisionsspillere fra bold.dk herinde, og spørger om det kunne være noget?
Det er som de typer på stadion, der forventer at alle andre bidrager, men ikke selv gider.
AMEN!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 2. jun 2017, 21:12

Gamen skrev:
De Fem skrev: Okay, slap lige af for en logik. Så det er de dårlige resultaters skyld, at Tyskerens opfundne transfers ikke bliver til noget. En anden mulighed kunne være, at manden ikke ved en skid, men morer sig med at sætte folk i sving over transfers han finder på?
Din slags er præcis grunden til, at man ikke vil skrive noget herinde. Man bliver klynget op og stemplet som løgner.

Men transfers er en ubestemmelig størrelse. Jeg tror f.eks. selv Gaarde havde set Lucas tilbage i AaB-trøjen, indtil Grasshoppers i 11. time kom på banen og overtrumfede AaB selvom handlen var så godt som lukket. Og sådan blev en sikker handel til en mislykket handel. Så gas nu ned med den aggressive tone - brug den sunde fornuft.
Man må lufte alle de spillere man vil, has beens eller never beens, men at sige at det er klubbens skyld at de løse rygter ikke går hjem er simpelthen et nummer for nemt. Vil man spille en stor mand med lommen fuld af kontakter, så må man også stå på mål for dem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 2. jun 2017, 21:59

Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af mich1596 » 2. jun 2017, 22:28

Kokkefar skrev:Marco Ramkilde spottet i Aarhus. Det kan kun betyde at han har skrevet under med Glenn.
Nope han ved bare hvor man får dk`s bedste shawarma :D
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 2. jun 2017, 22:42

Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.

RaeveFar
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 30. maj 2017, 19:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af RaeveFar » 2. jun 2017, 22:46

En af mine venner så i dag en afrikaner i Danmarksgade. Han kunne ikke helt se om det var Okore eller en høj mand fra Ceylon, men han syntes det var påfaldende med en afrikansk udseende mand i Danmarksgade.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 2. jun 2017, 22:55

aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 2. jun 2017, 22:56

RaeveFar skrev:En af mine venner så i dag en afrikaner i Danmarksgade. Han kunne ikke helt se om det var Okore eller en høj mand fra Ceylon, men han syntes det var påfaldende med en afrikansk udseende mand i Danmarksgade.
Det er måltyven fra Mogadishu - Brent har mere info.
In verbis simus faciles

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 2. jun 2017, 23:09

troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 2. jun 2017, 23:18

DobbeltA skrev:
troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich
Lad os få Lynge og Børge Bach tilbage.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 2. jun 2017, 23:52

RaeveFar skrev:En af mine venner så i dag en afrikaner i Danmarksgade. Han kunne ikke helt se om det var Okore eller en høj mand fra Ceylon, men han syntes det var påfaldende med en afrikansk udseende mand i Danmarksgade.
Altså nu hedder Fredrikstorv jo Little Mogadishu i folkemunde, så helt mærkeligt var synet vel ikke... ;)
Jeg savner Winsnes

Låst