Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
leinaD
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 27. jul 2015, 08:23
Favoritspiller: Risgård

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af leinaD » 3. jun 2017, 09:56

DobbeltA skrev:
troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich
Verdensklasse. Intet mindre!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Patmand » 3. jun 2017, 10:12

Lyngehoevdingen skrev:
DobbeltA skrev:
troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich
Lad os få Lynge og Børge Bach tilbage.
Det kunne også blive lidt messy. Æret være hans minde.

Angående hvordan det foregår, så er det naturligvis vigtigt for os VIP fans at udvise en vis diskretion omkring hvordan transaktionen vedrørende insiderinfo foretages.

Jeg kunne godt ønske at vores guldkorn blev modtaget med lidt mere ærefrygt og taknemmelighed fra visse debatører - ingen nævnt, ingen glemt.
Vi er trods alt på det højest opnåelige fan niveau.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jun 2017, 11:52

aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Hold da op en "humor".

Topic: Søren Sorgenfri skriver på Twitter at den er AaB /Okore snakken virker lidt kold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 3. jun 2017, 12:29

Sorgenfri tager fejl. Jeg kan ikke sige så meget mere, men den er varmere end den har været tidligere.

Derudover, så har jeg nu fra to forskellige at indkøbet af en keeper oppe over. Ham der er tættest på er nævnt herinde. Men han tygger på andre tilbud.
God weekend.

P.S. Jeg har intet behov for at være vigtig overfor nørder herinde - jeg deler den info jeg finder passende.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 3. jun 2017, 12:43

Gamen skrev:Sorgenfri tager fejl. Jeg kan ikke sige så meget mere, men den er varmere end den har været tidligere.

Derudover, så har jeg nu fra to forskellige at indkøbet af en keeper oppe over. Ham der er tættest på er nævnt herinde. Men han tygger på andre tilbud.
God weekend.

P.S. Jeg har intet behov for at være vigtig overfor nørder herinde - jeg deler den info jeg finder passende.
Jeg skal ikke sige hvem af jer der har ret, Søren Sorgenfri har ofte ramt plet i hans blogs, så det er svært at sige.

Håber tilgengæld at den nye keeper kan være Pär Hansson, hvis kontrakt jo er udløbet med Feyenoord. Dog tyder det på at hans familie ønsker at komme hjem til Skåne, hvor Helsingborg står klar med en kontrakt.
http://www.expressen.se/kvallsposten/sp ... malvakten/

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 3. jun 2017, 12:47

Breezer skrev: Håber tilgengæld at den nye keeper kan være Pär Hansson, hvis kontrakt jo er udløbet med Feyenoord. Dog tyder det på at hans familie ønsker at komme hjem til Skåne, hvor Helsingborg står klar med en kontrakt.
http://www.expressen.se/kvallsposten/sp ... malvakten/
Det er ikke ham - jeg tror ikke engang han har været inde i billedet.
Afviste Hammarby kategorisk, så jeg tror han ender i FCK hvis Olsen ryger til Bundesligaen.
Helsingborg har ikke meget at byde på lige nu, men samler kræfter til at tage rykket tilbage mod AS. Derfor er det også oplagt med en Holgersson-retur.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 3. jun 2017, 12:51

Gamen skrev:Helsingborg har ikke meget at byde på lige nu, men samler kræfter til at tage rykket tilbage mod AS. Derfor er det også oplagt med en Holgersson-retur.
Det har du nævnt et par gange. Har du hørt noget konkret, eller er det en formodning?
- Kan du iøvrigt ikke løfte sløret for nationaliteten på den nye målmand, bare så man selv kan sidde og drømme lidt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 3. jun 2017, 13:24

Gamen skrev:Sorgenfri tager fejl. Jeg kan ikke sige så meget mere, men den er varmere end den har været tidligere.

Derudover, så har jeg nu fra to forskellige at indkøbet af en keeper oppe over. Ham der er tættest på er nævnt herinde. Men han tygger på andre tilbud.
God weekend.

P.S. Jeg har intet behov for at være vigtig overfor nørder herinde - jeg deler den info jeg finder passende.
Og det der er lige nøjagtig nok viden til at det er spændende at gå herind og læse med.

Vi kan ikke forvente mere fra jer, der har insiderviden og bliv endelig ved med at poste. :thumbsup:
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2017, 15:18

Patmand skrev:
Lyngehoevdingen skrev:
DobbeltA skrev:
troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich
Lad os få Lynge og Børge Bach tilbage.
Det kunne også blive lidt messy. Æret være hans minde.

Angående hvordan det foregår, så er det naturligvis vigtigt for os VIP fans at udvise en vis diskretion omkring hvordan transaktionen vedrørende insiderinfo foretages.

Jeg kunne godt ønske at vores guldkorn blev modtaget med lidt mere ærefrygt og taknemmelighed fra visse debatører - ingen nævnt, ingen glemt.
Vi er trods alt på det højest opnåelige fan niveau.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Uldahl » 3. jun 2017, 15:52

Kristian skrev:
Gamen skrev:Sorgenfri tager fejl. Jeg kan ikke sige så meget mere, men den er varmere end den har været tidligere.

Derudover, så har jeg nu fra to forskellige at indkøbet af en keeper oppe over. Ham der er tættest på er nævnt herinde. Men han tygger på andre tilbud.
God weekend.

P.S. Jeg har intet behov for at være vigtig overfor nørder herinde - jeg deler den info jeg finder passende.
Og det der er lige nøjagtig nok viden til at det er spændende at gå herind og læse med.

Vi kan ikke forvente mere fra jer, der har insiderviden og bliv endelig ved med at poste. :thumbsup:
Ja bliv endelig ved med at poste rygter, hvis set er nogle med lidt hold i fra kilder omkring AaB.

Velvidende at det lang fra er alt der bliver til noget, så giver de jo også et peg i hvilken pladser, og hylde Gaarde arbejder med. + Vi har et langt transfervindue foran os og alt info omkring hilser jeg velkommen. Jeg kommer ikke på Hornevej eller kender nogen der gør, så alt om hvad der rør sig der. rygter etc. Er gruden til jeg følger intens med her inde. :aabfan:

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 3. jun 2017, 19:21

DobbeltA skrev:
troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich
Korrekt. Han begik den største synd - han levnede.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jun 2017, 21:51

Gamen skrev:Sorgenfri tager fejl. Jeg kan ikke sige så meget mere, men den er varmere end den har været tidligere.

Derudover, så har jeg nu fra to forskellige at indkøbet af en keeper oppe over. Ham der er tættest på er nævnt herinde. Men han tygger på andre tilbud.
God weekend.

P.S. Jeg har intet behov for at være vigtig overfor nørder herinde - jeg deler den info jeg finder passende.
Det lyder spændende. Jeg håber du har ret.

Din info er kærkomment.

Keeperen er sikkert FCM's reserve, det virker ret oplagt. Kan du komme tættere på hvem vi har med at gøre?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jun 2017, 22:33

Hos GF-fans er der et rygte om, at Daniel A Pedersen skulle være på vej til os, og så tænkes der i Sloth en anden vej.

Helt urealistisk er det vel ikke. Begge centrale midtbanespillere, som ikke passer ideelt til det system, deres klub kører pt. Begge lønførende og manglende form/skader har besværliggjort en del for begge.

Vi får en mulig Wurtz-afløser og de får en vigtig spiller hjem igen, mens den plads som DAP spiller, har de andre folk til. I øvrigt kan jeg se, at han DAP tog 12 gule kort på 25 kampe. Würtz skulle bruge 27 kampe til det samme. Würtz stram op!!!
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Maglau » 3. jun 2017, 22:38

FlæskeFrank skrev:Hos GF-fans er der et rygte om, at Daniel A Pedersen skulle være på vej til os, og så tænkes der i Sloth en anden vej.

Helt urealistisk er det vel ikke. Begge centrale midtbanespillere, som ikke passer ideelt til det system, deres klub kører pt. Begge lønførende og manglende form/skader har besværliggjort en del for begge.

Vi får en mulig Wurtz-afløser og de får en vigtig spiller hjem igen, mens den plads som DAP spiller, har de andre folk til. I øvrigt kan jeg se, at han DAP tog 12 gule kort på 25 kampe. Würtz skulle bruge 27 kampe til det samme. Würtz stram op!!!
Jo men synes sloth passer endnu dårligere ind i glenns stil end i vores, så jeg har svært ved at se logikken.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 3. jun 2017, 22:43

FlæskeFrank skrev:Hos GF-fans er der et rygte om, at Daniel A Pedersen skulle være på vej til os, og så tænkes der i Sloth en anden vej.

Helt urealistisk er det vel ikke. Begge centrale midtbanespillere, som ikke passer ideelt til det system, deres klub kører pt. Begge lønførende og manglende form/skader har besværliggjort en del for begge.

Vi får en mulig Wurtz-afløser og de får en vigtig spiller hjem igen, mens den plads som DAP spiller, har de andre folk til. I øvrigt kan jeg se, at han DAP tog 12 gule kort på 25 kampe. Würtz skulle bruge 27 kampe til det samme. Würtz stram op!!!
Interessant. Swagindexet får et knæk, men tilgengæld får flødebolleindexet et ordenligt nøk opad. Nogen der kan fortælle lidt om hans kvaliteter? Husker ham udelukkende for et nice langskudsmål mod os i 12/13(tror jeg det var)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 3. jun 2017, 22:45

Det lyder lidt spøjst, mener ikke det er længere siden i vinter end "DAP" blev udnævnt til en af Glenns kulturbærere og han har vel ikke være ringere/bedre end så mange andre GF'ere. Det giver mening at gardere for Würtz, men omvendt er vores kvalitet overall ringere på mange andre pladser. Jeg indrømmer dog gerne, at jeg ikke har set klistret til skærmen uge efter uge for at se Daniel A. Pedersen. Nogen der kan fortælle mere end at han er defensiv midt?

Jeg synes dog en kant, en boksangriber, ordentlige stoppere, højre back og en 8'er har højere prioritet end at gardere for Würtz? Nogen der ved om han kan spille Risgårds rolle?
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 3. jun 2017, 22:48

Mogens skrev:
DobbeltA skrev:
troelsh skrev:
aaballday skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvordan foregår det når Gaarde eller hvem det er af den lille håndfuld mennesker der handler med spillere i AaB der fortæller alle de insider informationer til jer? Kommer I til møde i et eller andet konferencelokale hvor der bliver tegnet og fortalt eller er det et videokonference over Skype?

Hvor mange er det lige der har insider info angående spillerhandler på debatside.dk?
I tiden omkring de enkelte transfervinduer tager Gaarde altid omkring Fontænen inden fyraften. Typisk omkring kl 19. Hvis man køber en Cocio til ham, får man typisk lidt sladder. Den anden dag sagde han "Messi" til mig. Fandt dog senere ud af, at det var fordi han syntes bøfsandwichen var lidt messy.
Han har alligevel ikke fysikken til superligaen
Gaarde har ikke fysikken til en bøfsandwich
Korrekt. Han begik den største synd - han levnede.
Hvordan ligger at udhule osten på skalaen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jun 2017, 22:49

Googlede lige. Sjovt nok var interessen mellem AGF og DAP størst, da cheftræneren hed Wieghorst...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 3. jun 2017, 23:14

FlæskeFrank skrev:Googlede lige. Sjovt nok var interessen mellem AGF og DAP størst, da cheftræneren hed Wieghorst...
Det er sent, så undskyld min fatsvaghed. Hvad mener du flæske?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jun 2017, 23:25

Buzz Killington skrev:
FlæskeFrank skrev:Googlede lige. Sjovt nok var interessen mellem AGF og DAP størst, da cheftræneren hed Wieghorst...
Det er sent, så undskyld min fatsvaghed. Hvad mener du flæske?
Ikke andet end, at de hentede DAP under Wieghorst-æraen. Det havde jeg ikke selv fået med. Og det gør jo ikke skiftet mindre usandsynligt, at hans gamle træner gerne vil have ham igen. Vi har jo set noget lignende med Kent og OB, hvor enkelte tidligere AaB-spillere jo løber rundt.
- FlæskeFrank

Låst