Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gentleman Finn » 21. jun 2017, 16:06

Gamen skrev:
Gentleman Finn skrev:Jeg ser også gerne at man giver Lyngø chancen og får fat i en leder han kan læne sig op af, men der mangler forstærkning til alle kæder, vi må muligvis vente indtil sidst i vinduet før stærke udenlandske spillere overvejer at tage til superligaen. Men håber self. det er på plads så tidligt som muligt.

Mht. GF Ankersen så har jeg aldrig set ham som en stjerne, brormand i FCK er dog en anden sag.

Aidoo lyder ret interessant
Kan vi ikke lige slappe af med at foreslå en spiller der knap nok har haft en seniortræning, som en løsning i forsvaret. Sidst folk herinde havde rejsning over en nyoprykket forsvarsspiller var det Rokkedal, og han viste sig som bekendt at have niveau til at hente kegler og ikke meget mere. Lyngø skal ikke have nogen chance, før vi ved om han rent faktisk har mentalitet til topfodbold og overhovedet har noget at gøre på et højere niveau.
Jeg mener sagtens vi kan give ham chancen fra start, hvis trænerteamet vurderer han er klar, særligt hvis der ikke bliver hentet noget inden sæsonstart, så kan vi få set ham an på suppe niveau. Men hvis vi får hentet forstærkning til forsvaret til midt juli må han vente på sin chance, det er klart. Men det siger også noget om hvor desperat jeg er for at prøve noget nyt, sidste sæsons konstellationer var en stor ulykke

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 21. jun 2017, 16:07

Fra Søren Sorgenfris blog (han er altid god på transfers):

"AaB-fans venter i spænding på, hvad og hvem Bassogog-millionerne skal bruges på. Jeg har ingen navne, men det siges, de er i gang med en målmand og en forsvarsspiller. Yderligere en midtbanemand ventes ind."

Kilde: http://nordicbetblog.dk/kort-transfer-t ... -tyskland/

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 21. jun 2017, 16:09

Gamen skrev:
Forza skrev:
Det er bare et minus for en midterforsvarer. Nogle kan kompensere for det, men ideelt set skal en midterforsvarer helst have noget at byde ind med i hovedspillet.
Det har han så også, se evt. videoen. Han springer ufatteligt højt, og er dygtig til at time sit hovedspil. Hvis ikke det var fordi han var ved at blive solgt for en 2-2,5 mio. euro, så havde han da været oplagt at smide et bud efter.
Jeppe Curth er præcis 1.78 cm og han er da ganske habil på låget. Der er også noget som hedder springteknik
In verbis simus faciles

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sanchez94 » 21. jun 2017, 16:11

Hvis man var udefra kommende og læste på debatsiden, ville folk tro vi var sindsyge.. i FCM bruger de en computer til at afgøre om deres spiller er gode nok, i AaB kigger man udelukkende på højden :thumbsup:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 21. jun 2017, 16:11

Rams skrev:
Gamen skrev:
Forza skrev:
Det er bare et minus for en midterforsvarer. Nogle kan kompensere for det, men ideelt set skal en midterforsvarer helst have noget at byde ind med i hovedspillet.
Det har han så også, se evt. videoen. Han springer ufatteligt højt, og er dygtig til at time sit hovedspil. Hvis ikke det var fordi han var ved at blive solgt for en 2-2,5 mio. euro, så havde han da været oplagt at smide et bud efter.
Jeppe Curth er præcis 1.78 cm og han er da ganske habil på låget. Der er også noget som hedder springteknik
Jeg tror Gamen mente Aidoo... Ikke?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 21. jun 2017, 16:17

aaballday skrev:Fra Søren Sorgenfris blog (han er altid god på transfers):

"AaB-fans venter i spænding på, hvad og hvem Bassogog-millionerne skal bruges på. Jeg har ingen navne, men det siges, de er i gang med en målmand og en forsvarsspiller. Yderligere en midtbanemand ventes ind."

Kilde: http://nordicbetblog.dk/kort-transfer-t ... -tyskland/
Forsvareren er vel peruvianeren. Midtbanemanden er jeg mere interesseret i. Er det mon en kant eller en 8'er? Jeg håber hvertfald at Gaarde holder øje med både Kusk og Bechs situationer.

Er målmanden stadig Mikkel Andersen? Synes der var snak om ham tidligere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 21. jun 2017, 16:20

Aidoo 1.80, Araujo 1.78, Curth 1.78.

Min tese med Curth som argument er, at man godt kan være en god header, selvom man ikke er høj. Så for en gang skyld er jeg enig med
Gamen.

Som en anden fremfører, så er det mindst lige så vigtigt med noget hurtighed i forsvaret. Det har vi manglet siden Lasse N og Dalsgaard. En knap så høj spillende forsvarer ved siden af et fyrtårn som Holgersson eller Thelander kan måske godt fungere
In verbis simus faciles

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 21. jun 2017, 16:22

Jeg må sige, at Gaarde har cojones, hvis han henter en 1,78m høj peruvianer ind som vores forsvarsforstærkning.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jun 2017, 16:51

KJ skrev:Jeg må sige, at Gaarde har cojones, hvis han henter en 1,78m høj peruvianer ind som vores forsvarsforstærkning.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 21. jun 2017, 17:15

Gamen skrev:Joseph Aidoo, Hammarbys stortalent i centerforsvaret, er kun 1.80. Han kompenserer for sin manglende højde ved at være lynhurtig, nærmest Okore'sk i sine tacklinger og sit udtryk på banen, og spiller med en ufattelig autoritet. Man kan sagtens være en god centerforsvarer, selvom man ikke er specielt høj. Hellere det end en der er 2 meter høj og vender som en færge á la Holgersson.
Du nævnte at en keeper var undervejs for et par uger siden. Er der sket mere i den sag?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 21. jun 2017, 18:31

Gamen skrev:Joseph Aidoo, Hammarbys stortalent i centerforsvaret, er kun 1.80. Han kompenserer for sin manglende højde ved at være lynhurtig, nærmest Okore'sk i sine tacklinger og sit udtryk på banen, og spiller med en ufattelig autoritet. Man kan sagtens være en god centerforsvarer, selvom man ikke er specielt høj. Hellere det end en der er 2 meter høj og vender som en færge á la Holgersson.
Kan vi ikke bare købe ham der? Han er nice! :thumbsup:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 21. jun 2017, 18:31

Gamen skrev:
Kokkefar skrev:Er der nogen der har et bedre indblik i svensk fodbold end jeg, der kan fortælle lidt om, hvordan det går for Kristoffer Olsen? Er han realistisk? Jeg forstår ikke man nærmest tvang ham ud af FCM, han var i min optik en af deres bedste spillere i flere sæsoner!
Han er skiftet for et halvt år siden til AIK, som en af de bedst lønnede spillere i klubben. Han er dybt urealistisk, og uanset hvad ville vi næppe heller være interessant for ham.
Okay, ærgerligt. Tak for input!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 21. jun 2017, 19:37

Jeg skal lige forstå logikken.
Andreas Albers skriver med Viborg, er det endnu et tegn på at vi er handlingslammede??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 21. jun 2017, 19:43

Hanga skrev:
boldspiller skrev:Og så kan vi sætte et rødt kryds mere.

J. Ankersen til GF: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... rig-aftale
Der er godt nok ved at være et ekstremt pres på Gaarde!

Turneringsstart nærmer sig, og gode og oplagte spillere som Kanstrup og Ankersen går til en konkurrent.. Hvis Allans "is i maven" smelter og vi står tilbage med sorteper, er vi på den. Det næste bliver vel at Mikkel Andersen skriver et andet sted.

Ventetiden er ulidelig.
Og vi ender med at få bedre spillere end kanstrup og ankersen :-) det handler om coolness det her.

Lad nu bare de andre klubber tage de første og bedste og så tager vi de helt gode.
------------------
mvh Kristian

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 21. jun 2017, 19:45

9520AaB skrev:Jeg skal lige forstå logikken.
Andreas Albers skriver med Viborg, er det endnu et tegn på at vi er handlingslammede??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Flyveren fra København lige landet planmæssigt forsinket og Gaarde havde ikke tre mand med. HANDLINGSLAMMET.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 21. jun 2017, 20:02

De Fem skrev:
9520AaB skrev:Jeg skal lige forstå logikken.
Andreas Albers skriver med Viborg, er det endnu et tegn på at vi er handlingslammede??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Flyveren fra København lige landet planmæssigt forsinket og Gaarde havde ikke tre mand med. HANDLINGSLAMMET.
Hvis Ronaldo ender med at skifte andetsteds hen, og det ikke er AaB, skal og må det have konsekvenser. Det falder tilbage på Gaarde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 21. jun 2017, 20:17

Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ankersen skriver med AGF. Brugen af AaB i den forbindelse er godt spin af hans folk. Til gengæld bekræftes billedet af et handlingslammet AaB.
Hvordan bekræftes dette....???
Øøøøh, mest af alt af manglende handling...!
Uddyb gerne. Hvordan udtrykker AGF's køb af Ankersen manglende handling hos AaB? Forbind lige prikkerne for mig, gider du ikke?
Åh ha, da, din stakkel. Nå, men altså de andre klubbers arbejde med at have trup klar til sæsonstart udstiller jo, hvor lidt der sker i AaB.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 21. jun 2017, 20:28

AaB 85 95 99 08 skrev:
Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ankersen skriver med AGF. Brugen af AaB i den forbindelse er godt spin af hans folk. Til gengæld bekræftes billedet af et handlingslammet AaB.
Hvordan bekræftes dette....???
Øøøøh, mest af alt af manglende handling...!
Uddyb gerne. Hvordan udtrykker AGF's køb af Ankersen manglende handling hos AaB? Forbind lige prikkerne for mig, gider du ikke?
Åh ha, da, din stakkel. Nå, men altså de andre klubbers arbejde med at have trup klar til sæsonstart udstiller jo, hvor lidt der sker i AaB.
Ja, helt vildt. Eller også er der en nogenlunde objektiv standard for om AaB er handlingslammet, eller ej, der ikke har ret meget at gøre med om AGF henter Ankersen, som jo var din oprindelige påstand - som du nu ikke vil stå ved efter den at blevet udstillet som tåbelig. Mon ikke vi sagtens kunne have hentet de spillere AGF henter hvis vi virkelig ville. Desuden, hvis du absolut skal sammenligne os med AGF, så har de også afskibbet langt flere spillere end os. Så de er stadig langt bagefter på point i den henseende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af NIN » 21. jun 2017, 21:15

Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ankersen skriver med AGF. Brugen af AaB i den forbindelse er godt spin af hans folk. Til gengæld bekræftes billedet af et handlingslammet AaB.
Hvordan bekræftes dette....???
Øøøøh, mest af alt af manglende handling...!
Uddyb gerne. Hvordan udtrykker AGF's køb af Ankersen manglende handling hos AaB? Forbind lige prikkerne for mig, gider du ikke?
Åh ha, da, din stakkel. Nå, men altså de andre klubbers arbejde med at have trup klar til sæsonstart udstiller jo, hvor lidt der sker i AaB.
Ja, helt vildt. Eller også er der en nogenlunde objektiv standard for om AaB er handlingslammet, eller ej, der ikke har ret meget at gøre med om AGF henter Ankersen, som jo var din oprindelige påstand - som du nu ikke vil stå ved efter den at blevet udstillet som tåbelig. Mon ikke vi sagtens kunne have hentet de spillere AGF henter hvis vi virkelig ville. Desuden, hvis du absolut skal sammenligne os med AGF, så har de også afskibbet langt flere spillere end os. Så de er stadig langt bagefter på point i den henseende.
Det er den ene ting. Den anden er, vi altid henter spillere der går lige ind på holdet. Ikke spillere der er rustne, eller småskadet. Vi har god tid.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 21. jun 2017, 21:33

NIN skrev:
Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
hje1980 skrev: Hvordan bekræftes dette....???
Øøøøh, mest af alt af manglende handling...!
Uddyb gerne. Hvordan udtrykker AGF's køb af Ankersen manglende handling hos AaB? Forbind lige prikkerne for mig, gider du ikke?
Åh ha, da, din stakkel. Nå, men altså de andre klubbers arbejde med at have trup klar til sæsonstart udstiller jo, hvor lidt der sker i AaB.
Ja, helt vildt. Eller også er der en nogenlunde objektiv standard for om AaB er handlingslammet, eller ej, der ikke har ret meget at gøre med om AGF henter Ankersen, som jo var din oprindelige påstand - som du nu ikke vil stå ved efter den at blevet udstillet som tåbelig. Mon ikke vi sagtens kunne have hentet de spillere AGF henter hvis vi virkelig ville. Desuden, hvis du absolut skal sammenligne os med AGF, så har de også afskibbet langt flere spillere end os. Så de er stadig langt bagefter på point i den henseende.
Det er den ene ting. Den anden er, vi altid henter spillere der går lige ind på holdet. Ikke spillere der er rustne, eller småskadet. Vi har god tid.
Det var ironisk ik?

Låst