Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 27. jun 2017, 18:23

Gytkjær får åbenbart 40.000 euro eller lige i underkanten af 300.000 kr/mdr. Sammenholdt med polske kontra danske skatter havde AaB vidst aldrig en chance der.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 27. jun 2017, 18:23

Hvad med Kevin Conboy - transferfri og klar på en ny liga. Tror godt han kunne gøre en forskel på vores hold. Han skal forhåbentlig ikke hjem til Esbjerg.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/conb ... a-top-tre/

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brent » 27. jun 2017, 18:26

Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pete Burns » 27. jun 2017, 18:33

Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
:kiss:
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DonSilicone » 27. jun 2017, 18:35

Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
Skotte - ok, angriber - ok, spiller for Swindon - ok, 21 år - ok, 163 cm - dur ikke Billede

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 27. jun 2017, 18:35

DonSilicone skrev:
Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
Skotte - ok, angriber - ok, spiller for Swindon - ok, 21 år - ok, 163 cm - dur ikke Billede
Men endnu vigtigere; Somaliske rødder
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 27. jun 2017, 18:39

jonas386 skrev:
DonSilicone skrev:
Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
Skotte - ok, angriber - ok, spiller for Swindon - ok, 21 år - ok, 163 cm - dur ikke Billede
Men endnu vigtigere; Somaliske rødder
Brent breaker udelukkende Somaliere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 27. jun 2017, 18:41

Oliver Lund har skrevet kontrakt med Lyngby, jeg tvivler dog på om han nogensinde har været et emne i AaB

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af kkoldsoe » 27. jun 2017, 19:02

Forza skrev:
jonas386 skrev:
DonSilicone skrev:
Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
Skotte - ok, angriber - ok, spiller for Swindon - ok, 21 år - ok, 163 cm - dur ikke Billede
Men endnu vigtigere; Somaliske rødder
Brent breaker udelukkende Somaliere.
Ham breakede Brent også sidste år kan jeg huske, vi har stadig ikke set noget til ham dog :P

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 27. jun 2017, 19:11

kkoldsoe skrev:
Forza skrev:
jonas386 skrev:
DonSilicone skrev:
Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
Skotte - ok, angriber - ok, spiller for Swindon - ok, 21 år - ok, 163 cm - dur ikke Billede
Men endnu vigtigere; Somaliske rødder
Brent breaker udelukkende Somaliere.
Ham breakede Brent også sidste år kan jeg huske, vi har stadig ikke set noget til ham dog :P
Det er muligt, at det bare er en joke, men til trods for den unge mands alder, har han en frygtelig trackrecord i diverse mindre klubber.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 27. jun 2017, 19:13

Brent skrev:Ifølge mine kilder, er man enddog meget tæt på at lande en etårig lejeaftale med Islam Salieh Feruz
Hmm en skotte, er det ikke noget med et rødt hår og det tilhørende temperament, kampdruk og haggis? Er der plads til det i Aalborg? Han vil jo stikke noget ud i bybilledet og være helt alene i et fremmed land.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af kkoldsoe » 27. jun 2017, 19:21

Pollack2 skrev:Hvad med Kevin Conboy - transferfri og klar på en ny liga. Tror godt han kunne gøre en forskel på vores hold. Han skal forhåbentlig ikke hjem til Esbjerg.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/conb ... a-top-tre/
Kan han spille højreback ? Vi er ret godt besat på venstrebacken imo, med hele 4 spillere hvis man tager PK med i ligningen. Ved godt de måske ikke er på Conboy niveau men ville have det helt fint med Blåbjerg som første reserve på pladsen. Vil godt nok hellere se en Jens Martin Gammelby i AaB. Han har været nævnt før og synes sgu han virker meget interessant. Kunne også være Frederik Holst eller Pallesen hvis Viborg da kan overtales.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 27. jun 2017, 19:35

kkoldsoe skrev:
Pollack2 skrev:Hvad med Kevin Conboy - transferfri og klar på en ny liga. Tror godt han kunne gøre en forskel på vores hold. Han skal forhåbentlig ikke hjem til Esbjerg.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/conb ... a-top-tre/
Kan han spille højreback ? Vi er ret godt besat på venstrebacken imo, med hele 4 spillere hvis man tager PK med i ligningen. Ved godt de måske ikke er på Conboy niveau men ville have det helt fint med Blåbjerg som første reserve på pladsen. Vil godt nok hellere se en Jens Martin Gammelby i AaB. Han har været nævnt før og synes sgu han virker meget interessant. Kunne også være Frederik Holst eller Pallesen hvis Viborg da kan overtales.
Hans CV er spændende og han har spillet 17 kampe i Æresdivisionen for et godt hold. Han er 1.85 høj så jeg spekulerer gentlig på om han kunne være en god løsning som midterfosvarer. Kan ikke rigtigt huske ham fra EfB tiden, men er der nogen der har en mening om hvorvidt han kunne være en løsning centralt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 27. jun 2017, 19:47

Stop, stop. Vi skal ikke til at hente en offensiv back som Conboy ind i centerforsvaret. Vi skal ikke have spillere der til nøds kan spille et sted, som Sloth på kanten hvilket var en falliterklæring. Vi skal have spillere der naturligt spiller der hvor de skal spille. Det der omskolingssjov er ved at tage overhånd.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 28. jun 2017, 09:44

Gamen skrev:Stop, stop. Vi skal ikke til at hente en offensiv back som Conboy ind i centerforsvaret. Vi skal ikke have spillere der til nøds kan spille et sted, som Sloth på kanten hvilket var en falliterklæring. Vi skal have spillere der naturligt spiller der hvor de skal spille. Det der omskolingssjov er ved at tage overhånd.
Totalt enig her. Det er en skidt tankegang at man hele tiden skal tænke i at omskole spillere, fordi dem vi køber til en decideret plads ikke er god nok!

Jeg er rystet over, at der ikke engang er rygter omkring tilgange. FCM har handlet færdigt udtaler de idag. Dvs at Thorup allerede nu kan sætte sit hold. Vi er vel fremme midt i efteråret før man kan håbe at den ønskede start 11'er er på plads i AaB. Det gavner INGEN at der ikke snart sker noget - hvad med alle dem som skal forny sit sæsonkort her inden d. 1. juli? Jeg har personligt ikke lyst til at smide penge efter tre sæsonkort, hvis det er det samme ynkelige fodbold man skal se på...

Kom nu Gaaarde!!!!!

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 28. jun 2017, 10:20

Jeg sad lige og så uddraget af kampen i går, og på et tyndt grundlag så Børsting spændende ud på backen. Med i meget, og hans offensive kvaliteter kom til udtryk. Han står forkert ved målet, men ellers så det spændende ud.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2017, 10:26

Gamen skrev:Stop, stop. Vi skal ikke til at hente en offensiv back som Conboy ind i centerforsvaret. Vi skal ikke have spillere der til nøds kan spille et sted, som Sloth på kanten hvilket var en falliterklæring. Vi skal have spillere der naturligt spiller der hvor de skal spille. Det der omskolingssjov er ved at tage overhånd.
Fair nok - jeg spurgte egentlig mest for at finde ud om han var en mulighed som stopper fordi jeg ikke rigtigt husker hvilken type han var. Det lyder ikke som om det er en spiller der er relevant for os i og med vi allerede har Ahlmann og Blåbjerg.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 28. jun 2017, 10:28

Børsting minder faktisk en hel del om Viborgs Kristoffer Pallesen. Begge løbestærke og fysisk stærke, og fornuftig hurtighed. Begge har betydelige tekniske mangler. Jeg er frisk på at smide Børsting på højre back. Synes han har alt for mange gode egenskaber til at smide ham på porten/bænken.

Omkring Pohl: Det er da ærgerligt, at han ikke scorer 20 mål pr. sæson, men med hans hurtighed, aggressivitet og nærkampsstyrke SKAL han i min optik være at finde på banen. Han har mange egenskaber, som vi mangler. Hvis målene fortsat udebliver, skal han spille på midtbanen. Det ville være vanvid ikke at arbejde videre på hans udvikling.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 28. jun 2017, 10:48

KJ skrev:Børsting minder faktisk en hel del om Viborgs Kristoffer Pallesen. Begge løbestærke og fysisk stærke, og fornuftig hurtighed. Begge har betydelige tekniske mangler. Jeg er frisk på at smide Børsting på højre back. Synes han har alt for mange gode egenskaber til at smide ham på porten/bænken.

Omkring Pohl: Det er da ærgerligt, at han ikke scorer 20 mål pr. sæson, men med hans hurtighed, aggressivitet og nærkampsstyrke SKAL han i min optik være at finde på banen. Han har mange egenskaber, som vi mangler. Hvis målene fortsat udebliver, skal han spille på midtbanen. Det ville være vanvid ikke at arbejde videre på hans udvikling.
Helt enig! Jeg tror også nok han skal få hul på bylden. Kan han lige ramme en stime kommer han til at pumpe den ind, han et et mareridt for et hvert forsvar, ekstremt pågående, udfordrende og lynhurtigt. Hvis man sammenligner ham med Ronni Schwarz synes jeg også han har mange flere spidskompetencer.

Synes du virkelig Børsting har tekniske mangler i forhold til Dalle og PK???

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2017, 10:56

9800 skrev:
KJ skrev:Børsting minder faktisk en hel del om Viborgs Kristoffer Pallesen. Begge løbestærke og fysisk stærke, og fornuftig hurtighed. Begge har betydelige tekniske mangler. Jeg er frisk på at smide Børsting på højre back. Synes han har alt for mange gode egenskaber til at smide ham på porten/bænken.

Omkring Pohl: Det er da ærgerligt, at han ikke scorer 20 mål pr. sæson, men med hans hurtighed, aggressivitet og nærkampsstyrke SKAL han i min optik være at finde på banen. Han har mange egenskaber, som vi mangler. Hvis målene fortsat udebliver, skal han spille på midtbanen. Det ville være vanvid ikke at arbejde videre på hans udvikling.
Helt enig! Jeg tror også nok han skal få hul på bylden. Kan han lige ramme en stime kommer han til at pumpe den ind, han et et mareridt for et hvert forsvar, ekstremt pågående, udfordrende og lynhurtigt. Hvis man sammenligner ham med Ronni Schwarz synes jeg også han har mange flere spidskompetencer.

Synes du virkelig Børsting har tekniske mangler i forhold til Dalle og PK???
Også meget positiv over at se Børsting. Han skal selvfølgelig lære at placere sig, men det tror jeg på at han kan. Jeg har altså også stadig stor fidus til Pohl - der er altså tegningen til noget rigtigt godt. Jeg tror Pohl vil have godt af at vi finder enten en angriber eller en 10'er der komplementerer ham, men jeg er ret sikker på Pohl kan blive en profil for os.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst