Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af white splash » 1. jul 2017, 08:39

Jakobsen skrev:
white splash skrev:
Gamen skrev:Kusk skulle være helt ude af billedet. Vi har haft snøren ude, men er uinteressante. Der kommer snart en afklaring på hans fremtid.
Kusk var godt pløret på Nibe festival igår. Må håbe at Gaarde har stalket ham derude og fanget ham i et svagt øjeblik.
Taget i betragtning, at resten af FCK er på træningslejr i Østrig tror jeg ikke det er noget Ståle bliver glad for at høre. On-topic ærgeligt hvis Kusk er ude af billedet - håber man har andre emner i kikkerten. Personligt håber jeg, at man prøver Lucas igen - så fedt er Grashoppers vel heller ikke udover lønnen måske. Lucas kender ligaen og vi ved han er god nok - derudover kan han både bruges i en 4-4-2 og evt. 4-4-1-1 hvis vi absolut skal spille det system.
De rejser først tirsdag? Har et billede af ham deroppe.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Buus89
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 12. jul 2005, 20:43

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buus89 » 1. jul 2017, 09:03

Jeg har hørt rygter om at Sylvester ikke er særlig vellidt i truppen. Han har en meget dårlig indstilling til ting og er ikke en spille de unge lærer noget af. AaB prøver at slippe af med ham så hurtigt de kan, gerne inden de skal til Tyskland men der er ikke noget på plads endnu. Er der nogen der kan bekræfte det rygte?
Et liv, En klub, FORZA DE RØDE!!!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 1. jul 2017, 09:07

Tråden kører i ring.

Ja Kusk har været et emne i Malmø, men skulle ikke være det længere, og ja flere har rapporteret om dårlig indstilling hos Sylvestr.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 1. jul 2017, 09:11

Buus89 skrev:Jeg har hørt rygter om at Sylvester ikke er særlig vellidt i truppen. Han har en meget dårlig indstilling til ting og er ikke en spille de unge lærer noget af. AaB prøver at slippe af med ham så hurtigt de kan, gerne inden de skal til Tyskland men der er ikke noget på plads endnu. Er der nogen der kan bekræfte det rygte?
Har intet hørt andet end hvad der har været nævnt herinde som giver samme billede, men jeg tror det ville være en fornuftig disposition - især hvis ovenstående er sandt. Hvis vi vitterligt skal spille 4-4-1-1 er han ikke den type vi har brug for. Sådan alene på spillemæssige kvaliteter kan han sikkert godt være en god anden-angriber i en konstelation hvor frontangriberen hedder Prica eller Spalvis. Men som ene front mand dur han ikke og jeg ser hellere vi finder enten den 10'er eller 9'er der komplementerer Pohl og så satse på Pohls udvikling. Da Syvestr i forvejen er på en kort kontrakt giver det mening at skilles nu, hvis ingen af parterne ser en fremtid i samarbejdet. Mon ikke der er en klub eller to hjemme i Slovakiet der gerne vil have ham hjem. Da vi max har Sylvestr et halvt år mere synes jeg dog ikke køb til offensiven evt. skal hæmmes af hvorvidt vi får ham sendt videre.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 1. jul 2017, 09:38

Jakobsen skrev: Da vi max har Sylvestr et halvt år mere synes jeg dog ikke køb til offensiven evt. skal hæmmes af hvorvidt vi får ham sendt videre.
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 1. jul 2017, 09:42

Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 1. jul 2017, 09:46

Gamen skrev:
Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
Og nogle gange må man bare æde lorten og komme videre. Sylvestr var et bet og vel også derfor han kun fik et halvt år og så kan det godt være vi kortsigtet går udover budgettet, men langsigtet for denne sæson og de næste er det bedre vi får truppen på plads tidligt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 1. jul 2017, 09:49

Gamen skrev:
Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
OG Lars Søndergaard

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 1. jul 2017, 09:50

Buus89 skrev:Jeg har hørt rygter om at Sylvester ikke er særlig vellidt i truppen. Han har en meget dårlig indstilling til ting og er ikke en spille de unge lærer noget af. AaB prøver at slippe af med ham så hurtigt de kan, gerne inden de skal til Tyskland men der er ikke noget på plads endnu. Er der nogen der kan bekræfte det rygte?
Gaardes uheldige indkøbshånd. Det er godt nok vildt hvis han både dumper på det spillemæssige og på det personlige.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 1. jul 2017, 10:50

Adama Guira er blevet sat fri af sin franske ejer og kan nu søge nord på.

AaB bør lurer på en spiller som ham med de kvaliteter han har.
Uden Synd Ingen Frelse

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 1. jul 2017, 11:07

AaB 85 95 99 08 skrev:
Gaardes uheldige indkøbshånd. Det er godt nok vildt hvis han både dumper på det spillemæssige og på det personlige.
se det fra den positive side .. så er i 2 :danmarkfan:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 1. jul 2017, 11:13

Halil skrev:Adama Guira er blevet sat fri af sin franske ejer og kan nu søge nord på.

AaB bør lurer på en spiller som ham med de kvaliteter han har.
Kan nogen beskrive ham som type? Har ikke set SE nok til at vurdere om der er "bold nok i ham" til det spil AaB gerne vil spille. Hylden er rigtig og han var en stor profil for SE, men om han passer ind ved jeg ikke helt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 1. jul 2017, 11:16

Tænk pølsen, bare større og sort.
Uden Synd Ingen Frelse

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 1. jul 2017, 11:19

Gamen skrev:
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
Men Helenius og Enevoldsen er en anden sag. Det har intet med Sylvestr eller en udlejning af en eller anden spiller at gøre. Hvis ikke de bidrager er de en dødvægt.
Det da det rene nonsens at mene, at det er ligemeget at beholde en dyr spiller et halvt år længere end vi kan bruge ham. Hvis AaB ikke kan bruge Sylvestr kan selskabet da lige så godt give ham lønnen og sende ham til Langtbortistan i stedet for at have en træls og sur spiller løbende rundt. Men det formindsker selvfølgelig den pengemængde, der er tilbage, og hvor god en ide er det lige?

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 1. jul 2017, 11:25

DobbeltA skrev:
Gamen skrev:
Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
OG Lars Søndergaard
Se mit svar til Gamen. Trænerfyringer det rene penge ud af vinduet. Synes du ikke det er ærgerligt at se, at det overhovedet ikke har givet nogen effekt at betale for to trænere. Men vi har dog været klogere end Esbjerg på det felt.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 1. jul 2017, 11:30

Freddie skrev:
DobbeltA skrev:
Gamen skrev:
Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
OG Lars Søndergaard
Se mit svar til Gamen. Trænerfyringer det rene penge ud af vinduet. Synes du ikke det er ærgerligt at se, at det overhovedet ikke har givet nogen effekt at betale for to trænere. Men vi har dog været klogere end Esbjerg på det felt.
Det er da pisse ærgerligt. Jeg tager dog ikke stilling til hvorvidt det forholder sig sådan. Jeg forholder mig udelukkende til at afslutningen af Søndergaard på lønningslisten ligeledes fritstiller nogle midler, som kan anvendes på noget andet, på samme måde som lønningerne til Helenius og Ene.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 1. jul 2017, 11:33

Freddie skrev:
DobbeltA skrev:
Gamen skrev:
Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
OG Lars Søndergaard
Se mit svar til Gamen. Trænerfyringer det rene penge ud af vinduet. Synes du ikke det er ærgerligt at se, at det overhovedet ikke har givet nogen effekt at betale for to trænere. Men vi har dog været klogere end Esbjerg på det felt.
Helt ærligt..behøver vi snakke mere om det trænerpjat. Tror jeg har været diskutetet til hudløshed herinde. Og der er delte meninger omkring det.

Der er frigivet en masse midler og de skal selvfølgelig bruges på bedre spillere denne gang. Om så Sylvestr skal sidde på bænken i et halvt år, må det sq være sådan.
------------------
mvh Kristian

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 1. jul 2017, 11:36

Freddie skrev:
DobbeltA skrev:
Gamen skrev:
Freddie skrev:
Det koster bare på budgettet, så tror du selv på den?
Du er glad for at nævne det budget. Vi skal ikke glemme, at vi vel er sluppet af med omkring 1/10 af vores lønbudget, da vi afhændede Enevoldsen og Helenius.
OG Lars Søndergaard
Se mit svar til Gamen. Trænerfyringer det rene penge ud af vinduet. Synes du ikke det er ærgerligt at se, at det overhovedet ikke har givet nogen effekt at betale for to trænere. Men vi har dog været klogere end Esbjerg på det felt.
Man kan mene hvad man vil om Lars, men en af de ting jeg hørte var, at man ikke mente han helt var dygtig nok til at udvikle og for alvor flytte unge spillere. Mæhle er selvfølgelig undtagelsen.
AaB skulle stadig have en hed affære med en angriber, og hvis det står for troende at Sylvestr forsøges afskibbet og Grønning også er på vej videre, så giver det vel fin mening.
Jeg savner Winsnes

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 1. jul 2017, 11:49

DobbeltA skrev: Det er da pisse ærgerligt. Jeg tager dog ikke stilling til hvorvidt det forholder sig sådan. Jeg forholder mig udelukkende til at afslutningen af Søndergaard på lønningslisten ligeledes fritstiller nogle midler, som kan anvendes på noget andet, på samme måde som lønningerne til Helenius og Ene.
Det frigør da ingen midler. Det handler under alle omstændigheder om at få så meget som muligt ud af det nye budget, og så vil det ikke være ret godt, at man skal starte med at smide penge efter udlejninger og bannede spillere, og i den sidste ende handler nyindkøb af spillere af, hvor godt man klarer den opgave det er, at få renset nogenlunde ud i truppen, til så få kroner som muligt.
Det giver ikke større råderum at løfte budgettet med eksempelvis 10 mio, hvis man smider dem efter spiller, der ikke skal bruges eller udlejninger. Så er man rent ud sagt lige vidt.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 1. jul 2017, 16:38

Freddie skrev:
DobbeltA skrev: Det er da pisse ærgerligt. Jeg tager dog ikke stilling til hvorvidt det forholder sig sådan. Jeg forholder mig udelukkende til at afslutningen af Søndergaard på lønningslisten ligeledes fritstiller nogle midler, som kan anvendes på noget andet, på samme måde som lønningerne til Helenius og Ene.
Det frigør da ingen midler. Det handler under alle omstændigheder om at få så meget som muligt ud af det nye budget, og så vil det ikke være ret godt, at man skal starte med at smide penge efter udlejninger og bannede spillere, og i den sidste ende handler nyindkøb af spillere af, hvor godt man klarer den opgave det er, at få renset nogenlunde ud i truppen, til så få kroner som muligt.
Det giver ikke større råderum at løfte budgettet med eksempelvis 10 mio, hvis man smider dem efter spiller, der ikke skal bruges eller udlejninger. Så er man rent ud sagt lige vidt.
Jeg forstår nok ikke helt regnestykket du laver. Hvis man ikke skal betale løn til Søndergaard længere, hvordan er det så at det ikke frigør midler?

Låst